Ga naar inhoud

senorita : 10 januari 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 6-1-2017 om 13:02 zei Sanne82:

Het aftellen is nu serieus begonnen...

 

Spannend of juist heel veel zin in?

 

Je datum zit echt in m'n hoofd geprent dus ik zal waarschijnlijk de 10de de hele dag aan je denken haha!

Wat gek ik zie nu je bericht pas...

Ik vind het vooral spannend, met name de narcose. 

Lief dat je de hele dag aan me zal denken! Ik zal zsm iets posten als het allemaal goed gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@senorita

Als je meteen zo klaarwakker bent als ik dan zullen we snel wat van je lezen!

Ze zijn echt super lief daar en hadden zelfs al m'n telefoon klaargelegd voor me toen ik in de kamer terug kwam, die had ik in het la'tje gelegd van dat nachtkastje. 

 

Ik zou willen dat je weet wat ik nu weet want dan ga je er heel chill heen. Naja dat ging ik ook wel maar die narcose vond ik ook wel een dingetje maar echt, binnen een poep en een scheet ben je weer wakker en ben je blij!!

 

Hoe laat moet je je melden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sanne82:

@senorita

Als je meteen zo klaarwakker bent als ik dan zullen we snel wat van je lezen!

Ze zijn echt super lief daar en hadden zelfs al m'n telefoon klaargelegd voor me toen ik in de kamer terug kwam, die had ik in het la'tje gelegd van dat nachtkastje. 

 

Ik zou willen dat je weet wat ik nu weet want dan ga je er heel chill heen. Naja dat ging ik ook wel maar die narcose vond ik ook wel een dingetje maar echt, binnen een poep en een scheet ben je weer wakker en ben je blij!!

 

Hoe laat moet je je melden?

Dat van die poep en die scheet hoop ik dan maar :lol: 

Ik wil ook proberen zo chill mogelijk er in te gaan; de zenuwen vallen nu nog mee, ben wel benieuwd of ik kan slapen vannacht!

ik moet me om 13 uur melden en dan 14 uur operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik heb tot midden in de nacht nog m'n huis lopen schoonmaken haha

Doodmoe was ik op een gegeven moment maar hield steeds maar in gedachte dat ik bijna kon gaan slapen en dan 3 weken lang vakantie had. 

Heb nog nooit zo lui mn vakantie doorgebracht en daar werd ik dan ook wel weer moe van haha

 

Ik denk in ieder geval steeds aan je en morgen rond 14:00 ff extra, ben zo benieuwd wat je daarna ervan vind!

 

Had ik maar een maatje groter genomen, wedden...? :P 

Dat zal wel pas na een week of 2,5 komen hoor, maar let maar op! :154:

 

Even voor als ik er morgen geen tijd voor heb, of jij het niet meer leest..

 

Heel erg veel succes en slaap lekker!!

Vooral aan iets leuks denken voordat je gaat slapen, dan droom je leuk!

 

En als de mannetjes die bloed komen prikken e.d. een Chineze en Surinaamse man zijn, vraag dan maar eens of ze nog weten wie ik ben, die 3 weken terug "vechtend" wakker werd hahaha

Zij gaan namelijk lekker met je kletsen totdat je aan de beurt bent om de operatiekamer in te rijden. 

 

En zodra je wakker word meteen ff spieken hoor, lakentje optillen want voor je het weet word je vestje dicht geritst!

Op je kamertje word ie nog wel een keer open gemaakt hoor maar dat duurde bij mij wel ffies dus dan heb je ze maar alvast gezien ;) 

 

Dikke virtuele knuffel en niet druk maken, echt nergens voor nodig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanne82 ik had gedacht dat ik tot het laatst heel druk zou zijn met allerlei dingen zoals opruimen en schoonmaken maar ik zit op de bank en doe niks!:62:

Tja die maat...Ik kan me niet eens voorstellen dat ik morgen ineens grotere borsten heb, dus de maat denk ik nog niet echt aan. Maar de meesten hier hadden idd groter gewild dus het zou zomaar kunnen!

ik zal proberen alvast een kijkje te nemen voordat het wordt dicht geritst en ik me niet te akelig voel:kez_11:

 

Misschien moet ik als ze zeggen dat ik aan iets leuks moet denken, gewoon aan jou denken dat je aan het vechten was met de verpleging :93:

Ik ga in ieder geval proberen om me niet druk te maken, zoals je zegt, maar zenuwen komen nu wel hoor!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei senorita:

@best_boobie klopt het dat wanneer je een ontsteking hebt, je niet mag worden geopereerd? Geldt dat ook voor een blaasontsteking?

Misschien domme vraag...

X

Hoi hoi

Eigenlijk gaat het erom dat er geen ontstekingen mogen zitten in het gebied waar je geopereerd wordt, en je mag geen griep hebben. Koorts is dus eigenlijk een 'beperking' en ook bijvoorbeeld een fikse keelontsteking kan dat zijn (ivm intubatie en verspreiding van bacterien richting je longen op die manier, via de beademing.)

Een blaasontsteking, is mijns inziens geen beperking. Neem aan dat je antibiotica hiervoor slikt? Dit wel even aangeven aan je anesthesist.
Geen idee of dit berichtje nog op tijd komt haha, maar hoop van wel

 

Succes!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Eigenlijk gaat het erom dat er geen ontstekingen mogen zitten in het gebied waar je geopereerd wordt, en je mag geen griep hebben. Koorts is dus eigenlijk een 'beperking' en ook bijvoorbeeld een fikse keelontsteking kan dat zijn (ivm intubatie en verspreiding van bacterien richting je longen op die manier, via de beademing.)

Een blaasontsteking, is mijns inziens geen beperking. Neem aan dat je antibiotica hiervoor slikt? Dit wel even aangeven aan je anesthesist.
Geen idee of dit berichtje nog op tijd komt haha, maar hoop van wel

 

Succes!!

 

xxx BB

Dankjewel , je bent nog op tijd hoor! Net opnamegesprek met de verpleging gehad, rond half 2 richting voorbereidingskamer (?).

Ik heb geen antibiotica want ik weet niet eens zeker of ik een ontsteking heb, het voelt zo sinds ik ben opgestaan vanmorgen. Dacht wel meteen 'hoe krijg ik het voor elkaar'...

 

Zenuwen zijn inmiddels aanwezig!

Hopelijk tot straks!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh hahaha, nou, lekker dan..
even aankijken en anders toch morgen of overmorgen even een plasje inleveren.. al moet je er dan wel bij zeggen dat je pas geopereerd bent en ab gehad hebt tijdens de operatie (of heb je ab tabletten gekregen voor in je herstel)

Hoezo hopelijk? :45:
Bang dat je het niet overleefd? ;) 

Komt goed, straks wordt je wakker met :1big_boobs:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal nu wel elk moment worden opgehaald. Nogmaals heel veel succes! 

Ik denk aan je en duim voor je! :41:

 

Jij wordt straks vast wakker met hele mooie boobs.:1bouncingboobs: Ik kijk uit naar je verslagje, maar natuurlijk eerst even goed je rust nemen en bijkomen van de operatie! 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh @senorita...

Kan nu eindelijk bijlezen na een lang dagje werk, lees ik dat van je blaas..

 

misschien dat dat wel met de zenuwen te maken had, ik hoop het maar, want als je iedere keer op moet staan zo na je narcose word je ook doodmoe. 

 

En nog geen teken van leven, ben zoooooo benieuwd hoe het is gegaan en hoe je je voelt!!

 

Ik wacht met smart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.