Lotte90

Lotte90 : 12 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Dag lieve dames,

Mijn gebruikersnaam is Lotte dit is niet mijn echte naam. Ik ben 26 jaar oud en wil al mijn hele jeugd een borstvergroting. 

Nooit had ik het geld ervoor dus had ik het een soort van geaccepteerd dat ik gewoon moest leven met kleine borsten.

In de winterperiode maakte mij dat niet veel uit maar in de zomer wel vooral als je meiden ziet van 16 die al hele grote borsten hadden. Terwijl ik achteraan in de rij had gestaan. 21 juni ben ik voor consult geweest en ik wou zo snel mogelijk de operatie hebben zodat ik er ook snel van af was. 

Ik lees al een tijdje mee.. ben gister 12 juli geopereerd bij dr. Van straten in kliniek heyendeal. Ik heb er bewust voor gekozen om niet eerder te reageren omdat ik nogal een stress kip ben en niet voor mijn operatie te stressvol erin zou gaan.

Ik moest er gister om 10 uur zijn en ben rond 12 uur geopeerd. Ze vonden mij heel erg rustig heb alles op mij af laten komen en ben er rustig ingegaan.

Ik was nog nooit geopereerd en zag tegen de narcose heel erg op maar voor ik het wist sliep ik al.

Alle mensen daar zorgen zo goed voor je en leggen alles goed uit en zorgen ervoor dat je er rustig in kan gaan.

Na mijn operatie had ik helaas de verkeerde bh en is mijn vriend 2 x heen en weer gereden om uiteindelijk de juiste bh te gaan halen.

Nadat ik wakker werd had ik meteen een big smile op mijn gezicht eindelijk had ik echt borsten. Hiervoor had ik 70a en ik heb nu 345 c anatomische implantaten.

Toen ik wakker werd zag ik een klein stukje van mijn borst en ik voelde me meteen een echte vrouw. Dat geluk is niet te beschrijven.

Rond 5 uur mocht ik naar huis wij moesten 50 min rijden na huis onderweg na huis vloog de uitlaat van de auto er ook nog af, ook had ik veel pijn en door de schrik moest ik veel huilen waardoor de pijn alleen maar erger werdt. 

Eenmaal thuis gekomen hebben we samen lekker nog film gekeken. De afleiding hielp mij erg goed. Heb vannacht in een keer door geslapen alleen vanochtend had ik erg veel moeite om uit bed te komen overal spierpijn en vooral in mijn rug. 

Vanochtend is mijn moeder gekomen om mij te verzorgen en heeft het huishouden gedaan erg fijn. 

Ik durf alleen nog niet te gaan douchen, ik heb ook een borstband om wat echt heel naar voelt de druk die de band geeft voelt al helemaal of er een bulldozer op mijn rijd. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze ;) 

Ik heb geen moment spijt ben echt zo gelukkig kan niet wachten tot eindelijk die stomme bh en borstband eraf mogen dit duurt nog wel even.. maar zou heel blij zijn als alles achter de rug is.

Veel liefs,

Lotte

• Upvote 1

Gefeliciteerd met je boobies en welkom hier!

• Upvote 1

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! 

Hahah jaa inderdaad, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.. dat denk ik dus ook elke keer als ik aan de operatie dag denk!

Succes met herstellen meis, ben benieuwd wat voor cup maat het uit eindelijk wordt!

• Upvote 1

Dankjewel, ik weet nog niet echt hoe het allemaal werkt.. heb jij al lang nieuwe boobies of? 

Dankjewel. Heb jij ook sinds kort een operatie gehad? En hoe herstel jij? 

Ik ben dinsdag aan de beurt voor de 2e x! Heb in 2008 al een x mijn borsten laten vergroten en dat ging allemaal heel soepel! Succes met je herstel

Hey meid

Welkom op het forum!!

Gefeliciteerd met je boobs!! Het geluk spreekt uit je verslag!
Maar jeetje zeg.. jij nieuwe boobs en je man zonder knalpot, dat is ook wat :45: 

Ik pas ff je titel aan en verhuis je naar de operatieverslagen, dan mag je gewoon in dit topic blijven updaten, en heb je alles bij elkaar staan op de juiste plek. Dat is overzichtelijk voor jou en ook voor ons ;) 

Een goed herstel!! (en je niet met je armen omhoog duwen uit bed he.. dat is ook tillen van gewicht)

xx BB

• Upvote 1

Hey meis ik ben ook op 12 juli geholpen door Frans om 13.30 werd ik geopereerd. Volgens mij heb ik je gezien in de uitslaapkamer :) ik heb anatomisch 440cc. En ik haat die Bh nu al ik heb hem een tandje losser gedaan dat voelt wel wat prettiger. Ik was kots misselijk op de terugweg en we moesten nog 1.30 uur rijden dat duurde een eeuw zeg. Wat een pech zeg dat de uitlaat eronder uit vloog. Nu goed herstellen en genieten van de nieuwe aanwinsten :)

groetjes

Hee meis ja dat kan wel kloppen, er was er nog 1 na mij geloof ik.  Zo jij hebt een lange reis moeten maken. Balen dat je kots misselijk was. Ik heb daar gelukkig geen last van gehad. Gister voor het eerst gedoucht dat deed heel veel pijn door dat ik het koud had trilde ik heel erg veel waardoor de pijn alleen maar erger werdt. Ik heb heel erg last van een brandend gevoel alles trekt en mijn rug doet heel erg zeer. Vind het fijn als ik recht op kan zitten. Hoe kom jij de dag door en heb je ook veel pijn? Ik moet volgende week woensdag terug komen voor controle. 

Ooh spannend wat voor cupmaat had je in 2008 laten doen en wat ga je nu doen? Zie je er tegen op? Heel veel succes. 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :)

Hoe gaat het nu met je?

Ik wens je een heel fijn herstel. Laat je maar lekker verwennen.

Voor de operatie had ik 75b en werd wakker met E. Toen is er 200cc ingezet. Nu krijg ik dinsdag 550 cc

Dankjewel ik heb heel veel pijn het brand heel erg. Veel last van mijn rug. 

Hey meis ja bij mij brand het ook behoorlijk en soms steken nu vooral in mijn linker borst gister was dat juist de rechter. Ik slaap veel en ik neem zetpillen van 1000mg + de pilletjes erbij die we voorgeschreven hebben gekregen.en mijn rug en nek doen veel zeer bizar gevoel.drukt jou Bh ook erg op je wonden? Ik heb mijn borsten nog niet nat gemaakt he voelt nog niet veilig om mijn Bh uit te doen:) ik moet pas 27juli voor controle jij moet al snel zeg. Ben je blij met het resultaat? Liefs 

• Upvote 1