Ga naar inhoud

LiaLa : 4 oktober 2016 : Dr. Bauland : Sanavisie


Gast LiaLa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei lovertje:

En @LiaLa zet de vebetering door? Nog steeds moe? Lukt het met werken erbij of vergt dat toch veel van je lichaam?

Ik denk dat het wel weer wat verbeterd is. Straks even kijken hoe het ervoor staat. Ik de avond lucht ik altijd even.  Het gisteren en vandaag 7 uurtjes gewerkt. Nu wel moe maar ik heb morgen gelukkig vrij. Voel me wel beter als vorige week gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat vooruit. Het gat wordt kleiner iedere dag zie ik het een beetje beter worden. Fotootje toegevoegd in de album complicaties. Ben weer weer wat stabieler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Linnie37:

Aah meis je doet het echt super jouw geduld echt petje af. Het kont goed absoluut maar ik kan me zo voorstellen dat je het zat bent en even je frustratie eruit wil gooien omdat het zo tegen zit 

:147:

Kan niet anders dan wachten en goed voor mezelf zorgen. Langzaam aan begin ik me steeds meer mezelf te voelen. Als ik maar op tijd mijn rust pak. Gisteren gewoon weer een uurtje naar bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!! Wat rot dat het zo moeizaam gaat. Het maakt mij wel bang voor mijn operatie. Uuuufff sta bijna op het punt om het af te zeggen. 

Hoe is het nu met je? Is de wond al bijna dicht?

Btw, hoe kan ik jouw foto's bekijken ben daar erg benieuwd naar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Salaa:

Hey!! Wat rot dat het zo moeizaam gaat. Het maakt mij wel bang voor mijn operatie. Uuuufff sta bijna op het punt om het af te zeggen. 

Hoe is het nu met je? Is de wond al bijna dicht?

Btw, hoe kan ik jouw foto's bekijken ben daar erg benieuwd naar. 

 

Ik heb gewoon pech gehad Salaa, ook nu heb ik geen spijt. Iedere operatie geeft nu eenmaal een risico. Ik ben van mijn rugpijn af. Loop veel rechterop, voel me zelfverzekerder. De wond wordt steeds kleiner. Die doet overigens geen pijn. Ik zal mijn album open zetten voor je. Foto's van het herstel van de open wond staan tussen de complicaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:tatice_04::43::1bouncingboobs: Ik ben helemaal happy!! 

Gisteren voor het eerst zonder de sportbeha geslapen, een heel klein stukje lag er nog maar open. Na een nachtje zonder beha lag er een mooie dicht laagje op. Dus geen gaas meer in de beha. Het voelde wel heel goed om daarmee vanmiddag naar de kliniek te gaan :64:

Nu moeten we de huid nog steeds de tijd geven om te herstellen. Het paarse is natuurlijk niet zomaar verdwenen. Ook zit er nog een flinke deuk. Ik heb het advies gekregen om de borst te masseren....(denk dat ik die opdracht maar eens aan mijn man ga geven:125:) Als ik na een half jaar, 1 jaar of zelf anderhalf vind dat het litteken niet mooi is mag ik altijd weer contact opnemen voor een herstelling.

Ik voel mezelf gelukkig ook steeds meer mezelf, minder moe. Werk bijna weer volledig, alleen de koopavond nog niet maar dat is ook wel een hele lange dag van 9 tot 9. Hier zit een gelukkig mens :D:lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LiaLa

He meis, wat fijn om dit te lezen, zag inderdaad je foto en dat ziet er supergoed uit, en heerlijk he, zonder bh slapen,en dan nog een voordeel dat daardoor ook de wond verder indroogt.

En je bent helemaal weer op de goede weg, ook dat je voelt dat je weer meer jezelf bent,mag ook wel weer na zo periode toch?

Nu lekker gaan genieten,en mocht het inderdaad niet mooi bijtrekken kun je altijd nog de correctie uit laten voeren, nu eerst maar eens even rust en geen polonaise aan je lijf.

Geniet van dit moment meis, is een mijlpaal in je genezing.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, hier even een "domme vraag".

Hoe kan ik de foto's bekijken van een borstverkleining? Ik heb zelf een borstverkleining gehad 3 jaar geleden en heb er niet echt vrede mee.

Ik vraag me af of de vorm wel normaal is (ze hangen terug een beetje, ik had ze liever wat ronder en rechter gehad). Ik zou ook graag foto's willen zien om te kijken hoe de littekens geëvolueerd zijn bij jullie.

In elk geval heel erg bedankt om jullie verhalen te delen en ik wens jullie een goede genezing!

Groetjes, 

Solange

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Solange:

Hey, hier even een "domme vraag".

Hoe kan ik de foto's bekijken van een borstverkleining? Ik heb zelf een borstverkleining gehad 3 jaar geleden en heb er niet echt vrede mee.

Ik vraag me af of de vorm wel normaal is (ze hangen terug een beetje, ik had ze liever wat ronder en rechter gehad). Ik zou ook graag foto's willen zien om te kijken hoe de littekens geëvolueerd zijn bij jullie.

In elk geval heel erg bedankt om jullie verhalen te delen en ik wens jullie een goede genezing!

Groetjes, 

Solange

Lees even de mededeling hier boven aan het forum, voor nieuwe leden :)

Dan wordt misschien iets duidelijker hoe het hier op t forum werkt :35:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei lovertje:

Hoe gaat het met jou @LiaLa?  Is het mooi genezen en al helemaal dicht? Gaat het met volledig werken?

Gaat steeds beter, nog steeds snel moe maar niet meer zoals eerst. De wond zit dicht, nog wel een korstje en een deuk. Daarboven zit nog een 2e deuk en korstje. Het ziet wel steeds rustiger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vorige week ziet het ineens rood rondom de tepel....hmm da's raar. Zou het een hechting zijn die eruit wilt?  2 dagen later beetje duwen ja hoor schrok ervan maar er kwam gewoon pus uit. Inmiddels zit er weer een korstje op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis, jij hebt ook geen geluk met de hechtingen, jouw lichaam kan gewoon echt niet tegen oplosbare..

Zou dat maar de zekerheid doorgeven en in een medisch paspoort zetten, wel zo handig om bij je te hebben, dat jij niet goed reageert op dit soort hechtingen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-3-2017 om 17:18 zei Desert-Rose:

Jeetje meis, jij hebt ook geen geluk met de hechtingen, jouw lichaam kan gewoon echt niet tegen oplosbare..

Zou dat maar de zekerheid doorgeven en in een medisch paspoort zetten, wel zo handig om bij je te hebben, dat jij niet goed reageert op dit soort hechtingen.

 

xx

 

Rechts totaal geen last van gehad. Die is zo mooi geheeld. Ik heb ergens een keer gelezen dat als er lucht bij komt dit als reactie kan optreden. Links begon met het lekken van wondvocht na een week of 2. Piepkleine gaatjes waren het toen. Voor mijn gevoel is het zakken daarna begonnen en ben ik uit de naad gescheurd. Het plekje bij de tepel is in het begin al een keer open geweest. Dus ook daar is lucht bij gekomen. Hopelijk blijft het hier nu bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Joyce87:

Ik wist niet dat het nog 5 maanden na de operatie kon... :blink:

 

Net naast de plek waar mijn gat heeft gezeten zie ik nog steeds een stukje wit draad onderhuids door schemeren. Eigenlijk verbaast het mij niets al met al duurt het herstel veel langer dan die 6 weken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei MissV:

Wauw, ze blijven maar komen he... je lichaam heeft blijkbaar wel een uitstekend verdedigingsmechanisme: weg met die troep! :wacko:

 

Mijn lijf reageert altijd anders....niet voor niets heb ik jaren getwijfeld over deze ingreep. Maar hee....absoluut geen spijt! Zou het zo weer doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LiaLa

 

Dan lijkt het inderdaad erop dat jou lichaam de hechtingen op bepaalde plaatsen niet oplost, maar wel gek dat het maar 1 kant is  (gelukkig natuurlijk) 

 

Oh meid, hoe je dat schrijft, uit de naad gescheurd, maar het is inderdaad letterlijk zo.

Maar het is super frustrerend dat je na zoveel tijd nog steeds de hechtingen tegenkomt, ook dat je er nu ook weer 1 ziet zitten in de diepte, en die wil natuurlijk dadelijk weer naar buiten.

 

Het is soms inderdaad zo dat als er zuurstof bij komt het genezingproces anders verloopt, maar aan de andere is het gek, want meestal met zuurstof krijgt het lucht en dan zou je denken dat de genezing sneller gaat.

 

Nu maar hopen dat dit de laatste hechting is die je in de diepte ziet zitten, en eindelijk deze borst ook eens rustig kan worden.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Desert-Rose:

@LiaLa

 

Dan lijkt het inderdaad erop dat jou lichaam de hechtingen op bepaalde plaatsen niet oplost, maar wel gek dat het maar 1 kant is  (gelukkig natuurlijk) 

 

Oh meid, hoe je dat schrijft, uit de naad gescheurd, maar het is inderdaad letterlijk zo.

Maar het is super frustrerend dat je na zoveel tijd nog steeds de hechtingen tegenkomt, ook dat je er nu ook weer 1 ziet zitten in de diepte, en die wil natuurlijk dadelijk weer naar buiten.

 

Het is soms inderdaad zo dat als er zuurstof bij komt het genezingproces anders verloopt, maar aan de andere is het gek, want meestal met zuurstof krijgt het lucht en dan zou je denken dat de genezing sneller gaat.

 

Nu maar hopen dat dit de laatste hechting is die je in de diepte ziet zitten, en eindelijk deze borst ook eens rustig kan worden.

 

xx

 

Iedere wond geneest anders het is niet anders. Ik denk eerder dat de het hechtdraad ook reageert op de zuurstof. Ik maak mij gelukkig ook niet zo druk om die hele kleine plekjes. De keus wel of niet iets laten doen aan het litteken stel ik ook nog even uit. Ik zie het litteken nog steeds met de week veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.