Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik hoor enorm veel vrouwen na hun operatie zeggen dat ze het toch liever wat groter hadden gehad. Ik persoonlijk ga horen wat de dokter me aanraad en dan iets erbij doen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei JESSICAD:

Ik hoor enorm veel vrouwen na hun operatie zeggen dat ze het toch liever wat groter hadden gehad. Ik persoonlijk ga horen wat de dokter me aanraad en dan iets erbij doen :lol:

Haha, zoiets doe ik ook ja. Zijn eerste advies was 300 en kon eventueel tot 320, om het natuurijk te laten ogen, wat ik graag wil. Later zei hij, je ook voor 280 gaan. Nu twijfel ik tussen 280 en 300 maar denk dat het 300 gaat worden. Blijf dagelijks foto's kijken en het zit zo dicht bij elkaar dat vergelijken geen zin heeft. Laat hem anders wel beslissen tijdens de ingreep ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2016 om 20:42 zei Guusje78:

Oh zeker spannend ja! Met wie heb je consult? Succes alvast!

Ze hebben mij aan de telefoon niet verteld met wie ik het consult hebt, maar ik geloof dat alle pc daar wel kundig zijn. Morgen is het zover...

 

ik lees dat je twijfelt over 280 of 300cc, ik persoonlijk zou voor 300cc kiezen. Weet je al of je voor achter of voor de spier kiest en rond of anatomisch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Bloem94:

Ze hebben mij aan de telefoon niet verteld met wie ik het consult hebt, maar ik geloof dat alle pc daar wel kundig zijn. Morgen is het zover...

 

ik lees dat je twijfelt over 280 of 300cc, ik persoonlijk zou voor 300cc kiezen. Weet je al of je voor achter of voor de spier kiest en rond of anatomisch ?

Ik ga hoogtwaarschijnlijk ook voor 300 cc ja. Wil niet te groot maarnatuurlijk ook niet te klein.. Blijft lastig want je weet nooit precies hoe het wordt. Komt in ieder geval achter de spier. Hoop op de look van een anatomische.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Guusje78:

Ik ga hoogtwaarschijnlijk ook voor 300 cc ja. Wil niet te groot maarnatuurlijk ook niet te klein.. Blijft lastig want je weet nooit precies hoe het wordt. Komt in ieder geval achter de spier. Hoop op de look van een anatomische.. 

Dat lijkt mij inderdaad ook het mooiste. Ik wil ook een anatomische look maar geen anatomische protheses omdat ik heb gelezen dat deze kunnen draaien en je dan opnieuw geopereerd moet worden. 

Heel spannend allemaal. Ben benieuwd wat ze mij gaan adviseren vandaag en welke pc ik heb.

jij kunt al gaan aftellen voor de po! :-D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Bloem94:

Dat lijkt mij inderdaad ook het mooiste. Ik wil ook een anatomische look maar geen anatomische protheses omdat ik heb gelezen dat deze kunnen draaien en je dan opnieuw geopereerd moet worden. 

Heel spannend allemaal. Ben benieuwd wat ze mij gaan adviseren vandaag en welke pc ik heb.

jij kunt al gaan aftellen voor de po! :-D 

Ja bijna idd! Merk dat ik het toch wel erg spannend vind.. lees iedere dag wel ff op het forum en zoek steeds foto's. Hoop zo dat het herstel wat soepel gaat verlopen.. heb 3 koters en werk op een babygroep. Wil toch graag snel weer aan het werk als het ff kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Guusje78:

Ja bijna idd! Merk dat ik het toch wel erg spannend vind.. lees iedere dag wel ff op het forum en zoek steeds foto's. Hoop zo dat het herstel wat soepel gaat verlopen.. heb 3 koters en werk op een babygroep. Wil toch graag snel weer aan het werk als het ff kan. 

Ja dat begrijp ik. Ik denk dat het herstel bij iedereen verschillend is en dat rust de eerste dagen heel erg belangrijk is. Krijg je van vrienden/familie de eerste dagen hulp thuis? En hoe lang heb je vrij van je werk?

Ik werk in een kledingwinkel en krijg 3 weken vrij. Hopelijk ben ik na 3 weken genoeg hersteld.

Je zou ook arnica druppel/pilletjes kunnen nemen voor de po. Dit is iets homeopathisch en zorgt voor een sneller herstel, minder zwelling, minder blauwe plekken enzv... 

heb het zelf al eens voor een operatie geslikt er was er toen heel snel bovenop.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Chrisje088:

Hoi Guusje,

Ik ben afgelopen week ook bij dr Damen geweest en heb ook een heel goed gevoel hierover. Ik ga bij zijn eigen kliniek in Rotem. Ik twijfelde tussen 300cc en 350 cc maar ga uiteindelijk toch voor de 350cc

Heel veel succes en ben benieuwd naar het eindresultaat.

Oh spannend zeg! Wanneer ben je aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, October 09, 2016 om 10:34 zei Bloem94:

Ze hebben mij aan de telefoon niet verteld met wie ik het consult hebt, maar ik geloof dat alle pc daar wel kundig zijn. Morgen is het zover...

 

ik lees dat je twijfelt over 280 of 300cc, ik persoonlijk zou voor 300cc kiezen. Weet je al of je voor achter of voor de spier kiest en rond of anatomisch ?

Ik heb niet het idee dat ik daar keuze in had zeg maar. Werd alleen gesproken over achter de spier maar waarom weet ik eigenlijk niet. Vanwege mijn dun velletje misschien of door de natuurlijke look die ik hoop te krijgen? Geen idee.. Jij succes alvast! Ik ga je zeker volgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg zeg.. twijfel ik eerst over 280cc en 300cc, neig ik nu eerder naar de 320cc met al die mooie grote borsten hier! Haha, maar dat moet ik maar niet doen hè!? Wordt vast veel te 'nep' bij me. Ik kijk er nu wel al zoooo naar uit! Komende zomer gewoon eindelijk een gevulde bikini of badpak! Ik droeg altijd bikini's omdat een badpak alles nog platter drukt maar denk dat ik met borsten misschien ook eens een mooi badpak zou gaan dragen. Mijn buik is door de zwangerschappen erg uitgerekt en dus rimpelig. Schaam me er best voor dus dan is een mooi badpak een oplossing. We zien wel. Misschien dat k door de nieuwe boobs ook wat meer zelfvertrouwen krijg. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij bergman clinics zeiden ze ook dat je juist moest bewegen enzo en dat je na een week gewoon weer kon werken....alleen niet zwaar tillen en sporten. Terwijl bij de andere twee consults werd verteld dat je eerste twee/drie weken rust moest hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei xxLucathxx:

Bij bergman clinics zeiden ze ook dat je juist moest bewegen enzo en dat je na een week gewoon weer kon werken....alleen niet zwaar tillen en sporten. Terwijl bij de andere twee consults werd verteld dat je eerste twee/drie weken rust moest hebben....

Oh echt!? Dat vind ik wel fijn om te horen. In mijn boekje van de kliniek staat ook niet expliciet dat ik 6 wkn niet mag tillen. Alleen dat ik de eerste 3 wkn zwaar huishoudelijk werk moet vermijden. Nu zul je zelf ook wel aanvoelen wat je wel en niet kan maar die 6 wkn schijnt echt niet meer te hoeven. Ik heb nu 3 wkn vrij ingepland en dan zie ik wel. Bedankt voor je reactie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Guusje78:

Oh echt!? Dat vind ik wel fijn om te horen. In mijn boekje van de kliniek staat ook niet expliciet dat ik 6 wkn niet mag tillen. Alleen dat ik de eerste 3 wkn zwaar huishoudelijk werk moet vermijden. Nu zul je zelf ook wel aanvoelen wat je wel en niet kan maar die 6 wkn schijnt echt niet meer te hoeven. Ik heb nu 3 wkn vrij ingepland en dan zie ik wel. Bedankt voor je reactie! 

Graag gedaan, ik heb maar twee weken vrij gepland...maar ik zie wel hoe het gaat en gewoon eerst rustig aan. Ik kan ook geen zes weken vrij krijgen...de rekeningen gaan ook wel door...heb geen zwaar werk maar wel veel beweegt en veel met je armen doet. Ik volg je eventjes goed? Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-10-2016 om 22:43 zei Guusje78:

Erg zeg.. twijfel ik eerst over 280cc en 300cc, neig ik nu eerder naar de 320cc met al die mooie grote borsten hier! Haha, maar dat moet ik maar niet doen hè!? Wordt vast veel te 'nep' bij me. Ik kijk er nu wel al zoooo naar uit! Komende zomer gewoon eindelijk een gevulde bikini of badpak! Ik droeg altijd bikini's omdat een badpak alles nog platter drukt maar denk dat ik met borsten misschien ook eens een mooi badpak zou gaan dragen. Mijn buik is door de zwangerschappen erg uitgerekt en dus rimpelig. Schaam me er best voor dus dan is een mooi badpak een oplossing. We zien wel. Misschien dat k door de nieuwe boobs ook wat meer zelfvertrouwen krijg. :blush:

Ik begrijp je twijfels helemaal Haha. Maar denk persoonlijk dat 300cc echt heel mooi wordt. Ik heb ook besloten om voor 300cc te gaan. Zonder kleding zal dit heel natuurlijk uitzien en met kleding kun je het zo groot laten lijken als je wilt. Je zou ook nog een keer kunnen gaan passen, om het verschil te vergelijken tussen 300cc en 320cc. 

Veel succes met je keuze xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Bloem94:

Ik begrijp je twijfels helemaal Haha. Maar denk persoonlijk dat 300cc echt heel mooi wordt. Ik heb ook besloten om voor 300cc te gaan. Zonder kleding zal dit heel natuurlijk uitzien en met kleding kun je het zo groot laten lijken als je wilt. Je zou ook nog een keer kunnen gaan passen, om het verschil te vergelijken tussen 300cc en 320cc. 

Veel succes met je keuze xx 

Bedankt! Ik heb vanavond een mail gestuurd naar dr. Damen met mijn twijfels en ook met foto's bijgevoegd van wat ik mooi vind qua maat. Ik ga ervan uit dat hij probeert om dat zoveel mogelijk na te bootsen. Ik ben benieuwd of hij ook echt gaatreageren. Uiteraard laatik dat dan weten. Vooralsnog hou ik het op 300cc. Wanneer mag jij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Guusje78:

Bedankt! Ik heb vanavond een mail gestuurd naar dr. Damen met mijn twijfels en ook met foto's bijgevoegd van wat ik mooi vind qua maat. Ik ga ervan uit dat hij probeert om dat zoveel mogelijk na te bootsen. Ik ben benieuwd of hij ook echt gaatreageren. Uiteraard laatik dat dan weten. Vooralsnog hou ik het op 300cc. Wanneer mag jij?

 

Dat is slim. Het blijft altijd een gok, ik denk dat het bij iedereen anders uit zal zien. Ben benieuwd wat hij antwoord. 

Ik ben 19 januari pas aan de beurt, helaas kreeg ik het niet eerder op het werk geregeld. Dus als jij helemaal hersteld bent, ben ik aan de beurt Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels een telefoontje terug gehad van de kliniek en ze hadden overleg gehad met de pc. Hij had aangegeven dat 300cc uiteraard geen probleem was en omdat het zo weinig scheelt, hoef ik ook niet nog eens terug om te passen. Mocht wel natuurlijk maar lijkt me zelf niet nodig. Ook had ik naar het profiel gevraagd omdat ik hier op het forum begreep dat de monobloc softone een extra hoog profiel heeft en daar was ik wat bang voor. Nu heeft de assistente dat idd bevestigd maar vertelde er ook bij dat deze ook eerst even de kans moeten krijgen om te zakken en ze dan ook de natuurlijke druppelvorm van de eigen borst zouden krijgen. Helemaal zo  geloof ik niet dat dat wordt maar zal idd wat moeten zakken. Ze  zeiden in ieder geval dat het geen ronde ballen zouden worden uiteindelijk. Hoop ik dan maar. ;)

Neigen wel nog steeds naar 320cc ipv 300cc maar kan me gewoon niet voorstellen wat dat verschil uiteindelijk echt gaat doen. Is heel weinig maar toch. Die eeuwige twijfel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de operatie steeds dichterbij komt, krijg ik uiteraard toch meer kriebeltjes.. Mijn collega's zijn op de hoogte van wat ik ga doen maar wat vertel ik de ouders bijvoorbeeld? Die gaan vast vragen stellen ivm mijn afwezigheid. Wip eigenlijk niet liegen maar eigenlijk ook niet tegen iedereen vertellen dat ik een borstvergroting heb gehad. Wat kan ik zeggen? Gewoon vakantie? Of iets anders? Pff.. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.