Jump to content

prisje81 : 3 augustus 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hallo dames!

Ik ben een vrouw van 34 jaar en heb 2 kinderen (meiden).
Momenteel studeer ik nog en werk ik (BBL). Ik volg de opleiding Verpleegkundige. 

Al heel wat jaartjes denk ik aan een borstvergroting. De zwangerschappen etc. hebben mijn volle B cupjes doen slinken naar net een kleine B.
Inmiddels gescheiden (mijn ex-man was geen voorstander), waardoor ik nu gewoon echt voor mijzelf ga!
Het enige wat me tegenhield waren de kosten! Inmiddels een financiële meevaller + spaargeld waardoor het mogelijk is!

Momenteel ben ik nog uit het uitzoeken bij welke kliniek ik de vergroting wil gaan doen.
Dus suggesties en ervaringen zijn zeer welkom! Ik wil graag richting een mooie volle C... 

Nou we spreken elkaar hier vast wel!

Groetjes, Pris

• Replies 393
  • Created
  • Last Reply
Posted
7 uur geleden zei prisje81:

Hallo dames!

Ik ben een vrouw van 34 jaar en heb 2 kinderen (meiden).
Momenteel studeer ik nog en werk ik (BBL). Ik volg de opleiding Verpleegkundige. 

Al heel wat jaartjes denk ik aan een borstvergroting. De zwangerschappen etc. hebben mijn volle B cupjes doen slinken naar net een kleine B.
Inmiddels gescheiden (mijn ex-man was geen voorstander), waardoor ik nu gewoon echt voor mijzelf ga!
Het enige wat me tegenhield waren de kosten! Inmiddels een financiële meevaller + spaargeld waardoor het mogelijk is!

Momenteel ben ik nog uit het uitzoeken bij welke kliniek ik de vergroting wil gaan doen.
Dus suggesties en ervaringen zijn zeer welkom! Ik wil graag richting een mooie volle C... 

Nou we spreken elkaar hier vast wel!

Groetjes, Pris

:viannen_01:

Ik zou zeggen lees het forum even door werkt wel verslavend hoor;)

Hier is wel altijd het advies om bij meerdere PC op consult te gaan, maar dr. Nio is mijn favoriet hij heeft bij in 2004 een wissel uitgevoerd.

Mijn dochter is ook door hem geholpen,2 jaar na de geboorte van mijn kleinzoon en is nog steeds tevreden met het resultaat.

Dit Topic kan ook nog doorlezen 

xx Ank

Posted

Hoi pris! Welkom op het forum:116:

hier ook een Nio fan, daar zijn er veel van op het forum.:D

fijn dat je nu voor jezelf hebt gekozen! Als je jonge kinderen hebt zou ik wel zorgen voor voldoende hulp, zeker de eerste 2 weken, want je kunt en mag echt niks na je operatie. Maar als je hier een beetje rons blijft hangen dan lees je dat vanzelf.

Posted

Dank je wel! Ik ben al lekker aan het lezen. Zowel ervaringen als foto's aan het bekijken. Ik kan echt niet wachten!!! Maar wil wel de juiste keuze maken. Ik zal eens zoeken op Dr. Nio.  Ben benieuwd natuurlijk. 

Mijn kinderen zijn gelukkig niet meer heel jong. Dus dat komt goed! 

Liefs Pris.

Posted

Hoi meis,

Super dat je nu eens voor jezelf kunt gaan kiezen,moet een goed gevoel zijn hahaha

Pc's die heel goed staan aangeschreven zijn oa inderdaad Dr. Nio, maar ook bijv: Dr. Straten via zijn eigen kliniek Heyendael, Dr. DeMeyere kliniek Artemedis, Dr. Verdonck zowel Belgian Breast Clinic als Wellness Kliniek, Dr. Plovier Beclinic.

Het beste kun je een aantal consulten doen, zodat je kunt kijken welke pc het meest aan jouw verwachtingen kan voldoen,maar ook bij wie jij je het meeste op je gemak voelt.

Verder kun je via de zoekbalk heel veel info vinden,en als je voor Nio wilt kijken,even zoeken op Slaz, Olvg of Park kliniek , want de zoekbalk pakt 3 letters niet,  veel zoek en lees plezier.

xxx

Posted

Hé desert-rose,

Bedankt voor je bericht! Ik vind het echt zo geweldig hier. Verslavend om alles te lezen. Ik woon zelf in de kop van Noord-Holland. Natuurlijk ben ik bereid om wat verder te reizen maar ik lees veel verhalen over dat de terugrit geen pretje is... zijn er goeie klinieken in Noord Holland omgeving Alkmaar? 

Ik neig dus naar Amstelveen. Daar zit DG maar ook Kliniek Amstelveen... geloof dat DG daarin zit? Wat is wijsheid. Hoor zoveel negatieve verhalen over haar klinieken.. vooral de nazorg.

Xxx

Posted

Hoi meis, 

Ja het forum is inderdaad heel verslavend hahaaha

Als je neigt naar Amstelveen, dan kun je naar mijn idee beter naar Nio gaan,die zit in Amsterdam, OLVG -West, was vroeger SLAZ. en deze pc staat echt bekend om zijn gouden handen, je hebt daar wel een verwijskaart voor nodig,omdat het een ziekenhuis is.

Dan heb je nog in Amsterdam Boerhaave kliniek, Dr. van der Weij of Dr. Smits

Je kunt ook rechtstreeks naar kliniek Amstelveen, want via DG zou ik je niet aanraden, inderdaad door de nazorg, maar ook afspraken die ineens niet door gaan,operatie datums die ineens zomaar verzet worden, dus het is altijd beter om gelijk naar de kliniek te gaan.

Heel veel succes met een keuze maken

xx

Posted

Dag dames! 

Aangezien de eerste stap genomen is, namelijk de afspraak. Zal ik in dit topic mezelf dan ook voorstellen en het operatieverslag hierin bijhouden.
Ik heb dus woensdag 29 juni om 9.20 uur een afspraak bij dokter Vito Koeijers in Kliniek Amstelveen. Ik kan echt niet wachten! Ik had oorspronkelijk een afspraak via Diana Gabriels. Maar na alle verhalen te hebben gelezen, voelde dit niet zo fijn. Al hoor je natuurlijk altijd wel iets van negatiefs over een arts of kliniek of noem maar op. Ik wilde echter toch voor meer zekerheid gaan en vandaar mijn keus voor kliniek Amstelveen.

Over mezelf:
Ik ben 34 jaar en heb 2 mooie dochters die al wat ouder zijn, dat scheelt :). 
Al jaren roep ik dat ik zo graag een borstvergroting wil. Na 2 zwangerschappen is het gewoon niet meer wat het geweest is. Mijn volle B75/C70 is nu net geen B cup, maar een A is het ook niet. Het hangt er een beetje tussenin. Gelukkig zijn mijn borsten niet heel slap geworden, maar het is gewoon veel minder. Daarnaast ben ik de afgelopen maanden ook best afgevallen. Namelijk 6 kilo. Ik ben 1.67 en weeg nu 57 kilo. Daar ben ik overigens wel erg blij om! Nu mijn relatie beeindigd is na 14 jaar ga ik lekker voor mezelf kiezen! Niks houdt mij meer tegen :wub:... heerlijk!!!!!

Ik werk in de gehandicaptenzorg, hoog niveau cliënten en studeer daarnaast nog voor Verpleegkundige. Hier ben ik gelukkig bijna mee klaar. Gezien mijn cliëntendoelgroep heb ik gelukkig niet geheel intensief fysiek werk. Dus heb goede hoop dat ik snel weer aan de slag kan. In augustus heb ik 3 weken vrij en wellicht dat het dan in te plannen is. Anders wordt het pas oktober. Maar ik ga eerst maar eens afwachten wat er mogelijk is.

Gelukkig heb ik al heel veel gelezen hier op het forum, dat heeft me erg op weg geholpen. Ik wil qua cupmaat graag naar een volle C of toch ook wel naar een D.. eigenlijk eerder naar een D hahaha:1bouncingboobs: kom maar op met die boobies!

Wat voor prothese en hoe het geplaatst wordt, dat laat ik over aan de arts natuurlijk... ik hoor het wel, ben erg benieuwd! Ik zal eerdaags even een foto plaatsen zoals het nu is. Wel mooi voor de vergelijking! 

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs!

Posted

Hoi meis,

Wat goed dat de eerste stap is gezet,schrijf je vragen allemaal op, want heel vaak tijdens een consult vergeet je de helft ^_^

Ik heb even je andere topic bij deze gezet, zo heb je alles bij elkaar,probeer zoveel mogelijk alles verder in dit topic te zetten,om een goed overzicht te houden, en mocht het nodig zijn dan kunnen BB of ik altijd je titel aanpassen.

xxx

Posted

Bedankt! 

Op Friday, June 03, 2016 om 09:57 zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Wat goed dat de eerste stap is gezet,schrijf je vragen allemaal op, want heel vaak tijdens een consult vergeet je de helft ^_^

Ik heb even je andere topic bij deze gezet, zo heb je alles bij elkaar,probeer zoveel mogelijk alles verder in dit topic te zetten,om een goed overzicht te houden, en mocht het nodig zijn dan kunnen BB of ik altijd je titel aanpassen.

xxx

Bedankt meid! Helemaal niet meer gezien jouw bericht.. Oeps. 

Het is voor mij echt aftellen hoor. Kan niet wachten om 29 juni op consult te gaan en hoop echt dat ik de 2de week van augustus al terecht kan!

Zou fantastisch zijn 

Posted

Kan gebeuren hoor meid,dat je soms een bericht mist hahaha

Het is toch ook hartstikke spannend en leuk om een consult te hebben, eindelijk op weg naar droomborsten.

xxx

Posted

Zeker spannend allemaal! En ik krijg ook erg leuke reacties van mijn naasten. Iedereen is positief.  Had ik niet verwacht. Dit zorgt ervoor dat ik er nog meer naar uitkijk!!!! 

Xx

Posted

Hey @prisje81 fijn om een datum te hebben voor je consult he! Hoop ook dat je in aug terecht kunt maar volgens mij kun je meestal wel snel terecht. Nu kun je alvast naar stap 1 toe leven!

Posted

@Mahina, het is zeker fijn ja! Ik kan alleen niet wachten en hoop echt dat ik 5 augustus mijn nieuwe boobies kan krijgen. Dan loopt het perfect met mijn werkschema en kan ik optimaal herstellen. 

Ik ben de laatste dagen echt zoveel soorten borsten aan het bekijken en dan vooral het verschil tussen anatomisch en rond. Ik dacht eerst dat ik echt anatomisch wilde maar juist die bolling bovenop vind ik zo mooi in een shirtje. Ik ben bang dat als ik anatomisch neem dat ik dat dan weer moet compenseren met een push-up BH. Overigens zeggen mijn vriendinnen dat ze rond waarschijnlijk wel mooier vinden bij mij. Ik ga het gewoon zeggen tegen Koeijers!

Hoe is het met jou verder? 

Posted

Hey @prisje81 ja ik vind het ook erg lastig maar denk nu toch dat ik bij anatomisch blijf... Maar die twijfel blijft wel.. Beetje een laat (of nouja vroeg) berichtje haha maar ik zit in de nachtdienst. Ik hoop dat je 5 aug voor de operatie kunt!!

Posted
10 minuten geleden zei Mahina:

Hey @prisje81 ja ik vind het ook erg lastig maar denk nu toch dat ik bij anatomisch blijf... Maar die twijfel blijft wel.. Beetje een laat (of nouja vroeg) berichtje haha maar ik zit in de nachtdienst. Ik hoop dat je 5 aug voor de operatie kunt!!

Werk lekker meis. Ik wacht het gewoon af. Maar ben er wel uit dat ik rond wil en op een D cup qua zicht wil uitkomen.  Ben benieuwd wat er mogelijk is.

Xx

Posted

Hier ook een Nio fan! Ik ben 17 maart geopereerd door hem en ben vandaag bij hem geweest voor de laatste controle. Een super fijne, sympathieke man met absoluut gouden handen. Ik ben van n 70A naar een 70D/E gegaan met 330 cc, anatomisch, dual plane, super blij mee!:D  Ik hoop dat deze man jou net zo happy gaat maken! Alvast veel succes met je eerste afspraak strakjes, op naar een spannend maar super gaaf avontuur!

Posted

Ik kom net van m'n laatste consult bij Koeijers vandaan. Hij heeft een goede uitleg over de bolling van een ronde en een anatomische. Als ik t hier zou uitleggen zou t een beetje warrig overkomen dus je moet hem daar zeker naar vragen!

Posted
2 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Ik kom net van m'n laatste consult bij Koeijers vandaan. Hij heeft een goede uitleg over de bolling van een ronde en een anatomische. Als ik t hier zou uitleggen zou t een beetje warrig overkomen dus je moet hem daar zeker naar vragen!

Toch ben ik wel erg benieuwd!!!! Dus kom maar op met je verhaal 

Posted

Nou.. Hier komt ie:

een ronde is overal gelijk, en je tepel komt in het midden op t hoogste punt. Bij een anatomische komt je tepel ook op t hoogste punt. Als je die twee op elkaar legt dan zie je dat meer bolling hebt bij de anatomische dan bij de ronde. Ook omdat er minder volume onder de tepel zit bij de anatomische terwijl dat bij de ronde evenveel is als erboven.

En nu ik dat zo terug lees is t nog niet duidelijk, haha maar als hij t uitlegt en t laat zien dan snap je t helemaal! Haha

@prisje81

Posted

@Vrouwtjelief oja dat had hij mij toen inderdaad ook gezegd dat anatomisch een mooie bolling heeft aan de bovenkant, alleen niet met zoveel uitleg. Fijn dat je het even zo beschrijft dan ben ik toch wat meer zeker van mijn keus voor anatomisch. Heb jij nu je keuze kunnen maken tussen rond en anatomisch? 

Liefs

Posted
2 uur geleden zei Mahina:

@Vrouwtjelief oja dat had hij mij toen inderdaad ook gezegd dat anatomisch een mooie bolling heeft aan de bovenkant, alleen niet met zoveel uitleg. Fijn dat je het even zo beschrijft dan ben ik toch wat meer zeker van mijn keus voor anatomisch. Heb jij nu je keuze kunnen maken tussen rond en anatomisch? 

Liefs

Ja zeker anatomisch! Ik denk dat ik ronde in m'n nakie echt niet mooi vind!

X

Posted
7 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Ja zeker anatomisch! Ik denk dat ik ronde in m'n nakie echt niet mooi vind!

X

Nee precies, bij mij ook niet omdat ik weinig borstweefsel heb. Bedankt voor je verhaal!! 

Liefs

Posted

Ja dat verhaal herken ik... Heeft ook te maken met hoe je tepel gepositioneerd is... En bij mij was er een klein verschil wat hij het beste met anatomische kon 'rechttrekken' zodat mijn borsten zo gelijk mogelijk zouden worden...

Enfin, dr Koeijers kan dat het beste zelf uitleggen en het is ook fijn om hem het zelf te horen vertellen terwijl hij uitlegt wat er in jouw specifieke situatie wel en niet mogelijk is.... 

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.