Ga naar inhoud

Glory : 9 juni 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Glory

Ja snap ik ook wel. Even tijd voor jezelf :) Zo te zien heb je lekker genoten.

Ja 1 borst is nog iets anders zie ik. Maar vind ze qua grote wel super mooi en goed bij je passen! :D

Oh okee de borstband. Nouja als het helpt he! Hoelang moet je hem dan dragen?

Komt vast goed! 

xx 

@Sweetboobs16Ik moet de borstband 6 weken gaan dragen..klinkt nogal drastisch.Ik ga het zelf goed in de gaten houden,week tot week.Belangrijkste is dat die rechter borst zachter gaat worden,die is nu nog te stevig naar mijn idee :( 

Ik zit op een 80E maar die zit wel strak.80F zit soms beter,afhankelijk van het model.Ik heb nog maar 2 bh's gekocht (Lise Charmel en Agent Provocateur)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

@Glory Nouja je moet maar denken.. Het moet maar. Als je er daarna heel lang schik van kunt hebben is het het allemaal zeker waard! 

Wat verschilt het toch bij iedereen! Iemand die 700cc bij Nio had gehad zat al op een F. 

Had Nio je toendertijd ook aangeraden een E of F sport bh te halen? Zat die dus goed in de buurt van je uiteindelijke maat?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Glory Nouja je moet maar denken.. Het moet maar. Als je er daarna heel lang schik van kunt hebben is het het allemaal zeker waard! 

Wat verschilt het toch bij iedereen! Iemand die 700cc bij Nio had gehad zat al op een F. 

Had Nio je toendertijd ook aangeraden een E of F sport bh te halen? Zat die dus goed in de buurt van je uiteindelijke maat?

xx

Ja dat hangt allemaal af van je borstomtrek en eigen vetweefsel..Ik ben heel slank,dus heb weinig eigen vetweefsel.Maar omdat ik op 75/80 omtrek zit,heb ik toch een redelijke cup.Ik ben alleszins heel blij met deze maat.Groter zou mij eerder potsierlijk staan,omdat ik zo dun ben.Niet mis te verstaan;ik zie heel graag grote borsten,daarom dat ik ook voor 750 en 800CC durfde te gaan ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Glory

Ja dat is ook zo dat weet ik! Ze staan je precies goed zo!

Maar had Nio toendertijd ook gezegd dat je een sportbh maat E/F moest halen voor na de operatie?

Ben benieuwd of die bij jou in de goede richting zat.

xx

Ja hij zat er behoorlijk goed op! ;) XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag exact 9 weken PO,en merkte 3 weken geleden dat de linkerborst mooi zakte en zachter werd.

Echter,mijn rechterborst loopt achter en is echt nog behoorlijk stevig.Ze zit nog hoog en wordt niet echt zachter,of toch veel trager als de rechter.

Ik heb Nio gemaild,en gevraagd wat ik kan doen.Hij adviseerde de borstband 24/24 te dragen,6 weken.Dit ben ik meteen gaan doen.

Ik heb deze borstband nog nooit moeten dragen,na 2 weken mocht ik de sportbh zo los mogelijk dragen,zoals Nio vaak voorsteld..

Nu ben ik bang dat de rechterborst niet meer zachter gaat worden,wellicht kan ik ze nog iets laten zakken dmv de borstband,maar wordt ze nog wel zachter met dat ding om??Ik draag de Tri action sport bh en de borstband erboven..De rechterborst laat ik zoveel mogelijk vrij van de borstband door deze wat om te plooien,anders zakt die ook mee :( .

Zucht,dit klinkt allemaal zo ingewikkeld en ben best beetje pissed off.

Ik moet wel zeggen dat ik bij de achterlopende borst meer CC heb gekregen(800CC ipv 750) en deze borst ook veel steviger was voorheen.

Wie kan mij beetje adviseren of heeft soortgelijk meegemaakt?

Dit is een wissel geweest van 260CC naar 750CC en 800CC dual plane UHP DR NIO

Thanks girls xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik kan hier wel wat in de melk brokkelen denk ik hihi

Ten eerste: het kán nog hoor, geen zorgen maken, maar dan zul je je wel aan een paar dingen moeten houden:
1. Je bh laag blijven dragen (bij beide borsten!!)
2. Je borstband goed dragen, dus laag op de rug en goed op de borst, maar wel bij beide borsten.
De 'goede' borst zakt niet verder dan je borstplooi, dus daar geen zorgen om maken, gewoon doen zoals Nio het zegt!! Geen eigen experimenten, want dan kun je alleen jezelf naderhand verwijten dat het niet gelukt is :) 

Het zachter worden heeft alles te maken met hoe strak je spier nog op je prothese ligt. Hoe beter de prothese onder de spier uit gekomen is, hoe zachter de prothese wordt. Hij wordt nu nog heel strak gehouden door je spier, dus pas als je prothese zakt, zoals aan de andere kant, dan pas kan ook die prothese zachter worden.

Maar je geeft zelf aan dat deze borst van te voren al wat kleiner was, die heeft dus wat meer tijd nodig om te rekken voor het aantal cc.. Zeker omdat het ook een hoger aantal cc is.

Goed houden aan wat Nio zegt, hij is de boobmaster he, hij weet wel wat ie adviseert ;) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Wat fijn je even te horen ;) 

Ja die rechterborst is al vanaf het begin een beetje ' statisch' er zit weinig beweging in.De andere heeft al een beetje een woelig traject afgelopen,na 2 weken po stond ie plots helemaal vol bloeduitstortingen,en op 5 weken kwam er een druppeltje bloed uit de tepel.Allemaal heel eng,maar Nio heeft mij steeds gerust weten te stellen.Nu is ie heel mooi ;)

De andere borst hield zich heel koest,vandaar een beetje de zorgen.

Nio adviseerde volgend;

"Bandje van re bh cup losser zetten zodat re borst kan indalen. Li bandje strak zodat Li borst niet verder omlaag wordt geduwd anders zit Li straks te laag. Borstband links meer omhoog en evt dubbel vouwen om zo min mogelijk Li mooie borst omlaag te duwen. 
 
Verder prima met bh
 
Door druk op re borst kan hij soepeler worden omdat kapsel iets oprekt"
 
Dit in Nio taal ;)
Ik denk dus dat ik toch moet oppassen dat die rechterborst niet nog meer zakt,ondanks de plooi.Die kan altijd nog een beetje meer gaan hangen denk ik.
 
Wat denk je qua zachtheid,gaat dit nog beteren?Daar maak ik mij eigenlijk nog een beetje de meeste zorgen om.
Ik laad even enkele betere foto's op in mijn album ;)
Thanks XXX
 
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

ah oke, dat is duidelijk idd wat hij zegt.
Als hij bang is dat die andere borst te ver zakt, dan daar naar luisteren, want hij kent de kwaliteit van jouw huid, ikke niet :) 

Doe het zoals hij zegt, echt dan heb je de meeste kans dat het goed komt :35: 

Die zachtheid heeft te maken met die spier, zoals ik in het bericht boven jouw bericht al aangaf. Als de spier de prothese laat zakken, wordt ie meestal ook zachter.

Oh ok ga ff kijken of er de foto's er al zijn :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Wat vervelend dat je zo'n eigenwijze borst hebt.

Hopelijk helpt de borstband.

ik had afgelopen maandag bij nio mijn 1 week po controle en hij zei mij ook dat ze nog flink moeten zakken en als dat over 4 weken niet gebeurd is, ik ook de band moet gaan dragen....

ik vind ze verder wel echt prachtig en je voelt je er goed mee zo aan je mooie foto's bij de zee te zien :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Boekjoe:

Hee meis,

Wat vervelend dat je zo'n eigenwijze borst hebt.

Hopelijk helpt de borstband.

ik had afgelopen maandag bij nio mijn 1 week po controle en hij zei mij ook dat ze nog flink moeten zakken en als dat over 4 weken niet gebeurd is, ik ook de band moet gaan dragen....

ik vind ze verder wel echt prachtig en je voelt je er goed mee zo aan je mooie foto's bij de zee te zien :)

X

@BoekjoeAh ok,dus die band kan nog enkele weken po zijn werk doen..

Tja als het genezingsproces zoveel maanden duurt,dan zijn de borsten dus toch nog te manipuleren..

Ik ben er idd niet ontevreden over,ben zo blij.Ik wil echter wel een nuchter hoofd houden,en als ik nog iets kan doen om het eindresultaat nog mooier te maken,why not :) 

Voordeel is in deze dat de borsten niet meer veel zeer doen,dus kan je de band beter verdragen.Leuk is het nooit,maar het gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Glory:

@BoekjoeAh ok,dus die band kan nog enkele weken po zijn werk doen..

Tja als het genezingsproces zoveel maanden duurt,dan zijn de borsten dus toch nog te manipuleren..

Ik ben er idd niet ontevreden over,ben zo blij.Ik wil echter wel een nuchter hoofd houden,en als ik nog iets kan doen om het eindresultaat nog mooier te maken,why not :) 

Voordeel is in deze dat de borsten niet meer veel zeer doen,dus kan je de band beter verdragen.Leuk is het nooit,maar het gaat

Ja ik denk dat de band zeker na enkele weken nog kan werken. 

Hihi wat goes gezegd. Als je het nog mooier kunt maken..... :)

Ja dat is waar. Mijn borsten doen nu, 11 dagen po nog wel wat zeer dus zou nu niet aan een band moeten denken 

Succes in ieder geval.  Gaat vast goed komen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Boekjoe:

Ja ik denk dat de band zeker na enkele weken nog kan werken. 

Hihi wat goes gezegd. Als je het nog mooier kunt maken..... :)

Ja dat is waar. Mijn borsten doen nu, 11 dagen po nog wel wat zeer dus zou nu niet aan een band moeten denken 

Succes in ieder geval.  Gaat vast goed komen.

X

Jij ook sterkte,rustig aan genezen en niet teveel hooi op je vork nemen ;) 

Geniet van het mooie weer!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 12 september 2016 om 15:23 zei Sweetboobs16:

@Glory

He meis,

Hoe is het nu met de borst die nog meer moest zakken? We zijn alweer 4 weken verder nadat je mij het had verteld dat je hem moest gaan dragen van Nio.

xx

@Sweetboobs16

Het gaat beter en beter.De borst wordt stilaan zachter,en dat is voor mij het allerbelangrijkste.Ze is trager als de linkerborst,maar goed ze heeft ook meer CC gekregen en was ook kleiner.

De band draag ik nauwelijks,ben 2x naar de kinesist moeten gaan omdat de rugwervels ter hoogte van de band verkeerd zaten..dit deed zoveel pijn,dat ik hem niet meer goed durf te dragen..Ik hoop dat de zwaartekracht en het genezingsproces de rest doen,ik ben juist 3 maand PO..

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.