Ga naar inhoud

Aftel topic !


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Nog 66 dagen voor mij :43::63:

wooooeeeeehhhhh :D ook niet lang meer hoor :P daar heb ik ook nog op gestaan hahahaha :P komt helemaal goed ! we zijn er allebei bijna ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
1 uur geleden zei Dkayleigh:

Echt zo spannend he @Patries!! Nu gaan de dagen snel... maar als de laatste 3 dagen aanbreken wordt je sommige momenten knettergek:lol: heb ik tenminste...ik ben morgen middag aan de beurttt :rolleyes::rolleyes:

Haha ik word nu al gek van mezelf!! Denk dat ik die laatste dagen 10x dood ga per dag van de zenuwen.. Oooh wat spannend @Dkayleigh, hoe laat mag je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Patries:

Haha ik word nu al gek van mezelf!! Denk dat ik die laatste dagen 10x dood ga per dag van de zenuwen.. Oooh wat spannend @Dkayleigh, hoe laat mag je?

Hahahaha ja ik ken 't... ik ga ook stuk van de zenuwen! Moet studeren voor tentamens, maar ik doe alleen googlen en bh's bekijken enzo hahahaha

Ik moet me morgen om 12.30 melden, operatie +-3 uur later... gelukkig moet ik zo nog werken, dus gaat de tijd snel (hoop ik dan). Ik durf te wedden dat ik vanavond voor geen suikerpoeder slaap hahaha! Kan het nog steeds niet geloven dat ik dit werkelijk ga doen:blush::136: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Dkayleigh:

Hahahaha ja ik ken 't... ik ga ook stuk van de zenuwen! Moet studeren voor tentamens, maar ik doe alleen googlen en bh's bekijken enzo hahahaha

Ik moet me morgen om 12.30 melden, operatie +-3 uur later... gelukkig moet ik zo nog werken, dus gaat de tijd snel (hoop ik dan). Ik durf te wedden dat ik vanavond voor geen suikerpoeder slaap hahaha! Kan het nog steeds niet geloven dat ik dit werkelijk ga doen:blush::136: 

Hahaha beha's kijken is ook veel leuker:lol:

Oh wat moet je lang wachten :( hoop voor je dat de tijd heel snel gaat! 

Ja vooral dat gevoel dat je eindelijk de stap hebt gezet, dat herken ik zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Dkayleigh:

@Patries ja had liever om 8 gemoeten ofzo. Maar ga lekker uitslapen *kuchkuch*  en genieten van een lekkere lange hete douche. dat zal drna vast even niet meer kunnen haha. Heeft het bij jou lang geduurd voordat je de stap durfde te nemen?

Whahaha "uitslapen" Ja die douche, die zullen we missen...

Nou ik zei vroeger (toen duidelijk werd dat ze echt niet gingen groeien) al tegen m'n moeder dat ik een bv wilde, maar dat is er nooit van gekomen. Heb nog eens ooit aan n dubbelblind onderzoek meegedaan naar de werking van die breastgrow tabletten, maar ook dat mocht niet baten (natuurlijk werkt dat niet, maar vestigde toen al mijn hoop daarop) Daarna heb ik het jaren "geaccepteerd" dat ze zo klein waren, ik was toen ook een stuk slanker dus dan oogt t toch wel anders. 

Ondertussen, jaaaaren later, na 2 zwangerschappen, 2x borstvoeding en 25 kilo afvallen is er echt niks meer van over, dus moeten we de natuur maar een handje helpen :) Ik ben denk ik vorig jaar tijdens onze vakantie er echt serieus over gaan nadenken toen ik met m'n maximizer bikini de zee uitliep en het zeewater uit m'n vulling stond te pompen. Was daar zo klaar mee. Daarna ben ik dit forum van voor naar achter gaan lezen en de stap gezet voor een consult, daarna is het eigenlijk heel snel gegaan. Had in m'n hoofd ergens in mei dit jaar aan de beurt te zijn, maar dit werd een stukje eerder :)  

Heb jij er lang over nagedacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries ja dan snap ik t heel goed dat je op 'n bepaald moment er helemaal mee klaar bent! Vooral in de zomer als iedereen showt in bikini. Met mooie volle borsten voel je jezelf toch een stuk zelfverzekerder.. denk ik zo. Dus dat word ook nog een opgave met de kindjes verzorgen? Of zijn ze al een stuk ouder?

Bij mij ligt t wat anders.. van mezelf heb ik 'n volle bcup, ben  maar 1meter60 en weeg 50kg ongeveer. Ik heb ze altijd te klein gevonden, hou nou eenmaal van wat grotere boobies! hehe! Daar heb ik nu al 2 jaar min of meer tegen mijn vriend over gezeurd. Ik had nog nooit aan een bv gedacht. Mijn ouders zijn nl. christen en zeer ouderwets in zulke dingen. Alleen mijn vriend weet het, en een goede vriend van ons samen. Na het consult wist ik het zeker! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dkayleigh:

@Patries  dan moet dat vast en zeker goedkomen bij jou!

Ja idd wel heel lastig. Ik blijf gelukkig 2 weken ong. bij mijn vriend logeren. Dan kan ik rustig herstellen. 

Pfjoe. Wou uitslapen, maar het voelt zo ongewoon! Today is D-Day! of bday hehe :136: zo nerveus nu!

Ik vind t zo spannend voor je, ineens is het dan DE dag!!:43: Het "uitslapen" is niet gelukt zie ik haha, dan geniet maar lekker van die lange warme douche! Ik ga aan je denken meis, heel veel succes vandaag en ik kijk uit naar je verslagje! 

Knuffel! Xxx:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.