Ga naar inhoud

tink : 12 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo dames ik zal mij voorstellen en hopelijk krijg ik wat meer duidelijkheid en gaat mijn twijfel weg. Ik ben 30jr heb 2 kids 1 van 2jr en 1 van 9 maanden 1.72 lang 53 kg smalle borstkas en een dunne huid.Ik ben bij 2 artsen geweest voor een consult eerst bij dr Hupkens dit gesprek ging moeizaam hij adviseerde mij 375 cc rond dual plane en dan cohesive 2 ivm voorkomen van plooien. Ik stelde wat vragen maar hij was totaal niet duidelijk en draaide om mijn vragen heen :s. Toch nog even verder op internet naar recensies gekeken van andere artsen.ik las veel over dr van Straten en vond zijn resultaten van de borstvergrotingen erg mooi.Vorige week op consult geweest bij van Straten in Barendrecht hij ging alles opmeten mijn wens werd uitgebreid besproken en adviseerde mij390 cc anatomische high Profile dual plane.Of voor als ik minder natuurlijke borsten zou willen 375cc high Profile dual plane. later kwam hij er weer op terug en zei dat ik toch voor de anatomische moest gaan omdat de sileconen minder snel kan gaan plooien ik heb van mezelf nu een kleine b na de zwangerschap overgehouden tsja hoe groot word dat dan? Iemand een idee? 12 juli heb ik de operatiedatum staan maar ik twijfel over de grote ik vind een grote boezem erg mooi namelijk.Dr van Straten zegt dat het waarschijnlijk een D is maar ligt aan het merk vd Bh wat voor maat het word :s.zijn er meiden die ook anatomisch gaan krijgen ? Hoeveel cc's denken jullie te doen? Ik kijk uit naar jullie meningen en jullie beslissingen waar jullie voor kiezen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dat de anatomische minder snel plooien omdat die cohesive III zijn en meeste ronde I of II. En ik vermoed dat jij een dunne huid hebt waarbij beide artsen bang zijn voor rimpel vorming.

En ja koop je een Hunkermuller BH of een primark BH dan heb je vaak net een cup groter dan als je naar de iets duurdere merken gaat (zoals Gossard bijv).

En cupmaten zijn lastig te vergelijken want het merk prothese speelt een grote rol en daarna de omtrek van een persoon ook.

Ik heb ronde Menthor HP 450 cc en Mentor staat er om bekend dat ze iets breder zijn. Met een omtrek van 80 cm zit ik nu op 80D van de duurdere merken.  je kan het beste even @best_boobie een prive bericht sturen met je maten en dan kan zij je bh maat gokken. Die van mij had ze goed!  Overigens zijn borsten in BH vaak groter dan wat ze ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor je advies ga ik gelijk doen!Ja de keuzes zijn lastig ik neb ook een smalle borstkas maar dat ze iets breder zullen worden vind ik niet erg maar te klein zou ik zonde vinden van het geld.weet je ook of je decolleté meer is met ronde prothese dan met anatomische. Ik wil heel graag dat ze mooi bij elkaar blijven staan niet dat er een grote spleet tussen komt ik heb dat aangegeven bij Frans en hij zei ik breng ze dicht mogelijk bij elkaar is dat bij jou goed gelukt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He meis, 

Ik zie dat je een operatie datum hebt, dus ik heb gelijk even je topic titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je al je verdere vragen, updates en na je operatie ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. 

Ik denk ook dat je een dunne huid hebt dan.  Mij adviseert  hij 375cc ronde high profile.  Coh 1.  Toen las ik namelijk weer vanalles en die plooien.  Ik  heb ze gebeld en gemaild.  De arts belde me netjes terug om uit te leggen waarom  hij hiervoor kiest.  En nogmaals de foto's bekeken.  Ik ben overtuigd. Alleen twijfel  ik nu weer over de nazorg.  Heb jij daar ook last van?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Ladies,

volgende week is het dan eindelijk zover! En mijn twijfel neemt weer toe.

ik twijfel tussen 440cc anatomisch of 390cc anatomisch medium plane van mentor.

ik heb nog een passessie gehad en ze vertelde mij dat wat ik zie het niet word maar 50cc minder kunnen jullie mij vertellen of dat zo is? Ik vond 390cc erg mooi maar als het kleiner word kan ik beter de grotere doen toch? 

Iemand nog tips voor na de operatie wat ik in huis moet halen?

groetjes Tink

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

geen operatieverslagje? hoe gaat het nu met je? las ergens dat je een verdikking van het litteken had. heb je daar nog antwoord op gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Eindelijk tijd voor mijn verslag van 12 juli borstvergroting door Frans van Straten :) 

12juli wat was het een spannende datum! En uiteindelijk was ik niet eens zenuwachtig ik had vooral veel zin om in de auto te stappen en zo snel mogelijk in kliniek Heyendael te arriveren.En om 12.00 waren wij gearriveerd veel te vroeg maar ik kon gelijk naar kamer nr 40 waar nog een meisje aan het wachten was. Ik kreeg te horen dat er nog 2 voor mij waren en dat ze alles nog even met mij kwam doornemen de gegevens bloeddruk enz.Oeh spannend maar ik moest nog even geduldig blijven totdat ik aan de beurt zou zijn. Ik heb heel veel gekletst met mijn buurvrouw uiteraard over de operatie en protheses de tijd tikte langzaam weg poef wat duren de minuten lang.Mijn buurvrouw was aan de beurt daarna werd ik geholpen spannend !!ik kreeg hetineens wat kouder  door de spanning erg koude voeten en handen de zuster kwam ik moest me omkleden en wat pilletjes innemen eindelijk een slokje water hmmm lekker want ik had onwijs veel dorst.Ik werd opgehaald ik kreeg een dikke kus van mijn man en ik werd naar de uitslaapkamer gebracht.Ik ging er met een bigg smile heen!ik zag wat meisjes liggen die lekker rustig aan het wakker aan het worden waren.En nu was ik aan de beurt het infuus werd aangelegd mijn gegevens werden een paar keer doorgenomen en daar kwam Frans aangelopen, ik twijfelde nog steeds over de maat of ik voor de 390cc anatomische prothese zou gaan of voor de 440cc anatomisch dit wist hij en hij ging kijken of 440cc technisch haalbaar zou zijn ondertussen was hij aan het aftekenen. Ik was klaar voor de operatie! Daar ging ik dan om 13.45 uur toch wat zenuwen ineens maar ik bleef rustig ik lag op de tafel alles werd nog een keer doorgenomen en ik kreeg een slaapmiddel ik ging langzaam weg.om 15.00 hoorde ik wakker worden ik werd gelijk wakker heerlijk geslapen overigens ze deed de deken omhoog en vroeg of ik het mooi vond en ja hoor daar waren ze blij blij blij ik vroeg hoeveel cc erin zat ze ging kijken en het was 440cc geworden jeeeee gelukt dacht ik!ik was nog erg moe maar ook hieper en wilde snel maar mijn man...ik moest nog even daar blijven liggen ik vroeg nog aan de man die bij mij. Operatie was heb ik nog gesnurkt hij lachen nee maar je zei wel voordat je sliep nou kan ik heerlijk slapen mijn nachten zijn wat onrustig met 2 kids dus heerlijk daar gaan we .ik wist daar niets meer van. Heel apart een narcose zeg!ik werd terug naar mijn kamer gebracht waar iedereen was mijn buurvrouw was er ook we hadden beide geen pijn en waren lekker aan het kletsen.ik kreeg 2beschuitjes yoghurt water en een frisdranken heerlijk na een lange tijd niet te hebbe gegeten.4 uur na de operatie mocht ik weg En toen werd ik behoorlijk misselijk ,gelukkig was daar een pilletje voor ik voelde me weer beter om 18.30 vertrokken we naar huis even naar de Mac wat zouts en snel doorrijden naar huis en lekker mijn bed in.

ik ben nu 2weken verder en ik word steeds blijer ze veranderen dagelijks

Liefs Tink

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Lotte90:

Heee meid.

Eindelijk je verslag haha, 

Wat een mooie boobs heb je zeg! En mooie haren :57:

Hoe is het met de pijn? 

X

Hey meis :) ja eindelijk even tijd...de pijn is weg alleen heel af en toe zeurend gevoel maar vooral na een nacht slapen. gisteren zijn de pleisters verwijderd en 2 hechtingen verwijderd het zag er mooi uit zeiden ze ik moest er nog niets op gaan smeren.En over 2 maanden weer voor een controle bij Frans zelf. Ik heb een andere Bh aan met voorsluiting en niet meer die vervelende. Kleine bandjes op mijn rug deze zit veel lekkerder nu kan ik ze afwisselen die band moet helaas nog tot de 6e week om balen vind ik dat. Hoe gaat het met jou? Ben je weer wat mobieler ? En veranderen je boobies veel ?

en je vriend gaat het weer goed tussen jullie?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Desert-Rose:

@tink

He meis,

Nog van harte met je nw tweeling,

Ik heb je verslag even samengevoegd met je andere topic,zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als ons overzichtelijk.

xx

Super dank je wel! Gelukkig heb je juli verbeterd haha ik was te snel aan het typen :D. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
5 uur geleden zei Lotte90:

Meid, lang niks gehoord gaat het wel goed met je en je boobs? 

Ben heel benieuwd x

Hey meis! Ja het gaat heel goed ze veranderen goed ik ben alleen heel laks met foto's schieten :D de littekens worden ook heel mooi gelukkig gaat de verdikking weg. Hoe gaat het bij jou? En wanneer moet jij weer terug voor controle? Ik heb zin om bh's te kopen ik vraag mij alleen af of je na 6 weken gewoon een Bh aan mag doen of nog die sport Bh moet dragen misschien moet ik even mailen of weet jij het :D liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Fijn dat het zo goed gaat en dat er ook verandering in komt dus ze zijn al aan het zakken? 

Bij mij gaat het goed heb eig weinig last en kan al veel. Ik heb aan de linkerkant nog iets een verdikking en voor de rest ziet het er aardig uit.

Ik moet pas over 2 a 3 maanden met controlen zeiden ze.. en wanneer mag jij?

Na 6 weken mag je weer bh's gaan kopen alleen ik koop er maar 2 heb van veel meiden gelezen dat je borsten erna nog veel veranderen waardoor je cupmaat ook anders kan worden. Dus we mogen nog niet te gek doen met shoppen hahah.

Maak je wel foto's voor jezelf? Ik vind het mooi om te zien hoe ze veranderen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.