Ga naar inhoud

Lilly : 4 oktober 2010 : Dr van Heijningen: Blankenberge / Knokke


Gast Lilly

Aanbevolen berichten

Hi Lily, inmiddels ben je al geopereerd, net als ik. Ik hoop dat het allemaal mee is gevallen voor je en dat je niet teveel pijn hebt gehad. Je kan mijn verslag teruglezen bij mijn topic, anders moet ik alles terug gaan typen, en het draait nu ff om jou, niet om mij !! :159: Laat je lekker verwennen. Ik neem af en toe ook nog even een cocktail aan pijnstillers hoor. Ik snap ook wel dat je misschien nog geen zin hebt om achter de pc te zitten, of dat je dat nog niet kunt. Neem je tijd, we denken zo wie zo wel aan je !! Sterkte en beterschap !! Hoop dat je tevreden bent met je nieuwe vriendinnen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo hallo,

hier zijn we, eindelijk!!

Ik moe zeggen, alles valt reuze reuze mee!

De maandag om 8u geopereerd, om half2 wakker en meteen es onder lakens kunnen piepen! wat een wereld van verschil....kreeg er een traan van...

Ik zat dus niet in tape ofzo maar er waren enkele kleine plakkertjes op de wondjes gelegd . Dus rond tepel kleintjes die een rondje vormden, een kleine in rechte lijn naar beneden en dan een iets langere onderaan de borst van links naar rechts. De tape was zo van die stoffen tape precies, naar et schijnt ademt je huid daardoor.

Ik kon dus echt bewonderen wat het resultaat was!!

Pijn? vreselijk... maar eigenlijk enkel waar die drains zaten, wat trouwens 2 verschrikkelijke accesoires zijn om mee rond te zeulen ;)

Dinsdag mocht ik uit bed om naar toilet te gaan en me eens in spiegel te bewonderen...moet zeggen, de emotionele schok was groot! amai, wat een invloed dit heeft op je emotionele toestand..ma soit

Woensdagmorgen kreeg ik het bericht dat ik reeds naar huis mocht! vroeg maja, kon zowel thuis in comfortabeler bedje liggen dan in dat hard ziekenhuisbed. Me opduwen lukte niet dus de eerste nachten volledig op men rug doorgebracht, niet plezant en vermoeiend want kon slaap moeilijk vatten.

De tweede week was ik reeds veel mobieler waardoor ik moest opletten dat ik niet teveel deed, typisch vrouwelijk zeker ;)

Wat ook moeilijk was was het feit dat ik men kleintje niet kon en niet mocht heffen, knuffelen, dicht nemen,..

We zijn nu de derde week en ik ben reeds terug aant werk (zittend werk), enkel autorijden is moeilijker omdat ik armen niet bovenaan stuur kan leggen dus bij het draaien moet ik opletten.

De wondjes? moet zeggen alles geneest redelijk goed ondakns ik slechte huid heb om te herstellen en dus gevoelig ben voor littekenvorming. Die tape moest ik elke dag verversen en na week moest ik het zo houden. De woensdag dat ik naar huis ging kreeg ik sportbh aangemeten, heb nu maat 95C (ipv F/G !!!) Die bh moet ik 6 weken dag en nacht dragen en ik moet elke dag 2x douchen

Rond de tepels zie je nu een zwarte rand (korst), de lijn naar beneden zie je niet zo goed en heeft geen korst en onderaan de borst zie je wel klein bobbeltje en dat wondje is nog niet helemaal droog. Ik moet ts bh en dat wondje een compresje steken en als ik het 'smorgens ververs merk ik wel dat aan de ene kant het compresje aan de wond kleeft. Door mijn zittend werk voel ik wel dat er meer druk op dat wondje is en 'savonds doet het deugd plat te liggen

zal men verhaal afronden want moet verder doen

Voor mij was deze operatie een hele transformatie, zowel fysisch als emotioneel. Het emotionele aspect mag niet onderschat worden vind ik, zo heb ik bvb men nieuwe boobs nog niet kunnen tonen aan men partner

Toch ben ik superblij dat ik het gedaan heb en had zoals zovelen, het veeeeeeeel eerder moeten doen.

Veel liefs,

L

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.