Ga naar inhoud

Lolaboo : 8 december 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Good evening ladies,

Ik ben 24 jaar en wil al jaren een borstvergroting. Ik weet al sinds mijn 18de dat grotere borsten er niet meer in zitten. Mijn moeder zegt dat het nadat ik kinderen heb gekregen misschien wel grotere borsten kan krijgen, omdat het bij haar ook zo was. Ik vind het eigenlijk nutteloos om daarop te wachten, omdat ik niet weet of ik nou over 5,10 of 15 jaar kinderen krijg...

Ik draag nu een 70 A (thats like the bottom of the bottom of tits :p). Ik ben er eigenlijk wel klaar met het afwachten dus heb ik besloten dat het tijd is voor een borstvergroting. Dit jaar zit er niet meer in, omdat ik geen vrije dagen meer over heb, nadat ik van vakantie ben geweest. Ik heb dus besloten om het in januari te doen.

Ik ben zelf nog niet naar consulten geweest, wat ik wel ga doen in augustus. Ben nog aan het oriënteren waar ik dit zal willen doen. Ik heb wel al een een top 3 gemaakt van klinieken waar ik in ieder geval naar toe wil. Dit is Boerhaave, Velthuis en the Welness Kliniek. Ook weet ik niet wat voor soort prothese nou echt goed zijn. Ik heb altijd gedacht aan saline, omdat siliconen vroeger schadelijk konden zijn bij het lekken, maar dat is met de siliconen van nu (bijna) uitgesloten.. (heb ik begrepen). Waarom rond of druppelvormig? Ik begrijp ook dat het veel duidelijker wordt als ik naar een consult ga (wat ik ook ga doen), maar ik vind het ook wek fijn om te lezen wat voor prothese jullie hebben en waarom jullie ervoor gekozen hebben. Als jullie mij daarbij willen helpen zou ik dit ontzettend op prijs stellen. Misschien ook wel handig te vertellen dat ik een volle C wil hebben.

 

Groetjesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update. Ik heb eindelijk een consult op 23 juli bij Dr. van der Weij bij Boerhaave medisch centrum. Ik vind het zo ontzettend spannend en ben erg benieuwd hoeveel cc er bij de max gaat zijn. Ik heb veel gelezen dat hij vaak boven de spier plaatst. Kan je dan nog wel of geen borstvoeding geven? Die optie wil ik nog wel vrij houden als het zo ver is.

Ik wil ook graag een consult bij Dr. Nio inplannen, maar daar heb ik als het goed is een verwijsbrief nodig van mijn huisarts als dit klopt...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Hi @Lolaboo! Ik zit precies in dezelfde situatie als jij :) weet ook niet of dit jaar nog gaat lukken om een bv te plannen, maar wil in augustus iig gaan bellen ook voor een consult. Ik ga wss bij kliniek Veldhoven of Amstelveen en wil graag door Koeijers geopereerd worden. Mijn huidige situatie is een 75A of een treurige 75b:wacko: en wil ook naar een lekkere volle C toe. Ik heb veel gelezen en gehoord over de huidige implantaten en het is allemaal tegenwoordig een cohesive. Dat wil zeggen dat het een vaste vorm is en dus niet kan lekken als ie ooit in je leven zal scheuren. Dan over de ronde en anatomische protheses.. rond is overal op de prothese dezelfde projectie en daardoor krijg je wat meer ronding bovenaan je borst (decollete effect zegmaar), en anatomisch is meer de "natuurlijke" vorm. Zelf laat ik me daar ook lekker over informeren tijdens het consult om een goed besluit te nemen. Het is ook maar wat jou wensen zijn voor je nieuwe boobs. Oh en over dat borstvoeding.. je kan altijd nog borstvoeding geven na een bv! Jouw klieren worden niet aangetast, je spier wordt alleen (bij dual-plane) ingesneden om het implantaat eronder te plaatsen. Als je op de spier het krijgt geplaatst heb je voordelen en nadelen. Voordeel is dat je herstel vaak sneller gaat en je minder pijn hebt, maar het nadeel kan zijn dat je (als je weinig vet hebt of borstweefsel) de prothese kan voelen, de rand dan. Omdat dit zo dicht onder de huid ligt.

Hoop dat je hier wat aan hebt:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Wat leuk dat je een consuly hebt gepland! Hoe groot en zwaar ben je? Je kan wel aangeven hoe groot je ongeveer wil maar het hoeft niet altijd die cup te worden. Ik heb voor het zicht een c cup maar in bh maat een d cup. Ik kom van aa af en er zit mentor 300cc in. Ik ben wel een ukkie, 1,60 en 46 kilo. Dus 300c bij een groot iemand gaat een hele andere maat opleveren. Al vind ik ze er niet te groot uitzien bij mij, had liever 350/375 gehad maar dat past (nog) niet omdat ik smal ben. Ik heb ronde en dual plane geplaatst. Volgensmij kan je met voor de spier ook gewoon borstvoeding geven :)

Ik vind ronde mooier vanwege de bolling bovenop. Want push up bh raden veel artsen af. En zo hoef ik die niet eens te dragen :D De spier drukt bovenin de prothese een beetje plat, zodat de prothese niet zichtbaar is bovenin. Bolling is dan volgensmij een heel klein beetje minder als bij voor de spier. Ik ben verder heel tevreden!! (behalve dat ik ze iets groter had gewild haha). Je moet inderdaad kijken wat jij het mooiste vind. Lekker gaan passen en vanalles uit proberen. Niet in cupmaten denken want neppers hebben nou eenmaal een maatje meer nodig. Mijn boobs zien er echt niet uit als een d. Was het maar zo hahah. Alvast heel veel succes op je consult! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Toetje1993,

Bedankt voor je reactie. Het is me nu eindelijk duidelijk over de boven de spier en onder de spier. Is dan toch even afwachten wat dr van de Weij mij zal adviseren. Ik zit er nu zelf aan te denken om het toch nog dit jaar te doen. Had het een en ander met werk afgesproken en kan ik toch nog 3 weken in december vrij krijgen! Ik hoop zelf rond 12 december, zodat ik me toch nog een beetje fit voel tijdens de feestdagen lol. Ik hoop alleen zo erg dat ik me op me gemak ga voelen bij het consult en zoveel mogelijk vragen kan stellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii @Summer2,

Ik ben 1,62 lang en ik geloof dat ik 58 kg weeg. Ik heb zowel anatomische en ronde gezien en ik vind beide echt mooi. Ik heb ook heel veel moois gelezen over het merk Mentor en Naturelle en ik geloof dat de Dr met beide werk. Ik wil ze echt heel graag voelen hahaha. Ik vind jouw borsten ook echt mooi. Ik geloof dat ik ook iets van 300 cc wil. Ik hou jullie op de hoogte van het consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Lolaboo:

Hoii @Summer2,

Ik ben 1,62 lang en ik geloof dat ik 58 kg weeg. Ik heb zowel anatomische en ronde gezien en ik vind beide echt mooi. Ik heb ook heel veel moois gelezen over het merk Mentor en Naturelle en ik geloof dat de Dr met beide werk. Ik wil ze echt heel graag voelen hahaha. Ik vind jouw borsten ook echt mooi. Ik geloof dat ik ook iets van 300 cc wil. Ik hou jullie op de hoogte van het consult!

Als het goed is kan je in mijn album nu meer foto's zien. Heb ook zonder bh nog. Je bent wel wat zwaarder dus zal in verhouding wel wat anders eruit gaan zien. Maar dat is bij ieder lichaam zo! Denk dat dan meer cc bij jou mooier zal zijn. Maar daar kom je pas achter met het passen, en dat is heel leuk :D succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993
1 uur geleden zei Summer2:

Ik heb niet van voor helaas... maar ik had een klein velletje hangen haha. Ik zal je toevoegen! :) 

Dankjee! ik ga even kijken:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Lolaboo:

@Summer2 Ik heb je foto's gezien en ik vind het heel mooi. Ik geloof dat we wel hetzelfde postuur hebben alleen heb ik dikkere billen :P Ik vind jouw grootte wel goed, maar zoals je als zegt bij het passen wordt het helder.

Dikke billen zijn mooi, ik sport er hard voor hahah! Ja inderdaad, even passen en dan weet je een beetje wat je wil en hoeveel cc je dan past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@Summer2 je hebt super mooie borsten gekregen! Ik dacht eerst dat ik zelf sowieso voor anatomische zou gaan, maar jij brengt mij wel aan t twijfelen haha. Denk dat als je idd zoals jij hebt dualplane doet met ronde protheses, dat je dan ook gewoon natuurlijk maar vol effect kan behalen. 

Had jij van tevoren met gekookte rijst gepast?:17: of een andere manier iets gedaan waardoor je thuis een beetje kon kijken hoeveel cc het beste zou zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Toetje1993:

@Summer2 je hebt super mooie borsten gekregen! Ik dacht eerst dat ik zelf sowieso voor anatomische zou gaan, maar jij brengt mij wel aan t twijfelen haha. Denk dat als je idd zoals jij hebt dualplane doet met ronde protheses, dat je dan ook gewoon natuurlijk maar vol effect kan behalen. 

Had jij van tevoren met gekookte rijst gepast?:17: of een andere manier iets gedaan waardoor je thuis een beetje kon kijken hoeveel cc het beste zou zijn?

Dankje, lief van je!! Ja ik vind die bolling mooi. Push up bh is geeoon slecht voor de protheses, en als je pc die bh's ook af raad dan krijg je in topjes minder bolling natuurlijk. Ook is anatomisch coh 3, dan zijn ze extra stevig omds ze vorm ook behouden moet worden. Ik heb coh 2 en je hebt ook 1. Die zijn soepeler. Het is maar net wat je mooi vind :) ik had heel veel spijt dat ik geen foto had gemaakt met het passen... dus kon thuis niet meer kijken hoe het was haha. En met rijst snapte ik het niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

@Summer2 lijkt me ook moeilijk hoor om het na te bootsen hoe de cup zal worden, zeker omdat ik geen grote bh's heb waar die vulling goed inpast:75: Ik ga zelf ook zeker foto's maken tijdens de passessie en natuurlijk voor-foto's voor mezelf om het resultaat goed te vergelijken! Vind het wel lastig om te kiezen tussen rond en anatomisch, maar ga sws minimaal voor cohesive 2 omdat ik wel echt stevigheid in mijn borst wil behouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Toetje1993:

@Summer2 lijkt me ook moeilijk hoor om het na te bootsen hoe de cup zal worden, zeker omdat ik geen grote bh's heb waar die vulling goed inpast:75: Ik ga zelf ook zeker foto's maken tijdens de passessie en natuurlijk voor-foto's voor mezelf om het resultaat goed te vergelijken! Vind het wel lastig om te kiezen tussen rond en anatomisch, maar ga sws minimaal voor cohesive 2 omdat ik wel echt stevigheid in mijn borst wil behouden

Ja coh 2 raden ze ook vaak aan. Bij mij zijn ze al lekker soepel hoor. Maar mogen nog wat soepeler worden zodat ze echt in mijn bh vallen ipv recht vooruit. Maargoed dat is geduld hebben helaas! Is ook moeilijk allemaal hoor dat kiezen. Maar na je consult zal alles wat duidelijker zijn. De pc kan jou goed advies geven. Goed aangeven wat je graag wil. Ik wilde volle boobs en kreeg dus rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update. 

Ik ben 23 juli naar mijn consult geweest met Dr. Van der Weij. Ik voelde me heel comfortabel bij hem en beantwoorde elke vraag die ik had. Hij heeft geadviseerd om anatomische implantaten te nemen. 340 cc is mijn max en dat vind ik ook meer dan genoeg. Ik heb ook al een datum ingepland op 9 december. Tijd volgt nog. Al had ik een goed gevoel bij hem vind ik toch dat ik nog bij een pc op consult moet. Ik heb besloten om deze week de huisarts te bellen voor een verwijdbrief en een afspraak in te plannen bij de beroemde Dr. Nio. Dit doe ik omdat ik het gevoel heb dat Dr. van der Weij iedereen anatomische borstimplaten voor de borstspier adviseer. Als Nio hetzelde zegt dan kan ik hieruit een keuze maken. 

 

Nog een vraagje voor de kenners. Ik heb ook gelezen dat als je een bv voor de borstepier neem, je borsten sneller kunnen hangen? Is dit waar? Hebben mensen ervaringen hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben iets langer (1.70/ 58 kg en heb 295 cc mentor, anatomisch, dual plane!) 

 

morgen drie weken geleden en werk alweer 2 weken, alles meegevallen! Alleen slapen op je rug is een crime! 

Ik weet m'n maat nog niet! Had aa70!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Moeder van twee:

Ik ben iets langer (1.70/ 58 kg en heb 295 cc mentor, anatomisch, dual plane!) 

 

morgen drie weken geleden en werk alweer 2 weken, alles meegevallen! Alleen slapen op je rug is een crime! 

Ik weet m'n maat nog niet! Had aa70!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik vind jouw borsten echt ontzettendd mooi zeg!! Ik heb zelf 70A en ik moet zeggen dat ik nogal twijfel over 340 cc. Ik denk dat 300 ook prima is. Ben jij ook bij van der Weij geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks! Ik ben er ook blij mee! Ik wilde zelf 280 adhv pasprotheses maar 15cc verschil zie je niet met het oog dus. 40 cc is ook weinig verschil denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii, welkom hier :D
 

Ik heb je toegevoegd al vriendje want ook ik ga ergens in december.
En vind het wel leuk je te volgen. Ik heb ook een 70A en wil ook uitkomen op een 70C maar vind het ook zo moeilijk. Op consult dacht ik met 200cc al WHOOO:kez_11:
Maar ben ook bang wakker te worden en niks te hebben zeg maar.

Ik zit nu tedenken aan 250cc en lees wat af hier dus het word steeds meer.
Maar met mijn tengere lichaam wil ik geen jetsers zeg maar.

@moeder van 2
Echt wauw! HEEEL mooi! Dan denk ik weer moet ik niet iets meer dan 250cc heel natuurlijk en heel mooi bij jou!

@Summer2
Ook heel mooi! En vind het zeker niet te weinig! Vindt jou bikini foto zo onwijs sexy en mooi! :wub:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii @KoKo

Ik ga je ook even volgen. Lijkt me ook leuk om jouw journey te volgen aangezien we ongeveer dezelfde voorsituatie hebben. Ik heb op dit forum begrepen dat nog 150 cc een cupmaat groter is. Ik wil daarom minstens 300 omdat ik een volle C wil hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.