Ga naar inhoud

MissJ : 25 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Vettig haar en huid hoort er allemaal bij, komt denk van de narcose, en bereid je maar voor dat het nog enkele weken aanhoud hoor :134: maar ach, 't is voor een goed doel en gaat weer voorbij, hihi :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey ging goed YES :rolleyes:

Rechts was wel opgezwollen teveel gedragen zeker :D Ik plaats dadelijk nieuwe foto's...

Die bh is echt te klein.. Die strakke band zit op men litteken.Ik ga een andere vragen als ik vr de hechtingen ga. Links binnenkant voel ik ook iets hard, zo een spier precies, volgens Plovier was da niks, en moet ik geduld hebben,maar geloven zeker :D:ph34r:

Ga het slapen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het werken goed ging :)

heb je nieuwe foto's gezien, ziet er goed uit! :1boobs:

Ga jij de hechtingen gewoon bij beaucare eruit halen?

Ik wil ook een andere bh, eentje die niet zo strak zit!

Maar ik ga niet meer terug naar beaucare..

Hechtingen doe ik wel bij de huisarts..

Heb je veel contact met Dr.Plovier?

Ik heb hem sinds mijn operatie niet meer gesproken..

Hoop dat het slapen vanacht beter gaat, heb nu een manier gevonden om op mijn zij te slapen ;)

Weltrusten en werk ze morgen!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Las je verhaaltje nog in de chatbox...

Bij mij is mijn ene borstplooi ook lager als de andere!

Maar dit is altijd al zo geweest!

Bij bijna niemand zijn de borsten gelijk!

Jezelf niet zo druk maken hoor! :)

k heb je foto's gezien en ze zijn prachtig!!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dat niet tegelijk indalen is normaal..

Je borsten zijn 2 aparte wonden, en genezen allebei op hun eigen manier en tempo..

dus niet samen tegelijk!

vandaar dat het dus kan dat de ene wat meer ingedaalt is als de andere..

Komt allemaal goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missj

Ik heb je nieuwe foto's bekeken, misschien voel jij je er even niet lekker bij en ondanks dat ze dan niet allebei gelijk indalen, vind ik ze erg mooi hoor!!

Meid je mag er trots op zijn, kom op geen zorgen maken joh het komt goed geef het de tijd

Liefs Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaa voel ik ook, maar dat zijn die oplosbare draadjes die niet niet opgelost zijn want links is het veel harder ik voel die zitten zo bobbelig...raar :s

Ja ik zal er me maar bij neerleggen dat de ene wat hoger is dan de andere, hopelijk betert het nog wat he!

Fijn weekend allemaal!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik smeer cicaplast van La roche posay en Plovier heeft er eentje opgeschreven voor mij... IK moet die nog gaan halen...zal het dan doorsturen.

Volgens mij is het littekensweefsel ik heb daar al sowieso snel last van...Hopelijk betert het nog e.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii ja alles goed, alleen soms zo een koud gevoel links en ik vond ze nog steeds hard hoor...

En wat ik ook heb is s nachts een slapend gevoel in mijn handen sinds de bv echt raar...

Hopelijk betert het snel en worden ze zachter.. Ik zal nog is foto's nemen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa zal straks foto's nemen, vergeet het steeds :D

Voor de rest gaat alles goed, weer bh's geshopt :D YES 70D, en eindelijk vulling, ook al uitgeweest, niemand ziet het :P(voordien had ik dikke gel push-ups , men borsten leken soms huge en had niks hahaha :D)

En alles goed met jou? :P

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meid ,

Heb net naar jou foto's gekeken , ik wou er iets bijschrijven maar het ging niet , weet ook niet waarom.

Het zijn echt hele mooie borsten hoor , past heel goed bij jou :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

hey allemaal ik had een hele tijd niet meer naar men eigen topic gezien :D

Nu zie ik de reacties. Bedankt voor de complimentjes :67:

Hey Mii18 jaja druk met werk enz... :27:

Met de boobs gaat het goed ;) Alleen slapen vind ik nog steeds een probleem ik ben een buikslaper en ben het nog steeds niet gewoon ...Ik wordt dan ook vaak wakker s nachts. Heeft iemand dat nog of ben ik alleen?

Ik ben voor de rest wel super blij met mijn boobies al bikini's gekocht en is veeeeel leuker nu dan met die platte borst :D

<_<

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.