Ga naar inhoud

prisje81 : 3 augustus 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 393
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei liz1986:

Dankjewel. Wat mooi geworden zeg :)hoeveel cc heb je nu? 

Dankje meis, heb nu 600cc, maar gaan nog flink veranderen hoor want ben pas 4 dagen po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

Hoi meiden ik lees net even jullie gesprekken en ben mega nieuwsgierig geworden naar jullie resultaten omdat ik ook graag een bv door Koeijers wil laten doen, wss rond de 300cc, heb nu maat 75a (166cm lang & 60kg) @DeeDee84 zou ik jou foto's mogen zien? En waren er nog meer met ongeveer een vergelijkbare vergroting en verhouding? 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Toetje1993:

Hoi meiden ik lees net even jullie gesprekken en ben mega nieuwsgierig geworden naar jullie resultaten omdat ik ook graag een bv door Koeijers wil laten doen, wss rond de 300cc, heb nu maat 75a (166cm lang & 60kg) @DeeDee84 zou ik jou foto's mogen zien? En waren er nog meer met ongeveer een vergelijkbare vergroting en verhouding? 

Liefs

Tuurlijk meis, ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook mee. Ik heb pas 25 juli een afspraak met dr. Koeijers en wil ook graag anatomische borsten. Ik wil op DD/E uitkomen. Geen idee hoeveel cc dat is, rond de 350?

Ik baal van de late afspraak, want als ik geopereerd kan worden wil ik begin augustus al. Dat is het enige moment dat mijn man 2 weken vrij heeft en ik iemand heb voor mijn jonge kindjes. 

Eerder was geen plaats en een operatie inplannen voor het consult kon ook niet. Daarbij komt dat het misschien helemaal niet door gaat, omdat ik misschien een lift nodig heb. Daarvoor moeten we eerst verder sparen. Dus het is allemaal even afwachten. 

Maar ik vind het leuk om hier mee te lezen en kijken als dat mag. Zou ik misschien bij dames die door dr. Koeijers geopereerd zijn in het fotoalbum mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Mamalisa:

Ik zal je toevoegen aan mijn fotoalbum, als je dan helemaal naar onderen scrolt dan zie je hoe mijn borsten eruit zagen voor mijn wissel, toen had ik 275cc, dus ongeveer wat jij krijgt. En we hebben ongeveer dezelfde bouw, ik ben 158 en woog ten tijde van de operatie 44,5 kg. En mijn omvang was 68cm. 

Dankjewel! Dr. Koeijers heeft ook nog 330 besteld, misschien dat ik dat toch liever wil.. lastiggggg hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kheyra:

Ik lees ook mee. Ik heb pas 25 juli een afspraak met dr. Koeijers en wil ook graag anatomische borsten. Ik wil op DD/E uitkomen. Geen idee hoeveel cc dat is, rond de 350?

Ik baal van de late afspraak, want als ik geopereerd kan worden wil ik begin augustus al. Dat is het enige moment dat mijn man 2 weken vrij heeft en ik iemand heb voor mijn jonge kindjes. 

Eerder was geen plaats en een operatie inplannen voor het consult kon ook niet. Daarbij komt dat het misschien helemaal niet door gaat, omdat ik misschien een lift nodig heb. Daarvoor moeten we eerst verder sparen. Dus het is allemaal even afwachten. 

Maar ik vind het leuk om hier mee te lezen en kijken als dat mag. Zou ik misschien bij dames die door dr. Koeijers geopereerd zijn in het fotoalbum mogen kijken? 

Wat spannend. Ik wil ook begin augustus geopereerd worden en heb volgende week een consult bij dr. Koeijers. Heb je ook nog ergens anders gesprekken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, alleen bij dr. Koeijers. Mijn man heeft iets van zoek er gewoon 1 uit en ga daarvoor. Niet rond shoppen, daar ga je alleen maar van twijfelen.

Dus zodoende heb ik na ervaringen op dit forum, prijsvergelijking, etc. ervoor gekozen dat dr. Koeijers mijn PC gaat worden. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kheyra:

Nee, alleen bij dr. Koeijers. Mijn man heeft iets van zoek er gewoon 1 uit en ga daarvoor. Niet rond shoppen, daar ga je alleen maar van twijfelen.

Dus zodoende heb ik na ervaringen op dit forum, prijsvergelijking, etc. ervoor gekozen dat dr. Koeijers mijn PC gaat worden. :)

Ja ik heb ook veel over hem gelezen, ben heel benieuwd. Ik wilde toch graag meerdere pc's aanhoren dus vandaar nog 2 andere gesprekken. Maar ik hoop inderdaad niet dat ik straks 3 verschillende adviezen krijg haha dan wordt het lastig kiezen. 

Heb je je afspraak ook in Amstelveen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, June 28, 2016 om 19:32 zei liz1986:

Veel succes morgen.. ben benieuwd :)

Hi meid. Helaas moest ik de datum verzetten.  Operatie datum blijft 4 augustus maar ik ga 13 juli pas passen. Ik weet dus nog niks...

Ben ook even weinig op het forum geweest. Het is erg turbulent momenteel om maar zacht uit te drukken... maarrrrrr... nog 1 maandje en dan heb ik ze :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei prisje81:

Hi meid. Helaas moest ik de datum verzetten.  Operatie datum blijft 4 augustus maar ik ga 13 juli pas passen. Ik weet dus nog niks...

Ben ook even weinig op het forum geweest. Het is erg turbulent momenteel om maar zacht uit te drukken... maarrrrrr... nog 1 maandje en dan heb ik ze :wub:

Oh wat balen. Gelukkig kan je operatie datum blijven staan. Succes met alles, rustig aan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Borry92:

Haha ja wanneer je datum staat wil je het liefst dat het gelijk morgen is he haha. Maar een maandje is zo voorbij, ik moet nog 2 :(

 

Is ook zo voorbij hoor.. Ik had m'n eerste consult met Koeijers vorig jaar juli. En heb m'n datum pas sinds maart, had hem eerst in oktober staan maar gelukkig kon het ook wat eerder. En nu.. Een jaar verder heb ik ze bijna. 2 maanden zijn vast zo voorbij.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei prisje81:

Hi meid. Helaas moest ik de datum verzetten.  Operatie datum blijft 4 augustus maar ik ga 13 juli pas passen. Ik weet dus nog niks...

Ben ook even weinig op het forum geweest. Het is erg turbulent momenteel om maar zacht uit te drukken... maarrrrrr... nog 1 maandje en dan heb ik ze :wub:

Lijkt me juist fijner dat je wat later gaat passen. Na het passen wil je ze gewoon zo snel mogelijk hebben. En hoe langer er tussen zit hoe meer ruimte er is voor twijfel.

na het passen moet je nog maar 3 kleine weekjes!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Lijkt me juist fijner dat je wat later gaat passen. Na het passen wil je ze gewoon zo snel mogelijk hebben. En hoe langer er tussen zit hoe meer ruimte er is voor twijfel.

na het passen moet je nog maar 3 kleine weekjes!!

X

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt!!! Ik heb er echt enorm veel zin in. Het gaat gelukkig allemaal nu lekker snel. Nog maar 1 maandje... wat heerlijk!!

Hoe gaat het met jou?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Borry92:

Haha ja wanneer je datum staat wil je het liefst dat het gelijk morgen is he haha. Maar een maandje is zo voorbij, ik moet nog 2 :(

 

2 maanden gaan ook snel meid!! Maar snap het wel hoor. Het kan niet snel genoeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu deze sportbh gekocht voor na de operatie. Zal het wat zijn of zal ik echt voor de Triumph of Anna carefix moeten gaan?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Borry92:

Ik ben ook nog op zoek naar een sportbh, welke is dat? 

Hey meid, deze heb ik via Ebay. Daar bestel ik wel meer spullen. Dit is dus een merkloos item voor mijn beleving. Kost slechts 5 euro (lang leve kleding uit China, het wordt daar toch allemaal gemaakt). Als het wat is dan bestel ik er zeker nog 1. Ik vind de rits aan de voorkant juist zo fijn!

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1311.R4.TR12.TRC2.A0.H0.Xsport+b.TRS0&_nkw=sports+bra&_sacat=0

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koeijers zei tegen mij dat t een band onderin moest hebben en wat compressie en steun moest geven. Denk dat wat je hebt prima is. Hij gaf zelf als voorkeur aan een bh met een achtersluiting omdat die de borsten meer naar elkaar toe zouden duwen. 

Maar dat is een keuze, ik vind met voorsluiting ook handiger denk ik..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Koeijers zei tegen mij dat t een band onderin moest hebben en wat compressie en steun moest geven. Denk dat wat je hebt prima is. Hij gaf zelf als voorkeur aan een bh met een achtersluiting omdat die de borsten meer naar elkaar toe zouden duwen. 

Maar dat is een keuze, ik vind met voorsluiting ook handiger denk ik..

X

Ik ga gewoon kijken of het wat is. Zo niet, dan heb ik er gewoon een leuke sport bh bij ;)

Het lijkt mij juist zo'n gedoe een achtersluiting na de operatie. Je mag al zo weinig met je armen... voor sluiten lijkt me dan juist heel fijn. Ik zal horen wat hij tegen mij zegt hierover de 13de. 

Nog minder dan 2 weken voor jou!!! En nog maar 1 maandje voor mij. Ik kijk er echt enorm naar uit!!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Van Koeijers mag je juist wel veel met je armen. En de achtersluiting maak je gewoon voor vast en draai je dan om, armen er doorheen en klaar! 

Gaat opeens toch wel hard die tijd he hihi

X

Vreemd eigenlijk dat alle pc's weer wat anders adviseren. Ik zal het horen van Koeijers... 

Tijd gaat zeker snel!! En toch voel ik me rustiger dan eerst.. alles staat in principe vast en de dagen vliegen voorbij. Alles is geregeld.  

Nog maar eventjes!!!! Zin in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo voel ik me nu ook hoor, verrassend kalm.. Was t maar zo ver. 

Volgende week met arnica beginnen. Ik was al bezig met een lijstje met spulletjes die ik moet inpakken.. Zo langzaam aan naar "mijn" dag toe werken.

heb je je al helemaal voorbereid op je consult?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.