Ga naar inhoud

Nieuwsuur over complicaties borstvergroting 16-09-2016


kaatje92

Aanbevolen berichten

Voor dames zonder borstontwikkeling wordt in 2017 borstvergroting in de basisverzekering opgenomen (niet voor dames met borsten die ze nog groter willen). Als het zo'n risico is dan zullen ze het echt niet in de basisverzekering opnemen. En net als de andere zeggen, je loopt altijd een risico met alles wat je doet. Dat is ook met vaccineren. Daar is heel veel leed mee bespaart maar er zijn op een groot aantal gevaccineerde ook een aantal pechvogels die er anders op reageren, maar dat zijn echt kleine getallen. Beslis waar jij je goed bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

Maar meid, heb je ook onze commentaren gelezen?

De mensen die vermoedelijk ziek worden (wat ook nog niet 100% bewezen is) hebben daar een soort van 'aanleg' voor. Laat je niet bang maken. Er zijn miljoenen mensen over de hele wereld die siliconen hebben, en er is nog niet 1 % vermoedelijk ziek van geworden.

Het risico om morgen onder een bus in te lopen, is groter.

Maak jezelf niet gek :)

Ik heb ze al vier jaar, en voel me net zo goed als ervoor, lichamelijk. Geestelijk zelfs beter dan ervoor! !

Xxx

Thnx! Je hebt ook gelijk aan alels zit een risico maar die is zo klein dat je moet doen wat je hart je ingeeft en waar je gelukkig van wordt! Kom maar op met de 450cc! haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Goedemorgen, ik heb besloten dat ik een borstvergroting wil. Heb volgende week eerste consult. Nu ben ik mij dus aan het oriënteren en stuitte dus op allergie. Ik heb hooikoorts en ben allergisch voor stof. Ook neppe sieraden jeuken bij mij. En ooit heb ik een keer een allergische reactie gehad op voedsel. Waarschijnlijk een bepaald kruidsoort.  Nu ben ik dus enorm bang en weet het even echt niet meer :-(

groetjes Wianna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.