Ga naar inhoud

En hoe zit dat met ouder worden? :-)


Aanbevolen berichten

hoi hoi!!!

Wat ik me vandaag aan het afvragen was; ik ben nu pas 25, maar als ik dan zo rond de 70/80 ben, zie ik me niet meteen meer naar de pc gaan voor een wissel... hoe zit dat dan eigenlijk? Laat je ze dan "gewoon steken" en krijg je mss steeds meer en meer kapselvorming of worden die er uit genomen en heb je - mijn excuses voor het taalgebruik - een leeg velletje hangen? :134: Of moet ik dan toch als oude bomma nog eens bij de pc langs?

ik ben benieuwd!! <_<

Elise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die leeftijd moet ik ze ook niet meer hoor, hoef geen bomma met giga borsten te zijn.

En zonder prothese vreselijk, ik heb nog maar weinig mooie bomma borsten gezien dus maakt weinig uit hahaha.

En anders worden we zo

donatella-versace-plastic-surgery.jpg

brrr

Als je dood bent worden ze er toch uitgehaald hahah, beter door de chirurg dan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, die foto van jou is het helemaal lesilla :-)

Ik heb onlangs zelf een "oude vrouw" op het strand monokini gezien en zonder lachen, die had echt gewoon twee lege - sorry voor het woordgebruik - "vellen" als borsten :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom liften de meeste ook als de protheses eruit gehaald worden.

Je heb dan 2 lege vellen hangen, wordt je op je 65e ook niet vrolijk van.

65 klinkt oud maar er zijn zat vrouwen die er dan nog verzorgd uit willen zien.

Mijn moeder van 55 draagt trouwens kortere rokjes dan ik ;)

Denk niet dat die 2 lege gerimpelde velletjes zou willen met tepels die tussen je broeksriem komen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb velletjes gehad tot navel, valt allemaal wel mee vind ik.

Kon er op mijn 22ste mee leven (ook al had ik het graag anders gezien, maar wel geaccepteerd) dus zal ik dat met ouder worden ook wel doen. Een goede bh doet veel, ben sowieso geen monokini persoon hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lesilla

Valt allemaal wel mee? Je kon er mee leven, je had t geaccepteerd?

Waarom laat je dan in hemelsnaam al die operaties doen?

En straks weer al die operaties?

Volgens mij hou je je zelf voor de gek.

Volgens mij als je heel eerlijk bent en je de voor fotos zag, is dat toch echt heel erg voor een knap meisje van 22.

Ok een goede bh doet veel, en jou borsten zien er in bh prima uit, maar waarom toch verder liften voor enkel wat los vel.

Wat je in bh toch niet ziet ;)

Je wilt toch ook als je je bh uit doet en je corrigerende kleding dat het ook leuk er bij staat?

Anders zou iedereen wel kipfiletjes gebruiken, scheelt hoop geld.

Bedoel het niet lullig hoor, bedoel gewoon het is nu makkelijk gezegd later boeit me niet ;)

Natuurlijk hoeft niet iedereen gillend naar pc te lopen voor elk rimpeltje.

Maar ik snap best dat iemand die nu er nu leuk bij wilt lopen straks echt niet ineens met uitgezakte theezakken wilt lopen.

Nu niet, nooit niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik echt denk dat ik er op mijn 70ste minder voor ga geven, je hebt al een stuk minder hindernissen als op je 23ste.

Kleding word ingetoomder, vaak moet je geen vriendje meer zoeken en ze gaan niet meer lopen (letterlijk en figuurlijk haha), sociaal zijn de mensen al een stuk minder streng, en denk dat je er ook dat je minder mee bezig bent omdat eigenlijk alles hangt en het normaal is dat er hang is.

Bedoel nu is het mijn droom om eens een bikini aan te kunnen doen en op strand te lopen, heb ik nooit gedaan. Maar denk dat ik op die leeftijd heel anders iets wil.

En daarbij objectief gezien, hoeveel liften kan één borst nog aan. Bekijk het gewoon objectief, de hang gaat sneller dan 70 jaar terugkomen en dan is het gewoon accepteren. En dan is er mee te leven, een perfecter borst is leuker, en er zijn momenten waar je down bent. Maar vind nog altijd dat er mee te leven is, en ik zeg ook niet dat iemand anders niet moet liften. Net als nu, doe ik die operaties omdat ik kan. En als het kan waarom niet. Kan alleen voor mezelf spreken, denk ook als je nooit hang hebt gehad dat het schokkerender is.

Moeilijk om uit te leggen haha hopelijk snap je me wat dit is hoe ik mezelf zie, maar goed kan evengoed op men zeventigste heel anders denken. Zal het tegen dan hier posten hahah

Ik zie gewoon oudere leeftijd als in 70 dat je er minde om gaat geven, op 50 ofzo zou ik zeker nog lift doen. Misschien denk ik wat raar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel ook een beetje rond je 50/60e hoor.

Dat je denkt van nou is protheses wel een beetje TE voor een oma hihi.

Ik denk dan als je die leeftijd heb je echt nog wel verzorgd kan zijn.

(denk aan patricia paay en connie breukhoven, sofia loren, etc.

En niet iedereen op die leeftijd in kniekousen,looprekjes en mantelpakjes loopt.

Mijn moeder neem ik maar als voorbeeld koopt exclusieve kleding (kleding mag het niet heten maar hier en daar een lapje stof met glitters hihi).

Gaat nooit zonder make up de deur uit en loopt op killer heels van minstends 18cm.

Nou en die is toch al 9 jaar een oma hihi.

Ik dacht ook altijd na je 40e nou dan hoeft het niet meer, dan eet ik mezelf dik want tja je telt toch niet meer mee ;)

Schijnt niet zo te werken ;)

Ik kan mne voorstellen dat je op je 50/60e je protheses laat verwijderen je best nog 2000 euro wilt uitgeven om nog 30 jaar gewoon normaal er bij te kunnen lopen ;)

Zonder hangende vellen met smetplekken eronder.

Maar goed dat is ieder voorzich.

Het is alleen fijn dat die optie er is en dat je er niet persee hoeft bij te lopen of je 35 jaar lang borstvoeding heb gegeven haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's nu ook weer een schoon voorbeeld hoe 't niet moet .

Herkent niemand Donatella Versace ?

Die hongert haar eigen uit om zich te spiegelen aan modellen van 18 jaar .

Nogmaals bewezen : na een bv ben je beter niet graatmager ... N

atuurlijk , als je van tevoren al mager was , dan wordt er tijdens de bv rekening mee gehouden zoals bvb de protheses achter de spier plaatsen want de hare zitten er duidelijk 'voor' :wacko:

Btw , ben ook bijna 40 en iedereen schat me tien jaar jonger .

En neen , ik draag geen merkledij (maar winkel lekker nog wel in 'jeugdige ketens' maar ik let er wel op er niet als een tiener uit te zien) , ben niet graatmager (mt 36/38) , ben ook niet blond (zwart!) en ga niet onder de zonnebank :38:

Merk wel in mijn omgeving , eens getrouwd 'alle remmen' los maw eten a volenté en niet sporten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow rond die leeftijd ben ik het wel mee eens, maar inderdaad remmen los fenomeen.

Zie het eigenlijk vaak in mijn omgeving, hoe langer de relatie hoe minder moeite.

En merk het ook stiekem aan mezelf, dus er is kans dat ik die onverzorgde oma word hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij bedoel ik het meer in de zin zoals vandaag, voel me moe en beetje ziekjes.

Ga ik gewoon zonder make up en met mindere kleding naar hem omdat ik al wat langer bij hem ben.

Maar in het begin doe je dat niet, omdat je hem niet wil afschrikken met het feit dat je er zonder dat uur mooi maken heel wat minder goed uitziet. Of ben ik de enigste rare die dat heeft hahah

Maar het is wel waar ergens, ik ben paar keer afgewezen voor mijn lichaam, als je na dertig jaar huwelijk begint te hangen gaat je man vaak niet weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap je wel hoor lesil.

Heel veel doen in het begin hun best met alles maar met de jaren wordt dat steeds minder.

In het begin heb ik altijd make up op, na een een jaar relatie niet meer.

Dan maakt het niet meer uit of hij je zonder make up ziet.

In het begin ging ik ook altijd mee zonder mokken naar schoonouders, dat is nu wel anders haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA goede vraaag..

was ik laatst ook overna aan het denken..

Maar ik denk niet dat het mij nog echt kan schelen op mijn 70ste hoe ik eruit zie..

dan heb ik wel andere dingen aan mn hoofd..

Ik dacht dat ook altijd, maar bij mij in de supermarkt staan anders nog heel vaak oma'tjes te twijfelen of ze nou wel dat taartje mee zullen nemen of die koeken.

Zal ik wel of niet zeggen ze dan, wordt al zo dik :blush:

Dan denk ik ook jeetje neem mee, niemand die het nog boeit of je te dik bent.

Volgens mij als ik 70 ben ben ik heel dik haha, maar goed als ik ook oude mensen zie twijfelen, zullen ook die er best nog een beetje ok willen uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh bedoel je het zo lesilla,ja nee ik heb dat niet hoor,ookal ontmoet je net iemand,die mag gelijk weten hoe ik er uitzie van mezelf,zonder make,up en al dat soort truckjes,ik ben wie ik ben en zoals ik ben,je valt er op of niet :D

Tja en toch zie je het vaak als mensen verliefd zijn dat ze er in het begin van een relatie goed uit uitzien.

Ik zag laatst een foto van mijn broertje zijn ex, 15 kilo afgevallen en leuke kleren aan, ik herkende haar niet eens na toch 5 jaar verkering met mijn broertje gehad te hebben.

Toen liep ze altijd in joggingpakken en nooit make up en veel eten.

Nu nieuwe lover en ze zier er binnen 1 jaar totaal anders uit.

Jij heb dat dan niet, maar heel veel mensen die ik ken wel hoor, als die dan een andere relatie hebben zijn ze ineens heel anders met alles, maar goed vaak vervalt het dan weer in het oude ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zie het ook wel eens om me heen,maar vind dat beetje een deelname aan de carnaval :wacko:

masker opzetten en die gaat af na een tijdje,nee ik ben zo niet,zou het niet eerlijk vinden ook tegenover je man/vriend

maar goed,mischien roep ik nu wel boeien hoe ik eruit zie met me 70/80 maar mischien ben ik dan nog wel een halve barby,wonderen zijn wereld nog niet uit en je weet het nooit,wat de tijd met zich mee brengt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is wel heel ruim gezien ;)

Het zou mischien kunnen, maar iedere prothese gaat op een gegeven moment toch slijtage en de daarbij bijhorende mankementen krijgen.

Denk dat 20 jaar toch echt wel de max is?

Maar de meeste wissels worden tussen de 10/15 jaar gedaan.

Je prothese wordt gewoon minder na zo veel jaar en tegen die tijd heb je weer nieuwe ontwikkelingen.

De protheses zijn beter dan 20 jaar geleden, maar over 20 jaar zijn die weer beter dan die we nu hebben.

Ook zal je weer nieuwe manieren van opereren krijgen.

Het wordt op een gegeven moment gewoon weer tijd denk ik ;)

Maar goed ze zeggen dat zolang je geen klachten heb hij gewoon mag blijven zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.