Ga naar inhoud

Krisje : 24 mei 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

ik ben Kris, 31 jaar en mama van 2 zoontjes. Zoals velen hier heb ik lang getwijfeld en vele nachten wakker gelegen over een borstvergroting. Ik heb altijd een mooie volle c-cup gehad, maar na de eerste zwangerschap was die zeer leeg. Na de tweede is die leger dan leeg en niet meer gelijk. Ik heb zeer veel hulp gehad aan dit forum en wil daarom ook mijn steentje bijdragen. :)

ik ben vorige maand op consultatie gegaan bij dr. Vertriest. Hij stelde anatomisch en achter de spier voor en had me volledig overtuigd om het zeker bij hem te doen omdat hij in een ziekenhuis opereert en dit veiliger is... Volgende week zou ik er een tweede keer langsgaan met mijn man. Echter, doordat ik dagen (en nachten :rolleyes:) lang op het borstenforum heb zitten zoeken en zoveel positief las over Dr. Demeyere wou ik niets beslissen vooraleer hem te zien. 

Zo ben ik vorige week naar Sint-Denijs getrokken, heel snel hoor, ik belde voor een afspraak en de dame aan telefoon zei dat ik ofwel over een paar dagen kon komen ofwel pas eind mei. Ongeduldig als ik ben, ik voor de snelle afspraak gegaan. :P 

Ik zat dus bij dr. Demeyere door jullie positieve reacties hier, maar wel nog steeds met het idee dat anatomisch en achter de spier en een openbaar ziekenhuis allemaal beter is dan wat dr. Demeyere doet (rond, voor en privé-ziekenhuis. Maar hij heeft mij volledig kunnen overtuigen van zijn gelijk! Dus hoor ik mezelf ineens zeggen: ok, het is goed, we gaan er niet langer over twijfelen, zeg maar wanneer ik moet komen. 

Zo heb ik 24 mei een afspraak! Superspannnend! Alleen voor de cc weet ik nog niet en vroeg hij om foto's mee te nemen, dat vind ik super moeilijk. In mijn dichte omgeving weet behalve mijn man nog niemand iets en durf ik er ook niet goed over praten, dus ben ik heel blij dat ik hier al zoveel tips heb gevonden en dat ikzelf hier ook mijn verhaal eens kwijt kan.

Wordt zeker vervolgd...

Groetjes

Kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi krisje, nu je je hebt voorgesteld kun je eens een kijkje nemen in het fotoalbum hier. Misschien dat je daar iets ziet waarvan je denkt dat vind ik mooi. En hou verder je ogen open als je weer eens een vrouwenblad leest, daar zul je ook wel het 1 en ander in kunnen vinden of google eens naar borsten. Even opletten met welke zoektermen je gebruikt, ik ben een paar keer onaangenaam verrast door niet alleen borsten in beeld te vinden, maar ook andere lichaamsdelen waar ik eig niet naar op zoek was :107: whahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ken dat! Ik vind een foto met beha aan toont niet alles want bij mij hangen ze en met een beha zien ze er ook ok uit, maar het gaat over hoe ze eruit zien zonder beha. En als je zoekt op "borsten naakt" krijg je ook too much info! :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gefeliciteerd! Onze boobies zijn vandaag geboren hahahah (fijn die pijnbestrijding ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Krisje:

Ja blijkbaar, net je verslag gelezen, grappig, op zelfde dag en ook 375cc...

Ja toevallig! En ook allebei 31 jaar en 2 kindjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden,

Hierbij mijn operatieverslag. Dinsdag 24 mei was het eindelijk zover; na lang aftellen was mijn dag eindelijk aangebroken. O jee, niets geslapen die nacht (en de nacht daarvoor en ook die daarvoor...), ik ben echt zo een vreselijke stresskip. :blush: 

Ik moest om 14u, maar heb het geluk dat ik bijna om de hoek woon van Dr. Demeyere, dus ben nog in de voormiddag kunnen gaan werken, tot 12u30, dan had ik oudercontact van mijn oudste zoontje van 13u tot 13u25 en dan richting Artemedis. Strak schema en toch nog een kwartier te vroeg aangekomen. :lol:

Ik was inwendig aan het sterven van de zenuwen. Echt, als ik nog niet betaald had, was ik wellicht gaan lopen... Heb dan een gesprekje gehad met de anestesist en met de dokter zelf. Was dan al iets meer op mijn gemak. Ik had mijn fotootjes mee maar had eigenlijk geen foto gevonden waarbij ik echt dacht "dit moet het zijn". Dus ja, bij elke foto had ik wel opmerkingen. Toch is dokter Demeyere er in geslaagd om uit mijn onduidelijke uitleg af te leiden wat ik wou. Daarvoor alleen al heeft hij er een fan bij met mij. 

Over de cc was afgesproken het grootste wat er zou in kunnen. Tijdens het eerste consult had hij geschat op 250-300 uit te komen. Dinsdag ging hij dus beginnen met 300cc en dan de tafel rechtzetten en zien of het meer kon of minder moest zijn om een natuurlijk effect te behouden. 

Terwijl de dokter mijn borsten aftekende werd de operatiekamer klaargemaakt. Het viel me op dat het daar zo n gezellige sfeer is, moet leuk werken zijn daar. Goed, ik mocht gaan liggen, iedereen was superlief en toen ik wakker werd, was ik meteen helder en voelde ik me goed. Boobies zagen er goed uit, mijn lieve schat zat al te wachten op mij en schrok een beetje van de grootte. :P

Pas wanneer de dokter kwam en de planning gaf voor de pijnstiller heb ik gevraagd hoeveel er nu in zat. En ik was aan het denken: Zeg niet 250, zeg niet 250,... :rolleyes: En hij zei: 375!!! Ik mega happy!!! 

Ik ben nu dag 2 po, heb mijn boobies gisteren dus voor de eerste keer gezien en ze zijn echt huge!!! 

Nog wel wat pijn en last bij alle bewegingen, maar komt wel goed! 

Groetjes  

Link naar reactie
Delen op andere sites

WoW! Als ik je verhaal hoor kan ik zelf ook al niet meer wachten. Ik hoor van alle verslagen dat de mensen daar zo vriendelijk zijn. Heel geruststellend!

Kan je echt al enkele weken na je consult geholpen worden? Ik hoop nog deze zomer borsten te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lookingforcurves:

Klinkt goed! Ik heb volgende week eerste consult bij Dr. Demeyere en met wat geluk 3 weken later mijnoperatie, dus ik volg graag mee hoe het met jou gaat ;-)

Welk type protheses heb je gekregen? Voor de spier? Enig idee op welke maat (qua uitzicht) je komt?

Ik heb ronde protheses gekregen en voor de spier. Maatje HUGE! :lol: 

Nee, heb echt geen idee van de maat, momenteel is alles nog heel erg gezwollen dus weet het echt niet.

Ik heb al gelezen dat een cupmaat overeenkomt met +/- 150 cc. Ik kom van een B, dus dat zou een grote D zijn als die logica klopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei saskias:

WoW! Als ik je verhaal hoor kan ik zelf ook al niet meer wachten. Ik hoor van alle verslagen dat de mensen daar zo vriendelijk zijn. Heel geruststellend!

Kan je echt al enkele weken na je consult geholpen worden? Ik hoop nog deze zomer borsten te hebben.

Ik ben vrij snel geholpen, maar het is nu wel al bijna zomer he... Dus zal supersnel moeten gaan. Hoop dat het je lukt! Is altijd leuker om in bikini te lopen met borsten dan zonder he...B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk geschreven!

Qua pijn valt het dus wel mee bij jou? Wat fijn! Ik vind alleen opstaan lastig en mijn hechtingen voelen trekkerig/jeuken. Verder gaat het prima. Hoe reageren de kids? Onze oudste weet wel dat mama "ziek" is en ze voorzichtig moet doen, maar de jongste van 19 maanden geeft nergens iets om en hangt steeds aan mijn been :19: We hebben maar vast een peuterbedje besteld, zodat ze zelf in-uit bed kan. Tillen wordt nl niets de komende weken!

Prettig herstel boobie soulmate :01: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Angel84:

Leuk geschreven!

Qua pijn valt het dus wel mee bij jou? Wat fijn! Ik vind alleen opstaan lastig en mijn hechtingen voelen trekkerig/jeuken. Verder gaat het prima. Hoe reageren de kids? Onze oudste weet wel dat mama "ziek" is en ze voorzichtig moet doen, maar de jongste van 19 maanden geeft nergens iets om en hangt steeds aan mijn been :19: We hebben maar vast een peuterbedje besteld, zodat ze zelf in-uit bed kan. Tillen wordt nl niets de komende weken!

Prettig herstel boobie soulmate :01: 

Dankjewel! Jij ook een prettig herstel. Pijn valt mee, maar is er wel. Ik moet maandag terug aan het werk en heb er nog nooit zo tegenop gekeken als nu. :wacko: Want momenteel ben ik echt nog niet in staat om veel te doen. Stil zitten en stil liggen is ok, maar bij elke beweging voel ik het toch wel. Vanmiddag met de 2 kindjes naar de winkel geweest en was doodmoe na 1 uurtje.:(

Oudste zoontje heb ik ook kunnen uitleggen dat mama pijn heeft, maar de jongste heeft een fysieke (en mentale) beperking, dus ja, moet ik wel vaak tillen. Nu de dokter zei dat dit geen probleem was zolang ik niet met mijn ellebogen boven schouderniveau ging tillen. Ik had hier ook al voorbij zien komen dat 5kg het maximum is. Is daar bij jou bij dual plane iets over gezegd?

Met een groter bedje ben je hopelijk wel geholpen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei saskias:

Klopt! Weet je wat het is:ik heb eindelijk het geld bij elkaar, durven bellen, het tegen mijn familie verteld. Nu kan ik niet meer wachten :-)

Haha, had ik ook! Eerst jaren twijfelen en eens de knoop is doorgehakt moet het liever vandaag dan morgen. :lol:

Hoe reageerde je familie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Krisje:

Dankjewel! Jij ook een prettig herstel. Pijn valt mee, maar is er wel. Ik moet maandag terug aan het werk en heb er nog nooit zo tegenop gekeken als nu. :wacko: Want momenteel ben ik echt nog niet in staat om veel te doen. Stil zitten en stil liggen is ok, maar bij elke beweging voel ik het toch wel. Vanmiddag met de 2 kindjes naar de winkel geweest en was doodmoe na 1 uurtje.:(

Oudste zoontje heb ik ook kunnen uitleggen dat mama pijn heeft, maar de jongste heeft een fysieke (en mentale) beperking, dus ja, moet ik wel vaak tillen. Nu de dokter zei dat dit geen probleem was zolang ik niet met mijn ellebogen boven schouderniveau ging tillen. Ik had hier ook al voorbij zien komen dat 5kg het maximum is. Is daar bij jou bij dual plane iets over gezegd?

Met een groter bedje ben je hopelijk wel geholpen.

Groetjes!

Ik herken wat je zegt over de pijn en de vermoeidheid. Hopelijk gaan we ons de komende dagen beter voelen. Heb je adm. werk? 

Och wat lastig. Lukt het wel? Heb je wel hulp thuis met de kindjes? Hoe oud is jullie jongste zoon? Mij is gezegd dat we de komende weken niet zwaarder dan 2 kilo mogen tillen. Maar iedere pc zegt iets anders. Ik moet eerlijk zeggen dat ik gister heb geprobeerd om de laptop te tillen (1,5kg) en dat ging al met veel moeite. Respect voor jou.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Angel84:

Ik herken wat je zegt over de pijn en de vermoeidheid. Hopelijk gaan we ons de komende dagen beter voelen. Heb je adm. werk? 

Och wat lastig. Lukt het wel? Heb je wel hulp thuis met de kindjes? Hoe oud is jullie jongste zoon? Mij is gezegd dat we de komende weken niet zwaarder dan 2 kilo mogen tillen. Maar iedere pc zegt iets anders. Ik moet eerlijk zeggen dat ik gister heb geprobeerd om de laptop te tillen (1,5kg) en dat ging al met veel moeite. Respect voor jou.

xx

Dankjewel voor de bezorgdheid! 

Tot en met gisteren had ik hulp, vandaag eerste dag alleen. Jongste zoontje is bijna een jaar en weegt maar 7kg, dus dat valt mee. Kan hem wel niet tegen me aandrukken, ik hou hem een halve meter van mij, ziet niet uit, maar goed, niemand ziet dat he. De kine van vanmiddag heb ik afgezegd, zag het niet zitten om in de auto te stappen en dan de maxi cosi nog eens te sleuren, maar verder valt alles heel goed mee hoor!

Wanneer moet jij terug aan het werk? Ja, ik heb een bureaujob, maar collega's (allemaal mannen) zijn niet op de hoogte, dus zal me sterk moeten houden. Nog drie dagen, tegen dan ben ik weer superfit! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto van dag 4 po. Ik vind ze perfect, maar manlief vindt ze wat te groot. Hoeveel mindert dit nog?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze prachtig! Maar dat is natuurlijk mijn mening :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Krisje:

Dankjewel voor de bezorgdheid! 

Tot en met gisteren had ik hulp, vandaag eerste dag alleen. Jongste zoontje is bijna een jaar en weegt maar 7kg, dus dat valt mee. Kan hem wel niet tegen me aandrukken, ik hou hem een halve meter van mij, ziet niet uit, maar goed, niemand ziet dat he. De kine van vanmiddag heb ik afgezegd, zag het niet zitten om in de auto te stappen en dan de maxi cosi nog eens te sleuren, maar verder valt alles heel goed mee hoor!

Wanneer moet jij terug aan het werk? Ja, ik heb een bureaujob, maar collega's (allemaal mannen) zijn niet op de hoogte, dus zal me sterk moeten houden. Nog drie dagen, tegen dan ben ik weer superfit! :P

Ik moet dinsdag weer aan het werk (ook kantoorbaan), maar ik vraag me af of het gaat lukken. Het werken zelf moet prima gaan, maar ik ben bang om in de auto te stappen. Ik zou de maxicosi zeker nog niet meesjouwen. Je protheses zitten nog niet vast, dus daar zou ik zeker mee wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.