Ga naar inhoud

Lotte90 : 12 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei tink:

Hey meis het ziet er mooi uit zeg!het lijkt wel dat ze al iets zakken ben je blij? Ik zie dat bij jou de pleisters eraf zijn nu geen last met je Bh nu? Ik was eigenlijk nieuwsgierig of je je Bh ook op de dag even uit mocht of moet je hem zo lang mogelijk om houden?:) ik ga vanavond even foto's maken en dan zal ik ze erop zetten vandaag of morgen ik heb wel steeds steken in mijn linker borst vooral aan de zijkant bij mijn oksel. Ik moet 27 juli voor controle ik ben benieuwd. 

Fijne avond meis xx

Hee meid, dankjewel! Dat gevoel had ik ook. Je mag af en toe je bh wel uit maar ik vindt het zelf geen prettig gevoel. Dan wil je hem juist uit en dan doe je hem uit en dan wil je hem weer aan hahaha ik vindt het dan een veiliger gevoel.. de steken had ik vanochtend ook maar ik merk dat het elke dag minder wordt. Ben gelukkig wel van dat brandend gevoel af.. ooh spannend bijna wachten duurt lang he.. weet je al wat je gaat vragen? Heb je nog een verslagje geschreven ? Fijne avond meid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 22-7-2016 om 18:56 zei Muis91:

Wauw wat een belevenis! Hopelijk gaat het nu weer goed met je.

Je borsten zien er super uit!! :) heel netjes en het wordt alleen maar mooier :)

ik zelf kan ook niet langer dan 10 minuten zonder bh! Vind het nog zo onwennig. Laatst met wassen ging het bij mij ook ff fout, ben zo met een nat lichaam op bed gaan liggen en toen ging het wel weer gelukkig! 

geniet maar mooi van je borsten :)

xx

Aah dankjewel!, het is ook heel onwennig en ik denk door de warmte dat je dan ook al sneller naar wordt.. kon mijn eigen ook niet afdrogen.. ben snel de verkoeling gaan zoeken.. kan niet wachten tot we het heel erg fijn vinden om alles lekker uit te doen. hoe is het met jou nu? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update:

Gister door vriendlief opgehaald even samen zijn na een week time-out.. ik was weer helemaal verliefd op hem:wub:

Alleen zat ik nog wel steeds met dingen in mijn hoofd waar ik mee zat heb mij eigen toch de hele week klote gevoeld omdat ik vondt dat hij er niet voor mij was.

Waren naar het water gereden even lekker de voetjes in het water, wat had ik dat gemist.. even lekker er tussen uit!

Na een kleine discussie en al mijn woede die eruit kwam en verdriet hebben we het bijgelegd.. hij zegt dat die het helaas niet meer terug kan draaien heeft zijn excuses aangeboden.. op dat moment dacht ik lekker makkelijk maar ik kan wel er over door blijven zeuren maar het is idd gebeurd en je kan het niet meer terug draaien..

Dus op naar een nieuw begin.. wij vrouwen kunnen niet zo makkelijk dingen los laten als je gekwetst wordt door je liefde..

Daarna lekker na ons eigen huis gegaan, hele meloen samen opgegeten en heerlijk geknuffeld.. Vanmorgen gebakken eitje gekregen en erna moest ik douchen.. durfde alleen mijn bh niet uit te doen bang dat ik weer naar zou worden..

Het heeft mij goed gedaan heb ook thuis geslapen en ben nu net weer terug bij mijn ouders.. nog een weekje vertoeven hier.. heb toch wel nog hulp nodig met bepaalde dingen.

Pijn wordt ook steeds minder slik al 2 dagen geen paracetemol.. happy me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 weken po :123:

Voel mijn eigen steeds beter, kan ook steeds meer..

Douchen doe ik zelfstandig, smeer lekker mijn eigen broodjes, pak mijn eigen drinken etc.

heerlijk om even wat minder afhankelijk te zijn.

ben ook al een week gestopt met medicatie, mijn huid wordt steeds beter (minder vet) minder last van mijn rug, geen spierpijn in mijn armen meer. ik voel mijn eigen kip lekker! :43:

Alleen in de nacht wat pijn en in de ochtend maar het is te verdragen!

Hier wat foto's.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zien er al mooi uit. maak je ook foto's van het zij aanzicht?

jouw pleisters zijn er al af? ik mag de mijne er zelf af halen omdat ze eigenlijk wat irriteren , maar wacht wel tot vrijdag. dan heb ik controle. vind het doodeng eerlijk gezegd om zonder die pleisters te douchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei pammetje:

zien er al mooi uit. maak je ook foto's van het zij aanzicht?

jouw pleisters zijn er al af? ik mag de mijne er zelf af halen omdat ze eigenlijk wat irriteren , maar wacht wel tot vrijdag. dan heb ik controle. vind het doodeng eerlijk gezegd om zonder die pleisters te douchen.

hee meid, hoe is het met jou dan?

ik heb geen foto's van het zij aanzicht gemaakt eigenlijk vergeten..

Heb vandaag voor het eerst gedoucht zonder bh vond het ook heel erg eng.. had de douchekop eraf gehaald en een zachte straal op mijn borsten gehouden en het was heerlijk.. 

mijn pleisters mochten na een week er al af.. vind alleen als ik andere foto's zie van andere meiden dat hun littekens mooier genezen op de mijne zitten nog korsten..

Spannend vrijdag hoelaat mag je? heb je ook nog vragen om te stellen? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei lovelife:

Fijn dat het zo goed gaat meid!! Super!!

En het resultaat mag er al wezen. Ze zullen vast nog een stuk zakken en dan word het steeds mooier! 

Geniet ervan! :D xx lovelife 

Aah dankjewel. hoe gaat het met jou ?? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Lotte90:

hee meid, hoe is het met jou dan?

ik heb geen foto's van het zij aanzicht gemaakt eigenlijk vergeten..

Heb vandaag voor het eerst gedoucht zonder bh vond het ook heel erg eng.. had de douchekop eraf gehaald en een zachte straal op mijn borsten gehouden en het was heerlijk.. 

mijn pleisters mochten na een week er al af.. vind alleen als ik andere foto's zie van andere meiden dat hun littekens mooier genezen op de mijne zitten nog korsten..

Spannend vrijdag hoelaat mag je? heb je ook nog vragen om te stellen? x

Heb mn pleisters er toch maar afgehaald werd gek van dat branderige gevoel. Maak ook foto's van de zijkant. Dan kun je het verschil nog beter zien. Ik moet om 12.30 aanwezig zijn vrijdag. Heb eigenlijk geen vragen te stellen.

Gaat gewoon te goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei pammetje:

Heb mn pleisters er toch maar afgehaald werd gek van dat branderige gevoel. Maak ook foto's van de zijkant. Dan kun je het verschil nog beter zien. Ik moet om 12.30 aanwezig zijn vrijdag. Heb eigenlijk geen vragen te stellen.

Gaat gewoon te goed

Koel je ook nog? 

Ik ga denk ook maar beginnen om foto's te maken van de zijkant.

Ben blij voor je dat het zo goed gaat zeg! lekker genieten dus!

Ik had aan de kliniek gevraagd of ik al moest beginnen met insmeren van de littekens.. maar ik had vandaag dus bio dermal gehaald alleen stond er op de verpakking als er nog korstjes op zitten dat je nog niet mag beginnen.

Dus ik denk dat ik nog maar even wacht met insmeren.. vind het ook apart als ik bij andere meiden kijk die even ver zijn daar zijn de korstjes al weg en bij mij zitten ze er nog.. :(

Veel succes vrijdag en ik blijf je volgen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Lotte90:

Koel je ook nog? 

Ik ga denk ook maar beginnen om foto's te maken van de zijkant.

Ben blij voor je dat het zo goed gaat zeg! lekker genieten dus!

Ik had aan de kliniek gevraagd of ik al moest beginnen met insmeren van de littekens.. maar ik had vandaag dus bio dermal gehaald alleen stond er op de verpakking als er nog korstjes op zitten dat je nog niet mag beginnen.

Dus ik denk dat ik nog maar even wacht met insmeren.. vind het ook apart als ik bij andere meiden kijk die even ver zijn daar zijn de korstjes al weg en bij mij zitten ze er nog.. :(

Veel succes vrijdag en ik blijf je volgen x

koelen heb ik eigenlijk niet gedaan. vond het niet nodig. Was ook al snel van de medicijnen af hè.  smeren mag inderdaad na 2 weken staat in de papieren , maar mij lijkt het beter dat te doen wanneer er geen korstjes meer zijn inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze worden erg mooi lotte,

Wat fijn dat je het hebt bijgelegd met je vriend nu kun je echt gaan genieten van je nieuwe mooie borsten.  Bij mij begon dat brandende gevoel vandaag ineens 13 dagen po ben vanavond maar weer begonnen metkoelen. In mijn linkerborst  heb ik nu van die naald steekjes om de zoveel tijd. Een beetje een rot gevoel. Ik heb vrijdag controle dus zal wel zien hoe het eruit ziet dan zonder pleisters. Lijkt me zo naar als ze dat weg gaan halen, even  tanden op elkaar

Kun je ze al een beetje bewegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 juli 2016 om 14:02 zei Xxmelliexx:

Ooh meiden ik voel met jullie mee! Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten. Ik heb de hele tijd het idee van dat doe ik wel ff. Maar als ik jullie verhalen zo lees blijkt dat toch tegen te vallen. Sterkte allebei en geniet van het uitzicht!Xxx 

Hallo xxMelliexx

:Dat doe ik wel even: dat ik dit las moest ik een beetje lachen. Ik herkende meteen mezelf ik had namelijk bedacht dat ik een week hulp moest 19 juli ben ik geopereerd door dokter koopmann en dan kon ik weer alles. Bij mij ging de eerste week heel goed(helaas) want ik vond het toen wel een heel goed plan om zelf de vaat te doen de was opvouwen en mee te gaan naar sprookjeswonderland met de kinderen(anderhalf uur lopen kan geen last)

dat ging allemaal best goed, helaas viel me dochter tegen me linkerborst aan. En nu heb ik de kids(3 en 1 jaar)even 2 dagen uit logeren. En moet ik

van mezelf echt rustig doen.

nou denk ik zelf dat de meeste pijn van de vervelende band komt.

maar verder valt het me mee na 1 dag mocht ik lekker douchen afgelopen dinsdag zijn me hechtingen eruit gehaald de wond ziet er mooi uit, je ziet er weinig van.

en ben erg blij met het resultaat.

maar pas dus op met wat je doet, want je lichaam gaat echt in protest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 juli 2016 om 09:42 zei Lotte90:

Goeiemorgen dames, 

1 week en 3 dagen po.

De laatste 2 dagen ging het stukken beter met mij, had niet zoveel pijn meer en was aardig aan het opknappen.. 

Gister middag even de stad in geweest met moeders op zoek naar een jurk voor de bruiloft van mijn zus.. eenmaal in de winkels kreeg ik het spaansbenauwd en begon mijn borst meteen te branden.. hup snel na buiten en hebben we even lekker op het terras gezeten.. even wat anders aan mijn kop lekker mensen kijken onder het genot van een ijskoude cola.. 

Gisteravond toen ik eenmaal in bed lag begon de martelband mijn borsten al bij elkaar te drukken.. heb slecht geslapen en vanochtend kon ik er moeilijk uit komen en stond ik ook op met zware hoofdpijn.. heb nu de martelband even los gedaan.. even op adem komen.. heb een zwaar drukkend gevoel aan de zijkanten.. ik heb het gevoel dat mijn borsten aan het dalen zijn.. 

Nu maar weer gestrekt op de bank.. gelukkig regent het kunnen we een beetje afkoelen.

Ah wat ben ik blij dit te lezen, ik heb ook dat drukkende gevoel. Net of ik een klap op me rib heb gehad. maar dit is dus normaal? Ik wordt ook helemaal gek van die band.

ik volg jullie al een tijdje maar eerst geen puf om te typen. Ik ben 19 juli geopereerd door Dokter Koopmann bij bergman clinic.

Ook ik herken Lotte dat mannen er iets minder begrip voor hebben. Die van mij vroeg een dag van te voren of iemand anders mee kon? Het was druk op het werk, die vond ik natuurlijk niet dus hij moest mee. Achteraf was hij daar blij om. Hij had er denk ik niet op gerekend dat het zo'n impact heeft. Gelukkig ging de terug reis voor mij goed ben 2 uur na de operatie vertrokken. Het was anderhalf uur rijden en we wilden voor de file thuis zijn.

gelukkig de hele terug reis geslapen 

eerste week viel me mee het begint me nu tegen te vallen die zeurende pijn in me linkerborst 

ben nu een week en 3 dagen po

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Puck1990:

Ah wat ben ik blij dit te lezen, ik heb ook dat drukkende gevoel. Net of ik een klap op me rib heb gehad. maar dit is dus normaal? Ik wordt ook helemaal gek van die band.

ik volg jullie al een tijdje maar eerst geen puf om te typen. Ik ben 19 juli geopereerd door Dokter Koopmann bij bergman clinic.

Ook ik herken Lotte dat mannen er iets minder begrip voor hebben. Die van mij vroeg een dag van te voren of iemand anders mee kon? Het was druk op het werk, die vond ik natuurlijk niet dus hij moest mee. Achteraf was hij daar blij om. Hij had er denk ik niet op gerekend dat het zo'n impact heeft. Gelukkig ging de terug reis voor mij goed ben 2 uur na de operatie vertrokken. Het was anderhalf uur rijden en we wilden voor de file thuis zijn.

gelukkig de hele terug reis geslapen 

eerste week viel me mee het begint me nu tegen te vallen die zeurende pijn in me linkerborst 

ben nu een week en 3 dagen po

 

Heee meid! 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies.

Wat je voelt is idd normaal, elke dag wordt het wel minder ik heb vooral in de nacht last en in de ochtend van een drukkend gevoel.

Pfff die mannen kan je soms wel achte het behang plakken.. ze hebben denk ook niet echt een besef wat ze te wachten staat.. gelukkig is die toch met je mee gegaan meid.

Heb je ook een operatie verslagje die ik kan lezen? Hoeveel cc heb je erin zitten als ik vragen mag.. 

Ik wens je een goed herstel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Puck1990 ja Door alle verhalen hier ben ik wel.iets minder licht erover gaan denken.  Heb nu in ieder geval Hulp geregeld van de eerste 5 dagen. Mijn zoontje slaapt nog in een baby bedje dus iemand moet hem smorgens eruit tillen. En ben ook bang dat als hij huilt ik niet omhoog kan komen. Gelukkig slaapt mijn moeder hier en me zusje en ook een stel vrienden als hun weg zijn! Het enige is dat ik zeker wel na 18 dagen aan het werk weer moet hopelijk gaat dat wel lukken!

@Lotte90 fijn dat het beter gaat meid. Die korstjes vallen er vanzelf wel af. Ik vind zo'n korst alrijd wel fijn heb dan het gevoel dat het nog goed afgedekt is en aan het genezen is. Hoeveel dagen po ben je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Puck1990 ja Door alle verhalen hier ben ik wel.iets minder licht erover gaan denken.  Heb nu in ieder geval Hulp geregeld van de eerste 5 dagen. Mijn zoontje slaapt nog in een baby bedje dus iemand moet hem smorgens eruit tillen. En ben ook bang dat als hij huilt ik niet omhoog kan komen. Gelukkig slaapt mijn moeder hier en me zusje en ook een stel vrienden als hun weg zijn! Het enige is dat ik zeker wel na 18 dagen aan het werk weer moet hopelijk gaat dat wel lukken!

@Lotte90 fijn dat het beter gaat meid. Die korstjes vallen er vanzelf wel af. Ik vind zo'n korst alrijd wel fijn heb dan het gevoel dat het nog goed afgedekt is en aan het genezen is. Hoeveel dagen po ben je nu?

Hee mellie, 

Ik dacht er ook te licht over, tuurlijk weet je wel dat het niet zo maar is en dat het niet pijnloos is.. maar ik had niet verwacht dat ik zo afhankelijk zou worden van anderen. Goed van je dat je iig hulp hebt en dat je moeder bij je slaapt om ook te helpen met je zoontje. 

Ik ben aankomende dinsdag 3 weken al eigenlijk gaat het best snel als je de eerste week maar door bent gekomen die vondt ik het ergste.. erna wordt het als maar beter.. wanneer heb je ook alweer de operatie? Lees zoveel verhalen dat ik het ook snel vergeet wanneer iemand aan de beurt is. Spannend allemaal he? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lotte90 ik heb 3 oktober bij van Straten gereserveerd staat en 4 oktober bij dr Nio. Ik wil graag eerst een consult met beide en maak dan een keuze. Hang nu toevallig aan de telefoon om de dokter te bellen dikke wachtrij daar pff. Ik heb voor Nio in het OLVG ziekenhuis een verwijzing van de dokter nodig. Ik hoop echt dat hij me die gaat geven! Wanneer ga jij weer aan het werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@Lotte90 ik heb 3 oktober bij van Straten gereserveerd staat en 4 oktober bij dr Nio. Ik wil graag eerst een consult met beide en maak dan een keuze. Hang nu toevallig aan de telefoon om de dokter te bellen dikke wachtrij daar pff. Ik heb voor Nio in het OLVG ziekenhuis een verwijzing van de dokter nodig. Ik hoop echt dat hij me die gaat geven! Wanneer ga jij weer aan het werk?

Goed van je dat je bij beide gaat kijken. Hoeveel cc wil je ongeveer? Van straten staat bekend om natuurlijke boobs en bij nio kan je veel groter.. 

Komt vast goed met je verwijzing

Ik ga eerst in augustus op vakantie en in september wil ik weer gaan werken. Kreeg bij mijn vorige werkgever helaas geen vast contract vanwege de bezuinigingen. Wil in september weer gaan werken.. heb het geluk dat mijn vriend ook aardig wat verdiend. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Lotte90 eerst wilde ik 450 cc dit adviseerde ze bij accz. Na het lezen van alle verhalen op dit forum toch wel stiekem voor groter. Nio heeft mijn foto's gezien en zei 590cc maar moet eerst nog op consult. Ben bang dat Straten en ik het niet eens gaan worden over het aantal cc om dezelfde reden die jij al geeft. Ik heb trouwens mijn verwijzing joepie! Wat heerlijk dat je zo lang bij kan komen zeg echt een luxe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal happy met mijn nieuwe lipoelastic bra.

Zit echt heerlijk kan het iedereen aanraden, thanks to @Muis91

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.