Ga naar inhoud

Sinas : 5 september 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op Thursday, June 30, 2016 om 22:39 zei Sabi:

Hey sinas

we hebben de zelfde operatie datum. En ook dezelfde pc

lache :43:

Ow echt waar. Grappig!spannend zeg  wat krijg jij? Ik twijfel nog over aantal cc. 350 of 375cc.  Wel ronde mentor Dual plane. Ik heb bewust na mijn vakantie  de datum gepland.  Dan kan ik op vakantie  nog lekker genieten . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik krijg 375 dual plane. Kom van een kleine 75B af en had vorige keer na 5 weken het resultaat van een 75D dus was er erg blij mee. Ik heb niet bewust voor die datum gekozen, was begin april al geopereerd ,aar helaas had ik complicaties waardoor ze eruit moesten. Dus moest weer 3 maanden wachten dus komt nu op 5 september uit.

nu eerst op vakantie en dan nog paar weken voorbereiden en dan gaan!!!

Waarom twijfel je nog over de maat?

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Saturday, July 02, 2016 om 12:03 zei Sabi:

Ik krijg 375 dual plane. Kom van een kleine 75B af en had vorige keer na 5 weken het resultaat van een 75D dus was er erg blij mee. Ik heb niet bewust voor die datum gekozen, was begin april al geopereerd ,aar helaas had ik complicaties waardoor ze eruit moesten. Dus moest weer 3 maanden wachten dus komt nu op 5 september uit.

nu eerst op vakantie en dan nog paar weken voorbereiden en dan gaan!!!

Waarom twijfel je nog over de maat?

xxx

 

Ow das balen! En dan weer eruit!pff.. wat had je  als ik vragen mag,je hoeft het niet te vertellen hoor . 

Ik wil niet te groot en toch natuurlijk! Daarom twijfel ik. 

Erg hè? 

Ben jij groot,klein? 

Fijn dat jij tevreden Was en hoop dat jij dat weer snel  wordt. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sinas

nee hoor mag je gerust weten, staat ook op mijn forum dus. Ik had een bacterie in beide borsten die op de implantaten vast is gas zitten. Dus dan is verwijderen de enige optie

ik ben 168 en weeg 56 kilo( maat 36) dus ben nietc zo groot

en als je het spannend vind dan sleep ik je er wel doorheen hoor op de verkoeverkamer/ wachtkamer

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
7 uur geleden zei Sabi:

Hoi sinas

bijna aan de beurt hè, begin je al zenuwachtig te worden?

en heb je nu de cv's gekozen die je wilt hebben

 

gr Sabi

HoI Sabi.  

Leuk je berichtje. Ja wel spannend. Ik heb nog niets  gehoord over hoe laat ofzo.  Ik weet nog niet. Ik denk 350cc omdat ik niet  te groot wil.  Maar twijfel nog steeds.  Maandag.maar eens mijn man laten keuren. 

De meeste zeggen groter pakken.  Je bent zo gewend.  Moeilijk. 

Ik vind het steeds spannender worden ..Ook de narcose. Nog nooit gehad. 

Jij nog wat tips of ervaringen ?

zijn welkom. 

Grtz sinas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey 

wanneer gaat ie kiezen dan? Want je ziet de pc pas als je de operatiekamer ingaat tenminste dat had ik de eerste keer en ben je dus alleen. Ik moet zeggen dat ik op een vrijdag geopereerd ben en dat was een extra operatiefaciliteiten waarop ze normaal niet opereren misschien gaat het op een maandag anders.

mijn advies is bij twijfel iets groter gaan, want inderdaad het went snel en bijna iedereen heeft achteraf zoiets van van mij mochten ze groter.

tips nee niet echt

wel dat je sokken mee moet nemen( tegen koude voeten tijdens operatie) en kleding die je heel makkelijk aan krijgt, vest met rits en bv wijde trainingsbroek want aankleden gaat even niet zo makkelijk na de operatie

verdere tips heb ik niet behalve gewoon over je heen laten komen.

ik was als de dood voor de narcose was bang dat ik wakker zou worden en meer van dat soort horror beelden. Maar geloof me iedereen probeert je erg op je gemak te stellen. Mijn zweethanden werden vast gehouden en er werden mij allerlei vragen gesteld over mijn vakantie plannen en voor ik het wist werd ik wakker met borsten.

ik moet als het goed is rond 12e ( had even gemaild ivm oppas voor de kids regelen) ze wist het nog niet met zekerheid maar dacht rond die tijd

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoi@SabiHoe laat wordt jij geopereerd?  Of moet je aanwezig zijn? Nu wel bekend? Ik moet om 8u aanwezig zijn. 

 Oké. .Zie ik hem dan pas...dan overleg  ik gewoon met de  arts zelf. Nog even over wat natuurlijker Is.  Want dat wil ik graag. Komt goed. Ik vertrouw  erop. Ik slaap slecht. Die narcose zit me niet zo lekker  dat vind ik het spannends Haha.  Jij  dus ook de eerste keer  Ow. .dikke sokken. Dat Is een goede tip! Ga ik doen.  Toi toi toi. 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sinas:

 

Hoi@SabiHoe laat wordt jij geopereerd?  Of moet je aanwezig zijn? Nu wel bekend? Ik moet om 8u aanwezig zijn. 

 Oké. .Zie ik hem dan pas...dan overleg  ik gewoon met de  arts zelf. Nog even over wat natuurlijker Is.  Want dat wil ik graag. Komt goed. Ik vertrouw  erop. Ik slaap slecht. Die narcose zit me niet zo lekker  dat vind ik het spannends Haha.  Jij  dus ook de eerste keer  Ow. .dikke sokken. Dat Is een goede tip! Ga ik doen.  Toi toi toi. 

 

Groetjes!

Jij ook alvast heel veel succes

ik moet pas om half 2 dus ga je niet meer zien

hou me op de hoogte hoe het is gegaan

groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi...

 

Operatie  geslaagd!  Wel veel misselijk  geweest maar mag niet klagen.  De terugweg  Was wel  zwaar in de auto. Maar goed.  Het ging eigenlijk  prima. Het Is een operatie  dus pijn hoort erbij ;) 

Ik heb voor 350cc gekozen  in overleg met de arts. Ik wil ze mooi en natuurlijk. Dus samen tot dit besluit  gekomen. 

Ben happy met wat ik nu zie!:wub: Verslagje  komt nog.  Nu geen puf voor. 

@Sabi.Hoe gaat je met jou?

gr x Sinas

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sinas:

Hoi...

 

Operatie  geslaagd!  Wel veel misselijk  geweest maar mag niet klagen.  De terugweg  Was wel  zwaar in de auto. Maar goed.  Het ging eigenlijk  prima. Het Is een operatie  dus pijn hoort erbij ;) 

Ik heb voor 350cc gekozen  in overleg met de arts. Ik wil ze mooi en natuurlijk. Dus samen tot dit besluit  gekomen. 

Ben happy met wat ik nu zie!:wub: Verslagje  komt nog.  Nu geen puf voor. 

@Sabi.Hoe gaat je met jou?

gr x Sinas

Hallo meid

gefeliciteerd!!!!! Ik werd om 3 uur geholpen en ben nu bijna thuis. Voel me prima beetje moe maar verder bovenverwachting. Maar je hebt nu natuurlijk nog wat verdoving in je lichaam. Gewoon je medicatie optijd innemen en dan komt het allemaal goed. Hopelijk kom je de nacht een beetje goed door

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sinas, gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen innemen en je heerlijk laten vertroetelen. Dan verloopt je herstel het best. 

Fijn herstel toegewenst. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sabi:

Hallo meid

gefeliciteerd!!!!! Ik werd om 3 uur geholpen en ben nu bijna thuis. Voel me prima beetje moe maar verder bovenverwachting. Maar je hebt nu natuurlijk nog wat verdoving in je lichaam. Gewoon je medicatie optijd innemen en dan komt het allemaal goed. Hopelijk kom je de nacht een beetje goed door

xxx

Fijn! Jij ook gefeliciteerd! Super. Ik heb steeds meer pijn en gezwollen. Dus  hen inderdaad  medicijnen gepakt en.lig in bed. Blijf jij dagen  in bed of ook al uit bed? Welterusten!  Goede nacht.  Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

@Sinas, gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen innemen en je heerlijk laten vertroetelen. Dan verloopt je herstel het best. 

Fijn herstel toegewenst. 

Veel liefs, Jaydee 

Dank je wel. Begint nu erg pijnlijk te worden en gezwollen. Dus optijd mijn medicijnen  innemen  inderdaad. 

Ik hoop dat ik de nacht goed doorkom.bedankt voor je berichtje.  

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Sinas:

@neen004

Bedankt! Hoe is het met jou? Ik zie dat je ook geopereerd  bent bij heyendael.  Hoe is je herstel? En resultaat?  Wat voor nice boobs heb jij gekregen?

ik ga proberen  te slapen.  

Welterusten.  X

Hoi, 

Ja klopt, ben nu 3 weken po en het gaat eigenlijk heel goed. Ik heb rechts het meeste last gehad en links eigenlijk niet. De eerste dagen zijn het zwaarst, daarna gaat het steeds beter! Als je mijn resultaat wilt zien, laat maar horen. Ik heb een privé album. Hoop dat je goed geslapen hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei neen004:

Hoi, 

Ja klopt, ben nu 3 weken po en het gaat eigenlijk heel goed. Ik heb rechts het meeste last gehad en links eigenlijk niet. De eerste dagen zijn het zwaarst, daarna gaat het steeds beter! Als je mijn resultaat wilt zien, laat maar horen. Ik heb een privé album. Hoop dat je goed geslapen hebt! 

Hoi neen. Ik heb moeizaam  geslapen.  Liggen  ging bijna niet. Kreeg ook veel rugpijn. Maar goed  hoort erbij denk ik maar. Mijn borsten  zijn ook erg gezwollen!  Komt goed.  

 

Ik zou je album graag willen  zien als dat mag. Dank je. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Sinas:

Fijn! Jij ook gefeliciteerd! Super. Ik heb steeds meer pijn en gezwollen. Dus  hen inderdaad  medicijnen gepakt en.lig in bed. Blijf jij dagen  in bed of ook al uit bed? Welterusten!  Goede nacht.  Xx

Oh dat is balen 

pik had er vorige keer ook zo last van. Waarschijnlijk was mijn spier nog uitgerekt en Frans zei dat hij ook geen nieuwe zakken heeft moeten maken dus ik voel ook echt een wereld van verschil met vorige keer.

slik wel gewoon braaf de medicijnen maar het valt me dit keer echt helemaal mee. Dus heb nu ook gelukkig meer het gevoel dat het wel goed zit dit keer.

laat je lekker verwennen ik lig weer even op bed met de iPad en Netflix.

ik wissel het een beetje af. Paar uur beneden en dan weer naar boven. Wordt anders zo stijf in mijn schouders en nek en rug.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sinas:

Hoi neen. Ik heb moeizaam  geslapen.  Liggen  ging bijna niet. Kreeg ook veel rugpijn. Maar goed  hoort erbij denk ik maar. Mijn borsten  zijn ook erg gezwollen!  Komt goed.  

 

Ik zou je album graag willen  zien als dat mag. Dank je. 

 

 

Ohh dat is minder fijn! Iedere nacht gaat het een beetje beter. Die rug is vervelend ja, heb ik ook nog steeds last van, maar ook wel minder. Brandnetelthee helpt! 

Heb je toegevoegd aan het album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. 

Even een vraag.  Vanaf wanneer  wassen jullie je haren zelf na een operatie?  En beetje fatsoeneren?  Ik heb de neiging om alweer  veel te doen. .Ik weet dat het niet mag..maar als ik weer op pad ga  wil ik zelf mijn haren  kunnen  doen.  Dat duurt  nog wel even naar het zal toch wel ereder dan 6 weken zijn of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed het vorige keer ook na een week ofzo, ook omdat ik het niet elke keer aan mij namen wilde vragen, die moest me al genoeg helpen. Dit keer heb ik 2 weken verlof en moet zeggen dat ik 1 keer mijn haar heb gewassen. Gewoon onder de kraan. Ik douche mijn bovenkant nog niet, omdat ik niet wil dat de pleisters nat worden. Weet dat ze nat kunne worden hoor, maar heb woensdag eerste check up met pc en wil pas nat maken nadat ze gecheckte zijn door hem. Beetje overbodig en paranoia misschien, maar zo ben ik dit keer helaas 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Mag je wel gewoon voorover buigen boven het bad als iemand anders je haren wast ? Want ik dacht dat je niet voorover mocht buigen? ik heb geprobeerd om zelf een staart te maken maar ik voel dat dat dus nog niet gaat :( . Maar ik ben ook vrijdag pas geopereerd :blush:

 

iemand tips hoe ik dit het beste aanpak?

 

Dank jullie wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.