Ga naar inhoud

Aftel topic !


Aanbevolen berichten

Hallo!! 

Er zijn heel veel topics waar gekletst wordt over chirurgen, twijfels over cc's en operatieverslagen maar ik miste toch wel een afteltopic.

Kletsen met meiden die aan het wachten zijn op hun consult/ operatie. Misschien vinden jullie het ook wel leuk om met elkaar af te tellen en elkaar op de hoogte te houden hoe een consult is gegaan? Het is zo dat ik ook niet van iedereen kan bij houden wie wanneer geopereerd word en wie er nog op consult gaat. Dus leek het me leuk om zo'n topic te maken. En wie weet dat je hier aftelt en dat er iemand op dezelfde datum een operatie heeft of ook een consult! :) 

Ik weet dat er al zo'n topic is maar de laatste reacties zijn van 2015 geleden dus ik hoop dat het oké is dat ik een recentere begin voor de 'nieuwe' dames? @best_boobie & @Desert-Rose ? 

Ik zelf kan aftellen tot 17 oktober ik word zelf geopereerd door dokter De Meyere in Gent :) Nu nog 79 dagen! Spannend !!!! 

 

Xxx Miss.S! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
27 minuten geleden zei Lenatje:

Hoi MissS! 

Leuk zo'n topic, ik doe mee ^^

Ik ben 19 Augustus aan de beurt en word geopereerd door een bekende arts met goude handjes:wub:

Nog 20 dagjes en ik kan al niet wachten! 

xxx

Wauw nog 20 daagjes! Die zullen omvliegen. Voor je het weet zit jij ook te showen met jou prachtboobs! En zeker als ze van de arts met goude handjes zijn :D 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Miss.S:

Hallo!! 

Er zijn heel veel topics waar gekletst wordt over chirurgen, twijfels over cc's en operatieverslagen maar ik miste toch wel een afteltopic.

Kletsen met meiden die aan het wachten zijn op hun consult/ operatie. Misschien vinden jullie het ook wel leuk om met elkaar af te tellen en elkaar op de hoogte te houden hoe een consult is gegaan? Het is zo dat ik ook niet van iedereen kan bij houden wie wanneer geopereerd word en wie er nog op consult gaat. Dus leek het me leuk om zo'n topic te maken. En wie weet dat je hier aftelt en dat er iemand op dezelfde datum een operatie heeft of ook een consult! :) 

Ik weet dat er al zo'n topic is maar de laatste reacties zijn van 2015 geleden dus ik hoop dat het oké is dat ik een recentere begin voor de 'nieuwe' dames? @best_boobie & @Desert-Rose ? 

Ik zelf kan aftellen tot 17 oktober ik word zelf geopereerd door dokter De Meyere in Gent :) Nu nog 79 dagen! Spannend !!!! 

 

Xxx Miss.S! 

Wat een goed idee meis.

Het was @boobies24 aftel topic maar ondoenlijk om dit vrijwillig bij te houden.

Ik hoop dat de dames hier een weg kunnen vinden.

Dit is het topic wat toen werd gestart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ank:

Wat een goed idee meis.

Het was @boobies24 aftel topic maar ondoenlijk om dit vrijwillig bij te houden.

Ik hoop dat de dames hier een weg kunnen vinden.

Dit is het topic wat toen werd gestart.

 

Ik weet wie hem is gestart en waar ik hem kan vinden :) het is eerder dat er al zoveel reacties op waren dat ik voor de nieuwe dames opnieuw ben begonnen ;) Lijkt me toch leuker 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woensdag word ik geopereerd!!!! Ik ben dus echt al aan het aftellen hahaha. Nog 3 nachtjes slapen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei prisje81:

Woensdag word ik geopereerd!!!! Ik ben dus echt al aan het aftellen hahaha. Nog 3 nachtjes slapen... 

Ow spannend !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nog 52 dagen en dan word ik geopereerd door dr. Nio in het OLVG-West! Kan niet wachten  (nee echt, wachten is te moeilijk. Normaal gesproken altijd heel geduldig maar nu? Nope. :152:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roadster ow spannend !!! het zal er al snel zijn !! ;) en voor je het weet kan je aftellen tot je operatiedatum :P dus wees welkom om af te tellen :D

 

Ik moet nog : 

  • Nog 53 dagen
  • Nog 1.256 uren
  • Nog 75.335 minuten
  • Nog 4.520.091 seconden

:45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.