Ga naar inhoud

Lotte90 : 12 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 3 augustus 2016 om 21:26 zei best_boobie:

Ik vind dit erg kort door de bocht als ik hier even op mag inhaken.

Je lichaam geeft in de eerste weken na je operatie niet aan wanneer iets te veel is... Dat is echt een misvatting.
Het niet tillen is erop geriicht dat je kapsel niet beschadigd wordt in je herstel. Beschadigd dat namelijk wel, dan heb je veel sneller kans op kapselcontractie.

Mijn advies: volg altijd het advies van je pc en ga niet zelf lopen experimenteren.. Je weet het zelf niet beter dan diegene die er op afgestudeerd is he ;) 

xx BB

Hallo dat snap ik dat je er zo over denkt maar de verpleging zei 6 weken niet.

heb het van te voren bij de pc aangegeven dat ik niet 6 niks kan doen. Hij zei toen de eerste weken niet en als je je goed voelt mag je doen wat je lichaam aangeeft met mate. vandaag bij de pc geweest en ik mag inderdaad weer tillen met mate licht  huishoudelijk werk en me zoontje kan geen last.

me witte knelband mag af :)

had je al wat gehoord Lotte?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Puck1990:

Hallo dat snap ik dat je er zo over denkt maar de verpleging zei 6 weken niet.

heb het van te voren bij de pc aangegeven dat ik niet 6 niks kan doen. Hij zei toen de eerste weken niet en als je je goed voelt mag je doen wat je lichaam aangeeft met mate. vandaag bij de pc geweest en ik mag inderdaad weer tillen met mate licht  huishoudelijk werk en me zoontje kan geen last.

me witte knelband mag af :)

had je al wat gehoord Lotte?

 

 

Dat is prima, maar jij kunt geen advies geven aan iemand anders hier, zoals aan Lotte90. Jij zegt namelijk, naast dat je zegt dat ze even moet overleggen: ik citeer je even:

het stukje ringen is een klein stukje tillen.

Je lichaam geeft vanzelf wanneer het niet kan.

zou wel heel leuk voor jullie zijn als je dit toch kan doen

En dat vond ik kort door de bocht.. Dit advies kun jij niet geven, haar pc heeft dit niet tegen haar gezegd.
Overleggen is altijd goed.
Dat was dus waar ik over viel

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Ik heb een super bruiloft gehad!

Moest om kwart voor 8 bij mijn moeder zijn, daar werden ons haren & make-up gedaan.

Heerlijk om zo vertroeteld te worden, ook was de fotograaf er al.

Rond kwart voor 12 zijn we gaan rijden naar Alphen aan de Rijn, wat een mooie locatie zeg! (staat overigens in de top 10 van de mooiste plekken)

Om 2 uur hebben ze elkaar het ja-woord gegeven, wat was dat ontroerend zeg.. vooral om mijn vader te zien die mijn zus weggaf aan mijn schoonbroer.. tranen van geluk!

Erna hebben we lekker taart gegeten en getoast op het bruidspaar! vervolgens liepen we het parkje in en daar moesten we in een grote kring om elkaar heen staan..

Mijn schoonbroer opende de koelbox en had allemaal kleine cadeautjes uitgedeeld daarin zaten vlinders! echt heel apart maar heel erg mooi, een keer wat anders dan duiven! door de warmte vlogen ze allemaal de lucht in.. het koningspaar van de vlinders bleef op mijn zus haar trouwjurk zitten.. ook zijn er nog familie foto's gemaakt..

En hebben we in de avond een heerlijk 3 gangen menu gegeten met een italiaans tintje.

Tussen de gangen door kwamen de speeches en oooh wat was ik zenuwachtig zeg!! ik was als laatste aan de beurt gelukkig zat ik tegen over het bruidspaar zodat ik niet de hele zaal hoefde aan te kijken.. mijn handen bibberde als dokter bibber maar ik heb het toch gedaan! nadat de tranen in mijn zus haar ogen kwamen wist ik dat het haar had geraakt en de rest ook een daverend applaus kreeg ik.. en wat was ik trots mijn grote zus die er prachtig uitzag met haar lieve man aan haar zijde en mijn eerste neefje van 8 maanden die er ook bij was.

Het plaatje was helemaal compleet.. in de avond barstte het feest los!

Iedereen ging uit zijn dak ook de oudere mensen gingen helemaal los was erg leuk om te zien.

Ik had niet verwacht dat ik het tot zo laat zou kunnen volhouden met mijn borsten.. het was om 1u in de nacht afgelopen en heb het gered!! heb helemaal geen last van mijn borsten gehad gelukkig.

Op het eind stond de limo klaar met een rode loper voor het bruidspaar, wat een topfeest!!!

Morgen ben ik alweer 4 weken wat gaat de tijd snel zeg!! ik voel mijn eigen echt kip-lekker , heel weinig last en kan echt niet wachtten tot ik op 6 weken zit! dan wil ik alleen nog maar in mijn blote tetten zitten haha.

Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden over mijn linkerborst met het litteken.. vind het er een beetje griezelig uitzien maar dat trekt hoop ik nog netjes bij, voor de rest ben ik heel erg blij!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Susannah:

Mooie decolleté Lotte. En fijn dat je je zo goed voelt. Ze moeten nog een stukje dalen, maar dat kan nog wel even duren heb ik begrepen. Ik ben nu 3 weken po en ze zitten voor m'n gevoel nog hoog. 

Aah dankjewel.. in een topje zonder bh vind ik ze echt groot.. kun je toch zien dat de band en bh alles een beetje plat drukt.. we moeten geduld hebben haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Fuchsbau:

Wat leuk dat het feest en je speech zo'n succes was. :) 

Je boobs zien er mooi uit meis. Is dat bij je linkerborst gewoon niet het korste wat nog aan het helen is? ;) 

 

Dankjewel schat.

Ik weet niet wat het is kan het in de spiegel ook niet goed zien lijkt wel of mijn huid daar dubbel is of het over elkaar heen zit.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag lieverds,

Morgen ben ik al 6 weken po, woehoe de tijd is voorbij gevlogen.

Aan het begin leek er geen eind aan te komen.. morgen mag ik eindelijk mijn sport-bh uit en mijn martelband weggooien.

Van het weekend lekker wezen shoppen met mijn zus en ben geslaagd voor 2 bh's.. wou eerst een witte en een zwarte aangezien het nog moet ploppen en ik misschien een andere maat moet halen.. heb nu een zwarte voorgevormde en een witte met zwarte kant dat is een fullcup.

De dame in de hunkemuller had mij heel erg goed geholpen.. kom uit op een 75D en een 70E.

Hieronder kun je de foto's zien!

Ook ben ik 2 kilo aangekomen wat denk ik naar mijn buik gaat haha, ben er heel blij mee.. kan ook wel wat extra kilootjes gebruiken!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.