Recommended Posts

Hallo!! 

Er zijn heel veel topics waar gekletst wordt over chirurgen, twijfels over cc's en operatieverslagen maar ik miste toch wel een afteltopic.

Kletsen met meiden die aan het wachten zijn op hun consult/ operatie. Misschien vinden jullie het ook wel leuk om met elkaar af te tellen en elkaar op de hoogte te houden hoe een consult is gegaan? Het is zo dat ik ook niet van iedereen kan bij houden wie wanneer geopereerd word en wie er nog op consult gaat. Dus leek het me leuk om zo'n topic te maken. En wie weet dat je hier aftelt en dat er iemand op dezelfde datum een operatie heeft of ook een consult! :) 

Ik weet dat er al zo'n topic is maar de laatste reacties zijn van 2015 geleden dus ik hoop dat het oké is dat ik een recentere begin voor de 'nieuwe' dames? @best_boobie & @Desert-Rose ? 

Ik zelf kan aftellen tot 17 oktober ik word zelf geopereerd door dokter De Meyere in Gent :) Nu nog 79 dagen! Spannend !!!! 

Xxx Miss.S! 

• Upvote 3

Hoi MissS! 

Leuk zo'n topic, ik doe mee ^^

Ik ben 19 Augustus aan de beurt en word geopereerd door een bekende arts met goude handjes:wub:

Nog 20 dagjes en ik kan al niet wachten! 

xxx

• Upvote 1

Wauw nog 20 daagjes! Die zullen omvliegen. Voor je het weet zit jij ook te showen met jou prachtboobs! En zeker als ze van de arts met goude handjes zijn :D 

xx

• Upvote 1

Wat een goed idee meis.

Het was @boobies24 aftel topic maar ondoenlijk om dit vrijwillig bij te houden.

Ik hoop dat de dames hier een weg kunnen vinden.

Dit is het topic wat toen werd gestart.

Ik weet wie hem is gestart en waar ik hem kan vinden :) het is eerder dat er al zoveel reacties op waren dat ik voor de nieuwe dames opnieuw ben begonnen ;) Lijkt me toch leuker 

Woensdag word ik geopereerd!!!! Ik ben dus echt al aan het aftellen hahaha. Nog 3 nachtjes slapen... 

• Upvote 2

Ow spannend !!! 

• Upvote 2

Nog 69 dagen en dan mijn beurt!!! Hoeraaaa!!!

• Upvote 1

:63::63::63::63::63::63::63::63:

• Upvote 1

Guest Bayleef

Nog 52 dagen en dan word ik geopereerd door dr. Nio in het OLVG-West! Kan niet wachten  (nee echt, wachten is te moeilijk. Normaal gesproken altijd heel geduldig maar nu? Nope. :152:)

hahaha dames ik moet er nog 59 ! :45: Whaaa dat wachten toch!!

• Upvote 1