Ga naar inhoud

Lolaboo : 8 december 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Lolaboo:

Haii @KoKo

Ik ga je ook even volgen. Lijkt me ook leuk om jouw journey te volgen aangezien we ongeveer dezelfde voorsituatie hebben. Ik heb op dit forum begrepen dat nog 150 cc een cupmaat groter is. Ik wil daarom minstens 300 omdat ik een volle C wil hebben.

Heb jij ook voor foto's? 

Wel grappig, mijn moeder zei ook altijd wacht maar tot je 20 bent. Toen was ik 20 toen zei ze wacht maar tot je kinderen hebt gehad... Tja, als ik daar op moet wachten. En ik heb het gedaan maar ben nu 28 en elk jaar stel ik het uit. En nu dacht ik IK BEN ER KLAAR MEE!<_<

Ik heb pas eind van het jr weer 2 weken verlof staan. Waarvan ik nog 1 week op vakantie ga dus moet kijken of ik me 1 week gewoon kan 'ziekmelden' anders zit er geen vakantie meer in.

Ik heb me laten adviseren om rond te nemen om dat druppel vorm kan gaan draaien. En ik heb altijd zoveel pech dat dat straks 2 maanden duurt en dan zit hij op zijn kop. Dus ik ga voor safe en vindt de bolling bovenop ook wel mooi.

Heyendaal, geeft ook 3 jaar garantie op kapselvorming en dat vond ik wel heel erg fijn en netjes! En hier bijna geen slecht woord over F straten. 

Ik ben me nu erg aan het verdiepen in breedte en hoogtes van de protheses dat schijnt ook veel uit temaken.
300cc maar dan heb je dus je hoogtes nog waar ik in het begin geen weet van had dat dat zoveel uitmaakte.
 

Ik begon bij 200cc heb ook 240cc gepast en dat vond ik echt WOW effect en dat wil ik niet.
Maar ik zoek heel veel foto's van meiden hier en er kom bij mij steeds meer cc bij haha.
Ben bang dat ik een verkeerde beslissing neem met TE groot maar ook bang dat ik straks wakker wordt en denk is dit het?

De foto's van moeder van twee zijn ook zo mooi en dan denk ik weer zie je er kan best wat meer bij hihi.
Alleen ik laat ronde plaatsen dus eigenlijk niet te vergelijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Lolaboo:

@Moeder van twee

Ik heb ook goede verhalen over haar gelezen. Denk je dat het raar zal zijn als ik bij hetzelfde kliniek op consult ga bij 2 pc's hahaha. Kon jij niet voor de spier of heeft zij dual plane geadviseerd om een andere reden?

Ik kon niet voor de spier en wilde dit ook niet ivm dunne huid en geen vetweefsel, was plat! 

Zo'n fijne pc dr Smits, ik ken verweij niet maar ben super tevreden over de kliniek, mijn ervaring staat op hun website! (Stephanie)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah @KoKo idd herkenbaar. Ik ga niet meer wachten. Mijn moeder vind het prima nu. Ik zat te denken aan volgend jaar, maar volgens haar moet ik het dit jaar nog doen. Ben erg benieuwd. Ik heb geen foto's van mijn voorsituatie en ik ga ook geen foto's posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Hallo ladies,

Ik heb mijn tweede consult gehad bij Dr. Koeijers. Wat een aardige man zeg! Hij stelde me meteen op m'n gemak. Hij stelde zoals dr. van de Weij ook anatomisch voor dus dat staat vast. Ook stelde hij dual plane voor omdat ik erg erg dun ben boven. Hij gaat 3 maten bestellen; 260, 300 3n 345 cc geloof ik. Dr van der Wei stelde juist voor de spier voor.  k ben echt aan het twijfelen nu. Ik vond beide mannen erg kundig, maar vond Dr Koeijers toch net wat leuker, omdat ik me meteen op m'n gemak voelde en ook heel veel vragen heb kunnen stellen aan hem.

Nu gaat het natuurlijk niet om wie een leukere Dr. maar wie mij het best kan helpen. Ik denk dat ik voor de zekerheid toch nog een consult ga inplannen bij van der Weij om zeker te weten.

Ik kies namelijk nu 70% voor dr. Koeijers lool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
11 minuten geleden zei Lolaboo:

haii @Desert-Rose

Ik heb eindelijk een definitieve keuze gemaakt. Het wordt Dr. Koeijers, Kliniek Amstelveen ook 9 december. Wil jij alsjeblieft mijn titel wijzigen? Thank you!

Fijn dat je nu een definitieve keuze hebt gemaakt,is toch weer een opluchting, nu lekker aftellen, titel is aangeoast 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii dames,

Hierbij mijn verslag. 

Ik moest mij om 10 uur melden, maar werd om 9 uur gebeld of ik ook eerder kan. Dit kon natuurlijk aangezien ik al klaar zat vol zenuwen. En ik woon er een kwartier vandaan.  

Ik was er dus om half 10, kreeg een bandje om en moest nog even wachten. Een kwartier later mocht ik mee naar boven en mocht ik mij uitkleden en mijn o zo mooie kliniekjurkje aan. De verplegers waren zo aardig dat ik al mijn zenuwen vergaten was. Ik vertelde aan ze dat ik bang voor de narcose was en dacht niet meer wakker te worden. Waarop hij antwoordde: " we klappen je wel wakker hoor, want wij moeten ook naar huis hierna." Ik moest er zo hard om lachen. Daarna kwam de anesthesioloog me ook nog gerustellen. Wat een top team!

Dr. Koeijers kwam kort hierna aftekenen en een kwartier later ging ik de ok binnen. Mocht ik liggen, kreeg een warm dekentje over me heen. Kapje voor zuurstof en voilaa weg was ik. 

Ik had dus echt verwacht dat ik zou huilen als ik wakker werd en emotioneel zou zijn, maar nee werd wakkee of ik een snelle powernapje had gedaan en goed uitgerust was. Geen gekke bijwerkingen niks. Ik besefte volgens mij niet eens dat ik nieuwe boobs had. Ik kreeg een lekkee beschuitje met thee. Heb ik heerlijk gedronken en ik geloof dat ik een kwartier later alweer naar huis mocht. Ik ging ook echt naar beneden alsof ik van een tandartsafspraak kwam. Ik kan soms zo droog zijn lool. Als ik iets nieuws heb ben ik nooit echt blij blij van buiten haha. Van binnen voel ik me dan wel gelukkig.

Het besef kwam pas later. Ik kon niet geloven dat ik dit echt heb gedaan en dat ik eindelijk de boobs heb die ik altijd al wilde. Ik ben er zo blij meee!

Ik moet zeggen dat de pijn echt meevalt. Ik dacht serieus dat ik dood zou gaan door de pijn. Misschien helpen de pijnstillers gwn heel goed. Enige problemen zijn uit mijn stappen. Dat gaat echt moeizaam!!

Dit was mijn verslagjee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meis, dat klinkt echt allemaal heel erg positief, en heel vaak komt het besef iets later,dat het waar is dat je echt mooie grotere borsten hebt.

Fijn dat het met de pijn goed uit te houden is,ik zou nog wel even een paar dagen de pijnstillers doorslikken, want deze helpen je echt door de eerste dagen heen, daarna kun je af gaan bouwen, te beginnen met de diclofenac.

Het uit bed komen is inderdaad een dingetje, alles vanuit de buikspieren, maar je word er wel steeds behendiger in.

Zorg wel dat je voldoende rust neemt ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.