Ga naar inhoud

Jantina1984 : 23 september 2010 : Dr. Visser : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nee hoor, als ik jou was zou ik gewoon lekker foto's meenemen, heb ik oook gedaan.. En ook van borsten die ik minder mooi vond!! Voor jou is het ook bijna zover.. Echt spannend !! :43: Nog paar nachten slapen.. Geniet er nog maar van op je favoriete houding he !! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden...

Ik ben Jantina1984, kan me niet meer inloggen op mn eigen naam Ik ben namelijk met mn domme hoofd mn wachtwoord en inlognaam vergeten haha.

Maar iig dankjewel, zodra ik terug ben typ ik een verslagje op deze naam

Ik laat het jullie weten als ik mn oude profiel weer terug heb!

Op naar bijna nieuwe :1big_boobs:

Ik vertrek om half 7 Moet er om 9uur wezen Ik ben al behoorlijk zenuwachtig:S

Tot morgen

Liefs xx jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden..

hier ben ik dan, na vanochtend een paar keer in de file gestaan waren wij er om 9.20, we moesten in de wachtkamer plaats nemen en werden rond 9.45 opgehaald Nog wat vragen werden er aan mij gevraagd en moest toen dat ongelooflijk mooie pakje aantrekken hihi

Werd uiteindelijk pas rond 11.30 opgehaald en eerst werden er nog fotos en tekeningen gemaakt door Dk Visser.. Om 12 uur lag ik op de OK en na mijn infuus te hebben gekregen vroeg die verpleegkundige of ik al wat voelde Ik zei natuurlijk dat ik niets voelde en volgens mij nog geen 1 sec later was ik vertrokken.

Maar toen ik wakker werd voelde ik me behoorlijk kl*te Ik zag alles draaien heb van alles zien langs lopen wat volgens mij helemaal niet bestond haha heb ik weer :wacko:

Ik kwam op mn kamer en had ongelooflijk veel pijn in mn rug ik heb nog een paar keer gevoeld of ze er zaten maar omdat ik zoveel pijn had drong het niet eens tot me door.

Toen eenmaal mn vriend en vriendin binnen kwamen voelde ik me nog slechter.. de kwam mn bloeddruk opnemen en mn pols

Nou werd ik zo misselijk dat mn bloeddruk en mn suiker heel laag was en mn pols zat nog maar op 53

Heb een extra glucose infuus gekregen en wat crackers met pasta en wat cola.. toen ging iig de duizeligheid al een beetje weg!

eenmaal om half vijf mocht ik naar huis en moest eerst een kwartiertje op het bed gaan zitten ivm mn bloeddruk en wat toen zo misselijk dat ik gespuugd heb maar daarna voelde ik me weer goed

zijn naar huis gegaan en hebben zelfs onderweg nog een lekkere vette hap op wat ik heel erg nodig had.

Voelde me wel een hele oude tang want ik loop de hele tijd krom

Heb net thuis even in de spiegel gekeken en vind de maat wel goed alleen staan ze nog heel erg uit elkaar. Verandert dat zelf en gaan ze wat dichter bijelkaar staan?

Want ze steken uit de zijkant vandaan en wil wel dat ze iets naar binnen gaan staan

NU zo lekker mn medicijnen innemen en dan lekker naar bed toe als ik kan slapen :wacko:

heb namelijk best wel veel pijn:S

maar ik heb ze eindelijk na het weekend zonder mn bh douchen ik ben benieuwd :1bouncingboobs:

Liefs jantina1984 xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :43:

Hoeveel cc is er uiteindelijk ingegaan? En hoe zijn ze geplaatst? Ben erg benieuwt naar je foto's! Rust maar lekker uit en laat je verwennen! Hoop dat je niet meer misselijk bent, liefs :58:

Hoi Mii18..

Thanks :136: Er is 430 cc ingegaan en dual plane Zodra ik mijn fotos hebt gemaakt zet ik ze erin :lol:

Alleen staan ze heel erg uit elkaar gaat dat nog veranderen Ik kon nu ook nog niet echt iets zien dus weet nog helemaal niets, Ik ga lekker slapen want ik val om van deze lange dag

Slaap lekker liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jantina,

Gefeliciteerd!!! :64: Rust lekker uit en laat je verwennen, hoop dat je niet meer misselijk bent! Zou kunnen dat je veel zwelling hebt waardoor het lijkt of ze onder je oksels zitten, maar dat trekt wel weer weg! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden..

Dankjewel voor de berichtjes :lol:

Ikmoet wel zeggen dat ik ze nog niet heel mooi vind omdat ze behoorlijk uit elkaar staan Ik hoop dat dat goed komt eerst maar die bh na het weekend een keer uit om te kijken hoe ze eruit zien :1big_boobs:

Nou heb ik maar 1 bh van de kliniek mag ik gewoon ook sport beha's aan van een ander goed merk?

Ik heb vanacht heerlijk geslapen wel een beetje rechtop maar ik was vanochtend pas om half tien wakker.

Ik ga zo weer even een lekker middag tukkie doen want de medicijnen slaan weer in hihi beetje stoned wordt ik ervan :lol:

Vanavond volgt er even nog een beter verslagje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.. Fijn dat je lekker slaapt !! :) Als ik jou was zou ik nog wel even de kliniek bh aan houden.. Heb je ook een band die je moet dragen? Ik ben ook heel erg benieuwt naar foto's !! :D Kun je nog steeds niet inloggen met je oude gebruikersnaam? liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18..

Thanks :136: Er is 430 cc ingegaan en dual plane Zodra ik mijn fotos hebt gemaakt zet ik ze erin :lol:

Alleen staan ze heel erg uit elkaar gaat dat nog veranderen Ik kon nu ook nog niet echt iets zien dus weet nog helemaal niets, Ik ga lekker slapen want ik val om van deze lange dag

Slaap lekker liefs Jantina

Hey Meid,

Gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs:

Hoe gaat het nu met je? Ben erg benieuwd naar je foto's!

Bij mij stond het in het begin ook wat verder uitelkaar. Nu het vocht tussen mijn borsten wat is verminderd, staan ze wat dichter bijelkaar dus ik zou zeggen: Heb geduld!

Het is wel zo dat ze bij dual plane wel wat verder uitelkaar staan dan bijvoorbeeld met voor de spier en het ligt natuurlijk aan je voor situatie. Wanneer ze ervoor ook wat meer uitelkaar stonden, zal dat nu nog zo zijn.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.. Fijn dat je lekker slaapt !! :) Als ik jou was zou ik nog wel even de kliniek bh aan houden.. Heb je ook een band die je moet dragen? Ik ben ook heel erg benieuwt naar foto's !! :D Kun je nog steeds niet inloggen met je oude gebruikersnaam? liefs x

Hoi mii18..

Ik slaap nog steeds heel goed en met de pijn valt het ook wel mee het is dat je je pijnstillers moet blijven slikken want anders had ik het niet echt nodig.

Het gaat echt veel beter vandaag :lol:

En ik heb ze net gezien en ik ben toch wel tevreden met het resultaat, ik vond ze wel heel groot maar miss verandert dat nog.

Ik heb alleen mn bh aan van de kliniek en geen band Vond het wel eng om de beha even uit te doen haha

Ik maak morgen fotos en dan zet ik ze gelijk erop :lol:

En ik ben weer ingelogd op mn eigen naam :126:

Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

Gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs:

Hoe gaat het nu met je? Ben erg benieuwd naar je foto's!

Bij mij stond het in het begin ook wat verder uitelkaar. Nu het vocht tussen mijn borsten wat is verminderd, staan ze wat dichter bijelkaar dus ik zou zeggen: Heb geduld!

Het is wel zo dat ze bij dual plane wel wat verder uitelkaar staan dan bijvoorbeeld met voor de spier en het ligt natuurlijk aan je voor situatie. Wanneer ze ervoor ook wat meer uitelkaar stonden, zal dat nu nog zo zijn.

Succes!

Hoi mama..

Het gaat heel goed met me, heb niet veel pijn en slaap heel goed!

Ik heb net gekeken en vond het meevallen hou nog heel veel vocht vast maar het resultaat ziet er goed uit tot nu toe :136: Ze zijn wel aardig groot haha

Ik moet gewoon even geduld hebben Hoe is jou herstel verlopen?

Zou ik miss je ww mogen?

Ik ben benieuwd :1big_boobs:

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jantina,

Fijn dat het gelukt is om opnieuw onder je eigen naam in te loggen! Je herstel loopt zo te lezen ook op rolletjes, hihi, ben wel heeeeel benieuwd naar je eerste picjes hoor! :118: Blij dat je tevreden bent met het resultaat en de grootte went wel hoor! :38:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.