Ga naar inhoud

Krisje : 24 mei 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Krisje:

Foto van dag 4 po. Ik vind ze perfect, maar manlief vindt ze wat te groot. Hoeveel mindert dit nog?

 

Ze gaan niet veel kleiner worden hoor meid, maar je man gaat wel aan de grootte wennen, echt waar! Met 4 dagen po zijn ze ook nog niet mooi van vorm en zijn ze nog hard. En je man is gewend dat er weinig zat en nu heb je ineens 2 borsten.

vaak zijn het de dames die moeten wennen na een bv, zo van jeeeetje er zit opeens iets, vind ik dit wel mooi? Maar in dit geval is het dus een man :D maar dat komt helemaal goed meid, straks kan hij er geen genoeg van krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees graag mee, 22 juni ook eerste consult bij Demeyere gepland. Veel vrouwen hier in dezelfde situatie precies he.. na 2 of 3 kindjes volledig leeg gelopen  :-).  Bij mij is het echt "dramatisch" van vroeger een grote B naar nu, echt gewoon bijna volledig plat.  Ben benieuwd wat Dr. Demeyere er nog van zal kunnen maken.  En PO met kindjes, ja mijn jongste is nu net 1 en weegt 10 kg... ik kan bijna niet anders dan hem de trap op dragen... geen idee hoe ik dat ga doen. 

Krisje, als ik goed volg ben je dus maar 1 werkdag thuis gebleven van je werk?  Ik zou dat ook liefst zo kort mogelijk houden.. ook gewoon omdat ik het op het werk ook tegen niemand wil zeggen.  Thuis maakt me dat niet zoveel uit maar collega's vind ik toch wel anders...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Goele spannend he! Leuke beslissing ^_^ 

Het is idd lastig als werkende mama. Kan je jongste wel al lopen? Zo ja, dan zou ik hem leren om zelf de trap op te kruipen. Wij hebben onze jongste van 1,5 geleerd om de trap op en af te komen (sta er natuurlijk wel vlak achter/voor). Voor de eerste week echt hulp inschakelen hoor! Echt niets forceren, niet meer dan 2 kg dragen, niet je armen boven je schouders, geen huishoudelijk werk en vooral luisteren naar het advies van je pc. Anders loop je kans dat de protheses gaan schuiven of draaien, dat je wonden niet goed genezen en het herstel uiteindelijk nog langer duurt. Dat wil je denk ik niet ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krisje hoe gaat het met jou? Ik merk dat de pijn bij mij niet minder wordt. Vooral aan 1 kant. Bij bepaalde bewegingen voel ik een stekende pijn. Heb jij nog veel last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.