Jump to content

vermer : 9 mei 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

mijn naam is Vera, ik ben 34 jaar, 2 kids en een lieve man. Na 2x borstvoeding en veel kilo's weer te zijn afgevallen is er, van mijn sowieso al kleine borsten heeeeel weinig over. Na lang nadenken en twijfelen etc gaat het morgen gebeuren, ik krijg borsten!

fijn dat ik deze site heb gevonden, ik lees er graag over en zal zeker de komende weken pijntjes (of pijnen) en onzekerheden hier opzoeken.

• Replies 76
  • Created
  • Last Reply
Posted

Dank jullie wel! Ik schaam me rot maar ben accuut kwijt hoeveel cc ik heb gekozen, haha. Geloof 240. Vind het wel raar dat ik dat nergens in mijn papieren heb staan. Ik laat wel weten hoeveel het is geworden :lol:

Posted

Succes vandaag :)

Posted

Hoi Vera,

Heel veel succes vandaag. Ben benieuwd naar je operatieverslag later en misschien eventueel foto's? 

:71:Good luck. (Ben zelf vrijdag aan de beurt)

Xx

Posted

Wat spannend zeg heel veel succes.

ik Ben volgende week dinsdag aan de beurt.

ben benieuwd naar je verslag 

Posted

En we zijn onderweg! Onwijze zenuwen in mijn buik maar ook wel gezonde spanning. Net nog even bij reformzaak geweest om spirulina te halen, zou goed kunnen helpen na narcose, om troep eruit te krijgen maar ook voor herstel en energie. Zou te gek zijn natuurlijk :)

ik vind het fijn om van me af te typen dus wordt vervolgd.

Posted
9 minuten geleden zei vermer:

En we zijn onderweg! Onwijze zenuwen in mijn buik maar ook wel gezonde spanning. Net nog even bij reformzaak geweest om spirulina te halen, zou goed kunnen helpen na narcose, om troep eruit te krijgen maar ook voor herstel en energie. Zou te gek zijn natuurlijk :)

ik vind het fijn om van me af te typen dus wordt vervolgd.

Succes! En hopen dat de spirulina werkt,  ik heb alleen gehoord dat je juist daarvan in het begin misselijk kan worden, dus doe voorzichtig :)

Posted

Wauw super spannend !

Onwijs veel succes vandaag, hopelijk heb je een snel herstel en alvast gefeliciteerd met je nieuwe dames!!:43:

Posted

Oooh ik ben een beetje laat, wild je nog succes wensen maar het zal er wel al opzitten ondertussen. Hoe is t gegaan meid?

Posted

wauw, ik heb borsten!!! Even kort want ben heel moe maar het is top gegaan, echt Super! Allemaal lieve mensen, goed wakker geworden, niet misselijk oid en kon snel weer naar huis. Nu wel pijn, zware druk en diep inademen is pijnlijk maar te doen. Nu klaar voor de nacht, ingebouwd met kussens door de liefste man van de wereld en wel ongerust voor morgen, de pijn zal erger zijn ga ik van uit.

is dual plane, 275 cc geworden. Whaaa, ik heb echt borsten, blij blij.

Posted
6 minuten geleden zei vermer:

wauw, ik heb borsten!!! Even kort want ben heel moe maar het is top gegaan, echt Super! Allemaal lieve mensen, goed wakker geworden, niet misselijk oid en kon snel weer naar huis. Nu wel pijn, zware druk en diep inademen is pijnlijk maar te doen. Nu klaar voor de nacht, ingebouwd met kussens door de liefste man van de wereld en wel ongerust voor morgen, de pijn zal erger zijn ga ik van uit.

Gefeliciteerd!!!!! Geniet er van en doe heeeeeeeel rustig aan!! Ik heb vorige week 275cc gekregen!!! Ben benieuwd naar jouw foto's!! Geniet ervan. 

Liefs

Posted
10 minuten geleden zei vermer:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies,Vermer. Nu lekker uitrusten, op tijd je medicijnen en je lekker laten verwennen door de liefste man van de wereld ( eeeeehhhhh, ik dacht dat die al hier bij mij woonde :45:). Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Xx

Posted
11 minuten geleden zei BoysMom:

Gefeliciteerd!!!!! Geniet er van en doe heeeeeeeel rustig aan!! Ik heb vorige week 275cc gekregen!!! Ben benieuwd naar jouw foto's!! Geniet ervan. 

Liefs

ik zal morgen eens kijken hoe dat werkt met foto's enzo! Hoe gaat het nu, week PO (toch, :huh:zo noemen we dat). Ook Dual plane? Zo blij met dit forum!

Posted
21 minuten geleden zei vermer:

ik zal morgen eens kijken hoe dat werkt met foto's enzo! Hoe gaat het nu, week PO (toch, :huh:zo noemen we dat). Ook Dual plane? Zo blij met dit forum!

Ik ben benieuwd, doe vooral rustig aan!! Ja ik heb ze ook Dual Plane :) 

voel mij heel erg goed en kan eerlijk gezegd bijna alles al. Heb wat vocht nog tussen mijn borsten, maar ik klaag echt niet! Ik wens iedereen dit herstel! 

Slaap lekker. En neem op tijd je medicijnen. 

Liefs

Posted
10 uur geleden zei BoysMom:

Ik ben benieuwd, doe vooral rustig aan!! Ja ik heb ze ook Dual Plane :) 

voel mij heel erg goed en kan eerlijk gezegd bijna alles al. Heb wat vocht nog tussen mijn borsten, maar ik klaag echt niet! Ik wens iedereen dit herstel! 

Slaap lekker. En neem op tijd je medicijnen. 

Liefs

Wat een fijn bericht, geeft goede hoop!! Ik heb een redelijke nacht gehad, boven verwachting wel. Nu veel pijn, vooral met opstaan. En net ging er een bubbel door mijn borst, raar gevoel!! Ik ben van plan elke 2,5 uur paracetamol te nemen, vanmorgen begonnen met celebrex en die neem ik ook voor het slapen. Klinkt dat reëel? Hou ik nog wat over voor in de nacht. Nou, ik ga voor hetzelfde herstel als boysmom^_^

xx

Posted
36 minuten geleden zei vermer:

Ik ben van plan elke 2,5 uur paracetamol te nemen, vanmorgen begonnen met celebrex en die neem ik ook voor het slapen. Klinkt dat reëel? Hou ik nog wat over voor in de nacht.

He meis,

Iedere 2.5 uur paracetamol is echt teveel van het goede,iedere 6 uur 1000 mg paracetamol en iedere 12 uur celebrex, verdeel het dan even op deze manier:

paracetamol: 11.00 - 17.00 - 23.00 - 05.00 ( voor deze laatste ook echt je wekker zetten)

celebrex :     08.00 -  20.00

Op deze manier bouw je een goede spiegel op.

Mocht het nu met deze pijnstilling nog te heftig zijn dan kun je altijd eventueel een recept vragen voor iets zwaarders, bijv: tramadol.

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.