Ga naar inhoud

MissJ : 25 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey missJ,

Welkom met je eigen topic! :D

Ging jij ook bij dr. Plovier, vast wel, zet het dan even bij in je titel en pas hem nog verder aan voor de uniformiteit van het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Spannend!!

Het is allemaal zo verwarrend al die maten!

Ik heb ook een 70A en wil een grote C.

Ik krijg 255CC voor de spier, hoe kan het dat jij met 300cc achter de spier op een kleine C uitkomt?

Vallen er zoveel cc's weg achter de spier?

Achter de spier vallen zo'n 40 cc's weg, dus blijft dan nog 260 over, ongeveer wat jij krijgt voor de spier, maar wat je overhoud is ook afhankelijk van je vertreksituatie, de ene A is toch de andere niet als je begrijpt wat ik bedoel, en de dikte van je huid speelt een rol, enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey ,

Nu beginnen de zenuwen te komen! Ik ben ook aan het twijfelen over het aantal cc, ik wil max 300 cc en heb dan nog bang dat ze te groot zullen zijn.. Ik wil een gewone C(geen grote). Ik heb nu een a, ik zal nog wat voor foto's erop zetten...

Ik heb wel moderate profile dat moet je ook bekijken natuurlijk, deze zijn minder naar voor geprojecteerd dan high.

Groetjes,

JOke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss J,

Jij ook je grote dag morgen...spannend hoor!

Ben wel heel benieuwd naar jouw resultaten straks.

Ik heb namelijk dezelfde wens als jij: een mooie C!

Heb nu een klein A-tje. Ik wordt op 17 sept door Dr Plovier geopereerd. Het wordt ws ook ongeveer 300cc achter de spier en...rond.

Veel overeenkomsten dus.

Heel veel succes meid en hopelijk kun je een beetje slapen vannacht!

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal!

Dank u voor de succeswensen;)

Het gaat goed met me! Ik heb 300 cc rond onder de spier ,net zoals ik wou!

He is helemaal niet te groot! Het mag zelfs wat groter, maar het rekt uit naar het schijnt...

Ik heb nietveel pijn gehad eigelijk, alles valt goed mee, ik loop al rond heb croissants gegeten :)

Ik hoop dat ik het morgen niet beklaag;)

Dr plovier zei me dat het heel goed gelukt was en heel natuurlijk was, ik reuzeblij natuurlijk ;)

Ik zet foto's na dag 2 , dan mag die bh uit.

Ik heb wel wat last van branderige borsten en die bh drukt echt wel hard!

Dus tot nu toe alles positief;)

Hopelijk kan ik wat slapen, want heb wat rugpîjn van het liggen;)

Iemand nog tips?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb nog een tip haha, ik had constant een druk onder mijn borsten op mijn ribben zeg maar en ademhalen ging af en toe moeilijk.. Toen kwam ik na 4! JA na 4 dagen pas hehe! erachter dat er ook aan de achterkant een sluiting zat. Die heb ik toen een stukje losser gezet en de pijn was meteen weg en kon weer ademhalen! Bh zat dus te strak! Dus als je er last van hebt ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissJ,

Gefeliciteerd meid!!! :1bouncingboobs: Ben blij dat het je goed is meegevallen en je niet te veel pijn hebt! 300cc zal je een mooi maatje opleveren, ben al benieuwd naar je picjes! Rust nu maar goed uit en laat je lekker verwennen! Tegen de rugpijn kan het helpen om een kussen onder je knieën te doen, neemt een beetje de druk weg in de onderrug.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid! wauw en wat fijn dat het allemaal mee valt :D

Ja het gaat nog rekken hoor! bij mij is alles 4cm naar buiten toe gekomen omdat de spier weer losser moest worden ^_^

Lekker uitrusten meisje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.