Ga naar inhoud

Jantina1984 : 23 september 2010 : Dr. Visser : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben Jantina, en zit sinds kort op dit forum.

Heb al jullie verhalen al gelezen:D

Wat goed om leue reacties te lezen over de wk.

Morgen is mijn eerste consult bij dokter Visser @t de wk.

Mijn operatie staat gepland op 23 sept.

Zouden jullie mij miss wat advies kunnen geven?

Ik weet ook echt niet wat me te wachten staat hoeveel cc ik krijg of welke cup.

Ik heb nu een kleine b en ik denk dat ik wel een D wil, weet iemand hoeveel cc dat eigg is?

En iedereen nog gefeliciteerd met jullie nieuwe boobs:D

Groetjes jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Jantina,

Welkom hier!

Wens je alvast veel succes met je consult morgen, dan weet je vast meer over het aantal cc, de plaatsing, enz. Je kunt gewoon aangeven dat je graag een kleine D zou willen en dr. Visser zal dan wel bekijken of dat bij je past en hoeveel cc je daarvoor nodig hebt. Is echt heel moeilijk je daar advies over te geven, aangezien die cc's bij iedereen anders uitvallen.

Spannend hé?!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi eef denk dat je tekst weg is gevallen :blush:

Ten eerste heel veel succes mogen het is toch altijd best spannend!

Over het aantal cc's kan ik eigenlijk niks zeggen dit weet alleen je arts.

Je moet kijken naar bouw, weefsel en ga zo maar door. Kortom niemand kan weten hoeveel cc's je nodig hebt behalve je arts ;)

Komt echt wel goed hoor! Vetrouw er maar op.

Weetje al wel wat voor soort protheses je wilt?

Heel veel succes morgen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik vind het heel spannend en ben nu al zenuwachtig.

Laat staan hoe ik bij de operatie zelf ben haha;)

Maar welke prothese enz weet ik nog niet.

Weet niet hoe het allemaal in elkaar steekt.

Ik weet het verschil niet echt, miss kunnen jullie er wat over uitleggen :blush:

Op naar morgen, ik laat het zo snel mogelijk weten :lol:

Kuss Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi eef denk dat je tekst weg is gevallen :blush:

Hihi, was hem nog aan het schrijven, was voorlopige invulling die ... omdat ik bezig was met moderatortaakje. Je bent veel te vlug, hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik vind het heel spannend en ben nu al zenuwachtig.

Laat staan hoe ik bij de operatie zelf ben haha;)

Maar welke prothese enz weet ik nog niet.

Weet niet hoe het allemaal in elkaar steekt.

Ik weet het verschil niet echt, miss kunnen jullie er wat over uitleggen :blush:

Op naar morgen, ik laat het zo snel mogelijk weten :lol:

Kuss Jantina

Is ook heel spannend hé zo'n eerste consult, maar dan kom je ook meteen te weten wat je mogelijkheden zijn. Denk dat ze bij de welness kliniek sowieso met ronde prothesen werken, gaat hem dan alleen nog om de plaatsing. Das dan weer afhankelijk van hoeveel eigen weefsel je hebt, hoe dik je huid is, je lichaamsbouw enz. Dus gewoon nog effe afwachten op het advies van Dr. Visser!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier ben ik dan!

Na vanochtend 2 uur in de auto gezeten kwamen we aan om half tien, met de mededeling dat de dokter pas vanaf 2 uur consulten kon gaan geven :angry:

Dus hebben we 4 uur lang door de stad gelopen, eenmaal terug om 2 uur zeiden ze ben je al aangemeld?

Ik was dus niet aangemeld en zou nog 2 uur moeten wachten oooo wat was ik boos Ik kon op dat moment wel ff janken :unsure:

Iig heb ik ze gezegd dat ik het belachelijk vond dat ze me zo lang lieten wachten terwijl ik 1 van de eerste was! en ik stond daar al 5 uur lang met me zoontje en me vriend...

Dus eindelijk na een hele discussie werd ik om 2.15 opgehaald voor mijn consult.

Hele lieve dokter is L Visser bey the way :lol: het voelde uitstekend bij haar, heb mijn vragen gesteld die ik had opgeschreven en alles liep zoals ik had gedacht.

Krijg 430cc kan nog terug als ik het toch te veel vindt Dat is ong een cup D..

Ronde prothese Dual plane Monobloc silicone ofzo haha

Had genoeg ruimte en ze vond me een geschikt persoon hihi dus nu op naar 23 september

Ik kan echt niet meer wachten....!!!!!

Ook al hebben we zolang gewacht het was de moeite waard haha

Kuss Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

Nou... Dat is ook niet zo gepast van haar omdat zo te zeggen !! Maar goed,je weet het nu wel zeker dat je er voor gaat.. :)

Fijn dat ze verder heel aardig is, is ook belangrijk!!

Wat ontzettend rot dat je zolang moest wachten..!! In principe hebben hun dan gewoon een fout gemaakt??

Voel je je verder wel goed bij de WK?

Goed dat je nu al je vragen beantwoord hebt gekregen..

Nu kan je pas echt gaan aftellen!

Die tijd gaat zo voorbij hoor.. :)

Veel succes nog..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Arna,

Super bedankt, ze zien er heel mooi uit :lol:

Ik twijfel gewoon nog heel erg of ik wel zoveel cc moet nemen!

Mijn lengte is 1,80 en ik weeg 74 dus ben een best wel groot hihi

Bevalt het je goed?

ik wil uitkomen op een D, 23 september is mijn bv en ik kan niet meer wachten kijk elke dag wel fotos of er iets tussen zit wat ik ook ga krijgen..

Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

er is iemand hier die even groot is en ook in de 70kg weet. Ik zal even voor je kijken :)

Maar ik moet er nog erg aan wennen.... ik wilde een C en vind ze nu echt enorm! Maar ja, waarschijnlijk had ik dat ook met een C gehad, of wilde ik ze juist groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik heb mijn eerste consult gehad @t de WK te genk bij Dokter L visser.

Alles is goed verlopen :lol: Na 5 uur wachten was ik eindelijk aan de beurt.

Heb te horen gekregen dat ik al heel lang de verkeerde bh's droeg, had altijd B80 aan maar mijn chirurg zei dat ik een atje heb...

Toen dacht ik nu weet ik het helemaal waar ik het voor doe :lol:

Ik krijg 430cc, rond, achter de spier.. Dus hoop op een D uittekomen :126:

Het duurt allemaal alleen nog zolang, zijn er meiden die ook bij de Wk zijn geweest?

Die ongeveer hetzelfde als mij hebben gehad of krijgen?

Want ik ben nogal een onzeker persoon en ben heel erg bang dat het niet mooi wordt of dat het me niet staat!!

Ik ben 180 lang en weeg 74 kilo.

Kan iemand mij een beetje advies geven of wat fotos om mij een beetje gerust te stellen?

Ik heb al wat aantal fotos gezien en die waren echt heel mooi :126:

Liefs van een twijfelende Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jantina,

Als je goed hebt aangegeven wat je wensen zijn en dr. Visser heeft je 430 cc aangeraden zal het vast wel goed komen, gewoon een beetje vertrouwen hebben, heb al heel mooie resultaten gezien van haar, ze kan echt heel goed inschatten wat je nodig hebt. :38: Komt helemaal goed!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, jammer dat je zo lang hebt moeten wachten!! Maar over Dr.Visser en de WK op zich, niks dan goede woorden hoor!! Ik ben er zelf ook geweest en het zijn allemaal enorm lieve mensen. Ik heb zelf ook geen aantal cc's gevraagd, maar liet ook mn pc dat beslissen. Ze keek zo eens en na wat gefrommel en getrek aan mn :1boobs: zei ze: ik kan er toch wel wat instoppen :unsure: ...het werd 380 cc op de spier. Bij mij op de spier omdat ik veel was afgevallen en heel wat huidoverschot had, vandaar. Mn borstspier zelf was ook heel sterk, en zou die prothesen ook teveel platduwen. Ik ben heel tevreden en ben uiteindelijk van een héle lege A-cup naar een volle C-cup gegaan. Draag nu nog mn sportbh maar ga gauw shoppen en dan eens kijken welke maat ik uitkom .... :rolleyes:

Dr.Visser is een schat hoor, je kan écht alles vragen!! De zenuwen zijn normaal hoor meid,dat aftellen duurt eindeloos als je erop zit te wachten, maar ga ervoor!! Je zal er geen spijt van hebben :1:

Wil je nog iets weten, vuur maar af!

Liefs, K'tje

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jantina

Gefeliciteerd met de datum voor grote dag, het aftellen kan beginnen :101:

ik ga ook naar de WK bij dr. visser 9 sept bv, maar heb nog geen consult gehad

ben wel heel nieuwsgierig of zij ook foto-album ofzo heeft met bv die zij heeft uitgevoerd

weet jij dat toevallig?

Grtz :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi K'tje

Dat lijkt me echt geweldig om al nieuwe bh's en shirtjes te kopen en passen.

Je zult je nu wel helemaal geweldig voelen ofniet?

Ik ben iig een beetje terustgesteld Het ging bij dr Vissen ook we allemaal heel gemakkelijk.

Ze wist alles precies te vertellen en het voelde idd heel goed bij haar en ben ook heel blij dat mn chirurg een vrouw is haha :blush:

Gaat het verder goed met je herstel?

Dus voor mij nog 5 weken tegaan en dan gebeurt het eindelijk :136:

Ben benieuwd hoe ik het vindt!!!

Ik hou je op de hoogte

Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag ook altijd B80.. maar bij mij zal hij ook wel een A zeggen.. :unsure:

Vind ze er namelijk niet uitzien als een B80...

Hoi Mii18

Voor jou is het bijna de grote dag toch?

Ben je al zenuwachtig?

Ik wens je alvast heel veel succes en laat snel horen hoe het met je gaat en niet meer aan dat atje denken, je hebt zometeen mooie :1big_boobs:

Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meissie

Oke ben blij dat er iemand ook daarheen gaat :lol:

Jij ook gefeliciteerd met je datum Je kan de dagen ook al gaan aftellen, echt ikzelf kan niet meer wachten.

Ik moet nog 5 weekjes en dan is het ook zover..

Over die fotoalbum, die heeft ze niet daar want in Belgie mogen ze geen fotos van andere laten zien, ik vond het ook al een beetje raar Maarja ik vertrouw op dr Visser.

Het consult ging bij mij heel goed ze is een hele leuke chirurg en het voelde zeer goed, dus ik heb er wel vertrouwen in

Hoeveel cc krijg je of wil je ongeveer?

Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héy jantina,

Ik ben idd aan het aftellen nog 19 NAGGIES!!!!

haha, en dan heb ik het niet over mijn verjaardag :143: nu al blij als een kind in de snoepwinkel

zou eerst pas 16 sept. bv hebben, maar na aanbetaling bleek iemand uitgevallen te zijn,

of ik weekje eerder wilde: JAAAAAAAAA!! :5:

ik krijg waarschijnlijk 300/330 cc ronde medium hoog profiel

wil gewoon een goede C :01: maar dat zal Dr. Visser wel weten

wél jammer dat je geen foto's kan bekijken.

Lees wel overal dat ze erg kundig is en een leuk mens dus dat zal wel goed komen :35:

Keep you posted, GRTZ Meissie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.