Ga naar inhoud

Jorja : 12 september 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Nou zeg....

Jaren geleden me voorgesteld hier maar nooit de stap genomen en gedurfd om het te doen.

Ben nu bijna 31 2 prachtige zoons rijker <3 en ga binnen kort ook weer naar school om uiteindelijk mijn droom waar te kunnen maken in de toekomst!

Dus als je alles omgooit in je leven dadelijk je baan kwijt ben enz dan is deze stap ook maar vast genomen ;-)

1 september consult bij Frans van Straten in Heyendael kliniek. En als alles mee zit 12 september DE operatie! 

Zijn er mensen die mij nog kunnen helpen wat betref voorbereidingen voor het consult? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Klopt de afspraak bij Nio week ervoor afgebeld toen afgebeld. Aangezien ik het niet durfde.

Ben echt een persoon van nu iets willen ook direct doen zo niet heb ik teveel tijd om er over na te denken ;-)

 

Ik neem aan dat de operatie dag vast staat dat heb ik direct met de assistente besproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, weet je wat, dan ga ik het vastzetten in je titel, dan kun je niet meer terug ;) haha

Niet in de stress raken meid. Verlekker je hier maar aan alle mooie resultaten, het is zo geweldig als je straks trots mag zijn op je boobs! Ik weet er alles van.
Er zijn heeeeeeeeeeeeeel veel meiden die het een week van te voren allemaal willen afblazen, maar achteraf zijn ze zoooooooooooo blij dat ze het toch gedaan hebben!

Dus ff op de tanden bijten hihi.

En houd ons maar gewoon in dit topic op de hoogte hoe alles verloopt :35: Dan heb je alles bij elkaar staan en blijft het voor jou en ons overzichtelijk :)

Ik verhuis je ook al naar de operatieverslagen, dan sta je meteen goed

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend.

Ik ben 12 juli geopereerd bij frans van straten. Ben morgen alweer 5 weken po. Als je wil kan je een kijkje nemen bij mijn foto's ik heb 345 cc anatomische.. weet je al wel of je rond wil of een druppelvorm? 

Wat is je voor situatie nu? 

Je kan bv in de zoekbalk kijken wat voor vragen je kan stellen tijdens je consult.. de rest lekker op je laten afkomen! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen!!!

ja ik zie het wel sta er nu echt helemaal achter weinig tot geen twijfel!

Lotte@ ik ga effe spieken hihi wil rond heb nu een kleine 75A dan wel richting een goede C ben 164 en weeg 60 kilo sinds ik 2 kinderen heb gekregen daarvoor was ik zo mager als een panlat haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @jorja,

Fijn dat het allemaal al ingepland is! Ik had mezelf al heel goed ingelezen voor mijn consult dus het meeste wist ik eigenlijk al. Ik word geopereerd door dr Koeijers. Hij vertelde eerst wat maar eigenlijk wist ik dat allemaal al. Ik had maar een paar vragen eigenlijk. Mocht je nou na je consult opeens nog met vragen zitten kun je altijd nog even bellen of een 2e consult vragen. 

Ik weet niet hoe het zit als je een uitzendkracht bent. Ik heb er zelf 3 weken vakantie/verlof voor opgenomen. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei jorja:

Oké dank je wel! Heb ook al een hoop gelezen en gedaan maar toch denk ik altijd lees toch nergens overheen ofzo wat super belangrijk is hihi 

ja helaas geen genoeg uren meer voor misschien kijken hoe het zit met onbetaald verlof?

Ik had ook niet genoeg vakantie uren meer helaas, maar wij hebben nog een apart 'potje' dat heet bij ons plb (persoonlijk loopbaan budget) en daarvan heb ik 2 weken ingepland en ik had nog 1 week vakantie. Ik werk ook in de zorg en k heb dan nog een halve week met feestdag compensatie uren opgevuld dus totaal heb ik 3 en halve week vrij. Weet niet of jij nog een ander 'potje' aan uren kune gebruiken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jorja, wat spannend!! Lekker aftellen dus. Ik heb zelf de Carefix Anna en een  Carefix Bella. Zitten echt heerlijk. Kosten rond de 35 euro. Je PC kan hier ook wel een advies in geven. 

Veel succes bij je consult! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei prisje81:

@jorja, wat spannend!! Lekker aftellen dus. Ik heb zelf de Carefix Anna en een  Carefix Bella. Zitten echt heerlijk. Kosten rond de 35 euro. Je PC kan hier ook wel een advies in geven. 

Veel succes bij je consult! 

Dank je wel!!

Zal donderdag wel effe laten weten hoe het is afgelopen hihi best spannend zo allemaal ;-) 

En die bh zal eens effe google en vragen komt allemaal wel goed :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.