Ga naar inhoud

MISSELIJK.. 3 dagen PO


kelsy

Aanbevolen berichten

Heb je misschien ook koorts Kelsy?

En ik ben nu na 4 weken weer gaan auto rijden, met onderhands sturen. Dat gaat nu wel, alleen een ruk aan het stuur geeft een onprettig gevoel, maar niet pijnlijk. Met 2 weken kon ik wel al heel veel, ben toen ook met vakantie gegaan. Alleen moet je wel uitkijken met hoe hoog je je armen doet. (Overigens was slapen bij mij nog steeds geen pretje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hee meid....

echt helemaal super herkenbaar die aanvallen die jij beschrijft, eng he?

Nu je stopt met de diclo en je maag meer rust krijgt zul je zien dat je herstel spoedig komt.

Autorijden doe ik allang weer. Alleen in zijn achteruit zetten is vervelend. Het euvel is dat je mogelijk niet verzekerd bent bij een ongeval. Bij accz zeiden ze dat je best mag rijden na wat dagen mits je maar onderhands stuurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee meid, wat is je verhaal herkenbaar. ik kon de eerste dagen ook echt alleen maar zielig zijn en ik had meteen al het idee dat ik door die diclofenac zo ziek werd. Dat van die vette huid had ik ook, alleen ik dacht dat het van de paracetamol zetpillen kwam en een haaruitval verschrikkelijk!!! had net alles na de zwangerschap weer terug, viel het weer uit grrrr

en ik werd ook helemaal gek van die tape maar toen ik het eraf had gehaald dacht ik eerst.... help! Het voelde alsof ze op zouden stijgen en ik durfde bijna niet te slapen. Heb toen mijn band extra strak gedaan en toen kwam het wel goed gelukkig. Eng allemaal he, je weet van tevoren ook echt niet wat je moet verwachten en dat is maar goed ook.

Ik ben inmiddels bijna 2,5 week po en heb nog steeds wel flink pijn aan mijn borsten zelf, alleen de rest van de enge dingen zijn er niet meer. Druk op de borst gaat vanzelf over, al lijkt het in het begin of je boobs in je borstkas worden geplet het lijkt schijnbaar alleen zo.... nog even doorbijten dan komt er echt een betere tijd! (ik geloofde het ook niet want vond het echt een hel.....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

he,. meiden..

met al die verhalen van jullie blijf ik de hoop er in houden..

heb inmiddels een giga stijve nek,.. vanwegen die zwaare boomboes die me zo naar voren trekken.. zit me nek ook steeds in een verkeerde houding ter compensatie..

ben nu defenitief gestopt met de diclofenac.. had met de bergman kliniek gebeld maar mocht van mijn arts echt niet stoppen..

het leek mij en mijn vriend tog echt geen goed idee om die dinge te blijven slikken dus snel met de huis arts gebeld.. verhaal uitgelegd.. en die heeft me nu trantetopam ofso voor geschreven..met maag beschermers.. ik word daar ook misselijk van.. maar het is wel beter te verdragen.. alleen de inwerking voeld verschrikkelijk.. en daarna blijft me gevoel voor ruimte heel raar.. maar dat hoord ook bij de bijwerkingen.. tis nu voor mij dag 5 na de operatie en heb steeds even goede momenten en daarna weer een peinlijke strugslag.. op een goed moment neemt de zwelling in mijn linker borst ook af.. maar als ik moe ben en pein heb zwelt het weer op.. en eten gaat steeds beter,.. ik heb nu ook een andere bh aan die zit echt goddelijk vergeleke bij dat ziekehuis ding.. kan ik ook beter mee ademhalen,.. dinsdag aankomende week ga ik op controle.. daar kijk ik wel naar uit..

ik heb nog niet echt het gevoel dat mijn borsten bij mij horen.. weet iemand hoe lang dat duurd?? en voel ook af en toe iets borrelen lijkt het wel,.. kan dat?? het doet geen zeer ofso.. het voelt een beetje alsof mijn maar knort alleen dan in mijn borsten..

slapen vind ik wel nog echt een drama.. ik kan niet de juiste houding vinden om heel de nacht te slapen zonder pein.. want savonds ga ik liggen.. en sochtens doen ze dan zo'n zeer 6 uur later ofso.. dan drukken ze voor mijn gevoel veel te veel tegen de bovenkant aan als of ze onderweg naar mijn nek zijn.. opstaan is dan ook een drama.. weet niet wat hier jullie ervaringen in zijn..

heb gister ook voor het eerst gedouched.. heel eng zonder band en zonder bh.. maar toen ik even onder dat warme water stond was het ook wel een goeie ontspanning.. en eindelijk weer lekker fris.. weet alleen niet of die littekens nat mogen worden?

nou ik ga weer even op de bank liggen.. ben zo moe heel de tijd:S

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat gevoel had ik ook heel sterk, alsof ze niet van jezelf zijn. Langzaam veranderd dit wel, althans bij mij

de eerste anderhalve week sliep ik gemiddeld 3 tot 4 uur per nacht! Ik slaap sinds anderhalve week de nacht weer door....yeah!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelsy,

Ik heb zelf ook vele pijn gehad zou als ik jou was een slaap middel voor een week vragen dan heb je al t ergste gehad maar na 5 weken heb je geen last meer ja afen toe een steekje en dat is t, maar dat heb je ook als het de tijd van de maand is. veel kussens in je rug en een kussen onder je benen helpt ook.

Veel sterkte en knuffels,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He vlinder...

Ik was na een week weer bij de Bergman kliniek en daar vertelde ze me dat ik ook alweer mocht autorijden en dat terwijl ik ook dacht dat het pas na 6 week meer mocht.Fietsen mocht ook.

Alleen zwaar tillen werd afgeraden.

Liefs

Ow echt? apart he dat dat per kliniek verschilt,maar ik had dan ook best wel zware protheses,dus mij werd veel afgeraden,voorzichtigheid vond me chirurg heel erg belangrijk.:rolleyes:

En ik had dual plane,is ook pijnlijker qua herstel.:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nu inderdaad heel veel kussens recht op in bed gezet ,.. waardoor ik zo goed als zittend slaap.. en dan trek ik me benen op en dan weer niet maar ik blijf heel erg pein houden als ik sochtens wakker word.,..

voornamelijk heel erg links.. gister kon ik aan het einde van de dag best wel veel,.. en vannochtend word ik wakker en dan moet mijn vriend me weer helemaal helpen met rustig opstaan..

heb gister middag wel al een stukje auto gereden.. had even een goed moment en vroeg me af hoe dat zou voelen..

ik heb daar in het voordeel dat links bij mij alles moeilijk gaat,, en rechts( waar de versnellingen zitten) dat kan ik al redelijk gewoon vrij uit bewegen. dus met onderhands sturen en mijn vriend naast me heb ik een stukje gereden naar de suppermarkt.. alleen met inparkeren heeft hij geholpen en met in zijn 1 zetten.. die gaat het zwaarst..

was daarna wel echt dood en dood op.. alsof ik een marathon had gelopen .. heel apart

vind het ook zo vaag dat het verschil bij mij tussen links en recht zo enorm is..

vedder doe ik nu natuurlijk rustig aan.. en ben ik er tog wel steeds blijer mee dat ik t heb gedaan..

dat vond ik in het begin wel moeilijk.. was niet egt happy in mijn eigen lijf.. terwijl ik had verwacht dat ik dat wel direct zou hebben na de operatie,..

hoe was dat voor jullie,..? op tv bij die programma's zie je vaak dat zo'n meisje wakker word en dan gelijk moet huilen van blijdschap enzo,..

ik had dat niet.. begin ze nu pas een beetje te acsepteren :P

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon wel janken de eerste paar dagen. ze zagen er niet uit (foto's staan in de galerij en schrik vooral niet :) ), het deed pijn... het was dat ik me te ellendig voelde om terug te rijden, anders had ik ze er weer uit te halen :P.

Na 2 weken kun je al weer een heleboel zonder pijn. Na 3 weken sliep ik eindelijk door, Na 3.5 week kon ik eindelijk liggend slapen en had ik ook geen stijve spieren meer in de ochtend. Maar in een bikini lopen met die rare ballonnen.... :ph34r:. Inmiddels begin ik mijn borsten ook echt als mijn borsten te zien en kan ik er van genieten :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:74: hahaha ja ik heb geloof ik de eerste 3 dagen elkde dag wel een keer gejankt,.. vroeg me ook ernstig af waarom ik dat ookalweer zo graag wilden want toen ik zo'n\

pein had was het mei het even niet waard voor die dingen:S gek he,.. tewrwijl het voor de operatie

tiete voor en tiete na waren:P overal kijke met me vriend enzo en nu gaat het heel erg met ups en downs.. als ik wat energie heb en wat minderpein.. maak ik daar

gelijk gebruik van en vind ik het heerlijk om even wat te bewegen.. maar daarna heb ik dan wel weer pein en moet ik geleik weer 2 uurtjes slapen.. probeer t af en toe

uit te stellen maar me ogen rollen dan gewoon dicht,.. :141:

die strakke witte band is wel een beetje me vriend geworden omdat ik het zonder dat ding zo eng vind voelen dan durf ik ook haast niet te bewegen..

maar voor de mooi heid ben ik die bh en dat ding wel zat want je ziet het overal onder zitten :141: en me tiete worden zo geplat dus dan ziet het er zo puntig uit :74:

ben nu ook wel benieuwd hoe het er uit ziet in een gewone bh zo'n mooie.. of inderdaad een bekinie:D want ik heb wel al gezien dat dat bij alle meiden er egt fantastische uit ziet.. maar ja ik heb het beide natuurlijk nog niet in mijn maat dus daar kan ik voorlopig alleen nog maar over dromen.

maar ben wel blij dat ik ze straks lekker kan uitzoeken naar wat ik mooi vind in plaats van ze te sellecteren op waar mijn borsten het beste in uit kwamen :P (goede vulling enzo)

vandaag heb ik btw mijn eerste controle,.ben erg benieuwd wat de ps. er van vind,..

ik laat het nog weten.. :D:D

liefs,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...
Op Thursday, August 12, 2010 om 11:04 zei kelsy:

hallo meiden.. Dit is me 3e dag na dE operatie en ik voel me zo beroerd.. Egt totaal nog niet happy

Heb heel de tijd zweet aanvallen gepaard met misselijkheid.. Neiging tot spugen maar lukt niet

Heeft iemand tips ?? Is dit normaal?? En hoelang duurt het voordat me borsten nietmeer zo zwaar aan voelen?? Ben trouwens deels in getapet heb een band en een gigA strakke sport bh.. Vandaag mag me tApe er af maar laat t liever nog een dag zitten.. Kan dat kwaat?? Ik hoop dat iemand antwoorden heeft voor me want ik weet op t moment

Geen raad met mezelf.. Pfff..

Liefs... Kelsy

Hallo kelder

 

Ik ben vorige week geopereerd en ook super misselijk vooral ook de 3 dag..Heb me bh losser gezet..En gestopt met me medicijnen. .Heb ook een lage bloeddruk en dat werkt ook mee aan de duizeligheiden vermoeidheid. .nou drink ik 2 dage bouillon en gaat het wel redelijk..

Sterkte ermee..Hoop dat je snel opknapt

Gr cloe

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.