Ga naar inhoud

senorita : 10 januari 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag mijn consult gehad bij dr. Nio, ik moest wat langer wachten omdat het allemaal wat uitliep maar dat vond ik niet erg omdat ik pas 10 minuten voor tijd aankwam en ik moest nog een hele vragenlijst invullen.

Ik had mijn moeder meegenomen omdat mijn vriend een eigen bedrijf heeft en in de zomer niet weg kan. Dus ik zei toen we binnenkwamen: ik heb mijn moeder meegenomen; toen gaf ze hem een hand en ik hoorde haar iets stamelen van: hallo, ik ben de vader van...foutje! :o Hij zei: de vader? nou dan is de operatie goed gelukt zie ik! :lol:

Hij begon met wat algemene vragen te stellen over gezondheid, gewicht, lengte e.d. Daarna legde hij 3 protheses op tafel, de ronde, de anatomische en de 85% gevulde en gaf wat uitleg daarover. Toen vroeg ik: er zijn toch ook monobloc hydrogels? Die pakte hij toen meteen en ook daar kreeg ik uitleg over. Volgens mij had hij snel door dat ik al heel veel wist (door dit superforum!) want daarna voelde het voor mij allemaal wat gehaast, ik wilde nog wat voorbeeldfoto's laten zien en toen zei hij: ja de vorm die je wil weet ik al en die krijg je, nu alleen de grootte nog. Kleertjes uit en een kipfilet in de pasbeha. O nee hij zei eerst nog je hebt zelf al een mooie borst en decolleté (heb ik die?!) dus dat komt wel goed. Ik vond de grootte eigenlijk al meteen goed (ik wil geen jetsers maar gewoon een mooie volle borst). Mijn moeder vindt het eigenlijk allemaal maar niks maar toen ik haar vroeg hoe vind jij het staan? zei ze: ik vind het eigenlijk heel mooi! Ik moest mezelf inhouden want wilde steeds aan Nio vragen hoe hij het vond maar ik had op het forum al vaak gelezen dat hij daar geen antwoord op wil geven maar dat je zelf moet kiezen. Uiteindelijk bleef het bij die ene 'kipfilet', hij heeft me verder niets laten passen. Het bleek om de 325 of 375 cc te gaan, dat weet ik niet meer precies. Ik dacht nog goh dat is best weinig.

In principe kan het voor de spier dus daar was ik wel blij mee (voors en tegens van dual plane en voor de spier allemaal besproken) maaaaar ik zei dat ik nog ongeveer 5 kilo wil afvallen (heb buikje en beetje lovehandles gekregen en die wil ik weg hebben) en toen zei hij dat hij dat niet wil ("wat betreft je borsten dan"). Want elke 150 gram is een cupmaat zei hij (als ik het goed heb). Dus hij wil me dan nog zien als ik afgevallen ben. Als het teveel is dan kan ik op de spier vergeten! Qua tijd is het voor mij het handigst om in januari geopereerd te worden dus ik heb nog even. 

Ik had nog een voorbeeldfoto laten zien van @Wicked78 en toen zei hij: ja dat is weer kleiner (terwijl er dacht ik bij haar meer in is gegaan, maar dat ligt natuurlijk ook aan wat je al hebt). Het voelde voor mij heel gehaast terwijl mijn moeder achteraf zei, nee hoor hij heeft alles goed uitgelegd en netjes beantwoord. O ja ik had ook nog wat vragen op papier gezet en de antwoorden heeft hij erbij geschreven.

Wat mij het meeste is bijgebleven als het over monobloc ging, hij zei dat ze 'wiebelig' aanvoelen. Dus ik zou heel graag van dames die een jaar PO zijn (ongeveer) willen horen wat hun ervaring met de hydrogels is. (Dan zou ik liever voor de siliconen gaan maar vind dat nogal griezelig....)

Jeetje het is wel een lang verslag geworden! (dat wordt wat als ik een operatieverslag moet schrijven haha)!

x

oeps verslagje staat op een heeeel verkeerde plek! @best_boobie ? kan dit verplaatst worden? dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@senorita

He meis, 

Ik zie toevallig in de shout dat er iets  verkeerd geplaatst stond, dus ik heb even je verslag samengevoegd, hier kun je nu alles verder updaten en ook als er een datum bekend is voor operatie, kunnen we deze titel aanpassen, en kun je gewoon alles in dit topic schrijven, en heb je alles bij elkaar staan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, 

Ben blij te lezen dat het achteraf toch niet zo gehaast was als dat je dacht ;) Dat hij uitliep kwam denk ik door mij :blush: Hij kwam in de wachtkamer vertellen dat hij nog tien minuutjes nodig had. Ik denk allemaal om te overleggen met dr. Wu (directeur van Park) over mijn wissel..en het kosteloos opereren op de protheses na dan.. dus daar liep het al uit.

Enfin.. je bent nu weer wat wijzer. Verstandig eerst af te vallen, al vond ik jou echt niet dik hoor!!! ;) en wat meer info in te winnen over protheses en dan pas voor je bv te gaan.

Maar houd Nio in ere meid en in gedachten tegen de tijd dat je je operatie wilt!! Hij is echt een kunstenaar.

Verder wens ik je veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje fijn om te weten dat hij zelf ook voor de monobloc zou gaan! Maar hij zei dat echt, ook op de vragen die ik op papier had gezet, had hij dat erbij geschreven. Hij zei ook dat het verdikkingsmiddel dat erin zit, langzaam minder wordt en dan dus ook weer "wiebelig". Ik heb nog even om na te denken, tot januari! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje echt super dat je alleen de protheses moet betalen bij je wissel!

Oh dankjewel, ben ook niet zo dik maar buik en taille beginnen wat uit te dijen (zal ook de leeftijd wel zijn) dus dat wil ik proberen weg te krijgen.

Ik hou Nio zeker in ere! Heb zoveel goeds over hem gelezen hier, daarom wil ik graag bij hem! Ik was denk ik zenuwachtiger dan ik zelf dacht :D

Jij ook veel succes met je wissel, komt vast goed!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

@senorita

Ik wil je voor vrijdag veel succes wensen met je tweede consult bij Dr. Nio;)

Ik hoop dat je niet te veel afgevallen bent,en dat de prothese nog steeds voor de spier geplaatst kunnen worden.

Maar daar heb je Dr.Nio voor de vakman eerste klas. :136:

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Ank:

@senorita

Ik wil je voor vrijdag veel succes wensen met je tweede consult bij Dr. Nio;)

Ik hoop dat je niet te veel afgevallen bent,en dat de prothese nog steeds voor de spier geplaatst kunnen worden.

Maar daar heb je Dr.Nio voor de vakman eerste klas. :136:

xx Ank

 

Wat lief van je Ank, dankjewel!

Ik heb ook al een operatiedatum afgesproken (als ik ermee door ga), nl. 10 januari en ik begin nu al zenuwachtig te worden, raar of niet dan!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei senorita:

hoi dames ik ben net bij dr Nio geweest voor mijn tweede consult oftewel passessie ! Het is een maatje groter geworden, 370cc monobloc hydrogel op de spier.

En de operatiedatum staat ook vast: 10 januari 2017 bij Parkkliniek; misschien kun je mijn titel aanpassen @Desert-Rose?

X

Fijn dat je de knoop hebt door kunnen hakken en voor een maatje groter hebt gekozen, daar ga je geen spijt van krijgen.

Ik heb je titel aangepast, nu lekker aftellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei senorita:

hoi dames ik ben net bij dr Nio geweest voor mijn tweede consult oftewel passessie ! Het is een maatje groter geworden, 370cc monobloc hydrogel op de spier.

En de operatiedatum staat ook vast: 10 januari 2017 bij Parkkliniek; misschien kun je mijn titel aanpassen @Desert-Rose?

X

Bij deze zijn dan mijn vragen uit de chat beantwoord :) Fijn dat het nu helemaal vaststaat en ik denk idd ook dat die extra cc's een goede keuze zullen zijn. Ben heel erg benieuwd! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Senorita! 

Ik heb een paar vraagjes :) ik wil graag ook een tweede consult bij Nio. Kost dat weer 100 euro? Heb je voor die nieuwe afspraak gewoon weer dat algemene nummer van SLAZ/OLVG gebeld? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga bij Parkkliniek, daar kost een consult 50 euro; ik moest voor het tweede consult niet extra betalen ofzo.

Omdat ik bij het eerste consult had aangegeven dat ik nog wilde afvallen, zei Nio dat hij mij in december opnieuw wilde zien, want hij moest dan bekijken of de plaatsing van de implantaten nog voor de spier kon. Maar voorzover ik weet hoef je niet opnieuw te betalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, December 04, 2016 om 23:10 zei senorita:

Ik ga bij Parkkliniek, daar kost een consult 50 euro; ik moest voor het tweede consult niet extra betalen ofzo.

Omdat ik bij het eerste consult had aangegeven dat ik nog wilde afvallen, zei Nio dat hij mij in december opnieuw wilde zien, want hij moest dan bekijken of de plaatsing van de implantaten nog voor de spier kon. Maar voorzover ik weet hoef je niet opnieuw te betalen...

Hey Senorita, 

Oh oké dankjewel! Ja bij Parkkliniek zal het misschien wel iets anders zijn. Maar ik denk idd ook van niet. Maar wel netjes dat jij voor het eerste consult niet hoefde te betalen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei B00bies:

Hey Senorita, 

Oh oké dankjewel! Ja bij Parkkliniek zal het misschien wel iets anders zijn. Maar ik denk idd ook van niet. Maar wel netjes dat jij voor het eerste consult niet hoefde te betalen. 

Xx

voor het eerst consult wel hoor, voor het tweede niet :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.