Ga naar inhoud

MissJ : 25 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja je krijgt er iets goeds voor in de plaats he ;) De jouwe zijn SUPER!

Dus ik ben niet alleen met dat slapen haha :) Ja het voelt echt dat je ligt op 2 ballen. Ik heb bang dan dat ze ontploffen hahahaha :D Dat zal heus niet gebeuren maar het gevoel is zo... Maar het is trouwens ongezond op je buik slapen ;) Dussss

Liefs!

xxxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja men huisdokter zei dat :) Dusja...:P

Seg dat tijgerbloesje in de gallery super mooi, ik zag het op een site!!!! Boetiek sylvia. Heb je dat daar van? Want ik durf niet zo goed online bestellen als het dan niet past enz :unsure:

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent toch niet boos he Mii:unsure: ??? Ik zeg ook alleen maar wat Plovier zegt :unsure: , ik weet het zelf ook niet meer. Mij maakt het uiteindelijk niks uit hoe het juist is geplaatst ik vind ze goed dus :D

Ik vind de :1boobs: van hem allemaal mooi! Maar hij mocht het wel wat concreter uitleggen dat wel, want nu komen er vragen. Als je zeker bent dat je ze achter hebt zal het zo wel zijn hoor! Anders kunnen ze niet verspringen zoals jij zegt! :blush:

Byeèè :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is het gevoel ook nog niet terug hoor heb ook schrik dat ik bij die kleine procent ga horen waar het niet meer terugkomt maar ja nog een half jaar geduld hé op die tijd kan er nog veel gebeuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.