Ga naar inhoud

Klein poppetje : 28 oktober 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Klein poppetje:

In oktober word ik geopereerd en krijg ik hopelijk de borsten die ik al zo lang wil.

Dr nio gaat mij opereren ennik krijg Monoblock hydrogel protheses.

vind het allemaal erg spannend net name de narcose maar ben er van overtuigd dat ik hierdoor nog vrolijker van mezelf word als ik in de spiegel kijk

 

:viannen_01:

Wat een leuke naam:) heb je,wanneer is je grote dag bij dr.Nio in oktober.

Zodat andere en ik je geluk kunnen wensen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Ik heb je titel even aangepast en ook je topic verhuisd, hier kun je nu gewoon verder alles neerzetten, updates, vragen en ook na je operatie je verslag, als je dat leuk vind.

Meis je hoeft je echt niet zo heel erg druk te maken om de narcose,je valt heerlijk in slaap, en als je wakker word ben je een paar mooie boobs rijker,probeer het allemaal maar een beetje over je heen te laten komen, gaat echt goed komen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maak je geen zorgen! Ik vond de narcose echt niet 'eng'. Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam, waarna ik rustig in slaap begon te vallen. En toen werd ik ineens wakker, en toen was het al gebeurd :) Totaal geen nare ervaring!!

Hartstikke fijn vooruitzicht dat je over een ruime maand eindelijk de borsten hebt waar je van droomt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Klein poppetje 

Ik moest van Nio nog na gaan denken of er verschillende cc's in mijn borsten geplaatst gaan worden. Maar ik zie minimaal verschil en wil dat echt niet zelf beslissen. Hij zelf is de expert, niet ik. Daar gaat het over.

Dual plane word vaak gebruikt bij weinig eigen weefsel. Achter de spier  weet ik niet zo goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je wel, was zelf nog nooit onder narcose gebracht. Mijn man al ik weet niet hoevaak en altijd misselijk en beroerd dus maakte mij daar erg druk om. Eenmaal zover op de ok.. echt gedacht aan leuke dingen :) je bent zo weg en ben zo vrolijk en opgewekt wakker geworden. Heb lekker gegeten eenmaal goed bijgekomen! Mijn man heeft echt echt perplex staan toekijken :45: 30 sept mag ik weer en kijk alweer uit naar dat gevoel, hoe gek dit ook klinkt! 

Heb in het dagelijks leven erg veel last van inslapen..heb zelfs inslaap medicatie voor zo nodig.. nou die narcose was echt heaven. Zodra ze het goedje inspoten zei ik tegen mijzelf nu denk ik even aan leuke dingen en ben daarna van 10 proberen af te tellen en eindigden op 8 :45: en daarna jezelf wakker proberen te houden.. gaat je niet lukken.. toen ik wakker werd was ik wel even verward maar wel lekker en leuk verward. Houd dat in gedachten.. aan leuke dingen denken :) Komt goed!! En tegenwoordig krijg je al een goedje ingespoten tegen misselijkheid bij je narcose

Ps. Ben ook geopereerd in Park :) 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 15-9-2016 om 22:58 zei Klein poppetje:

Vrijdag 28 oktober.

vind het heel erg spannend en zie erg op tegen de narcose 

Ik wil je voor vrijdag veel succes wensen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je hoop dat het dathij mij niet naar huis stuurt.

was de afgelopen week flink verkouden. 

Ben gelukkig niet meer snotterig, maar heb nog niet zoon lekker hoesje. (Keelontsteking)

vandaag ook nog een koortslip erbij. Kan mijn lol op 

Heb gelukkig geen koorts.

heb mij zo ingesteld op deze dag dus   

Hoop dat ik morgen gewoon mag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

wil je bij deze ook veel succes wensen morgen.

Toevallig ben ik 17 oktober geopereerd door Nio met precies hetzelfde 'recept' als jou.

400 cc hydrogel achter de spier. De narcose is iets waar je echt niet bang voor hoeft te zijn, laat het gewoon over je heen komen en als je bijkomt dan heb je eindelijk je lang verwachte borsten. :)

Ik zag zelf meer op tegen het herstel, heb drie kleine kinderen waaronder een baby van 9 maand. De eerste week kan je echt niets alles doet pijn in je borsten maar daarna word het langzaam aan beter tenminste bij was dit het geval. 

En ik ben superblij met het resultaat en dat ik het heb gedaan.

Ik ga je in de gaten houden nogmaals succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

Heel veel succes morgen met operatie! 

Is het goed als ik je volg, want ik wil ook graag de monobloc hydrogel door dr Nio laten plaatsen? 

Succes en beterschap!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voel ik mij instaat om wat te schrijven.de narcose viel mij ook reuze mee. Werken daar zulke lieve mensen die je gerust stellen en de sfeer is heel huiselijk .

voor dat ik het wist was ik weer wakker en had ik wat gegeten en gedronken. Maar doen ik rechtop ging zitten ging het mis. Werd erg misselijk en voelde mij heel beroerd. Bleekneen allergische reactie op de morfine te hebben. Alles wat ik dronk kwam er zo weer uit.

uiteindelijk ging ik s avonds om 20:00 naar huis toe. Dus ben daar meer als 12uur geweest. Terug reis was gelukkig kort maar ook geen pretje weer heel erg misselijk.

vannacht op zich goed geslapen en vanmorgen weer wat kunnen eten. 

Wel nog pijnlijk maar gelukkig weer de goede kant op. 

Gisteren geen puf om naar mijn borsten te kijken. Maar vanmorgen naar de foto's gekeken Die ze gisteren hebben gemaakt en vind ze erg mooi geworden zitten uiteraard nog wat hoog maar zeer tevreden.

bedanktt voor jullie lieve berichtjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.