Ga naar inhoud

En hoe zit dat met ouder worden? :-)


Aanbevolen berichten

Ik wil altijd sexy blijven.. dus ook als granny :4: En over de bovenkant maak ik me geen zorgen... ben eerder bang dat de onderkant en achterkant lelijk wordt

ieuw

Gelukkig ben ik pas 24 dus daar hoef ik me nog geen zorgen over te maken thank god

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Woe hier schrik ik wel van hoor :104:

Jeetje volgens mij zijn die boven de spier gedaan lekker met zon dun oud velletje....

Nou ik geniet er nu nog maar van ben tenslotte nog maar 18 :116:

Brrr... moet er niet aan denken... :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nou als ik 70/80 bent,dan hoef ik geen prothesen meer hoor,dus weinig wissel/lift kans

hahahahahaah

dan laat ik ze dr lekker uithalen en leg ik een mooie boobfoto van toen op me nachtkastje waar ik de leuke herinnering aan heb :136:

herinnering of HEIMWEE ?? Veel oudere mensen zitten nog met hun uiterlijk in, hoewel de sociale druk minder is

En een masker opzetten in het begin van je relatie? dat is niet altijd met die bedoeling, ik kan het me levendig inbeelden dat als ik een andere vrouw vind ik ook iets aan mijn buikje zou doen, wat ik nu minder geneigd voor ben aangezien we toch al bijna 10 jaar getrouwd zijn, dat is gewoon vanzelf maar ook de leeftijd die gerelativeerd wordt. Als jeugdig persoon speelt die relatie een grote rol en de schrik van afgewezen te worden om je lichaam, maar met ouderdom slijt dat toch wel.

Persoonlijk als man kan ik er geen geld aan geven om PC te laten doen, zelfs de fitness is te duur voor me !!!!

Maar wat mijn vrouw zou doen weet ik natuurlijk niet, hopelik gaat ze voor de Estethische aanpak, daarom dat ik een profiel voor haar heb gemaakt indien ze toch een "update" wil laten doen en info zoekt, lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

even hier op terugkomen,.... mijn vrouw is verpleegster en had een vroegere kennis op haar gang/afdeling (oma van iemand waar ze op bbsitte) Die persoon had ook borstprotheses maar daar was ze vol lof over, die vond ze aangezien de persoon haar leeftijd enorm goed bewaard, stevig en goedzittend. En dat na zo een langere tijd.

Zoals ik haar daar over hoorde vraag ik me af waarom het bij haar na 4 jaar niet meer het gewenste (=lees: voor mij "gehoopte") resultaat heeft.

Blijkbaar kan het dus dat je protheses in latere leeftijd toch nog goed zitten, dus er is nog hoop dames.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is wel heel ruim gezien ;)

Het zou mischien kunnen, maar iedere prothese gaat op een gegeven moment toch slijtage en de daarbij bijhorende mankementen krijgen.

Denk dat 20 jaar toch echt wel de max is?

Maar de meeste wissels worden tussen de 10/15 jaar gedaan.

Je prothese wordt gewoon minder na zo veel jaar en tegen die tijd heb je weer nieuwe ontwikkelingen.

De protheses zijn beter dan 20 jaar geleden, maar over 20 jaar zijn die weer beter dan die we nu hebben.

Ook zal je weer nieuwe manieren van opereren krijgen.

Het wordt op een gegeven moment gewoon weer tijd denk ik ;)

Maar goed ze zeggen dat zolang je geen klachten heb hij gewoon mag blijven zitten :)

hmmm... mijn pc vertelde me dat ze in principe levenslang kunnen blijven zitten zolang er geen kapselvorming optreedt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

even hier op terugkomen,.... mijn vrouw is verpleegster en had een vroegere kennis op haar gang/afdeling (oma van iemand waar ze op bbsitte) Die persoon had ook borstprotheses maar daar was ze vol lof over, die vond ze aangezien de persoon haar leeftijd enorm goed bewaard, stevig en goedzittend. En dat na zo een langere tijd.

Zoals ik haar daar over hoorde vraag ik me af waarom het bij haar na 4 jaar niet meer het gewenste (=lees: voor mij "gehoopte") resultaat heeft.

Blijkbaar kan het dus dat je protheses in latere leeftijd toch nog goed zitten, dus er is nog hoop dames.......

god, wat vind ik jou een rare snuiter...Je praat over je vrouw als een stuk kneedbaar klei...Welke je in de door jou gewenste model kan verbouwen...gatverdamme. Jij hebt een acount voor haar aangemaakt zodat zij zich in de mogelijkheden kan verdiepen...Haar borsten zijn niet meer in de door jouw gewenste model na vier jaar...kerel, jij spoort niet. Je mag blij zijn dat ik jouw vrouw niet ben, want ik zou jou verbouwd hebben en zonder narcose wel te verstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.