Ga naar inhoud

senorita : 10 januari 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal :48:

Ik ben al een tijdje op zoek naar info over borstvergrotingen; ik ben net 46 geworden en de wens om het te doen wordt steeds groter!

Eerlijk gezegd word ik een beetje overdonderd door hoeveel informatie, foto's, soorten implantaten, artsen en klinieken er zijn....

aargh help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Op het forum kun je echt heel veel vinden. Iedereen die begint met zijn zoektocht is denk ik een beetje overrompeld Door de hoeveelheid informatie en keuzes die je met maken. Maar neem lekker je tijd om dit forum en het Internet Door te spitten. Als je vragen hebt, geef je maar een gil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken dit wel, het is ook erg veel. Maar soms moet je ook niet alles willen weten, dat komt beetje bij beetje wel.

Het is denk ik belangrijk dat je eerst eens foto's zoekt van wat je mooi vind en meerdere klinieken zoekt die passen bij jouw wens. Het is aan te raden om op meerdere consults te gaan omdat elke arts weer anders is.

De arts zal je natuurlijk ook van alles uitleggen over implantaten en maten, deze keuze hoef je vooraf niet te maken!

Succes! er zijn genoeg leden die je graag een handje op weg helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reactie!

heb inderdaad op dit forum al veel informatie gevonden, mijn voorkeur gaat wat betreft veiligheid uit naar monobloc hydrogel, alhoewel ik dan weer lees dat die sneller rimpelen dan siliconen... :22:

en dual plane lijkt me ook wel wat, maar dan lees je weer dat als je je arm beweegt (en ook je borstspier) dat het implantaat dan naar de zijkant wordt gedrukt door de spier; heeft hier iemand ervaring mee?

waar ik ook vooral benieuwd naar ben en wat ik eigenlijk nergens echt lees (ook niet als ik via google zoek): hoe zit het met het gevoel? En dan heb ik het over zeg maar hoe hard of zacht je borst met een implantaat aanvoelt. Mijn vriend zegt dat hij het prima vindt als ik een vergroting doe maar ik zou het zelf erg vinden als hij het daarna niet meer fijn vindt aanvoelen.

Waarschijnlijk zijn deze vragen al honderd x gesteld, maar ik wil het toch maar even weten :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten voelen niet zo zacht als mijn "echte" borsten van toen ik borstvoeding gaf. (heb de meest "harde" cohesie 3 anatomische implantaten).

Maar nu na 3 maanden vind ik pas dat ze echt een stuk zachter zijn geworden en mijn vriend knijpt er nog steeds met alle liefde in hoor ;)

Jammer dat we niet van te voren bij elkaar kunnen knijpen hè ;-) voordat we besluiten welke protheses we nemen.

Had ook graag willen weten hoe een "zachtere" implantaat had aangevoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Monobloc Hydrogel nu 3 maanden en ontzettend tevreden. Ik heb ze dual plane inderdaad om de reden van het rimpelen. Nu nergens last van. Ze ogen en voelen heel natuurlijk. Ze zijn echt mooi zacht geworden ook. En betreft het vervormen valt erg mee. Je merkt/ ziet het amper hoor. Het zijn veel afwegingen die je moet maken inderdaad en helaas kun je niet alleen maar voordelen hebben bij een bepaalde keuze. Voor mij was de veiligheid het allerbelangrijkst. Voor mij geen rommel in mijn lijf bij een eventuele scheuring. Dat de prothese dan dual plane moet en heel ietsje vervormd bij aanspanning neem ik dan voor lief. Maar nogmaals; bij mij valt dit amper op.

Ik ben trouwens bij dr. Nio geweest (TOP) en heb 480CC gekregen. Ben van een 75B naar een 75E gegaan.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten voelen niet zo zacht als mijn "echte" borsten van toen ik borstvoeding gaf. (heb de meest "harde" cohesie 3 anatomische implantaten).

Maar nu na 3 maanden vind ik pas dat ze echt een stuk zachter zijn geworden en mijn vriend knijpt er nog steeds met alle liefde in hoor ;)

Jammer dat we niet van te voren bij elkaar kunnen knijpen hè ;-) voordat we besluiten welke protheses we nemen.

Had ook graag willen weten hoe een "zachtere" implantaat had aangevoeld.

ja inderdaad jammer :12:

en waarom bij jou de keuze voor anatomisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Monobloc Hydrogel nu 3 maanden en ontzettend tevreden. Ik heb ze dual plane inderdaad om de reden van het rimpelen. Nu nergens last van. Ze ogen en voelen heel natuurlijk. Ze zijn echt mooi zacht geworden ook. En betreft het vervormen valt erg mee. Je merkt/ ziet het amper hoor. Het zijn veel afwegingen die je moet maken inderdaad en helaas kun je niet alleen maar voordelen hebben bij een bepaalde keuze. Voor mij was de veiligheid het allerbelangrijkst. Voor mij geen rommel in mijn lijf bij een eventuele scheuring. Dat de prothese dan dual plane moet en heel ietsje vervormd bij aanspanning neem ik dan voor lief. Maar nogmaals; bij mij valt dit amper op.

Ik ben trouwens bij dr. Nio geweest (TOP) en heb 480CC gekregen. Ben van een 75B naar een 75E gegaan.

Succes met je keuze!

Ja de veiligheid moet voorop staan, heb zoveel horrorverhalen gelezen en dan ga ik uiteindelijk denken: stom om in verder gezond lijf te laten snijden, want stel dat het fout gaat....

van B naar E, dat is een behoorlijk verschil! Heb ergens gelezen dat dr Nio een 'grote-borsten' dokter is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had voor anatomische gekozen omdat ik nul komma nul eigen borstweefsel heb. Volgens mijn pc wordt de vorm van je borsten dan bepaald door de prothese. Dacht dat ik bij ronde protheses dan ronde ballen zou krijgen. Heb echter bij iemand anders met nagenoeg dezelfde voorsituatie maar dan (zachtere) ronde protheses gezien dat dat ook heel natuurlijk en mooi kan zijn.

Maar ja.....kan ze er nu moeilijk weer uit gaan halen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reactie!

heb inderdaad op dit forum al veel informatie gevonden, mijn voorkeur gaat wat betreft veiligheid uit naar monobloc hydrogel, alhoewel ik dan weer lees dat die sneller rimpelen dan siliconen... :22:

en dual plane lijkt me ook wel wat, maar dan lees je weer dat als je je arm beweegt (en ook je borstspier) dat het implantaat dan naar de zijkant wordt gedrukt door de spier; heeft hier iemand ervaring mee?

waar ik ook vooral benieuwd naar ben en wat ik eigenlijk nergens echt lees (ook niet als ik via google zoek): hoe zit het met het gevoel? En dan heb ik het over zeg maar hoe hard of zacht je borst met een implantaat aanvoelt. Mijn vriend zegt dat hij het prima vindt als ik een vergroting doe maar ik zou het zelf erg vinden als hij het daarna niet meer fijn vindt aanvoelen.

Waarschijnlijk zijn deze vragen al honderd x gesteld, maar ik wil het toch maar even weten :106:

Welkom Senorita

Ga bij meerdere pc op consult en kijk waar jij je vertrouwd bij voelt.Ik ben ook een dr.Nio fan en ook mijn Dochter.

Dr.Nio gaat voor groot maar wel of dit mogelijk is, hij laat je verschillende protheses passen zonder dat hij de aantal cc vermeld en dan mag jij aangeven wat het mooiste resultaat is.

Jou voorkeur is dual plane maar dat wordt enkel toegepast al je te weinig borstweefsel hebt,het is aan de pc die bepaald of deze methode nodig is.

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Senorita

Ga bij meerdere pc op consult en kijk waar jij je vertrouwd bij voelt.Ik ben ook een dr.Nio fan en ook mijn Dochter.

Dr.Nio gaat voor groot maar wel of dit mogelijk is, hij laat je verschillende protheses passen zonder dat hij de aantal cc vermeld en dan mag jij aangeven wat het mooiste resultaat is.

Jou voorkeur is dual plane maar dat wordt enkel toegepast al je te weinig borstweefsel hebt,het is aan de pc die bepaald of deze methode nodig is.

xxAnk

dankjewel Ank!

ik ga nu eerst proberen een foto te plaatsen van de situatie zoals ie nu is; ik lees hier best vaak dat vrouwen twijfelen na de operatie of het toch niet eigenlijk een maatje groter moest, dus misschien dat dr. Nio daar mee vooruitdenkt! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had voor anatomische gekozen omdat ik nul komma nul eigen borstweefsel heb. Volgens mijn pc wordt de vorm van je borsten dan bepaald door de prothese. Dacht dat ik bij ronde protheses dan ronde ballen zou krijgen. Heb echter bij iemand anders met nagenoeg dezelfde voorsituatie maar dan (zachtere) ronde protheses gezien dat dat ook heel natuurlijk en mooi kan zijn.

Maar ja.....kan ze er nu moeilijk weer uit gaan halen......

klinkt alsof je beetje spijt hebt van de keuze voor anatomisch? of is het meer dat je ze te 'hard' vindt?

ik ben inderdaad ook bang voor van die ronde ballen, ziet er nep uit. Maar moet zeggen dat ik tussen de foto's op dit forum nog geen ronde ballen ben tegengekomen, ziet er allemaal erg goed uit vind ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Mijn boobs voelen nu na bijna 9 maanden heel erg zacht.

Kan me niet meer echt herinneren vanaf welk moment ze zo zijn maar heb de indruk dat ze steeds zachter geworden zijn. Mijn vriend vindt ze ook lekker zacht!

Ik heb wel coh 1, dus de zachtste voor de spier.

Heb ronde en geen ballen haha.

Maar ga idd bij verschillende artsen op gesprek (wellicht geven ze allen een ander advies dat Was bij mij toch het geval) en ga dan op jouw gevoel af

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt spijt heb ik niet. Op de rimpels na ben ik echt super tevreden over m'n boobies. Pas nagenoeg alle 70C / 65D bh's. In kleding zien ze er goed uit, alleen naakt gezien mis ik wat bolling aan de bovenkant. Het is meer dat ik me gewoon afvraag hoe het zou zijn geweest als ik voor zachtere ronde protheses had gekozen. Heb 4 consulten gehad -> 2 x advies rond en 2x anatomisch. De eerste 3 maanden po vond ik ze inderdaad vrij hard, maar nu na 3 maanden zijn ze opeens een stuk zachter geworden. Schijnt dat ze zelfs tot een jaar nog kunnen veranderen.

Ben niet van plan om voor een wissel te gaan, hooguit wat lipofilling tegen de rimpels.

Heb jouw foto's gezien. Volgens mij heb je voldoende borstweefsel om ze voor de spier te laten plaatsen. Vind ze er nu al goed uitzien :6:

Heb je al een idee bij wie je op consult wilt gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Mijn boobs voelen nu na bijna 9 maanden heel erg zacht.

Kan me niet meer echt herinneren vanaf welk moment ze zo zijn maar heb de indruk dat ze steeds zachter geworden zijn. Mijn vriend vindt ze ook lekker zacht!

Ik heb wel coh 1, dus de zachtste voor de spier.

Heb ronde en geen ballen haha.

Maar ga idd bij verschillende artsen op gesprek (wellicht geven ze allen een ander advies dat Was bij mij toch het geval) en ga dan op jouw gevoel af

Succes ermee!

Dat is goed nieuws dat ze zo zacht voelen, want vind dat wel erg belangrijk. Ik zal zeker bij meerdere op consult gaan (als ze dan maar niet al te tegenstrijdig adviseren want dan wordt het nog lastiger beslissen :22: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 4 consulten gehad -> 2 x advies rond en 2x anatomisch. De eerste 3 maanden po vond ik ze inderdaad vrij hard, maar nu na 3 maanden zijn ze opeens een stuk zachter geworden. Schijnt dat ze zelfs tot een jaar nog kunnen veranderen.

Ben niet van plan om voor een wissel te gaan, hooguit wat lipofilling tegen de rimpels.

Heb jouw foto's gezien. Volgens mij heb je voldoende borstweefsel om ze voor de spier te laten plaatsen. Vind ze er nu al goed uitzien :6:

Heb je al een idee bij wie je op consult wilt gaan?

oei dat is lastig beslissen, 2x advies rond en 2x anatomisch! Gelukkig dat ze na 3 maanden zachter zijn geworden.

Lipofilling is toch ook wel een dure business?

Dank je wel voor het compliment! Van voren gezien vind ik ze ook wel oke maar van de zijkant...

Ik denk er hard over om in ieder geval bij dr Nio te gaan, ik had al een paar namen in gedachten maar ik vind de foto's van zijn bv's er eigenlijk allemaal mooi uitzien. Ik heb nog genoeg tijd om erover na te denken want ben nu met een studie bezig waar ik nog een paar tentamens voor moet doen dit jaar en dat gaat even voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

eindelijk na 1 jaar 'surfen' op dit forum staat eindelijk mijn eerste consult ingepland, volgende week dinsdag 26 juli, bij Nio!

Mijn idee is monobloc hydrogel voor de spier omdat ik bang ben dat je double bubble krijgt van dual plane en ik ben gisteren 47  geworden dus dan is het allemaal niet meer zo stevig :139:

aan de andere kant gaat alles met voor de spier dan nog sneller hangen dus tja wat te doen? hopelijk heeft Nio betere ideeën dan ik haha

Verder denk ik de 'gewone' twijfels: hoe gaat het eruit zien, hoe gaat het herstel, krijg je geen spijt achteraf, hoe reageert omgeving enz.

Maar dat komt later wel! eerst maar eens even op gesprek en de koe bij de hoorntjes grijpen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst nog van harte gefeliciteerd!

Wat spannend, je zal vast al de dagen aan het aftellen zijn, leuk hoor!

Ik zou gewoon eens lekker wat vragen stellen over de verschillende manieren van plaatsen, misschien dat een en ander dan ook alweer een stuk duidelijker wordt. Ik neem trouwens aan dat als double bubble extreem vaak zou voorkomen de artsen niet voor deze techniek zouden gaan. :P 

Volgens mij is het ook een beetje afhankelijk van je huid en breedte van de borstkas. De twijfels horen er een beetje bij, het is nog je consult dus je kan nog alle kanten op. Het is wel slim om foto's te laten maken zodat je er thuis op je gemak ook naar kan kijken. :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Fuchsbau:

Allereerst nog van harte gefeliciteerd!

Wat spannend, je zal vast al de dagen aan het aftellen zijn, leuk hoor!

Ik zou gewoon eens lekker wat vragen stellen over de verschillende manieren van plaatsen, misschien dat een en ander dan ook alweer een stuk duidelijker wordt. Ik neem trouwens aan dat als double bubble extreem vaak zou voorkomen de artsen niet voor deze techniek zouden gaan. :P 

Volgens mij is het ook een beetje afhankelijk van je huid en breedte van de borstkas. De twijfels horen er een beetje bij, het is nog je consult dus je kan nog alle kanten op. Het is wel slim om foto's te laten maken zodat je er thuis op je gemak ook naar kan kijken. :) 

 

Dankjewel! Mijn vakantie is vandaag in gegaan dus kan nu gaan aftellen inderdaad! 

Ik heb in al die tijd zoveel gelezen hier op het forum, echt super dat dat bestaat, dan zit je bij je consult (hopelijk) niet met al teveel vraagtekens boven je hoofd :rolleyes:

Eerst was ik helemaal voor dual plane maar las later dat meiden last hadden dat de borst opzij trekt bij inspanning. De operatie plus het herstel zijn ook wat heftiger dus ja hoor, daar kwam de twijfel alweer. Maar het zal inderdaad heel persoonlijk zijn en aan je bouw enz liggen.

Tja die foto's moet Nio dan maar maken want ik ga alleen; misschien ook handig om het gesprek op te nemen? Of heel veel opschrijven -_-

Volgens mij had ik bij jou al gekeken maar weet hetniet zeker; ga meteen even spieken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei senorita:

Dankjewel! Mijn vakantie is vandaag in gegaan dus kan nu gaan aftellen inderdaad! 

Ik heb in al die tijd zoveel gelezen hier op het forum, echt super dat dat bestaat, dan zit je bij je consult (hopelijk) niet met al teveel vraagtekens boven je hoofd :rolleyes:

Eerst was ik helemaal voor dual plane maar las later dat meiden last hadden dat de borst opzij trekt bij inspanning. De operatie plus het herstel zijn ook wat heftiger dus ja hoor, daar kwam de twijfel alweer. Maar het zal inderdaad heel persoonlijk zijn en aan je bouw enz liggen.

Tja die foto's moet Nio dan maar maken want ik ga alleen; misschien ook handig om het gesprek op te nemen? Of heel veel opschrijven -_-

Volgens mij had ik bij jou al gekeken maar weet hetniet zeker; ga meteen even spieken!

Ikzelf heb ze dual plane, ik weet nog niet hoe het zal zijn bij inspanningen want dat mag ik nog niet doen.

Een vriendin van heeft ze ook dual plane en die doet flinke krachttraining. Zij zit in de bikiniwedstrijden. Ik ben gelijk nieuwsgierig en ga eens vragen aan haar hoe ze dat ondervonden heeft. Ze heeft ze nu trouwens ook iets langer dan een jaar.

Bij mij was de pijn in het begin behoorlijk heavy, daar ga ik niet over liegen. Maar na dag 4 werd dit een flink stuk minder en kon ik steeds meer. Mijn voorkeur ging overigens in het begin ook uit naar dual plane omdat ik hoorde dat je daar zo'n mooie natuurlijke valling van krijgt.

Nu moet ik eerlijk bekennen ook mooie boobs gezien te hebben met achter en voor de spier plaatsing hoor.

Ik had zelf op consult een schriftje mee waar ik best wat vragen in had gekrabbeld. En zo nodig kon ik dan de antwoorden erbij krabbelen, dat was erg fijn. Opnemen had ik niet eens over nagedacht, als hij dat geen probleem vind is dat ook een fijne manier om alles even terug te kunnen horen.

Mijn ervaring was dat ik toch wel iets meer met die pas prothesen bezig was. Dus mijn schriftje kwam achteraf heel handig uit. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Fuchsbau:

Een vriendin van heeft ze ook dual plane en die doet flinke krachttraining. Zij zit in de bikiniwedstrijden. Ik ben gelijk nieuwsgierig en ga eens vragen aan haar hoe ze dat ondervonden heeft. Ze heeft ze nu trouwens ook iets langer dan een jaar.

Ik had zelf op consult een schriftje mee waar ik best wat vragen in had gekrabbeld. En zo nodig kon ik dan de antwoorden erbij krabbelen, dat was erg fijn. Opnemen had ik niet eens over nagedacht, als hij dat geen probleem vind is dat ook een fijne manier om alles even terug te kunnen horen.

Mijn ervaring was dat ik toch wel iets meer met die pas prothesen bezig was. Dus mijn schriftje kwam achteraf heel handig uit. :P

Ooh ja nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar hoe dat bij je vriendin is! zij is tenslotte al ervaringsdeskundige haha!

Goed idee om vragen op te schrijven en dan het antwoord er bij krabbelen, dan kun je ook niets vergeten. En het is denk ik het handigst om een hemdje mee te nemen ipv een t-shirt?

Ik hoop dat ie wel genoeg tijd heeft en niet (wat ik zo vaak lees) steeds in en uit moet rennen. Hoe lang duurt een consult eigenlijk ongeveer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei senorita:

Ooh ja nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar hoe dat bij je vriendin is! zij is tenslotte al ervaringsdeskundige haha!

Goed idee om vragen op te schrijven en dan het antwoord er bij krabbelen, dan kun je ook niets vergeten. En het is denk ik het handigst om een hemdje mee te nemen ipv een t-shirt?

Ik hoop dat ie wel genoeg tijd heeft en niet (wat ik zo vaak lees) steeds in en uit moet rennen. Hoe lang duurt een consult eigenlijk ongeveer?

Bij de eerste pas kreeg ik een shirtje van daar, bij de 2e pas had ik een hemdje aan van mezelf. Je kan het altijd meenemen als je gevoel zegt dat je het moet doen. :P

Ik zal haar zo wel even een appje sturen. Misschien is het ook wel iets wat je gewoon zelf moet voelen hoor.

Ik mag toch wel aannemen dat er genoeg tijd is, bij van Straten waar ik ging wel in ieder geval. Denk dat ik daar zo'n 20 à 30 minuten binnen heb gezeten, ik weet het eigenlijk niet meer precies.

@Flowaatje jij hebt Nio boobs toch? Misschien kan jij iets meer vertellen over op consult gaan bij Nio?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fuchsbau ik ben vooral benieuwd hoe het eruit ziet bij je vriendin als ze haar spieren aanspant, heb bij meerdere meiden gelezen dat de borst dan naar de zijkant trekt, dus misschien dat ze je dat wil vertellen...

ach en misschien moet ik niet zoveel nadenken en gewoon Nio laten vertellen wat hij denkt dat juist is, hij heeft er tenslotte mega verstand van :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.