Ga naar inhoud

Klein poppetje : 28 oktober 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

He meis,

De moeheid komt nog door de narcose in combinatie met de pijnstilling,en ook is je lichaam natuurlijk enorm hard bezig om te herstellen,en gaat alle energie naar de borsten, goed drinken,en dan vooral water en brandnetelthee, dextro nemen wil ook vaak helpen, en verder is het veel rusten en slapen.

Het eten van eiwitrijke voeding helpt ook voor het herstel van de wonden.

Je hoeft niet helemaal plat te liggen, je kunt beter je hoofdeind iets omhoog zetten, of een paar kussens op elkaar leggen, daar zet je dan nog een kussen tegenaan, zodat ook je schouders ondersteund worden, anders krijg je last van nek en schouders, en door het iets hoger liggen voorkom je ook een beetje dat het vocht allemaal naar je boobs gaat, wat weer een drukkend gevoel kan geven..

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook idd nog dagen moe daarna en ben nu 2 weken po en nog steeds snel moe. Pijnstillers maken je ook moe ik neem nu alleen nog de diazepam voor het slapen gaan. Overdag alleen paracetamol want ben nog steeds niet pijn vrij helaas.

Ik lag ook in bed met hoofdeinde omhoog ook tijdens slapen. En als de jongste in bed ligt overdag ga ik ook nog steeds even lekker in bed liggen. Bevalt prima dat luieren :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer een beetje aan de wandel gelukkig.

had alleen erg pijn in mijn rug vanmorgen dus ben nu maar wat meer gaan bewegen. Want ik ben altijd heel actief en heb het gevoel erg stijf te worden van al dat zitten. Ook nog maar naproxen ingenomen . 

Gisteren ook weer gedouched en haren gewassen. Hoe blij kun je daar van worden :)  

Hopelijk gaat het bij jullie ook wat beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi, 

morgen ben ik 6 weken na ok. 

Ben heel erg tevreden met het resultaat.  Heel mooi en natuurlijk. Precies wat ik wilde.  

Dr nio is een echtte vakman. Man van weinig woorden maar weet wat hij doet en doet dit ook met perfectie. Dus ikbzou hem zeker aanbevelen. 

Als je nog wat wilt weten hoor ik het wel. Heb je al ergens een afspraak staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2016 om 21:06 zei Klein poppetje:

Ik krijg 400 cc. En krijg monoblock hydrogel. Hij gaat ze achter de spier zetten.

en bij jouw?

Ohh vandaag bij nio geweest en ook 400cc achter de spier. Heb jij misschien foto's van het resultaat? Welke maat had je zelf?

 

vind 400cc zoveel klinken... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.