Ga naar inhoud

Infectie na borstvergroting


Maartje

Aanbevolen berichten

Op 4 mei 2016 om 20:23 zei Lisaliza:

Hi Maartje,

Goed dat je je verhaal deelt hoor, daar hebben we allemaal wat aan. Je leest veel succes verhalen (gelukkig) maar er zijn ook minder leuke gebeurtenissen en dan is het fijn om het met elkaar te delen. Voel met je mee, ben dit jaar 4 keer geopereerd, ook door infectie. Gevolg is dat ook ik nu met 1 borst loop. Samen met #Nonky hebben we er toch 3 (we zien het maar positief). Ik heb er nu 3 maanden op zitten maar na controle gisteren hoorde ik dat ik ook nog 3 maanden moet wachten voor operatie 5, de hersteloperatie. Mijn litteken is er nog niet aan toe, te dik nog. We moeten samen nog even geduld hebben. Ik ga je volgen, samen slepen we elkaar er doorheen met daarnaast nog heel veel lieve andere meiden die elkaar steunen. Goed herstel gewenst en toi toi xxx.

4 nu... :(:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie
30 minuten geleden zei Dhaney:

Oh ja. Ik kan niet tellen haha

Best veel zeg :s

Ja, dat valt mij ook wel tegen eigenlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
1 uur geleden zei susan23:

IK BEN luitenant-generaal Susan Helms, ik ben een UNITED STATE algemeen leger, ik kom uit de Verenigde staat van Amerika en ik ben ondersteunend, zorgzaam en ook ik heb een passie van de ware liefde in mijn hart. Ik ging gewoon door je profiel vandaag op deze site dan pak ik interesse in jou en ik zal willen dat we elkaar meer weten om een goede relatie op te bouwen en probeer me te schrijven op (susanhelmsm@gmail.com), dan stuur ik je mijn foto's te introduceren dan mezelf meer om je beter te ok, bedankt.

 

I AM LIEUTENANT GENERAL Susan Helms, I am a UNITED STATE ARMY GENERAL,i am from united state of America and i am supportive,caring and also i have a passionate of true love in my heart. i just went through your profile today on this site then i pick interest in you and i will like us to know each other more to establish a good relationship and please try to write me at (susanhelmsm@gmail.com) then i send you my pictures then introduce myself more better to you ok, thanks.

Holy crap :45:

Zit er weer eentje raar te doen. 

Beste luitenant generaal,  bij deze ben je oneervol ontslagen! en je mag ook nooit meer terug komen :143:

BB  (administrator, aka admiraal van het borstenforum)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bericht komt misschien raar over, maar dat is omdat ik het bericht van die zogenaamde luitenant verborgen heb. Heb het in mijn bericht wel geciteerd, zodat jullie zien waar het over ging.
Er schijnen ook pb's gestuurd te zijn door deze persoon, met dezelfde tekst of alleen in het Engels.. Helaas was deze gast er snel bij en heel snel met berichten sturen. Na een half uur kwam ik online en zag ik dat ie al tig berichtjes geplaatst had.
Die zijn dus allemaal samen met hem verwijderd.
Mochten jullie iets raars opmerken, meldt het altijd even bij mij of bij Desert-Rose, dan kunnen we actie ondernemen.

Dit even off-topic.

Sorry voor de interruptie hier!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei best_boobie:

Holy crap :45:

Zit er weer eentje raar te doen. 

Beste luitenant generaal,  bij deze ben je oneervol ontslagen! en je mag ook nooit meer terug komen :143:

BB  (administrator, aka admiraal van het borstenforum)

 

Geweldig hoe jij het altijd weer weet te verwoorden:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

@Maartje Ik zit op dit moment met "1 borst". Mijn verhaal vind je hier--> 

Heb je misschien nog tips voor mij? Ik heb al een prothese bh gekocht en probeer er positief in te staan maar tips zijn altijd welkom :P vooral van iemand die ongeveer in hetzelfde schuitje gezeten heeft:) 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.