Ga naar inhoud

Sinas : 5 september 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

even voorstellen. Ik ben moeder van 3 kinderen en 3 keer borstvoeding gegeven. Nu wil ik graag een borstvergroting, want het zijn hangende theezakjes geworden. Nu hele 75A ongeveer. 

Ik heb donderdag een afspraak bij A-klinieken ACCZ en 13 juni in uden bij Diana Gabriels.

Ik zou graag weten wat jullie adviseren. Ook wil ik nog informatie bij Kliniek Veldhoven. 

Ik hoor het graag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

ik weet het even niet. Ik ben bij aklinieken geweest,daar adviseren ze me  anatomische Poly urethaan protesten 375 cc. 

Ik ben nu gisteren bij Heyendaal geweest bij dr straten. Hij adviseerd me ronde implantaten mentor cohesive 1 350 of 375 cc.

Vandaag bij Kliniek Veldhoven geweest bij dr schiettecatte, hij adviseerd me ronde mentor cohesive 2 350 cc. Ik mag ook 375, maar voor wat natuurlijke zou hij voor 350 gaan.En ik misschien ook wel, ze moeten niet te veel opvallen. Niet dat iedereen zegt: heb jij een borstvergroting.

 

Nu heb ik van dr straten duidelijk gekregen waarom hij niet met poli urethaan werkt, en hij heeft me overtuigd, dus a klinieken valt af.

 

Hebben jullie advies waarom ik voor iets voor kiezen? Ervaring artsen/ klinieken? Waarom straten of schiettecatte. Ik vond ze beide aardig. Straten was iets rustiger, Schiettecatte maakt wat grappen, daar hou ik ook wel van. 

en wat is het verschil van Cohesive 1 en 2? Waarom de een en de ander? Ik heb 3 kinderen en bv gegeven, dus wat slappe totjes, maar geslaagd voor de potloodtest ;) . 

Wat zouden jullie doen als jullie twijfelen over de aantal cc?

ik heb nu 75 a slappe tieten, weet iemand welke cupmaat ik krijg bij Siltex high profile cohesive 1 350 cc of bij Siltex high profile 375 cc? 

Ik hoor graag reacties dan kan ik snel een keuze maken! Ik heb er zin in.

 

Groetjes Sinas! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook bij allebij op gesprek geweest alleen was mijn ervaring bij sciettecatte niet zo heel positief. Hij smeerde me af met alleen een lift. Ook had ik het idee daarzo dat het meer lopende band werk was. Gisteren bij frans straten geweest en gelijk een goed gevoel!! Werd echt ff de tijd voor je genomen en ik vond de omgeving ook prettiger. Als je twijfelt over de cc je kan beter te groot dan te klein hebben. Aan te groot ben je zo gewend :P

11 uur geleden zei Sinas:

Hoi,

ik weet het even niet. Ik ben bij aklinieken geweest,daar adviseren ze me  anatomische Poly urethaan protesten 375 cc. 

Ik ben nu gisteren bij Heyendaal geweest bij dr straten. Hij adviseerd me ronde implantaten mentor cohesive 1 350 of 375 cc.

Vandaag bij Kliniek Veldhoven geweest bij dr schiettecatte, hij adviseerd me ronde mentor cohesive 2 350 cc. Ik mag ook 375, maar voor wat natuurlijke zou hij voor 350 gaan.En ik misschien ook wel, ze moeten niet te veel opvallen. Niet dat iedereen zegt: heb jij een borstvergroting.

 

Nu heb ik van dr straten duidelijk gekregen waarom hij niet met poli urethaan werkt, en hij heeft me overtuigd, dus a klinieken valt af.

 

Hebben jullie advies waarom ik voor iets voor kiezen? Ervaring artsen/ klinieken? Waarom straten of schiettecatte. Ik vond ze beide aardig. Straten was iets rustiger, Schiettecatte maakt wat grappen, daar hou ik ook wel van. 

en wat is het verschil van Cohesive 1 en 2? Waarom de een en de ander? Ik heb 3 kinderen en bv gegeven, dus wat slappe totjes, maar geslaagd voor de potloodtest ;) . 

Wat zouden jullie doen als jullie twijfelen over de aantal cc?

ik heb nu 75 a slappe tieten, weet iemand welke cupmaat ik krijg bij Siltex high profile cohesive 1 350 cc of bij Siltex high profile 375 cc? 

Ik hoor graag reacties dan kan ik snel een keuze maken! Ik heb er zin in.

 

Groetjes Sinas! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ayaa:

Ik ben zelf ook bij allebij op gesprek geweest alleen was mijn ervaring bij sciettecatte niet zo heel positief. Hij smeerde me af met alleen een lift. Ook had ik het idee daarzo dat het meer lopende band werk was. Gisteren bij frans straten geweest en gelijk een goed gevoel!! Werd echt ff de tijd voor je genomen en ik vond de omgeving ook prettiger. Als je twijfelt over de cc je kan beter te groot dan te klein hebben. Aan te groot ben je zo gewend :P

 

dankje. ikheb allergie voor latex en joidium. ik vind juist dat schiettecatte dat juist heel serieus nam. vaak opgeschreven en uitleg erover gegeven. daar vond ik dr straten heel terughoudend in. die vroeg paar keer, net of hij er niet aan mee wilde werken. dus vandaar. Aan groot wen je, maar ik wil niet dat iedereen meteen ziwt dat ik een borstvergroting heb laten doen.moeilijk...jij hebt je keuze al gemaakt@ayaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ayaa:

Ik ben zelf ook bij allebij op gesprek geweest alleen was mijn ervaring bij sciettecatte niet zo heel positief. Hij smeerde me af met alleen een lift. Ook had ik het idee daarzo dat het meer lopende band werk was. Gisteren bij frans straten geweest en gelijk een goed gevoel!! Werd echt ff de tijd voor je genomen en ik vond de omgeving ook prettiger. Als je twijfelt over de cc je kan beter te groot dan te klein hebben. Aan te groot ben je zo gewend :P

 

Ik had nog een vraag voor dr straten, ik mocht mailen zeiden e aan de telefoon. En hij belde me vanavond nog netjes terug om alles duidelijk uit te leggen. Dat vond ik super! Dat noem ik dan wel service en fijn contact. Daar hou ik ook wel van! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week maandag Door Frans straten geopereerd. Ik zou hem iedereen aanraden! Wat een vakman ongelofelijk die man heeft gouden handen! Ik heb zelf 2 kinderen en had slappe hangende borsten. Ben bij 3 andere pc's geweest maar nergens had ik een goed gevoel. Toen ben ik naar Frans gegaan en Hij had me bij het consult kort maar krachtig uitgelegd wat hij me aanrade en wat hij dacht dat het beste bij mij zou passen. Ik dacht precies het zelfde. Het voelde zo goed bij hem dat ik meteen een afspraak heb gemaakt bij hem. Heb nergens spijt van! Het is misschien een man van weinig worden maar zijn daden zijn enorm! Nu anderhalve week later zijn mijn borsten al zo ontzettend mooi! Kan ook niet geloven dat ze nog mooier kunnen worden.. en zijn service is idd super! Je krijgt altijd vrijwel direct antwoord op je vragen. Kan hij je niet meteen te woord staan krijg je altijd een fijn advies van zijn assistente.

 

Succes met je keuze en doe waar jij je goed bij voelt. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Clea♡:

Ik ben vorige week maandag Door Frans straten geopereerd. Ik zou hem iedereen aanraden! Wat een vakman ongelofelijk die man heeft gouden handen! Ik heb zelf 2 kinderen en had slappe hangende borsten. Ben bij 3 andere pc's geweest maar nergens had ik een goed gevoel. Toen ben ik naar Frans gegaan en Hij had me bij het consult kort maar krachtig uitgelegd wat hij me aanrade en wat hij dacht dat het beste bij mij zou passen. Ik dacht precies het zelfde. Het voelde zo goed bij hem dat ik meteen een afspraak heb gemaakt bij hem. Heb nergens spijt van! Het is misschien een man van weinig worden maar zijn daden zijn enorm! Nu anderhalve week later zijn mijn borsten al zo ontzettend mooi! Kan ook niet geloven dat ze nog mooier kunnen worden.. en zijn service is idd super! Je krijgt altijd vrijwel direct antwoord op je vragen. Kan hij je niet meteen te woord staan krijg je altijd een fijn advies van zijn assistente.

 

Succes met je keuze en doe waar jij je goed bij voelt. 

 

Xx

Fijn voor je reactie @Clea♡

Heb je foto's? Wat heb je gekregen? Hoe was je maat eerst? Hoe gaat je herstel? Doe het rustig aan! 

Fijn herstel!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sinas:

Ik had nog een vraag voor dr straten, ik mocht mailen zeiden e aan de telefoon. En hij belde me vanavond nog netjes terug om alles duidelijk uit te leggen. Dat vond ik super! Dat noem ik dan wel service en fijn contact. Daar hou ik ook wel van! 

Ja dat is wel super fijn! Ik heb idd me keuze gemaakt word 16 augustus door Frans geopereerd. Ik krijg 450 of 500 cc high profile dual plane :) succes nog met kiezen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij schiettecatte geopereerd en ben zeer tevreden! In kliniek amstelveen. Hij was zo lief, legde af en toe een hand op mijn schouder dat het goed kwam en maakte grapjes. In kliniek amstelveen gaat het wel aan de lopende band door met se borstvegrotingen. Eerst ging ik en toen ik aan het uitslapen was ging de volgende al naar binnen, en zo ging dat heel de tijd door. Vond ik zelf niet erg want er was heel de tijd een verpleegster bij me die me ook super goed heeft geholpen!! Als ik op eindcontrole moet zal ik schiettecatte weer zien. Als ik vragen heb mag ik altijd bellen (maar dat ligt ook aan de kliniek waar ik ben geweest: aethetic beauty clinics veldhoven). De dag na de operatie belde ze me op hoe het met me ging. Je moet zelf kiezen waar je je het fijnse bij voelt, want de meningen verschillen alijd :) wat ik niet erg vind, vind de ander wel. Succes alvast met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn beide top artsen! Als je twijfelt tussen beide zou ik foto's op zoeken en kiezen voor de man die de mooiste borsten maakt. Ik vind die van Straten zo mooi dat ik voor hem ben gegaan. Ik heb niets meer dan lof over die man! Ze waren super lief.  Altijd netjes antwoord op mijn vragen en ook als je vragen net wat ingewikkelder zijn ipv standaard. Als je via Heyendael gaat komen ze die dag nog langs met een bloemetje om te kijken hoe het is gegaan. Echt top! 

En ja dat de volgende naar binnen gaat terwijl jij op de uitslaap kamer ligt is meer dan logisch dat gebeurd overal zo tenzij jij de enige bent die is ingepland op die dag haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel.  

Wat zouden jullie me adviseren?

360cc of 375cc  met dit formaat? Ik wil ze wel natuurlijk.  Het wissen sowies ronde van mentor.  Ik denk coh1. Dat adviseerde straten. Coh 2 advis eerder schiettecatte. 

Ik vind het zo moeilijk! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja ik ben geen pc dus kan niet zomaar zeggen van: die moet je doen! Wat belangrijk om te weten is (vind ik dan altijd) zijn de maten. Hoe breed zijn jouw borsten en hoe breedt zijn de protheses cq hoe ver gaan ze aan de zijkant uitsteken?

Ik heb 450cc en ik zat te twijfelen over 500cc. Echter eerder die protheses enkel breder en niet zo zeer met meer projectie (het uitsteken van). Daarom heb ik bewust niet voor 500cc gekozen. Is dit niet aan de orde dan zou ik voor de grootste gaan omdat het verschil minimaal is! 

En ja CO I of II. Hoe willen de arts ze gaan plaatsen? Straten doet bijna altijd dual plane en Schietecatte?? 

Het verschil zit hem in de hardheid. II is harder waardoor er minder snel rimpels ontstaan. En die kan je weer zien bij een dunne huid. Je kan bijvoorbeeld nog bij Straten navragen waarom hij juist voor I kiest en niet voor II. Maar aan de andere kant is het opvallend dat Schiettecatte voor II kiest. Want mentor rimpelt sneller dan andere merken (heb ik begrepen, pin me er niet op vast).

Vraagje: Ben je bij beide mannen via Diana Gabriels gekomen of gewoon direct bij hun eigen kliniek? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Nou ja ik ben geen pc dus kan niet zomaar zeggen van: die moet je doen! Wat belangrijk om te weten is (vind ik dan altijd) zijn de maten. Hoe breed zijn jouw borsten en hoe breedt zijn de protheses cq hoe ver gaan ze aan de zijkant uitsteken?

Ik heb 450cc en ik zat te twijfelen over 500cc. Echter eerder die protheses enkel breder en niet zo zeer met meer projectie (het uitsteken van). Daarom heb ik bewust niet voor 500cc gekozen. Is dit niet aan de orde dan zou ik voor de grootste gaan omdat het verschil minimaal is! 

En ja CO I of II. Hoe willen de arts ze gaan plaatsen? Straten doet bijna altijd dual plane en Schietecatte?? 

Het verschil zit hem in de hardheid. II is harder waardoor er minder snel rimpels ontstaan. En die kan je weer zien bij een dunne huid. Je kan bijvoorbeeld nog bij Straten navragen waarom hij juist voor I kiest en niet voor II. Maar aan de andere kant is het opvallend dat Schiettecatte voor II kiest. Want mentor rimpelt sneller dan andere merken (heb ik begrepen, pin me er niet op vast).

Vraagje: Ben je bij beide mannen via Diana Gabriels gekomen of gewoon direct bij hun eigen kliniek? 

Fijn voor je reactie. Ik heb brede borsten. 13.9 cm  Er kan wel meer in zei de arts. Over de 400cc als ik zou willen..Maar dat wordt niet natuurlijk  bij mijn lichaam. Denk jij dat verschil van 350 en 375 cc minimaal is? Thanks 

Ik heb straten nog aan de telefoon gehad over Coh 1. Hij ziet geen aanleiding om Coh 2 te plaatsen . Co1 valt iets natuurlijker. Wordt dual plane geplaatst. Advies van beide artsen. Straten zei dat Coh 2 ook mag als ik dat perse zou willen.  Hij heeft fijne uitleg gegeven. Dus ik vertrouw erop dat hij de expert is. Hij staat ook goed aangeschreven dus ....

 

Ik ben gewoon naar hun kliniek  gegaan.  Bij Diana  had ik een afspraak in ude. Dat duurde zolang dat ik rechtstreeks  heb gebeld met  deze klinieken  en  daar Was eerder plaats. Diana  in Uden heb ik afgezegd omdat ik weet dat het 1 van deze 2 wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Sinas said:

Fijn voor je reactie. Ik heb brede borsten. 13.9 cm  Er kan wel meer in zei de arts. Over de 400cc als ik zou willen..Maar dat wordt niet natuurlijk  bij mijn lichaam. Denk jij dat verschil van 350 en 375 cc minimaal is? Thanks 

Ik heb straten nog aan de telefoon gehad over Coh 1. Hij ziet geen aanleiding om Coh 2 te plaatsen . Co1 valt iets natuurlijker. Wordt dual plane geplaatst. Advies van beide artsen. Straten zei dat Coh 2 ook mag als ik dat perse zou willen.  Hij heeft fijne uitleg gegeven. Dus ik vertrouw erop dat hij de expert is. Hij staat ook goed aangeschreven dus ....

 

Ik ben gewoon naar hun kliniek  gegaan.  Bij Diana  had ik een afspraak in ude. Dat duurde zolang dat ik rechtstreeks  heb gebeld met  deze klinieken  en  daar Was eerder plaats. Diana  in Uden heb ik afgezegd omdat ik weet dat het 1 van deze 2 wordt!

Oh ja dan heb je idd best brede borsten. Die van mij waren 13 cm en ik heb 450cc gekregen.

En het verschil tussen 350 en 375 is echt minimaal. Het verschil is alleen iets wat jij kan zien en niet echt met het blote oog merkbaar is.

En het klopt wat Straten zegt. Ook Co I voelt natuurlijker omdat het net iets zachter is :)  En beter dat je rechtstreeks bent gegaan! Zo krijg je super service!

Heb je al een keuze gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Bruisend:

Oh ja dan heb je idd best brede borsten. Die van mij waren 13 cm en ik heb 450cc gekregen.

En het verschil tussen 350 en 375 is echt minimaal. Het verschil is alleen iets wat jij kan zien en niet echt met het blote oog merkbaar is.

En het klopt wat Straten zegt. Ook Co I voelt natuurlijker omdat het net iets zachter is :)  En beter dat je rechtstreeks bent gegaan! Zo krijg je super service!

Heb je al een keuze gemaakt?

Ik denk arts straten. Maar cc weet ik nog niet.  Ik hoor dat bijna iedereen tevreden Is over hem.  

Maar ik wil in de album foto's bekijken van de artsen.  Kan ik ook daarop selecteren? Dat lukt me niet. .Maar misschien kan het ook niet.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Summer2:

Ik ben bij schiettecatte geopereerd. Ik voeg je wel toe aan mijn album. Je kan ook schiettectte in de zoekbalk typen en dan links naast de zoekbalk 'afbeeldingen' selecteren.

Dank Je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Sinas said:

Ik denk arts straten. Maar cc weet ik nog niet.  Ik hoor dat bijna iedereen tevreden Is over hem.  

Maar ik wil in de album foto's bekijken van de artsen.  Kan ik ook daarop selecteren? Dat lukt me niet. .Maar misschien kan het ook niet.   

Klopt kan ook niet! Maar je kan wel zoeken op straten en dan iedereen die bij hem is geweest neuzen op profiel pagina haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Sinas said:

@Bruisend

Ik heb mijn keuze bijna gemaakt. Ik denk Straten, maar twijfel over nazorg. Wat eronder valt en wat niet? En hoeveel jaren ik dat zou doen. Nog tips voor me?

x

Beste om dat te overleggen met je PC en wat goed voor jou voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He meis,

ik zie dat je een operatie datum hebt, dus ik heb gelijk even je titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, in dit topic kun je ook na je operatie je verslag schrijven, vragen en updates, en heb je alles netjes in 1 topic bij elkaar staan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.