Ga naar inhoud

Sinas : 5 september 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi...

 

@Sabi wat spannend woensdag.  Ik mag donderdag.  Ik heb wel gedouche en manlief heeft mijn haren gewassen. Ik voelde me echt niet fris na de operatie Haha.  En vette huid. Denk van de narcose. Krijg Jij woensdag  de borstband? Heb jij die de vorige keer ook.omgehad? Hoe was dat?  

Heeft iemand  ervaring  met de borstband?  Die zie je altijd zitten of niet? Boven  je kleding uit? 

@MissBoobie93 ik weet niet of dat mag.  Vooroverbuigen?  Misschien  even. Maar goede vraag! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja echt schoon is het misschien niet

maar moet zeggen met een washand met veel schuim van de rituele erop is het toch wel erg lekker

en mijn haar is wel vet dus draag ik die gewoon in een staart.

frans heeft mij geen borstband gegeven vorige keer, volgens mij is dat alleen als je borsten erg naar buiten staan of erg hoog zitten zodat ze beter op hun plaats komen. Geloof ook niet dat ik hem dit keer krijg want ze zien er tot nu toe prima uit.

ik heb vorige keer niet gebukt om mijn haar te wassen maar ben op mijn knieën op een krukje gaan zitten boven de wasbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sabi. Ow ik ging er vanuit dat iedereen die krijgt. Haha. Maar 1 borst zit nog redelijk hoog volgens mij.  Maar zijn zullen het wel beter weten. Dus  ikn wacht rustig af donderdag. 

Ik heb meer last van mijn re borst. 

Hoe gaat het met je Sabi? Minder pijn? Kun je een beetje vooruit? Nu extra spannend na de vorige  keer of valt het wel mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sinas ik ben dit keer wel wat meer paranoïde, maar merk wel dat ik het elke dag een klein beetje meer opzij kan zetten. Durf alleen nog niet plannen te maken voor bv lingerie te kopen. Verder gaat het eigenlijk wel prima, zit aan minimum aspirine. Wordt alleen de afgelopen 2 nachten wakker van de maagzuur dat is wel vervelend maar geen wereldramp. En hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Sabi:

@sinas ik ben dit keer wel wat meer paranoïde, maar merk wel dat ik het elke dag een klein beetje meer opzij kan zetten. Durf alleen nog niet plannen te maken voor bv lingerie te kopen. Verder gaat het eigenlijk wel prima, zit aan minimum aspirine. Wordt alleen de afgelopen 2 nachten wakker van de maagzuur dat is wel vervelend maar geen wereldramp. En hoe is het met jou?

Hoi Sabi,

 

dat geloof ik. Dat zou ik ook hebben denk ik. Snap dat je extra voorzichtig bent met douchen en dergelijke. Ik heb vanochtend zelfstandig gedoucht, alleen afdrogen met hulp. Ik slik nog wel paracetamol. Ik Heb veel rugpijn, en ook als ik lig veel pijn op mijn borst. Maar hoort erbij denk ik. 

 

Ik doe alles nog rustig aan. Dat moet ook wel, ook nog een middagdutje. Ik heb wel meer hoofdpijn de laatste dagen, ik weet niet of dat herkenbaar is? 

Ik ben benieuwd wat ze zeggen donderdag op controle. Spannend! 

Jij mag morgen..Succes!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het haren wassen.. Ik heb een plastic tuinstoel in de douche gezet. Als dat past raad ik het echt aan! Ik was mijn haar zittend en kan zo beter bij mijn hoofd en kan het dan ook rustiger aan doen. Staand douchen vond ik in het begin erg vermoeiend. Nu is het meer een luxe om zittend te douchen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sinas De controle ging goed. de littekens zien er in vergelijking met vorige keer echt zoveel beter uit. Alles is netjes dicht en geen vochtplekken zoals vorige keer. Hij heeft ook netjes mijn oude littekens weggesneden en de nieuwe zagen er goed uit. Moet alleen nog even een week die neuszalf opsmeren en voordat ik de gaasjes plaats voordat je de bh aantrekt maak ik ze nog even schoon met alcohol de komende tijd.

waarom een borstband? Staan ze te ver uit 1 of te hoog en hoe zit ie? Hoe gaat ie verder met de pijn en slapen en arm bewegingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

@Sabi  fijn zeg. Goed te horen.  1 borst staat hoger.  Echt een bobbel. Die borst doet ook het meest pijn.  Dus vandaar de borstband. Dat Had ik wel verwacht.  Het slapen  gaat wel en met de pijn ging het ook beter. Maar nu die borstband. ..dan heb ik weer meer pijn. Hoop  dat die pijn ook zo weg Is.  Ik heb veel last van onderrug. Ze zei dat het te maken heeft met op de rug slapen. Dus mag op de zij slapen. Maar dat Is nob niet te doen ivm de pijn.  Super pijn gehad begin vd nacht. Kon ook niet overeind. Dus maar weer op de rug met aantal kussens onder mijn hoofd. Dat ging beter.  Al met al gING het beter voor de controle  haha. Komt wel goed.  Even geduld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het de vorige keer ook.mijn nek en schouders deden zo'n pijn dat mijn man ze na 2 weken elke avond moest los masseren, wat een hel en inderdaad bij mij kwam het ook door mijn slechte houding overdag en als ik in mijn bed lag. Ik lig nu vanaf dag1 op mijn zij en eerst dacht ik nog van misschien is het niet goed en vervormen ze zo, maar heb mijn nacht rust echt nodig en vind ze nog steeds mooi gevormd dus

 

ik heb hier vaker gelezen dat de borstband erg irritant zit, maar ja als het helpt

hwb he gehoord hoe lang die om moet en is het alleen voor thuis??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, September 16, 2016 om 13:52 zei Sabi:

Ik had het de vorige keer ook.mijn nek en schouders deden zo'n pijn dat mijn man ze na 2 weken elke avond moest los masseren, wat een hel en inderdaad bij mij kwam het ook door mijn slechte houding overdag en als ik in mijn bed lag. Ik lig nu vanaf dag1 op mijn zij en eerst dacht ik nog van misschien is het niet goed en vervormen ze zo, maar heb mijn nacht rust echt nodig en vind ze nog steeds mooi gevormd dus

 

ik heb hier vaker gelezen dat de borstband erg irritant zit, maar ja als het helpt

hwb he gehoord hoe lang die om moet en is het alleen voor thuis??

Hoi.

 

De band moet ik 24u per dag om. Mag af als ik mijn sportbh ook uit mag. Dus nog 3.5 week te gaan.  Ik ben er al iets meer aan gewend en ik zie al duidelijk  verschil!  Dus het helpt.  Helemaal  happy.  Ik heb mijn rug/nek paar keer laten masseren.  Helpt echt wel. Verder mag het herstel sneller gaan Haha.  Ik moet echt rustdagen  in plannen en mezelf steeds rustig houden

 

Hoe gaat het met jou @Sabi?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sinas

durf het eindelijk hardop te zeggen. Hier gaat het perfect.littekens zijn perfect dicht en korsten zijn verdwenen. Wat ik alleen wel heb is dat ik ze steeds iets meer naar buiten vind gaan. Is echt maar me werk hoor, maar aangezien ik ze zo mooi vind en ik zelfs een mooi decolleté heb, wil ik ze zo houden en ben zelfs in twijfel om een borstband aan te schaffen. Helpt dat ook om ze niet naar buiten te laten gaan en zou dat na 3,5 week nog zin hebben

misschien iemand een suggestie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Sabi

 

Ik lees je bericht  nu pas. Een borstband helpt zeker om ze dichterbij elkaar te brengen. Ditnheeft de verpleegkundige  tegen me gezegd...als je hem goed doet..drukt het ook tegen de buitenkant van de protheses.  En ik heb  zelfs gelezen hier dat meiden na 6 weken nog een borstband  dragen. Dus ik denk het al heb ik er geen ervaring  mee. 

Fijn  dat het goed gaat verder. Ik ben nog erg moe. Zeker als ik wat heb gedaan..even gewerkt  ofzo. Ik werk nog niet volledig. Ik heb nog wel pijn  helaas.  Verder ziet het er goed uit. Littekens ook! Ik ben blij! 

Blij dat ik na volgende  week weer mag sporten. Ik heb daarover nog wel een aantal vragen ...die heb ik gemaild naar de kliniek.

 

Gr sinas 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎5‎-‎9‎-‎2016 om 19:14 zei Sinas:

Hoi...

 

Operatie  geslaagd!  Wel veel misselijk  geweest maar mag niet klagen.  De terugweg  Was wel  zwaar in de auto. Maar goed.  Het ging eigenlijk  prima. Het Is een operatie  dus pijn hoort erbij ;) 

Ik heb voor 350cc gekozen  in overleg met de arts. Ik wil ze mooi en natuurlijk. Dus samen tot dit besluit  gekomen. 

Ben happy met wat ik nu zie!:wub: Verslagje  komt nog.  Nu geen puf voor. 

@Sabi.Hoe gaat je met jou?

gr x Sinas

Gefeliciteerd! Ik heb een vraagje, ik wil mijn bv ook bij dr Straten doen, maar krijg je na de operatie verband om of hoe werkt hij?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei savi:

Gefeliciteerd! Ik heb een vraagje, ik wil mijn bv ook bij dr Straten doen, maar krijg je na de operatie verband om of hoe werkt hij?

x

Hoi hoi...Dank je wel. Na de operatie krijg je een sportbh aan. Deze moet je je 6 weken dag en nacht  aan. Dus ik raad aan er 2 te kopen...voor als je er 1 in de was hebt. Je hebt doorzichtige pleisters op je wondjes. Deze halen zij eraf tijdens eerste consult.  Ongeveer 8-12 dagen na de operatie.  Met deze pleisters mag je gewoon douchen.  Hechtingen  zijn oplosbaar. Daar kijken zij ook meteen naar.  Hele fijne arts en mooi resultaat!  

Ben je al consult  geweest of nog niet? 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

jeempie rot om te lezen dat je nog zoveel last hebt.

het moe zijn gedeelte herken ik wel, kan wel alles doen wat ik wil maar vaak val ik s avonds op de bank rond 10e in slaap. Hopelijk wordt dat beter maar dat is echt alleen als ik in rust stand ben, kan best in de weekenden langer wakker blijven als ik bv op visite ben. 

Heb de borstband toch maar niet aangeschaft, was bang dat ze teveel naar buiten zouden gaan maar na een paar foto's te hebben gemaakt denk ik waar zeur ik om ze zijn perfect. Zou niet weten hoe je foto's kan bijvoegen anders zou ik ze trots showen. Ze zijn ook al heel goed ingedaald en ben me er meestal niet eens meer van bewust dat ik pas 5 weken geleden ben geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sabi @Sabi

fijn dat je blij bent! En je goed voelt . Ik ben ook blij en net nieuwe bh's gekocht. Echt. 75d of 70e. In shock. Haha. Kan niet wachten om deze aan te doen. Ik denk dat het ook wel pijn scheelt als de band af Is.  Zit stevig..maar dat strakke ben ook beu. Dus nog 1 weekje! Ze raden me wel aan om in de nacht nog even sportbh aan te doen en met sporten  ook nog  de band. 

Kan niet wachten  om alles op te bouwen en hopelijk  trekt zo de pijn ook langzaamaan weg. 

Ik heb wel foto's  bij mijn profiel. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.