Ga naar inhoud

prisje81 : 3 augustus 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei MarTietje:

Echt heel mooi prisje, zowel de bovenste (die bh prachtig :123:) als de onderste foto.. Dat zijn nou echt een stel prachttieten! 

Ah wat ontzettend lief schat!!!! Je bent een lieverd :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 393
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Superrrrr mooi! :D 

Word het al een verslaving dat bh shoppen?? Haha :rolleyes:

xx

Meid... ik geloof dat ik er al een stuk of 12 heb liggen :45:
Vandaag weer 2 sexy setjes gehaald. Met jarratels en al :wub:
Durf nu wel met mijn lijf te pronken hoor hahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jobje:

Heel erg mooi resultaat! Mag er echt zijn.

dank je wel meid!  er staan inmiddels recentere foto's in mijn album Post Operatief. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16.. BETRAPT :45:
Dank je wel meid!!! Een borstvergroting is 1 van de beste dingen die ik gedaan heb.
Heeft me zoveel meer zelfvertrouwen gegeven... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@prisje81 Even een vraagje meis.

Wanneer kon jij weer auto rijden na de operatie? :) 

xx

Heb gereageerd in de chat room ^_^

Maar ik ben met net geen 2 weken po weer gaan rijden maar vond schakelen wel zwaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@prisje81 Ja sorry ik dacht hier zie je mijn vraag eerder als in de chat :75:

Goed om te weten! Dankje meis

xx

Geen sorry hoor mop! Graag gedaan xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

weer 4 nieuwe foto's geplaatst in mijn album Post Operatief. Vandaag 9 weken PO en voel me echt super wat mijn borsten aangaat. Eindelijk zijn ze zoals ik het in mijn hoofd had. Ze beginnen ook lekker soepel te worden. Geniet er echt van nu! Lekker showen in shirtjes enzo haha. Echt, dit was de beste keus ooit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei prisje81:

weer 4 nieuwe foto's geplaatst in mijn album Post Operatief. Vandaag 9 weken PO en voel me echt super wat mijn borsten aangaat. Eindelijk zijn ze zoals ik het in mijn hoofd had. Ze beginnen ook lekker soepel te worden. Geniet er echt van nu! Lekker showen in shirtjes enzo haha. Echt, dit was de beste keus ooit!!

Ik vind je borsten echt zo mooi! Vond het vanaf het begin al mooi hoor. Kan me voorstellen dat je ervan geniet, kan ook niet wachten om dat te doen! Je bent ook al lekker bh's aan het shoppen zag ik, super leuk!!

ik zag trouwens dat je ook in Alkmaar woont (ik woon er ook:P).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei prisje81:

@Mahina, dank je wel meis!! En ik woon net naast alkmaar..^_^

Alkmaar nog ingeweest tijdens ontzet?

X

Ohh haha!

ja ik ben 7 okt in d'r avond geweest en 8 oktober vooral overdag met een vriendin ook met haar kindje, was wel leuk met de brandweer op de kanaalkade en die historische kermis en de optocht in de middag! Jij ook geweest?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mahina:

Ohh haha!

ja ik ben 7 okt in d'r avond geweest en 8 oktober vooral overdag met een vriendin ook met haar kindje, was wel leuk met de brandweer op de kanaalkade en die historische kermis en de optocht in de middag! Jij ook geweest?

xx

ja ik ben ook geweest. Was druk he! Ik ben overal geweest waar jij ook geweest bent haha. Hoe gaat het verder met je? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei prisje81:

ja ik ben ook geweest. Was druk he! Ik ben overal geweest waar jij ook geweest bent haha. Hoe gaat het verder met je? xx

Ja was zeker druk! Ik vond die optocht wel grappig met al die films! Gaat goed met mij, morgen laatste dagje werken voor m'n operatie! En hoe gaat het nu met jouw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.