Ga naar inhoud

C1994 : 11 augustus 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

48 minuten geleden zei C1994:

@Mackytje Spannend! Voordat je het weet is het 8 september :) ik krijg anatomisch, dual plane. Zenuwen beginnen nu toch wel toe te slaan Haha! Zie vooral op tegen de eerste week niks zelf kunnen doen en de nachten; ik ben echt geen rug slaper Haha. Ben gelukkig wel lekker op tijd aan de beurt morgen. Ik ga mijn spulletjes klaar leggen en nog een serie kijken. Hopelijk slaap ik lekker! Ik zet morgen wel een korte update online :) X 

Haha ja precies. Ik moet zeggen dat ik nog niet echt aan het aftellen ben hoor. Ben best relaxt.

Ooh ben benieuwd joh naar jou boobies! 

Koeijers heeft mij vooral verteld dat ik niet de hele dag in bed moet gaan liggen en gewoon met je armen moet gaan oefenen tot zo ver je kan. Niet overbelasten natuurlijk. En af en toe een rondje lopen in huis of buiten. Anders verstijfd je alleen maar. En ja dat op de rug daar zie ik ook vooral tegen op. Ik kan wel op mijn rug slapen maar wel met mijn handen onder mijn hoofd haha.

Hoelaat moet je morgen? Hoop dat je idd lekker kan slapen zo.

Ik heb trouwens daar 330 gepast maar hoop toch echt niet dat het zo eruit komt te zien en zo plat aan de boven kant. Ik zal wel even een foto toevoegen. Was dat ook zo bij jou? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Mackytje:

Haha ja precies. Ik moet zeggen dat ik nog niet echt aan het aftellen ben hoor. Ben best relaxt.

Ooh ben benieuwd joh naar jou boobies! 

Koeijers heeft mij vooral verteld dat ik niet de hele dag in bed moet gaan liggen en gewoon met je armen moet gaan oefenen tot zo ver je kan. Niet overbelasten natuurlijk. En af en toe een rondje lopen in huis of buiten. Anders verstijfd je alleen maar. En ja dat op de rug daar zie ik ook vooral tegen op. Ik kan wel op mijn rug slapen maar wel met mijn handen onder mijn hoofd haha.

Hoelaat moet je morgen? Hoop dat je idd lekker kan slapen zo.

Ik heb trouwens daar 330 gepast maar hoop toch echt niet dat het zo eruit komt te zien en zo plat aan de boven kant. Ik zal wel even een foto toevoegen. Was dat ook zo bij jou? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik moet me morgen om 9.15 melden! Lekker op tijd dus, weinig tijd voor zenuwen morgen :) 

ik houd jullie op de hoogte! Weet nog niet of ik foto's ga plaatsen hier want het verbaasd me eigenlijk hoe makkelijk je bij foto's van anderen komt, ik ben daar toch altijd beetje voorzichtig mee☺️

die foto's van jou, met de pasprotheses, zo zag dat er bij mij ook uit.. Ze kunnen het niet goed nabootsen denk ik door zo'n pasprothese! Ben er van overtuigd dat het niet zo plat wordt aan de bovenkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei C1994:

Ik moet me morgen om 9.15 melden! Lekker op tijd dus, weinig tijd voor zenuwen morgen :) 

ik houd jullie op de hoogte! Weet nog niet of ik foto's ga plaatsen hier want het verbaasd me eigenlijk hoe makkelijk je bij foto's van anderen komt, ik ben daar toch altijd beetje voorzichtig mee☺️

die foto's van jou, met de pasprotheses, zo zag dat er bij mij ook uit.. Ze kunnen het niet goed nabootsen denk ik door zo'n pasprothese! Ben er van overtuigd dat het niet zo plat wordt aan de bovenkant.

Oooh lekker zeg zo vroeg! 

Ja als je er puf en zin in hebt ben ik zeker benieuws naar je update!

Nee dat snap ik inderdaad over doe foto's.  Volgens mij kan je bij je eigen profiel de foto's afschermen en kunnen alleen de mensen het zien die je volgen volgens mij. Ik weet het niet zeker en precies hoor. Ben er nog steeds niet achter hoe het allemaal hier werkt. 

Ooh gelukkig ben ik niet de enige die dat zo plat had dus. Ja ik weet ook eigenlijk wel dat het niet zo plat word maar ergens in mijn hoofd spreekt er toch weer een bang en onzeker stemmetje: oohjee als het maar niet zo plat word. 

Nou meis. Hopelijk slaaplekker voor vanavond en heel veel succes en sterkte en plezier morgen. Ik zal aan je denken! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet me morgen om 9.15 melden! Lekker op tijd dus, weinig tijd voor zenuwen morgen :) 

ik houd jullie op de hoogte! Weet nog niet of ik foto's ga plaatsen hier want het verbaasd me eigenlijk hoe makkelijk je bij foto's van anderen komt, ik ben daar toch altijd beetje voorzichtig mee☺️

die foto's van jou, met de pasprotheses, zo zag dat er bij mij ook uit.. Ze kunnen het niet goed nabootsen denk ik door zo'n pasprothese! Ben er van overtuigd dat het niet zo plat wordt aan de bovenkant.

 

 

Goedemiddag dames!

het zit er op. Lig inmiddels al lekker op de bank thuis. Het ging echt zo snel! Hele lieve verpleging en dr Koeijers is echt een leuke man! Hij maakt veel grapjes en was vlakvoor ik onder narcose ging lekker aan het meezingen met de radio hahah Ik ging rustig onder narcose en werd wakker al op de recovery netjes in bed. Heb nog gevraagd of ik gekke dingen heb gezegd toen ik van de operatietafel in bed moest gaan, maar dat was niet het geval zei de verpleging. Naast mij lag namelijk een meisje/vrouw die allemaal grappige dingen zei en nog niet echt wakker was uit de narcose.

ik voelde direct al een beetje pijn op mijn borstbeen, ik kon niet heel diep inademen zeg maar. Dat is bu ook nog, maar ietsje heftiger. Het is wel dragelijk. Mijn onderarmen kan ik goed bewegen maar mijn bovenarmen van mijn romp bewegen is echt pijnlijk. 

Uiteindelijk heeft dr koeijers 390 cc erin gestopt. Ik schrok hier best van omdat ik 345 gepast had. Hij zei dat het makkelijk paste en dit een mooie maat bij mij was. Het voelt nu nog erg gespannen en m'n borsten zitten redelijk hoog. Ook zijn ze erg puntig in mijn bh (zo vind ik het echt mega lelijk, in die bh dan.. Heb ze zonder bh nog niet gezien). Ohja en ik had een maat m van die bh's type Anna.. Maar de verpleging zegt dat ik een maat L moet bestellen. Deze bh zit namelijk onderaan precies op de wonden. Die bh is wss ps over 2 dagen binnen, met heel veel pech pas maandag? Is het dan niet slecht voor de wonden om deze te dragen? Vergeten te vragen.. Maar lijkt mij dat ze mij niet zomaar laten gaan..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei C1994:

Ik moet me morgen om 9.15 melden! Lekker op tijd dus, weinig tijd voor zenuwen morgen :) 

ik houd jullie op de hoogte! Weet nog niet of ik foto's ga plaatsen hier want het verbaasd me eigenlijk hoe makkelijk je bij foto's van anderen komt, ik ben daar toch altijd beetje voorzichtig mee☺️

die foto's van jou, met de pasprotheses, zo zag dat er bij mij ook uit.. Ze kunnen het niet goed nabootsen denk ik door zo'n pasprothese! Ben er van overtuigd dat het niet zo plat wordt aan de bovenkant.

 

 

Goedemiddag dames!

het zit er op. Lig inmiddels al lekker op de bank thuis. Het ging echt zo snel! Hele lieve verpleging en dr Koeijers is echt een leuke man! Hij maakt veel grapjes en was vlakvoor ik onder narcose ging lekker aan het meezingen met de radio hahah Ik ging rustig onder narcose en werd wakker al op de recovery netjes in bed. Heb nog gevraagd of ik gekke dingen heb gezegd toen ik van de operatietafel in bed moest gaan, maar dat was niet het geval zei de verpleging. Naast mij lag namelijk een meisje/vrouw die allemaal grappige dingen zei en nog niet echt wakker was uit de narcose.

ik voelde direct al een beetje pijn op mijn borstbeen, ik kon niet heel diep inademen zeg maar. Dat is bu ook nog, maar ietsje heftiger. Het is wel dragelijk. Mijn onderarmen kan ik goed bewegen maar mijn bovenarmen van mijn romp bewegen is echt pijnlijk. 

Uiteindelijk heeft dr koeijers 390 cc erin gestopt. Ik schrok hier best van omdat ik 345 gepast had. Hij zei dat het makkelijk paste en dit een mooie maat bij mij was. Het voelt nu nog erg gespannen en m'n borsten zitten redelijk hoog. Ook zijn ze erg puntig in mijn bh (zo vind ik het echt mega lelijk, in die bh dan.. Heb ze zonder bh nog niet gezien). Ohja en ik had een maat m van die bh's type Anna.. Maar de verpleging zegt dat ik een maat L moet bestellen. Deze bh zit namelijk onderaan precies op de wonden. Die bh is wss ps over 2 dagen binnen, met heel veel pech pas maandag? Is het dan niet slecht voor de wonden om deze te dragen? Vergeten te vragen.. Maar lijkt mij dat ze mij niet zomaar laten gaan..

 

 

Wauw! Wat fijn om wat van je te horen. En ook nog eens grotere boobies joh! 

Had hij die ook nog besteld? Of wist jij nergens van? 

Oeps die sport bh. Ik heb er net 2 besteld in maat m haha.

Hoop dat je lekker kan slapen vanavond. Dat lees ik vaak dat het in ademen pijn doet. Hopelijk word de pijn snel minder. 

En wat fijn dat die mensen allemaal zo leuk en lief zijn.

Ik zal gewoon even bellen of het niet slecht is nu. Maar ik neem aan dat het niet zo erg is. Want hun verwachtte ook niet dat je een maat L als thuis heb liggen haha.

Succes en geniet van je boobies! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mackytje:

Wauw! Wat fijn om wat van je te horen. En ook nog eens grotere boobies joh! 

Had hij die ook nog besteld? Of wist jij nergens van? 

Oeps die sport bh. Ik heb er net 2 besteld in maat m haha.

Hoop dat je lekker kan slapen vanavond. Dat lees ik vaak dat het in ademen pijn doet. Hopelijk word de pijn snel minder. 

En wat fijn dat die mensen allemaal zo leuk en lief zijn.

Ik zal gewoon even bellen of het niet slecht is nu. Maar ik neem aan dat het niet zo erg is. Want hun verwachtte ook niet dat je een maat L als thuis heb liggen haha.

Succes en geniet van je boobies! X

Ja hij vertelde bij het consult wel dat ie een maat kleiner en groter ging bestellen.. Maar zit er tussen 345 en 390 cc geen tussenmaat? :) nouja uiteindelijk ben redelijk groot en niet ielig gebouwd dus hopelijk staat het straks mooi. De pijn op m'n borstbeen is redelijk afgenomen. Alleen bij elke beweging, zelfs als ik m'n hoofd op til heb ik echt wel flinke last.. Soms meer in de rechterborst dan d'r andere. Dus beweeg even zo min mogelijk.. Pijnstillers zijn uitgewerkt mag om 17.00 1 paracetamol en 1 diclofenac! Heb ook wat last in m'n nek en tussen m'n schouders.. Kan niet heel fijn liggen dus, maarja ik ben bekend met snel rug en beklachten dus had ik al wat verwacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies meid! Een heel goed herstel toegewenst. En die 390cc zal vast ontzettend mooi staan. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Chasingmydreams:

Gefeliciteerd met je borsten!!!

Ik heb ze sinds gisteren en herken de pijn op de borst wel. Wilde vanmiddag een uurtje proberen te slapen maar met ademen kreeg ik steken en kon mijn linker arm niet bewegen. Toen ik rechtop zat wassen t meteen weg. Ik ga er ook maar vanuit dat dat erbij hoort!

 

Succes met je herstel!!

Dankjewel! De pijn op mijn borstbeen is redelijk afgezwakt... Heb nu voornamelijk echt hele gespannen borsten en het trekt echt super erg. Lijkt wel alsof m'n borsten van 10kg wegende stenen zijn hahaha!!! Maar zodra de pijnstilling gaat werken gaat het redelijk... Straks proberen te slapen! Ik zie eerlijk gezegd wel op tegen morgen. 

@InkC Dankjewel! Ja was wel even schrikken alleen ze ogen niet extreem groot.. M'n moeder vind het ook goed bij m'n lichaam passen, terwijl ze nu nog hoog zitten en opgezet zijn, dus wordt alleen maar beter hopelijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je moeder ze ook mooi vindt!! :)

Ik ben heel benieuwd hoe je de nacht doorkomt. Ik zie daar wel het meest tegen op, vind het zó lekker om op m'n zij te slapen. Ik slaap ook eigenlijk nooit op m'n rug..  Ik hoop voor je dat de pijn en het op de rug slapen mee vallen!

Sterkte vannacht en slaap lekker alvast!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lisanne:

Aah meis 390 top! :D Fijn dat alles zo goed is verlopen. Succes met slapen vannacht. Morgen en overmorgen zijn waarschijnlijk de meeste vervelende dagen maar ook die gaan voorbij, sneller dan je denkt xxx

Ja fijn he! Zie als een berg tegen morgen en overmorgen op.. Vond vandaag vanaf 16.00 uur echt al vrij pijnlijk! Kan niks maar dan ook niks zelf en het lijkt wel alsof ik blokken beton heb laten zetten Haha auwwww! Maar het wordt het allemaal waard. Helaas zien m'n borsten er ook erg puntig uit, zeker in de sportbh. Dat was bij jou ook toch? Is dat al verbeterd? Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen op deze vroege morgen Haha! Ik ben de nacht redelijk doorgekomen! Heb geloof ik van 0.00 tot 4.00 geslapen, en van 4.30 tot 6.30 weer.. Weet het zelfs niet heel precies meer dus dat betekent dat ik geen lange tijd wakker heb gelegen. Ik heb verder nog vrij weinig bewogen, lig nog lekker in bed. Voel wel dat de pijn nu al toeneemt nu ik niks doe :wacko: over een uur pak ik de pijnstillers weer. Mag eigenlijk pas via het schema dat ik van de kliniek heb gekregen om 9.00 maar heb horen zeggen dat je soms de pijn beter iets voor kunt zijn en dus iets eerder ze in kan nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2016 om 07:09 zei C1994:

Goedemorgen op deze vroege morgen Haha! Ik ben de nacht redelijk doorgekomen! Heb geloof ik van 0.00 tot 4.00 geslapen, en van 4.30 tot 6.30 weer.. Weet het zelfs niet heel precies meer dus dat betekent dat ik geen lange tijd wakker heb gelegen. Ik heb verder nog vrij weinig bewogen, lig nog lekker in bed. Voel wel dat de pijn nu al toeneemt nu ik niks doe :wacko: over een uur pak ik de pijnstillers weer. Mag eigenlijk pas via het schema dat ik van de kliniek heb gekregen om 9.00 maar heb horen zeggen dat je soms de pijn beter iets voor kunt zijn en dus iets eerder ze in kan nemen. 

Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei InkC:

Hoe gaat het nu met je?

Goed! Gisteren voelde ik me goed, maar heb ik me toch iets overzet.. Ik heb gisteren gedoucht en M'n moeder was mijn kamer aan het opruimen en kwam allerlei oude spullen tegen, die ik mee heb geholpen om op te ruimen. Toen was ik daarna erg moe, ben ik gaan slapen. Ik kwam kotsmisseijk en met hele erge hoofdpijn uit dat slaapje van 1,5 uur.. geen trek meer in eten en steeds opvliegers. Toch iets te veel gedaan dus. Vannacht redelijk goed geslapen, 6 uur aan een stuk. Heb helemaal plat gelegen waardoor de stijfheid s ochtends wel iets erger is, ook wat last bij het ademhalen dan. Ook merk ik dat ik langer zonder pijnstillers kan, soms 'vergeet' ik het in te nemen en kom ik drie kwartier later erachter dat ik al iets in had mogen nemen. Merk vandaag ook dat wanneer ik rustig in huis of in de tuin rondloop of rechtop zit ik me beter voel dan continu te liggen. Handen kan ik overigens als bijna boven mijn hoofd doen, armen vanuit romp omhoog kom ik tot net boven horizontaal. Al met al gaat het dus goed, alleen wat last van de narcose of medicijnen en flinke spierpijn bij bepaalde bewegingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei AJ1992:

Oooh waaaauw je hebt ze al!!

helemaal gemist!!

fijn te lezen dat het al zo goed gaat! 

Ja het gaat heel goed! Sinds gisteren alleen nog maar 2 paracetamol voor het slapen gaan. Heb alleen s ochtends als ik wakker wordt veel stijfheid en last nog.

ben zo benieuwd of en hoe m'n borsten nog gaan veranderen... Vindt ze nu echt niet mooi.. Vind ze te groot en ze zitten nog mega hoog, het ziet er echt nep uit. Wilde graag op een C uitkomen maar het lijkt wel een E nu:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.