Ga naar inhoud

Jantina1984 : 23 september 2010 : Dr. Visser : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hiii Jantina!

Blij te horen dat je weer op je eigen naar heb kunnen inloggen.

Hoe verloopt je dag? Lukt het met de pijn?> Ik neem aan dat de misselijkheid nu wel voorbij is?

Wat goed dat je langzaam went aan je borsten en dat ze er mooier uitzien! Ik ben heel nieuwsgierig naar je foto's.

Heb je de bh van het kliniek gekocht? Hoe ziet het eruit? Is het een BH dat je daarna bij het sporten zou kunnen blijven gebruiken?

Nou, hoop snel van je te horen! Fijn weekend!!

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hiii Jantina!

Blij te horen dat je weer op je eigen naar heb kunnen inloggen.

Hoe verloopt je dag? Lukt het met de pijn?> Ik neem aan dat de misselijkheid nu wel voorbij is?

Wat goed dat je langzaam went aan je borsten en dat ze er mooier uitzien! Ik ben heel nieuwsgierig naar je foto's.

Heb je de bh van het kliniek gekocht? Hoe ziet het eruit? Is het een BH dat je daarna bij het sporten zou kunnen blijven gebruiken?

Nou, hoop snel van je te horen! Fijn weekend!!

liefs xxx

Hey Meis.

hier ben ik dan eindelijk, ik zal morgen ook nog even een pb sturen als je begrijpt wat ik bedoel :141:

Mijn dagen verlopen tot nu toe goed De eerste 2 dagen wel veel last gehad van mn rug en de spanning die erop staat Elke keer als ik wilde opstaan dan spande ik mn borstspier aan auwww dat moet je dus niet doen haha.

Mn misselijkheid was de volgende dag al weg gelukkig maar moet je eerlijk zeggen dat het net na de operatie doordat mn pols zo laag was ik me behoorlijk kl*te voelde , sorry voor me taalgebruik haha

Ik zei op dat moment had ik het maar nooit gedaan..

Maar waarcshijnlijk kan ik niet tegen een bepaalde verdoving want had precies hetzelfde bij de bevalling van mn kleine :wacko:

Morgen maak ik mn eerste fotos en die zet ik dan direct erop Mn voorfotos staan er al op alleen nu nog het resultaat :136:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel heel erg moet wennen aan de grootte hihi

Ik heb 1 beha van de klliniek en die zou je eventueel kunnen blijven dragen erna voor het sporten ofzo

Jij hebt nu bijna je consult ofniet?

Ben je al een beetje nieuwsgierig naar hoe of wat? Ik weet zeker dat het goed komt Ook spannend voor jou hoor :136:

Ook een heel fijn weekend en we spreken elkaar weer

Liefs XX Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, hehe eindelijk weer op je eigen naam... :) Fijn!! Hihi de grootte went wel hoor, ik vond ze op het eerste zicht ook te groot !! en nu vind ik ze perfect, had het zelfs niet erg gevonden waren ze groter.. ;) komt allemaal goed. Ben reuze benieuwt na je foto's.. geef ff een gil als ze erop staan.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo...

Hier ben ik weer :136:

Ik slaap echt heel goed wel afentoe lastig dat je alleen op je rug kan slapen :angry:

De pijn die ik had de eerste 2 dagen heb ik nu echt bijna geen last meer van gehad, het gaat echt perfect tot nu toe :lol:

Heb zelfs al wat kleine dingetjes gedaan in huis zoals een wasje draaien, en met die kleine gaat het ook goed Hij let zelfs heel doed op dat hij me nog niet te hard mag knuffelen want mama heeft pijn aan haar tuutjes zegt hij dan haha.

Vanavond mag ik dan ook echt douchen en ga gelijk wat fotos maken en ze er natuurlijk gelijk erop zetten :101:

dus meiden even afwachten nog

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina,

Spannend he dat douchen ik vind het nu, na 6 dagen, nog steeds spannend hoor!

Net even naar je foto's gespiekt: ik vind ze nix te groot hoor meid! Mooi! past goed bij je lichaam. Tis natuurlijk allemaal nog wat gespannen, dat is bij mij ook. Maar dat worden mooie boobs!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina,

Spannend he dat douchen ik vind het nu, na 6 dagen, nog steeds spannend hoor!

Net even naar je foto's gespiekt: ik vind ze nix te groot hoor meid! Mooi! past goed bij je lichaam. Tis natuurlijk allemaal nog wat gespannen, dat is bij mij ook. Maar dat worden mooie boobs!!!

xxx

Hoi A70..

Dankjewel :1boobs:

Ik heb nog niet gedoucht haha, nog even wachten totdat mijn vriendin komt dan kan ze me helpen:D

Ik was gewoon heel nieuwsgierig en ben tot nu toe tevreden Ik ben alleen nog bont en blauw maar dat heb je kunnen zien op de fotos

heb bijna geen pijn meer Het gaat echt goed met mn herstel:D

Hoe ist met jou en je nieuwe aanwinst?

verloopt het een beetje je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat iedere dag ietsjes beter!

Vandaag alleen maar 2 parcetamol op!

Moet me natuuurlijk nog wel rustig houden en mn armen kan ik nog niet echt lekker bewegen.

Ga morgen weer nieuwe foto's maken, ben benieuwd of ze nog verander zijn!

Ja jij bent inderdaad behoorlijk bont en blauw, dit had ik helemaal niet. Heb je daar geen last van?

Maar goed het gaat om t resultaat en dat is mooi! Dat blauwe verdwijnd van zelf wel weer!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames...

Even een vraagje Mijn linker borst is een stuk groter dan de rechter en de ene hangt ook wat meer, verandert dat nog:S?

Voor de rest gaat het perfect. Ben eigg tot nu toe nog tevreden met het resultaat Het blauwe is ook al bijna weg

Ik zal van het weekend nog wat fotos maken zodat jullie het kunnen zien!

Vandaag alweer 1 week verder de tijd vliegt.

Ben blij als ik weer mag werken want ik verveel me echt dood, wat doen jullie zoal de hele dag door dan alleen op de pc zitten haha

Liefs Jantina

ps Marie ik stuur je morgen even een pb terug;)xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina.

Het lijkt mij dat je ene borst gewoon wat sneller indaalt als de andere? Misschien gewoon nog ff geduld hebben.

Ja ik verveel me ook hoor af en toe en slijt inderdaad de dagen achter mn laptop. Maar ga vanmiddag lekker voor een weekje naar een bungalow Park hier in NL. Heb er wel zin in er ff tussenuit.

Met ouders hadden dit geboekt en mn dochtertje en ik mogen lekker mee. Mn man blijft alleen het weekend, want die moet helaas gewoon weer werken.

Ja de tijd vliegt inderdaad, ik ben u alweer 10 dagen verder. Wanneer moet je weer gaan werken dan???

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina.

Het lijkt mij dat je ene borst gewoon wat sneller indaalt als de andere? Misschien gewoon nog ff geduld hebben.

Ja ik verveel me ook hoor af en toe en slijt inderdaad de dagen achter mn laptop. Maar ga vanmiddag lekker voor een weekje naar een bungalow Park hier in NL. Heb er wel zin in er ff tussenuit.

Met ouders hadden dit geboekt en mn dochtertje en ik mogen lekker mee. Mn man blijft alleen het weekend, want die moet helaas gewoon weer werken.

Ja de tijd vliegt inderdaad, ik ben u alweer 10 dagen verder. Wanneer moet je weer gaan werken dan???

liefs

Hoi A70..

Ik hoop het wel, zoiets dacht ik ook al alleen het is nooit verkeerd om het te vragen :lol:

Dat is lekker, als het nou ook nog eens mooi weer wordt dan hebben jullie een top weekje!

Ik moet pas weer 12 oktober werken dus heb nog anderhalve week vrij..

Maarja we zien wel. Ga gewoon proberen auto te rijden want dan kan ik evengoed nog ergens heen

Heel veel plezier deze week met je familie, geniet ervan..

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Jantina,

Ow de 12e pas, dus je hebt lekker nog 1,5 week!

Ik begin de 19e pas weer (heb eeb baan waar ik veel bij moet tillen enzo) en die week hoef ik maar 2 dagen.

Ik durf t nog niet aan hoor dat autorijden (haha mischien ben ik gewoon een schijterd)

Heb net de hechtingen laten verwijderen en dat scheelt ook enorm, de druk is er meteen af!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70..

Oke dat is ook lekker zo lang vrij nog, Ik ben eigg blij als ik weer aan het werk mag!

Mijn hechtingen mogen er een maandag uit, ik ben benieuwd in dat soort dingen ben ik wel een schijterd:S

Ik maak van het weekend nog wat fotos:D hoe lang duurt het ong totdat ze echt op zelfde hoogte hangen?

Want ik vind het nu totaal niet mooi Zulke ongelijke borsten Ik durf bijna geen fotos te maken.

Veel plezier en spreek je na je vakantie weer Geniet ervan

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina!

Lukt het met de verveling? Zodra je weer aan het werk bent zul je de vrije tijd weer missen, of niet? :)

Van wat ik op het forum overal leest, moet je echt geduld hebben! Ik denk dat het echt meer tijd nodig heeft... !!

Wat goed dat je hechtingen er zo uit kunnen! Wat gaat de tijd snel ja, je bent nu al een week PO!

Nou meid, ik wacht je pb af. Fijn weekend!!

liefs xxxx

marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames...

Ik heb mijn bv gehad op 23 september Ik doe het maar even zo want miss krijg ik dan wat meer reacties :lol:

Mijn linkerborst is een stuk groter dan de rechter en hij hangt ook al wat lager.

Wordt dat vanzelf weer twee gelijke borsten. Ik weet er niet veel over maar wie kan mij helpen?

Was eerst heel tevreden maar omdat ze nu zo ongelijk zijn twijfel ik wel heel erg of dat zo hoort...

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jantina,

Volgens mij heeft het te maken, met het niet gelijktijdig indalen vd protheses en het nog ´moeten vormen´.

Ook is het zo, wat mijn pc vertelde, dat bijna iedere vrouw iets verschil heeft in beide borsten. Bij mij is/was links ietsjes groter, maar niet zo´n verschil dat er verschillende grootte prothesses gebruikt moesten worden.

Wellicht trekt het gewoon nog allemaal bij.

En als je het echt niet lekker zit zou ik gewoon even contact opnemen met je pc.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jantina,

Is normaal hoor, je borsten dalen elk op hun eigen tempo in, dus kan zijn dat de ene even wat lager al zit dan de andere, maar dat trekt vanzelf wel weer bij, geen zorgen!

Het verschil in grootte is waarschijnlijk door zwelling, elke borst heeft z'n eigen herstel, dus zal het af en toe wel eens een beetje ongelijk zijn, trekt meestal ook vanzelf wel bij, tenzij er al een verschil in grootte was voor de bv, dan blijft dat ook na de bv zo.

Hoop dat je terug een beetje gerustgesteld bent!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik sluit me bij de meiden hierboven aan!

Je borsten zijn 2 aparte wonden dus herstellen ook apart!

Daarom kan het zijn dat je ene boob wat meer ingedaald is als de andere..

Bij mij zijn ze ook een beetje ongelijk, maar dat komt omdat mijn borstplooi ook niet gelijk is!

DIt heeft mijn pc ook aangegeven, maar bijna geen borsten zijn symmetrisch!

Dus als dit voor je bv ook al zo was, zal het nu ook blijven!

En als je je echt zorgen maakt, zou ik even contact opmemen met je pc!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames...

Dankjewel Ben toch iets meer terustgesteld nu:D

Ik heb mn nieuwe fotos erop gezet dus dan kunnen jullie het verschil even bekijken!!!!

Laat het even weten wat jullie ervan vinden alsjeblieft Ik ben toch wel nieuwsgierig :1big_boobs:

Het blauwe gedeelte is iig al weg en heb geen pijn meer gelukkig.

Heb afgelopen zaterdag ook voor het eerst weer auto gereden en dat ging aardig goed moet ik zeggen, ik verveel me wel ontzettend Gelukkig heb ik de auto weer dus kan ik er even op uit...

A70 Hoe bevalt je vakantie? je hebt wel ontzettend lekker weer moet ik zeggen vandaag zelf even een terrasje gepakt:D veel plezier

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jantina,

Vind je boobies echt heel mooi! Had ik nog geen bv gehad, ik zou ze ook zo willen hihi, staan je heel goed en zien er ook al natuurlijk uit! Verschil tussen de twee komt wel goed met het verder indalen. Je mag er heel trots op zijn, je oude bikini's zijn nu ook heel mooi gevuld, TOPPIE! :136:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jantina,

Ben ook geholpen in de wellness in Genk maar dan door dr.Damen. En ja bij mij is het net zo als bij jou de ene borst is wat groter dan de andere borst en een borst hing ook iets meer naar beneden dan de andere. Was heel verdrietig in het begin toen ik net uit de tape was dat de bv mislukt was. Omdat je op deze site toch dames ziet met bijna meteen een gewelding resultaat. Morgen ben ik 5 weken po en er zijn al een hoop veranderingen aan mijn borsten. Ben er zelfs achter gekomen dat ik een nieuwe sportbh moest aanschaffen omdat die andere te klein geworden is. En nu zie ik dat ze pas echt goed hun plaats kunnen vinden en goed veranderen in de positieve zin van het woord. Dus ja geduld is weer een schone zaak. Alweer dat geduld he PPPPfffffff. Mocht het zo zijn dat je echt niet tevreden bent ja neem dan even contact op met je pc.

Liefs,

Cinta116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jantina,

Vind je boobies echt heel mooi! Had ik nog geen bv gehad, ik zou ze ook zo willen hihi, staan je heel goed en zien er ook al natuurlijk uit! Verschil tussen de twee komt wel goed met het verder indalen. Je mag er heel trots op zijn, je oude bikini's zijn nu ook heel mooi gevuld, TOPPIE! :136:

Liefs, :53:

Hoi Eefje..

Dankjewel Dit doet me heel erg goed :lol: Ook vooral de reacties op mijn fotos :blush:

Ik moet gewoon wat meer geduld hebben!!! En vrouwen hebben nou eenmaal niet zoveel geduld als het ergens om gaat wat ze mooier moet maken haha.

Had ik jou fotos al weleens gezien Ik weet het niet meer zeker.

Zou ik je ww anders nog even mogen?

Maar ik vind ze toch met de dag vooruit gaan en het dalen van mn andere borst moet ik gewoon nog even afwachten :lol:

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.