Ga naar inhoud

Glory : 9 juni 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik zoek naar mensen met positieve ervaringen met een PC in Belgie(west-oost vlaanderen)

Zou zijn voor een 2e BV na 12jaar.

Ik wil groter gaan van huidige cup 80C naar een E cup,maar weet niet waar te beginnen..

Moet wel een PC zijn die open staat voor grote borsten,en niet een die zegt dat je te slank bent of dat het niet bij je past enz.

 

Ik ben 1m82 en weeg 65kg.Ben dus slank ;)

 

Dank jullie <3 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Glory, 

Denk dat je dan bij dr. Plovier moet zijn. Je kan ervaringen over hem vinden in de zoekbalk rechts bovenin. Wat ik hier zo al heb gelezen is dat hij een goede pc is die precies de borsten maakt die je wilt hebben. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Glory:

Dank je Happy,ik heb juist gebeld,maar de wachttijd loopt op tot in augustus :(:( 

Heb n afspraak bij Dr Nio te Rotterdam!!!yesss!!

Hier kan ik morgen al terecht!! ;)

Oh bij nio zit je even goed. Ik twijfelde tussen plovier en nio. Maar vond belgie makkelijker dan Nederland dus vandaar plovier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Glory said:

Dank je Happy,ik heb juist gebeld,maar de wachttijd loopt op tot in augustus :(:( 

Heb n afspraak bij Dr Nio te Rotterdam!!!yesss!!

Hier kan ik morgen al terecht!! ;)

Nio en Plovier zijn van the big boobs!!

Weet wel (want het is jammer als je dit niet weet) Nio werkt in Rotterdam en Amsterdam (slaz). Echter is hij een stuk duurder in rotterdam en betaald je ook nog een extra toeslag voor protheses boven de 500cc. Dus als dit de man is, is mijn advies om de operatie in Amsterdam te laten doen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag op consult geweest bij Dr.Nio en heb een datum!!

Dit is echt spannend,wordt een wissel met 700CC achter de spier(wat ik wel wat eng vindt,alhoewel ik nu 260CC achter de spier heb)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Glory:

Ik ben vandaag op consult geweest bij Dr.Nio en heb een datum!!

Dit is echt spannend,wordt een wissel met 700CC achter de spier(wat ik wel wat eng vindt,alhoewel ik nu 260CC achter de spier heb)

 

 

En wat is die datum?:106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een datum hebt. Dan wordt het toch echt.... Kun je gaan aftellen. 

Bij nio zit je helemaal goed :P

Ga je via de parkkliniek of olvg (slaz)

Ik ben benieuwd wat jouw lengte en gewicht is. Ik ga deze zomer ook voor een wissel (heb nu anatomisch 245 cc achter de spier) en heb volgende week een consult bij nio.  

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik had al eerder een topic gestart met de vraag naar een goede PC op gebied van een wissel en met oog op een pak groter te gaan.

Ik kreeg enkele heel goede tips,en daarvan bleek Dr.Nio toch een hele goede referentie.Ik kreeg dan wonderbaarlijk genoeg donderdag 28april al een telefoontje dat ik de dag erop al terecht kon op consult en ben dan afgelopen vrijdag 29april op consult geweest!Dat was een heel spannende ervaring zo kort dag en onvoorbereid(had wel 2 fotos van mijn droom boobs mee hihi),en met een bang hartje.Mijn ervaring begin 2000 bij Linea Esthetica waren niet bijzonder goed:veel pijn,geen opvolging,geen documenten..Nu natuurlijk angst voor eventuele PIP..

Gelukkig heb ik maar weinig kapsel,dus dat is wel een opluchting.Hij zou wel ruimte moeten maken denk ik,hij sprak over de borsten lager te zetten als hoe dat de borstplooi nu is zeg maar..

Ik had een geruststellend gevoel na afloop van het consult.Dr.Nio kwam heel kalm en professioneel over.Hij heeft goed gekeken,want ik wil toch echt meer als dat ik nu heb.

Minder leuk vindt ik het dat hij mij echt(wederom) achter de spier wil aanraden.Ik heb nu ook achter de spier,maar dat deed destijds giga veel pijn.Ik ben heel tenger en lang,en heb een dun huidje.Maar hij zei dat het lange termijn effect veel beter is en dat het mooier gaat ogen.Dus ik vertrouw hem wel.Alleen angstig voor pijn en herstel.

Mijn vraag is;wie is er ook zo tenger en lang,en heeft ongeveer dezelfde CC laten plaatsen bij Nio?Bevindingen?

Hoelang duurt het herstel na een wissel met zulke CC?Het is natuurlijk ook al redelijk zomer,en dan loop ik helemaal ingezwachteld.. :(

Thanks <3

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Glory,

Ik ben ook geholpen door Nio en volledig achter de spier :) Heb helaas geen 700cc...ben wel tevreden met wat ik nu heb maar er had makkelijk meer in gekund :45: Ik ben 1.68 en 53 kilo inclusief tiet en ook slank ( op die schattige lovehandels na :134: ) Ik heb gelukkig een positieve herstelperiode gehad met hier en daar pijntjes maar in combinatie met een goede pijnmedicatie-schema erdoor heen gewandeld  ( ben niet van de pijn dus ..ook opgemaakt) Persoonlijk denk ik dat dit per persoon en lichaam verschilt? Moet zeggen dat 2 vriendinnen ook achter de spier hebben en afgelopen jaar hebben gewisselt en ook geen pijn hadden?? Was ook een grote schijtluis dussss heb volledige rust genomen voor de boobs en ALLE maatregelen genomen om alle risico's uit de weg te gaan ( beetje te) maar ik kan nu zeggen dat ik er alles voor heb gedaan ;) En 700 cc klinkt veel maar zegt niets als het bij je lichaamsverhoudingen past dus als je passessie je bevalt.. niet twijfelen!! 

Hier nog een topic waar je wellicht wat aan hebt;

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur geleden zei BrownieG:

Hey Glory,

Ik ben ook geholpen door Nio en volledig achter de spier :) Heb helaas geen 700cc...ben wel tevreden met wat ik nu heb maar er had makkelijk meer in gekund :45: Ik ben 1.68 en 53 kilo inclusief tiet en ook slank ( op die schattige lovehandels na :134: ) Ik heb gelukkig een positieve herstelperiode gehad met hier en daar pijntjes maar in combinatie met een goede pijnmedicatie-schema erdoor heen gewandeld  ( ben niet van de pijn dus ..ook opgemaakt) Persoonlijk denk ik dat dit per persoon en lichaam verschilt? Moet zeggen dat 2 vriendinnen ook achter de spier hebben en afgelopen jaar hebben gewisselt en ook geen pijn hadden?? Was ook een grote schijtluis dussss heb volledige rust genomen voor de boobs en ALLE maatregelen genomen om alle risico's uit de weg te gaan ( beetje te) maar ik kan nu zeggen dat ik er alles voor heb gedaan ;) En 700 cc klinkt veel maar zegt niets als het bij je lichaamsverhoudingen past dus als je passessie je bevalt.. niet twijfelen!! 

Hier nog een topic waar je wellicht wat aan hebt;

 

Dank je,ik voel mij al wat meer gerust.Het blijft spannend,zeker een wissel en als je al wat mindere ervaringen hebt..

Als je al een goede pijnmedicatie-schema krijgt is dat een hele geruststelling.Het blijft toch een serieuze ingreep ;)

heb je een pm gestuurd ;)

 

Iemand nog soortgelijke ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis,

 

Mijn wissel bij Nio naar 800 cc achter de spier was nagenoeg pijnloos terwijl ik de eerste x kapot ging vd pijn.Herstel ging ook veel sneller al moet je nog steeds 6 wkn rustig aan doen om alles goed te laten herstellen. Het is echt minder erg dan de eerste x hoor ik vaak en weet ik uit ervaring.

Ik zou zeggen maak je geen zorgen en veel plezier deze zomer met je grote boobies;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meis,

Ik heb je topic titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je na je operatie dan ook je verslag schrijven, en heb je hier alles netjes op 1 plek bij elkaar staan,zo blijft het ook overzichtelijk.

Nu nog maar een paar dagen aftellen, spannend hoor.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2016 om 08:31 zei Glory:

Hoi,

 

Ik had al eerder een topic gestart met de vraag naar een goede PC op gebied van een wissel en met oog op een pak groter te gaan.

Ik kreeg enkele heel goede tips,en daarvan bleek Dr.Nio toch een hele goede referentie.Ik kreeg dan wonderbaarlijk genoeg donderdag 28april al een telefoontje dat ik de dag erop al terecht kon op consult en ben dan afgelopen vrijdag 29april op consult geweest!Dat was een heel spannende ervaring zo kort dag en onvoorbereid(had wel 2 fotos van mijn droom boobs mee hihi),en met een bang hartje.Mijn ervaring begin 2000 bij Linea Esthetica waren niet bijzonder goed:veel pijn,geen opvolging,geen documenten..Nu natuurlijk angst voor eventuele PIP..

Gelukkig heb ik maar weinig kapsel,dus dat is wel een opluchting.Hij zou wel ruimte moeten maken denk ik,hij sprak over de borsten lager te zetten als hoe dat de borstplooi nu is zeg maar..

Ik had een geruststellend gevoel na afloop van het consult.Dr.Nio kwam heel kalm en professioneel over.Hij heeft goed gekeken,want ik wil toch echt meer als dat ik nu heb.

Minder leuk vindt ik het dat hij mij echt(wederom) achter de spier wil aanraden.Ik heb nu ook achter de spier,maar dat deed destijds giga veel pijn.Ik ben heel tenger en lang,en heb een dun huidje.Maar hij zei dat het lange termijn effect veel beter is en dat het mooier gaat ogen.Dus ik vertrouw hem wel.Alleen angstig voor pijn en herstel.

Mijn vraag is;wie is er ook zo tenger en lang,en heeft ongeveer dezelfde CC laten plaatsen bij Nio?Bevindingen?

Hoelang duurt het herstel na een wissel met zulke CC?Het is natuurlijk ook al redelijk zomer,en dan loop ik helemaal ingezwachteld.. :(

Thanks <3

 

Hoe gaat het nu met je:)

xx ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Na 3 daagjes bekomen van alles,even mijn verslagje ;)

Ik ben afgelopen donderdag in het SLAZ geopereerd aan mijn BV (wissel) bij Dr.Nio.

In 2002 mijn 1e BV gehad,anatomisch achter de spier 260CC.Nu naar 800CC gegaan.

Best heftig allemaal hoor.Ik voel mij een beetje alsof er een truck over mijn borstkas is gereden!

Toch mag ik niet klagen,.De ingreep is goed gegaan.

Vooraf heel vriendelijk behandeld door de verpleging.

Dr.Nio kwam dan zijn kunstwerk tekenen op mijn borstkas.Hij deed dit uiterst geconcentreerd.Kan er niets aan doen,maar iedere keer als ik die man zie moet ik lachen.Hij heeft iets ontwapenends en dat werkt wonderwel tegen de stress ;);) 

Dan infuus laten prikken en wachten maar..dit omdat er een volledig zakje antibiotica moest indruppelen.

Om 13u naar de ok.Ik was dan al niet meer zo zenuwachtig,eerder zo van he he!!De anesthesist vroeg nog of ik vragen had.Ik vroeg hem alleen goed op mij te passen,omdat ik graag weer veilig terug wilde komen en dat ik 4 goede redenen had(3 kids en een man ;) )Hij stelde mij gerust.

In de OK stond er een relaxed radiootje op,iedereen was goed gezind.Dr Nio stelde mij nog enkele vragen(mijn naam en geboortedatum,geen idee waarom??)

en dan kreeg ik ijskoude packs op benen en rug.Erna wel weer een lekker warm dekentje.Dan mijn armen wijdt en ging alles heel snel.Narcose inbrengen ging pijnloos,TO mijn eerste BV,dan voelde ik dat akelige spul echt omhoog kruipen.

Zuurstofkapje op en voila,we doezelden weg,heel onwerkelijk.

Ik werd wakker gemaakt om 15.30,een beetje grof.Ze vroeg hoe het met mij ging,maar ik kon niets uitbrengen(pijn in de keel van die zuurstoftube) en begon dan maar te wenen..Heel stom,begrijp ook niet waarom.Ik vroeg meteen naar mijn man haha.Al snel mocht ik naar de uitrustkamer,waar mijn ventje meteen kwam.Moest weer wenen,beetje de stress zeker?

Ik was nog super suf,veel herinner ik mij niet meer.Heb dan wel vlug 2 beschuitjes gegeten en 2 kopjes thee met veel suiker.Dat deed mij weer een beetje landen.

Dat vond ik een beetje een nadeel,ze leggen alles uit,maar heel snel.Je kunt dat onmogelijk volgen.DR.Nio kwam nog langs en leek uiterst tevreden.Mijn compressievest moet ik goed blijven dragen(...) en mag mij nu(na 3 dagen) even kort douchen.Ik durf dit echter niet,en heb dan mij maar met een washandje laten verfrissen lol.

Dat vest zit verschrikkelijk.Mijn schouders en rugspieren lijken wel ijzerkabels.Ik heb daarstraks voor het eerst 20min zonder vestje gezeten,maar ik durf gewoon niet langer..

De nachten kom ik door met 1 extra pijnstiller om 04.00u en voor t slapengaan toch een Diazepam.Anders is het gewoon niet te harden.

Overdag gaat het,maar welke houding ook,alles begint na 10min zeer te doen van spieren.zucht.

Wondheling verloopt super tot nu toe.Ik moet elke dag kompressen vervangen,maar er is nog geen enkele wondvocht opgekomen.

Verder krijg ik 3x daags antibiotica en naproxen(ontstekingsremmer)van dat laatste wordt je ook suf.Mijn verslag zal dus een beetje groggy zijn haha.

Ik zag ook nog een andere dame samen met mij buitengaan in rolstoel;blond haar en zwarte t shirt.Iemand van dit forum?

Heeft er iemand advies  over het uitlaten van dat harnas in de eerste dagen?en masseren van de rug en schouders,mag dat zonder vest?

XxXX ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nw boobs meid,

Ik heb nogmaals je laatste topic samengevoegd omdat je deze al had, anders krijg je zoveel verschillende topics dat je niet meer weet welke je allemaal bij moet houden, en alles bij elkaar is een stuk overzichtelijker, zowel voor jou als voor ons.

Hier in dit topic kun je dus al je verdere updates schrijven.

Nu lekker rustig aan doen, en ik wens je een goed herstel.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Desert-Rose:

Gefeliciteerd met je nw boobs meid,

Ik heb nogmaals je laatste topic samengevoegd omdat je deze al had, anders krijg je zoveel verschillende topics dat je niet meer weet welke je allemaal bij moet houden, en alles bij elkaar is een stuk overzichtelijker, zowel voor jou als voor ons.

Hier in dit topic kun je dus al je verdere updates schrijven.

Nu lekker rustig aan doen, en ik wens je een goed herstel.

xx

 

ohhhh lief dank je :rolleyes:

Ga ik zeker doen XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.