Ga naar inhoud

Na 6 weken wond weer open


Wijfie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
26 minuten geleden zei scarlessboobies:

 

@Desert-Rose Ja denk je dat het te heftig spul is? Waar haal ik Mepitel? Ik ga even niks meer aan hem voorleggen , het enige wat hij blijft zeggen is desinfecteren. Maar Mepitel zijn vetter gazen ook? Blijft dit niet aan de wond vast plakken? 

Als ik jou was zou ik voor de zekerheid wel even je pc bellen, en het voorleggen, hij is eindverantwoordelijke, en als jij uitlegt dat je huid verkeerd reageert op de betadine, kan je vragen of je die mesistran kunt krijgen/gebruiken, want als er iets mis gaat,en hij is niet op de hoogte, dan kan die zeggen, het is je eigen schuld,jij hebt iets anders gebruikt, dus pas daar wel even mee op.

Ik ben geen dokter, en mag ook niet op die stoel gaan zitten, ik heb alleen hele goede ervaringen met die mesistran.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dames, veel beterschap allemaal met de wonden.

de mijne had nog twee dagen nagebloed, maar zit nu ( denk ik) weer dicht. Het doet ook geen pijn meer. Hopelijk zijn jullie wel klaar en is alles gesloten voor de zes weken om zijn. Ik weet nog hoe ik af telde naar die datum. Ik vind het wel bijzonder dat je steeds erg moe bent en alles teveel is maar zodra de zes weken om zijn, lijkt het wel of ineens je energie weer terug is. Succes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Wijfie:

Jeetje dames, veel beterschap allemaal met de wonden.

de mijne had nog twee dagen nagebloed, maar zit nu ( denk ik) weer dicht. Het doet ook geen pijn meer. Hopelijk zijn jullie wel klaar en is alles gesloten voor de zes weken om zijn. Ik weet nog hoe ik af telde naar die datum. Ik vind het wel bijzonder dat je steeds erg moe bent en alles teveel is maar zodra de zes weken om zijn, lijkt het wel of ineens je energie weer terug is. Succes allemaal

oh fijn dat alles nu dicht is en niet meer bloed meis, en heerlijk zonder pijn, moet een opluchting zijn, doe je wel nog even rustig aan, alles even rustig opbouwen, want het is natuurlijk nog wel even een zwakke plek.

ja vreemd is dat he, zodra je na 6 weken groen licht hebt om alles weer te doen, ga je weer als vanouds,

meis, hoop dat alles goed blijft gaan bij je, en de wond netjes dicht 

xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2016 om 20:18 zei Desert-Rose:

He meis,

Heb je het idee dat je een stukje van een hechting voelt zitten? Want heel vaak gebeurt het dat de onderhuidse hechtingen niet helemaal oplossen en die komen er dan uit via een zwakke plek, en dat is je litteken.

Als dit zo is, dan mag je proberen om er heel voorzichtig met een ontsmet pincet aan te trekken,en soms komt het er dan uit, MAAR voel je weerstand, niet doorgaan,en laten zitten.

Is je borst/litteken rood of warm? En is het alleen bloed,of is het ook vocht met een andere kleur?

Ik zou het nu even goed spoelen onder de douche, droog deppen en een gaasje erop,en dan morgen even voor de zekerheid je pc bellen of mailen, want hij is de eindverantwoordelijke.

xxx

bij mij is dit gebeurd, heeft de pc eruit gehaald en opnieuw moeten hechten.. als je het nog niet gedaan hebt zou ik ff je pc bellen en vragen om langs te komen om eventueel dat stukje nog te hechtten met een gewone hechting..

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Nonky:

het is heel vervelend maar zolang je de prothese niet ziet, geen paniek! Alle kans dat het helemaal goedkomt!

xxx

Oei, dit is wel heel erg kort door de bocht.. Zo kun je dat eigenlijk niet stellen, maar denk oik dat je het niet zo kort door de bocht bedoelde :)

@Desert-Rose super goed advies van die honinggazen. Deze zijn een stuk beter dan betadine idd. Betadine  is namelijk nogal omstreden....

Meiden heel veel sterkte!! En als jullie het niet vertrouwen, altijd ff je pc consulteren (als de wond slechter wordt of niet verbeterd na een paar dagen) Maar het gedeelte van het topic dat ik gelezen heb, zie ik idd dat jullie dat gedaan hebben :35:

Hopelijk betert het!!! 

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-5-2016 om 20:01 zei scarlessboobies:

Aha , Super !

Hartelijk dank . ik ga het proberen te kopen morgen bij een apotheek want Anders verzuip ik straks nog in die Isobetadine.

Thank you 

hey meid, hoe is het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei scarlessboobies:

Het blijft sukkelen, de wond is minder diep maar verre van dicht of genezen... ik reken nog zeker op drie a vier weken erbij. 

He jakkes vervelend he, ben je nu met de honinggaas be:71:zig? Bij mij ziet links er een stuk beter uit, wel sinds vandaag ineens weer een wondje bij mijn linkertepel. Rechts is ook voorlopig nog niet dicht, drielandenpunt is een stuk kleiner geworden maar er zitten nu gaatjes naast... Ik zou anders 10 juni weer controle hebben maar dat word nu 15 juli, eerder had geen zin. Wat duurt dat dan allemaal lang he!

Hoop dat het gauw beter wordt meid!, wordt nu wel eens tijd he;)

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend allemaal. Ben toen inderdaad direct het honing gaas gaan halen en ook de mesitran zalf. Ik probeer ook minder vaak te spoelen onder de douche. Ik hoop echt niet dat er nog meer gaatjes bij komen, ben het beu. Ik ga ook niet op controle zo lang het niet is genezen.

Sterkte jij ook 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei scarlessboobies:

Pak jij het nog iedere dag in? Ik soms een dag niet. Dan alleen wat zalf. Vooral snachts.

liefs

Ik spoel nog wel twee keer daags,moest ik blijven doen tot alles echt dicht is. Daarna droog ik het een tijdje aan de lucht. Doe er dan de mesitran gaas of en een absorberend verbandje,zodat het niet in mijn kleding komt. Zit savonds gerust de hele avond met een ruim vallend shirt aan,met niks er onder. Het gaat heel langzaam maar ik geloof wel de goede kant op!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.