Ga naar inhoud

MissJ : 25 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Oke dat stel me echt gerust!

Nu heb ik bijna niet kunnen slapen, op men rug slapen is een hel.

Ik heb meer pijn van men rug dan mijn borsten ;)

Ik heb vandaag al even gekeken en ze zien erg goed uit, heel natuurlijk! Morgen maak ik foto's.

Liefs

Joke

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi MissJ,

PROFICIAT MET JE :1boobs:

Het ziet er waarschijnlijk erg mooi uit!

Ik wil je iig een fijn herstel wensen en laat je maar eens lekker in de watten leggen :141:

Ik ben erg benieuwd naar je foto's...

Big kiss

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

wat fijn dat ze er mooi uitzien.. :)

Ik vind die velcro strip ofzo ook erg vervelend.

heb hem vanacht gewoon wat losser gedaan want ik had echt pijn!!

de meeste tijd valt het wel mee, alleen snachts is een hel..

Ik heb nog niet gekeken ga ik vanmiddag doen met mijn vriend..

zo spannend.. :) zou het bijna niet durven haha!!

ga je nog een verslagje maken?

Kijk er naar uit.. ;)

Liefss.. :58:

en wens je veel sterkte en een voorspoedig herstel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik toch wel heeeel benieuwt naar jou foto's... ;)

Ik kan ook bijna niet op mn rug slapen.

Ik ga vanacht ook zo laat mogelijk naar bed, ook al ben ik moe..

Heeft toch geen zin.

Laat maar even weten als je foto's erop staan goed?

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss J.

Gefeliciteerd meid met je nieuwe :1bouncingboobs: !!!

Goed te horen dat het je meegevallen is en ben echt heeeeel nieuwesgierig naar je foto's!!!!!

Ik heb zelf ook +- 300 cc in gedachten.

Iniedergeval hoop ik dat je een beetje kan slapen vannacht. Lijkt mij ook helemaal niks dat op mn rug te moeten slapen!

liefs A70

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vocht echt onderaan de buik en echt veel, het hangt zo al over men broek en het brubbelt echt verschrikkelijk. Iemand tips voor dit?

Borsten worden elke dag wat groter heb foto's erop staan, vergeleken met de voor toch al een hele verbetering.

Groetjes

xxxx :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje dank je wel!

Hey ja ik zag het precies wat op je foto.. Hmm ik baal er van ik ben er echt ellendig van ... ALs ik loop dan voel ik dat zo brubbelen echt verschrikkelijk gevoel. Het is ook heel de dag aan het rommelen... :wacko:

Ik heb al een pilletje genome speciaal voor vocht ,lijkt niet te helpen . Ook al brandnetelthee gedronken ...

bye! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

vocht is weg!

Zaterdag was ik heel erg ziek, ik dacht dat ik ging sterven draaien oorsuizingen enz.

Huisarts erbij gehaald...Had ik iets aan men sinussen en vocht achter men oor, vandaar. Ze heeft me direct pillen gegeven en veeeeeeeel beter. Ik had gwn pech ,het was toeval niks met bv te maken.Ja je weerstand is mss wat slechter en loop je vlak na de operatie meer dingen op.

Nu gaat het goed neem al van 3 dage bv geen medicatie meer. Ik heb nog een klein beetje pijn(spierpijn) maar het wordt al wat soepeler. Het gevoel is wel nog niet terug. Ik voel al meer dan na BV en de tepels worden al stijf maar moet nog beteren zeker <_< Verder zijn ze heel wat groter al dan eerst..Hoop zelfs dat ze niet groter worden... :blush:

Ik zal vandaag nieuwe foto's posten.

xxx

J :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen rugpijn meer :D Ja zijslapen kwestie goeie positie armen en veel kusssens

Ik voel me wel nog slap en alles lijkt nog wat verdoofd! Woe moet ik al werken:(

Pijn aan borsten valt erg goed mee! Soms wat steekjes links zijkant altijd dezelfde plaats...

Ik hoop wel dat ze niet meer groter worden :o:rolleyes:

Die borsten he, s nachts droom ik er al van , dat de prothese uit men borst viel hahahaa :D Erg he :unsure:

Hoe ga het met jou? En met de buik?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, woensdag al werken..

Je bent toch lerares op een school?

Hoop dat het gaat lukken en dat het niet al te zwaar voor je zal zijn..

Met mij gaat het goed hoor..

Men buik is weer normaal, tis eindelijk gelukt ;)

Pijn is bijna weg, af en toe steken in mn litteken..

Alleen die bh zit zo strak.. :( Pff..

WIl een kopen van de hema alleen die heeft niet zon band als wij hebben dusja...

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne ook! Ik heb ook alles gevraagd, of ze nog groter zouden worden enz :D Dit wil ik dus niet .

Tov dag 1 en 2 zijn ze al veel groter.. Ik ben ook 1.5 kg al afgevallen en heb een beetje bang als ik mijn eigen gewicht terug heb, ze nog groter zullen zijn. Volgens Plovier gingen ze nog slinken door de zwelling we zullen zien. Ik denk dat ik op een 70 d ga uitkomen, want de 90 b paste(juist) van men zusje . Dit is gelijk een 70 d. Ik wou een kleine tot normale c dus hopen op slinken. Men vriend vindt ze goed mocht nog groter van hem :P Hij houdt van grote borsten. :1big_boobs:

Iedereen vindt ze wel mooi :) Ik vind ze nog iets te bol vanboven maar dat zal wel zakken zeker :D Ik denk al mss beter anatomische genomen maarja dan heb je kans op draaien, en geen vulling bovenaan dus ook niet ideaal. Ik heb last van een vettige huid en haren niet normaal :D Weet iemand hoe dat komt :rolleyes:

Morgen eerste werkdag wow :unsure: Hopelijk lukt het! Ik heb gisteren proberen autorijden wat een hel! Ik ben wenend teruggekomen gaat echt niet! Concentratie + schakelen. Ik wil weer forceren he! Rustig aandoen is blijkbaar moeilijk.

Ik mis ook het knuffelen met mijn vriend enz, dus hopen of snelle revalidatie :blush:

Bye :153:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Ja dat mis ik ook!! Mischien nog wel het meeste..

Lekker knuffelen en lekker slapen..

Maar hopelijk duurt het niet al te lang meer voor ons..

Tijd gaat wel hard!!

Wow een 70D, mooie maat hoor!

Denk dat je ook wel aan de grootte went als ze niet kleiner meer worden..;)

Van mij hadden ze juist nog wel iets groter gemogen, dus hoop niet dat ze slinken..

Wanneer zet je nieuwe foto's erop??

Succes morgen

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey MissJ, ik heb dat ook zo een vettige huid en vettig haar! Na een dag is mijn haar zo vettig als maar kan zijn! En ik ruik naar zweet, ook al ben ik net gewassen. Ik denk dat we die producten van de narcose en medicatie uitzweten...Da's echt vergif die tramadol, is een lichtere versie van Morfine. Ik heb vannacht ook op mijn zij geslapen en vandaag een uurtje zonder bh gezeten, heb hem eens gewassen en dan in zonnetje laten drogen, was heerlijk! Heb mezelf kunnen douchen zonder hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke hoop dat het vlug uit men lijf is die viezigheid. Ik denk vd narcose want ik pak sinds dag 3 geen medicatie meer! :rolleyes:

Ik kan ook alles al, behalve autorijden voor de rest doe ik alles zelf ;)

@ Mii18 grappig dat jij hoopt dat ze niet meer slinken, ik omgekeerd(hoop van wel) :D Dus hopen op voordeel voor beide! Ja ik hoop dat het snel gaat , dat ik een normale bh kan aandoen en terug lekker kan knuffelen en de rest :D Want zo is het ook maar een beetje "gehandicapt" Men vriend wordt er allesinds niet blij van :D

Ja de foto's staan op mijn vriend zijn gsm.. Ik moet er zelf ook is nieuwe nemen eerst fototoestel opladen :rolleyes:

xxxx :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.