Ga naar inhoud

vermer : 9 mei 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Iedere 2.5 uur paracetamol is echt teveel van het goede,iedere 6 uur 1000 mg paracetamol en iedere 12 uur celebrex, verdeel het dan even op deze manier:

paracetamol: 11.00 - 17.00 - 23.00 - 05.00 ( voor deze laatste ook echt je wekker zetten)

celebrex :     08.00 -  20.00

Op deze manier bouw je een goede spiegel op.

Mocht het nu met deze pijnstilling nog te heftig zijn dan kun je altijd eventueel een recept vragen voor iets zwaarders, bijv: tramadol.

xxx

oh, oke dank je wel!! Dit was het advies vd kliniek, 6x per dag 1000 mg paracetamol en na ontbijt en 's avonds celebrex. De consulente belt me vandaag nog, ik vraag haar ook even maar denk dat jouw schema me wel past. Al die troep hou ik helemaal niet van, maar van teveel pijn natuurlijk ook niet, hihi. Dank voor het meedenken, doet me goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei vermer:

oh, oke dank je wel!! Dit was het advies vd kliniek, 6x per dag 1000 mg paracetamol en na ontbijt en 's avonds celebrex. De consulente belt me vandaag nog, ik vraag haar ook even maar denk dat jouw schema me wel past. Al die troep hou ik helemaal niet van, maar van teveel pijn natuurlijk ook niet, hihi. Dank voor het meedenken, doet me goed.

Vraag het inderdaad dan maar even na, want ik wil niet tegen het advies van de kliniek in gaan, ik ben natuurlijk geen arts, maar 6 keer per dag 1000 mg paracetamol is echt heel veel ( staat ook aangegeven in de bijsluiter, max 4000 mg per 24 uur)

De eerste paar dagen heb je gewoon pijnstilling nodig, en je gaat dadelijk vanzelf merken wanneer je af kunt gaan bouwen.

Doe lekker rustig aan, goed drinken, en laat je maar lekker verwennen.

Ik wens je een goed herstel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lonneke01:

Ik ben gister ook geweest! Echt top de verzorging daar he!! K heb wel flink pijn. Mocht niet in bed blijven maar vandaag echt wel want rondlopen is t nog niet! Hoe gaat t bij jou?

Wat leuk om van jou te horen! Was je voor of na mij, ik 14 uur. Ik ook pijn hoor, zit op bed, wel elke 15 minuten eraf voor oefening, wat een straf is dat, doe jij die ook? Vond de mensen echt lief daar, zorgzaam. Hoeveel cc heb jij? Ik 275, Dual plane. Leuk om van je op de hoogte te blijven, gezien zelfde dag en kliniek!

ik hoop dat je pijn snel minder wordt, dit is de ergste dag. Succes meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei vermer:

1 dag po, ik ben blij ☺

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er goed uit ik moet nog n foto maken strak. Ik doe de oefening als k richting wc ga. Ik heb 395 anatomisch dual plane moest er om 1 zijn dus was voor jou aan de beurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei lonneke01:

Ziet er goed uit ik moet nog n foto maken strak. Ik doe de oefening als k richting wc ga. Ik heb 395 anatomisch dual plane moest er om 1 zijn dus was voor jou aan de beurt

ik dacht elke 15 minuten die oefening??? Pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Daantje85:

@vermer mooi hoor! Ziet er al goed uit!

heb je trouwens van tevoren een sport beha aangeschaft? Ik heb niet van Accz gehoord dat dat moet namelijk. En jij @lonneke01?

Dank je!! Geen beha aangeschaft, hoefde idd niet. Je krijgt óf een band zoals ik óf een drukbeha. Dat laatste volgens mij alleen als het voor de spier is. Bij dp of achter de spier de band dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Daantje85:

@vermer mooi hoor! Ziet er al goed uit!

heb je trouwens van tevoren een sport beha aangeschaft? Ik heb niet van Accz gehoord dat dat moet namelijk. En jij @lonneke01?

@Daantje85 nee ik heb alleen een band die moet 3 weken om en erna mag ik weer gewone bh's aan. Heb wel die poly nog wat prothesen dus een herstel van maar 3 weken. En als t zo doorgaat heb k morgen bijna geen pijn meer want deze os drastisch verminderd sinds gister

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei vermer:

Hm, ik dacht dus dat vandaag de ergste dag was, sprak ik net de consulente moest ze me helaas teleur stellen: die komt morgen nog... aargh. Is dat jullie ervaring ook??

Nou @vermerhoe voel je je? Ik heb vannacht wel opgezeten omdat ik het beu was in een houding te liggen maar k heb niet zoveel pijn vandaag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei lonneke01:

Nou @vermerhoe voel je je? Ik heb vannacht wel opgezeten omdat ik het beu was in een houding te liggen maar k heb niet zoveel pijn vandaag 

nou, heb wel redelijk geslapen maar voel me verrot nu. Denk dat de pijn minder is maar wel anders, scherper en meer in mijn borst ipv spierpijn. Jij dan? Zo maar eerst de pil erin :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei vermer:

nou, heb wel redelijk geslapen maar voel me verrot nu. Denk dat de pijn minder is maar wel anders, scherper en meer in mijn borst ipv spierpijn. Jij dan? Zo maar eerst de pil erin :lol:

Ik zit op de bank, liggen krijg kneus en nekpijn van. Spierpijn heb ik idd niet. T bubbelt als ik adem hahahaha t is zoo raar. Verder als k weer eens mn armen beweeg wat pijn maar eig valt t goed mee. Pijnstillers neem ik om te voorkomen dat k pijn ga krijgen maar t voelt niet alsof ik ze nodig heb. Vanavond eens lekker douchen

Link naar reactie
Delen op andere sites

klinkt goed @lonneke01 hier gaat het ook echt beter. Zit wel op bed want anders snappen mijn kids er niets van volgens mij. Geen geborrel hier, af en toe schiet er wel iets door mijn borst. Pijnstillers wel echt nodig, vlak voordat ik mag voel ik het echt wel. En zó moe, alle energie gaat naar herstel denk ik. Maar gaat dus boven verwachting goed, jeeeej!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎9‎-‎5‎-‎2016 om 22:16 zei BoysMom:

Ik ben benieuwd, doe vooral rustig aan!! Ja ik heb ze ook Dual Plane :) 

voel mij heel erg goed en kan eerlijk gezegd bijna alles al. Heb wat vocht nog tussen mijn borsten, maar ik klaag echt niet! Ik wens iedereen dit herstel! 

Slaap lekker. En neem op tijd je medicijnen. 

Liefs

@BoysMom heb net je foto's gezien en ze zijn mooi geworden zeg!! ^_^Weet niet hoe ik dat bij je album kan zetten dus dan maar zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei BoysMom:

Ahhhh dank je wel!!!

Hoe gaat het met jou?

ja gaat wel beter, onwijs moe en wat benauwd maar verder valt de pijn sinds uurtje of 11 mee. Joepie!! Vocht begint nu net te komen, hoorde net wat klotsjes net boven de band :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

linker wond, is bloeduitstorting toch? Lijkt me normaal? Toch benieuwd of anderen dit ook hebben (gehad). Dank voor reacties, xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.