Ga naar inhoud

Infectie na borstvergroting


Maartje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Maartje:

Ik snap zo goed dat je je veel zorgen maakt! :( Bij mij gingen tijdens mn herstel van mijn bv ook alleen maar vraagtekens door mn hoofd! Ik was bang dit verhaal te delen omdat het meiden hier ook onzeker kan maken over de situatie! Dat je geen koorts hebt en de borsten kwa tempratuur hetzelfde zijn is wel fijn! Dat je borst gespannen staat dat had ik bij allebij heel erg! Ik dacht dat het op knappen stond! En na 2 weken nam dat af! Ik werd pas ziek na 4 weken en toen deden de klachten die ik eerst had zich over maar dan veel erger bij 1 tje dan! De ander geneest als een trein! Terwijl tijdens het herstel ik van allebei heel erg last had.. Hoe kan ik je foto's bekijken? ik weet namelijk nog niet zo goed hoe alles hier werkt hihi! :) Ik denk dat je goed alert moet zijn nu als de pijn ineens veel erger er intenser wordt en je borst heel zwaar aanvoelt Dat waren mijn eerste symptomen namelijk! Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht en dat je je morgen al een stukje beter voelt! 

Dankjewel voor je steun ook!:) en je kan me altijd alles vragen! Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!! Liefs! Xx

Dankjewel! Ik hou je op de hoogte! Je kan naar mijn profiel gaan volgens mij kan je ze zo zien. Ik zit ook niet zo lang op dit forum. Weet ook nog niet alles :huh:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat erg dit, ik vind het echt heel erg voor je/jullie hoop maar dat alles snel goed mag komen, echt dit wens je niemand maar meid het komt goed uiteindelijk komt alles goed. Kan een infectie alleen de eerste 6 weken komen of tot 3 maanden of altijd? Hoe onstaat zo een infectie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb t net teruggelezen maar eigenlijk hadden we allemaal een wondje bij het litteken waar het mee begon...

En Maartje, heb je nog contact met jou pc hierover gehad? Waar ben je geholpen voor je bv. Heeft er niks mee te maken maar gewoon nieuwsgierig...ook naar hoe ze er daar mee omgaan... 

Kan je alles inmiddels weer? Ik bedoel, heb je nog klachten, vermoeidheid, pijn....?

. En hoe los jij het nu op kledingtechnisch? Ik lees dat je nu geen bh draagt? ik heb een vulling van een bikini en watten erachter. Niet ideaal maar het toont prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

woooow, wat een verhaal. Ik wens jou het beste toe. Toch ben ik blij dat je dit met ons wil delen. Dat het heel belangrijk is om je eigen gevoel te volgen, als je denkt dat dit niet goed verloopt zeker aan te dringen tot een extra controle. Dit moet vreselijk zijn voor je. Heel veel beterschap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meiden, dat is allemaal behoorlijk heftig geweest voor jullie.

Ik wens jullie het beste. En fijn dat jullie het hebben gedeeld. Betekent voor mij om alles nog beter in de gaten te houden en idd bij twijfel meteen aan de bel te trekken.

Nogmaals meiden, heel veel beterschap! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Lisaliza:

Hi Maartje,

Goed dat je je verhaal deelt hoor, daar hebben we allemaal wat aan. Je leest veel succes verhalen (gelukkig) maar er zijn ook minder leuke gebeurtenissen en dan is het fijn om het met elkaar te delen. Voel met je mee, ben dit jaar 4 keer geopereerd, ook door infectie. Gevolg is dat ook ik nu met 1 borst loop. Samen met #Nonky hebben we er toch 3 (we zien het maar positief). Ik heb er nu 3 maanden op zitten maar na controle gisteren hoorde ik dat ik ook nog 3 maanden moet wachten voor operatie 5, de hersteloperatie. Mijn litteken is er nog niet aan toe, te dik nog. We moeten samen nog even geduld hebben. Ik ga je volgen, samen slepen we elkaar er doorheen met daarnaast nog heel veel lieve andere meiden die elkaar steunen. Goed herstel gewenst en toi toi xxx.

Hi lisa! Jeetje wat heftig zeg 4 keer, is het ook gekomen door een infectie?! Dat bedenk je toch ook niet als je aan een bv begint :( ik was inderdaad heel bang mijn verhaal te delen omdat ik meiden niet onnodig bang wil maken maar wel dat ze naar hun lichaam luisteren bij twijfel.. Haha ja precies samen hebben we er 3! Het is allemaal heel vedrietig maar we moeten een weg vinden om het te accepteren en dat is inderdaad door het van een positieve kant te bekijken! Ik vind het dan ook heel fijn dat ik door dit forum in contact gekomen ben met jullie en ook zoveel steun van andere meiden krijg! Best bijzonder dat we nu met zn 3e in hetzelfde schuitje zitten.. Hebben ze verder bij jou controle gezegd dat het er wel rustig uitziet? Ondanks dat de littekens nog te dik zijn? Ik ga zeker niet eerder terug dan een half jaar! Hoe moeilijk het ook is wil ik alle geduld hebben om goed te herstellen! Gelukkig hebben we elkaar hierin om elkaar te steunen! Dankjewel voor je lieve bericht! En jij ook heel veel sterkte toegewenst! Ik zal jou ook volgen! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nonky:

Hoi, ik heb t net teruggelezen maar eigenlijk hadden we allemaal een wondje bij het litteken waar het mee begon...

En Maartje, heb je nog contact met jou pc hierover gehad? Waar ben je geholpen voor je bv. Heeft er niks mee te maken maar gewoon nieuwsgierig...ook naar hoe ze er daar mee omgaan... 

Kan je alles inmiddels weer? Ik bedoel, heb je nog klachten, vermoeidheid, pijn....?

. En hoe los jij het nu op kledingtechnisch? Ik lees dat je nu geen bh draagt? ik heb een vulling van een bikini en watten erachter. Niet ideaal maar het toont prima.

Ik wil heel graag jou verhaal lezen heb het onder het kopje proberen te zoeken maar kan je eigen verhaal niet vinden alleen de reacties hierop! Ik ben nooit zo handig in dit soort dingen haha weet niet zo goed hoe dit allemaal werkt? Want ben heel erg benieuwd naar jou verhaal! 

Ik had inderdaad ook een klein wondje ( openingetje) waar mn hechtingen hadden gezeten, er kwam telkens wat wondvocht uit! Ik moest het goed soepelen.. 

Toen ik uiteindelijk in het ziekenhuis was zei de PC daar dat het niet door de operatie zelf kan zijn gebeurd omdat ik dan binnen 1 a 2 weken al ziek had moeten zijn. En ik werd dit pas na 4 a 5 weken. Dus ik denk ook dat er een bacterie in mn lichaam is gekomen via dat wondje.. En dat dat de oorzaak van mijn infectie is geweest

Mijn eigen PC heb ik contact mee en hij leeft erg met mij mee en is geschrokken. Mijn controles lopen nu nog bij de pc in het ziekenhuis en over 2 weken heb ik met mijn eigen pc weer een afspraak.

Ik draag indd nog geen bh's omdat ik 2 wonden heb ook van die drains en dan is een bh nog te hard zeg maar. Mn herstel gaat nu prima, voel me eindelijk weer wat beter maar ben inderdaad wel heel snel heel erg moe en mn borst is nog wel gevoelig aan de onderkant,trek gwn wat lossige kleding aan zodat je het verchil niet ziet.. Ik ga over 2 weken denk ik bij een lingerie speciaal zaak langs om opvulling op maat voor in de bh te passen want dat kan tegenwoordig ook allemaal:) 

hoe gaat het nu met jou? Voel je je elke dag al iets beter? Heb je nogveel last van spierpijn? En hoe voelt je borst nu aan? Geneest je andere borst ook zo goed? Bij mij hersteld de goede kant namelijk als een trein! Succes vandaag Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei best_boobie:

 

 

@Maartje als je in de zoekbalk intikt: krampaanval,  dan is nonky haar verhaal daarna het eerste zoekresultaat :)  en ik zal jouw instellingen ff aanpassen, ik zie dat je nog geen foto's kunt zien.                Xxx BB 

Dankjewel voor het uitleggen:) ik heb het kunnen vinden!! Ik ben nog niet zo heel handig in deze site maar ben het allemaal aan het proberen te ondekken haha! Liefs! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Maartje, hoe gaat het nu met jou?

Ik ben eindelijk wat aant herstellen. Vd week mogen de hechtingen eruit, dat zal wel fijn zijn. Nog wel een harde borst van binnen maar dat heeft tijd nodig. Ook krimpt ze steeds meer. Het is nu minder dan een kwart vd andere borst. Ben ook op zoek naar een goede tijdelijke oplossing aangeIen mijn zelfgeknutselde vulling alle kanten opschuift bij inspanning met alle gevolgen van dien....

Heb jij daar al een oplossing voor?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt alleen ik heb dat nog niet geprobeerd. Ga denk ik toch voor een siliconen versie kijken die wat plakt aan de huid ofzo. Ik merk dat mijn paardenhobby wat meer stabiliteit vraagt. Ik ga volgende week even langs een speciaalzaak. Ik ben daarom ook benieuwd naar ervaringen van andere meiden. Ik heb namelijk het idee dat ik er nog zeker een half jaar mee ga lopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 14 mei 2016 om 21:34 zei Nonky:

Hey Maartje, hoe gaat het nu met jou?

Ik ben eindelijk wat aant herstellen. Vd week mogen de hechtingen eruit, dat zal wel fijn zijn. Nog wel een harde borst van binnen maar dat heeft tijd nodig. Ook krimpt ze steeds meer. Het is nu minder dan een kwart vd andere borst. Ben ook op zoek naar een goede tijdelijke oplossing aangeIen mijn zelfgeknutselde vulling alle kanten opschuift bij inspanning met alle gevolgen van dien....

Heb jij daar al een oplossing voor?

xx

@Nonky 

Sorry voor mn late reactie, maar ik krijg geen melding van als iemand regaeerd alleen in mn inbox? Als ik daarin kijk Oh jeetje toch ik ben zo onhandig in deze site sorry haha..

Hoe gaat het met je? Fijn dat je hechtingen eruit mogen is dat inmiddels al gebeurd? Dat je borst gaat slinken is opzich een goed teken! Ik heb namelijk hetzelfde. Ben vandaag weer op controle geweest, alles zag er goed uit en ik heb geen verklevingen in mn borst en de borst met porthese ziet er gelukkig ook goed uit!

Heb je al een oplossing gevonden voor opvulling? Ik heb transparante vulling met een soort gel erin, het ziet er oke uit, en draag nu een zachte sportbh alleen hoe vaker ik het draag hoe vervelender het zit kwa verschuiven en warmte vooral.

Hoe voel je je verder? Kan je weer een beetje de dagelijkse dingen doen?

De laatste dagen vind ik het weer heel erg moeilijk om naar mezelf te kijken , zo stom maarja geduld :( hoe ga jij er nu mee om? Ook met ups en downs? Ben erg benieuwd! Xx liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maartje, wat een heftig  verhaal zeg. Bij mij worden straks beide borsten weer verwijderd en zie er erg tegenop. Ik wil eigenlijk gewoon weten hoe het nu met je gaat, hoe je lichaam hersteld en of je ooit te horen hebt gekregen hoe het nu heeft kunnen gebeuren. Zit daar vooral mee ook omdat ik straks niet weer hetzelfde wil meemaken

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, @Sabi @Lisaliza @Maartje ik heb vandaag een stoffen po prothese gekocht van Anita. Type nr 1018X. In diverse maten te verkrijgen. Ik moet zeggen, dit zit heerlijk, zweet niet, lekker zacht, goede vorm, jeukt niet en schuift niet! Je kunt het bijvullen en vormen naar je eigen wens met polyester watten en dat voor een klein prijsje! 

Mijn borsten zijn nu even groot en je voelt weinig verschil. En omdat ik nog een klein borstje over heb kan ik het modelleren naar wens. Briljant! 

Hier een linkje!

http://workmed.nl/anita-equilightr-lichtgewicht-textiel-prothese-1018x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20 mei 2016 om 04:52 zei Sabi:

Hoi Maartje, wat een heftig  verhaal zeg. Bij mij worden straks beide borsten weer verwijderd en zie er erg tegenop. Ik wil eigenlijk gewoon weten hoe het nu met je gaat, hoe je lichaam hersteld en of je ooit te horen hebt gekregen hoe het nu heeft kunnen gebeuren. Zit daar vooral mee ook omdat ik straks niet weer hetzelfde wil meemaken

xxx

Hi sabi! Ik heb je even een prive berichtje gestuurd! Uiteindelijk weten ze bij mij niet hoe ik deze infectie heb opgelopen.. Dat kan op heel veel manieren.. Maar ik zelf denk dat het door een wondje bij mn hechting is gekomen wat niet dicht wilde.. Mijn lichaam hersteld nu goed! En je moet vooral jezelf rust en tijd gunnen. Ook ik ben best een beetje bang voor de volgende keer, maar toch neem ik dit risico weer omdat het al jaren een wens van mij was.

Liefs! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 mei 2016 om 20:28 zei Nonky:

Hoi dames, @Sabi @Lisaliza @Maartje ik heb vandaag een stoffen po prothese gekocht van Anita. Type nr 1018X. In diverse maten te verkrijgen. Ik moet zeggen, dit zit heerlijk, zweet niet, lekker zacht, goede vorm, jeukt niet en schuift niet! Je kunt het bijvullen en vormen naar je eigen wens met polyester watten en dat voor een klein prijsje! 

Mijn borsten zijn nu even groot en je voelt weinig verschil. En omdat ik nog een klein borstje over heb kan ik het modelleren naar wens. Briljant! 

Hier een linkje!

http://workmed.nl/anita-equilightr-lichtgewicht-textiel-prothese-1018x

Hi Nonky! Wat een onwijs goede tip! Ik ga meteen even kijken want wat ik nu heb zit echt niet fijn.. Draag je het in je eigen bh? Dankjewel voor de link!! Heel veel liefs!! Xxx en hoop dat het goed met je gaat! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 mei 2016 om 20:28 zei Nonky:

Hoi dames, @Sabi @Lisaliza @Maartje ik heb vandaag een stoffen po prothese gekocht van Anita. Type nr 1018X. In diverse maten te verkrijgen. Ik moet zeggen, dit zit heerlijk, zweet niet, lekker zacht, goede vorm, jeukt niet en schuift niet! Je kunt het bijvullen en vormen naar je eigen wens met polyester watten en dat voor een klein prijsje! 

Mijn borsten zijn nu even groot en je voelt weinig verschil. En omdat ik nog een klein borstje over heb kan ik het modelleren naar wens. Briljant! 

Hier een linkje!

http://workmed.nl/anita-equilightr-lichtgewicht-textiel-prothese-1018x

Hoi nonky thanks voor de tip. Ik heb die kipfiletjes nog liggen van voor de operatie. En aangezien bij mij beide wegzijn ga ik straks gewoon weer aan de push up bh's zodra ik beugel bh's kan verdragen. Maar lief dat je me tagde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
5 uur geleden zei Dhaney:

Hoi, ik ben 3 weken geleden geopereerd en heb nu ook een flinke infectie. Ik heb nu een antibioticakuur. Zijn er ook meiden waarbij de infectie weg ging met AB? Of is t altijd prothese verwijderen?

Hallo Dhaney

Wat naar voor je meis die infectie maar dat verloopt voor iedereen anders.

Maak hier anders een nieuw topic aan,want hier verdwijnt het in de menigte.

Veel sterkte ik hoop dat de AB aanslaat

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dhaney,

Volgens mij Nonky, Lisaliza, Maartje en Sabi. Voor zover ik weet. Ik wens je een goed herstel toe, meis. Voor je het weet zijn de drie maanden voorbij en heb je weer twee mooie borsten. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.