Ga naar inhoud

senorita : 10 januari 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel dames voor jullie lieve berichtjes! Ik heb ze hoor, een nieuwe tweeling is geboren!

 Ik ben nog in Park want werd wat moeilijk wakker en ben nog redelijk duizelig. Dus moet heel langzaam steeds iets hoger met het hoofdeinde. Uitgebreid verslag komt later maar ik zal proberen alvast een foto te plaatsen!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bah zeg wijfie...

Probeer je er niet druk om te maken, laat je maar lekker vertroetelen door die lieve verpleegsters daar. 

Moet je sowieso een nachtje blijven nu?

 

Sterkte en hoop dat je snel de oude weer bent. 

Had je zo gegunt zonder rare fratsen.. :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei senorita:

Dankjewel dames voor jullie lieve berichtjes! Ik heb ze hoor, een nieuwe tweeling is geboren!

 Ik ben nog in Park want werd wat moeilijk wakker en ben nog redelijk duizelig. Dus moet heel langzaam steeds iets hoger met het hoofdeinde. Uitgebreid verslag komt later maar ik zal proberen alvast een foto te plaatsen!

 

Xx

 

Gefeliciteerd met je tweeling :64: Hopelijk ben je inmiddels thuis en voel jij je wat beter. Fijn herstel ( fijne nacht!!)  en lees je verslagje wel als je zover bent xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei BrownieG:

 

Gefeliciteerd met je tweeling :64: Hopelijk ben je inmiddels thuis en voel jij je wat beter. Fijn herstel ( fijne nacht!!)  en lees je verslagje wel als je zover bent xx 

Ik ben net 10 minuutjes thuis maar rit duurt ook bijna anderhalf uur.

Voel me nog wel wat lichtjes in mijn hoofd maar pijn valt (nu nog) mee!

Verslag zal ik morgen doen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei senorita:

Ik ben net 10 minuutjes thuis maar rit duurt ook bijna anderhalf uur.

Voel me nog wel wat lichtjes in mijn hoofd maar pijn valt (nu nog) mee!

Verslag zal ik morgen doen!

xx

Wat ontzettend fijn dat je alweer thuis bent en dat de pijn meevalt. Idd wat Sanne zegt doe maar lekker rustig aan dat verslagje komt wel (al ben ik natuurlijk wel heel benieuwd!). 

 

Laat je vooral lekker verwennen jouw herstel is nu het belangrijkst. :116:

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies nu dan eindelijk mijn verslagje!

 

We zijn gisteren om 11 uur vetrokken richting Rotterdam en kwamen om half 1 aan, even naar toilet en toen kreeg ik mijn kamertje toegewezen, waarna een controlelijst werd nagelopen en ik in mijn operatiepakje mocht omkleden. Ik zou rond kwart voor 2 worden opgehaald en om 2 uur stond de operatie gepland.

In de voorbereidingskamer werd het infuus aangelegd wat 2x niet lukte, ik had zulke koude handen dat mijn aders heel erg 'knepen'; ze zat er op een gegeven moment wel in met de naald maar er kwam geen bloed. Hoppekee, linkerkant proberen: stopt u uw hand maar even onder uw billen. Ik zei: serieus? ja dan wordt ie wat warmer en kunnen we makkelijker het infuus zetten. Zo gezegd zo gedaan maar helaas dat hielp ook niet dus toen aan de zijkant van mijn pols gezet. Nog even uitgebreid uitgelegd dat ik waarschijnlijk slaapapneu heb (dit wordt nog onderzocht) omdat ik toch wel bang was dat ik op de uitslaapkamer een ademstilstand zou hebben en ze dit niet zouden merken :wacko:

Daar moesten ze een beetje om lachen want, zei de verpleger, ik blijf de hele tijd bij je. Uiteindelijk was ik gerust gesteld, ook na een gesprekje met de anesthesist (Nico)  en was het wachten op dr. Nio. Ik hoorde nog iemand zeggen: die 10 minuten zijn wel heel ruim bij hem!

Sowieso leuke gesprekjes daar gevoerd, het ging op een gegeven moment over bilimplantaten en weet ik wat niet allemaal.

O ja @Sanne82: ik heb het nog tegen die Chinese (?) verpleger gezegd dat hij de groetjes kreeg van de vechtende dame van een paar weken geleden. Hij was stom verbaasd! Zo grappig, hij kon niet geloven dat ik met dat verhaal kwam. Hij zei: zeg maar tegen haar dat ik de volgende dag naar de fysio moest met rugklachten haha. Hij liep meteen naar een andere verpleegster en zei: weet je nog wat ik vertelde over die vrouw waar we met 4 man op moesten om haar tegen te houden? Zij doet me via mevrouw de groeten en ze kennen elkaar niet eens!!

Dat vond ie wel heel leuk.

 

Uiteindelijk was het denk ik half 3 ongeveer toen dr. Nio kwam aftekenen. Het zou nog steeds 370cc voor de spier worden gelukkig. Hij nam er rustig de tijd voor en toen werd ik naar de OK gereden; ik weet nog dat het 14:48 uur was dus het liep nogal uit. Toen langzaam onder zeil en ik werd wakker doordat 2 dames tegen me aan het praten waren over het compressievest aandoen en dat mijn borsten mooi waren geworden. Ik dacht wat staan die allemaal tegen me te praten?? Ik was nog heel slaperig en werd naar mijn kamer gereden. Ik voelde geen pijn of zo. Vervolgens kreeg ik met een rietje een slokje water en een slokje thee maar werd daar meteen misselijk van. Hele lieve verpleegster zei dat ik nog maar even moest slapen en dat ze mijn vriend zouden bellen. Die heb ik ook horen binnenkomen maar ik was totaal niet helder en voelde me niet lekker. Na een half uur (denk ik?) begon ik volgens mijn vriend al duidelijker te praten en voelde ik me ook wat beter, alhoewel nog erg duizelig/licht in mijn hoofd. Daardoor moest ik heel rustig aan (elk half uur) het hoofdeinde iets verder omhoog zetten. Als het te snel ging zou het mis gaan en dan was ik terug bij af volgens de verpleegster. Later nog een theetje en een beschuitje gegeten en een drinkbouillon. Toen ging het steeds beter en toen kwam Charlotte (ook superlief, ze waren allemaal heel lief en geduldig) even laten zien hoe het compressievest los moest en hoe die weer aan moest; en natuurlijk even de boobies bewonderd! Ze waren heel hard en stonden recht omhoog maar wat ik zag beviel me wel. Ik dacht nog wel even hmmmm toch te klein? Dr. Nio kwam rond half 8 of iets later want hij was nog aan het opereren de hele tijd. Kreeg recept mee voor naproxen en maagbeschermer maar Nio adviseerde me alleen de paracetamol te gebruiken als dat voor pijnstilling afdoende was omdat ik van de Naproxen misselijk zou kunnen worden. Hij zei dat alles goed was gegaan en het er allemaal goed uitzag. Mijn vriend was benieuwd en vroeg of er nog veel ging veranderen qua vorm en grootte van de borsten maar dat was volgens Nio niet het geval.

Om 21 uur heeft mijn vriend me voorzichtig aangekleed en hebben we de verpleegster gehaald om naar het toilet te gaan. Dat ging redelijk dus hup met de rolstoel naar beneden, infuus eruit en in de auto naar huis. Dat ging heel goed en had heel weinig pijn.

 

De nacht ging wat pijn betreft ook erg goed, tenminste, had wel erg pijn in mijn maag, nu ook nog een beetje, geen idee hoe dat komt. Daarnet was ik wat warm en heb de kliniek gebeld maar ik moet even in de gaten houden of het naar de 38,5 gaat of hoger, dan moet ik aan de bel trekken. De pijn neem nu wel wat toe maar daar hadden ze ook voor gewaarschuwd, dat vandaag de zwelling voor een extra cupmaat zou kunnen zorgen!

 

Dit is het wel een beetje in een notedop (grote notedop haha), ben vast nog wat vergeten maar dat komt dan later misschien nog wel. Foto uploaden is via mobiel niet gelukt dus dat ga ik nog even via laptop proberen.

 

liefs x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu dan toch een foto! het verschil in grootte is niet veranderd maar dat was ook tegen me gezegd

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh fantastisch zeg, ziet er nu al goed uit en dat gaat vanaf nu alleen nog maar mooier worden!!

 

En die 10 min van Drs. Nio die zijn blijkbaar standaard, daar mopperde ze bij mij ook al over. 

Maar best gezellig hè, dat wachten voor het aftekenen haha

Toen ik daar lag (wilde het eerder niet zeggen ivm je zenuwen) had ik wel het idee dat ik in een of ander buitenlands ziekenhuis lag, en dan Nico (oudere man toch?) en de chinees/indonees weet het niet zo goed meer en bij mij ook een hele nochalante grappige Surinamer, dat gaf me bij elkaar niet echt vertrouwen haha dacht ik overleef die narcose nooit man, ze konden m'n hartslag ook niet meten, dat ding wat op je vinger gaat was stuk kwamen ze bij mij achter hahaha

 

Heel vervelend van dat wakker worden en misselijkheid. 

Hoop echt dat je snel weer opknapt maar neem van mij aan dat het ook wel fijn is om even niks te kunnen want voor je het weet ben je weer op de been en kun je van alles maar mag je niks, heel frustie!!

 

 

En echt hilarisch dat je de groeten hebt gedaan, heb het meteen m'n vriendinnen door ge'appt dus we hebben er met z'n 5'ven smakelijk om kunnen lachen!

 

Oja, en wat zijn ze lief hè daar, ze houden echt van hun werk, dat kan niet anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zien ze er al mooi uit!

 

Leuk om je verslag te lezen. Wat fijn dat het personeel zo ontzettend lief is. 

 

Hoe gaat het nu met je en het herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei senorita:

Dankjewel! Ik ga morgen douchen dus dan misschien een nieuwe foto.

Hoe gaat het met jou? 

X

Pijn vind ik goed te doen met medicatie maar ben nog steeds zo misselijk!  Dat vind ik wel vervelend! En jij,? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.