Ga naar inhoud

Shelly : 9 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi girls,

Snap nog niet zo heel veel van de site dus hoop dat het goed gaat!
Ik ben Shelly 22 jaar en op 9 mei krijg ik mijn boobies (375cc/400cc rond dual plane) bij Frans straten.
Ben 162cm en weeg 58 kilo. Ik ben een aantal kilo's afgevallen waardoor ik weinig meer over heb.
Had van mezelf altijd een volle C, maar wilde altjd al groter! Kan niet wachten...

Op 11 april heb ik dus onverwachts een buikoperatie gehad. Omdat die operatie ook zo anders liep dan verwacht, en ik nu dus binnen 4 weken voor de 2e keer onder narcose moet, zit ik er ook wel een klein beetje tegen op ondanks mijn grote vreugde!
Ben nu na anderhalve week eindelijk weer een beetje mezelf aan het terug vinden.

Zijn er hier meiden die in een korte periode meerdere keren onder narcose geweest zijn?
Bij de kliniek zeiden ze dat het niets uit maakt, maar dat het natuurlijk voor elk persoon anders is qua herstel.

Liefs,
Shelly

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ten eerste heel goed dat je de stap hebt gezet! ^_^

Over narcose gesproken. Ik ben vorig jaar september onder narcose geweest voor een operatie en vervolgens in februari weer voor dezelfde operatie. In maart ben ik weer aan hetzelfde geopereerd maar heb toen voor een ruggenprik gekozen. Ik moet zeggen dat ik naar mijn gevoel wel aardig lang last heb gehad van onder narcose gaan. Erg duf voor een lange tijd en moeilijk opstarten elke dag etc. Ik merkte het zeker wel maar het verschilt inderdaad per persoon. Vaak onder narcose gaan is zoiezo niet goed voor je lichaam dat weet iedereen wel denk ik. En voordat het uit je lichaam is duurt bij de 1 net wat langer als bij de ander. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Girls!

Afgelopen maandag ben ik geopereerd! Alles viel me reuze mee gelukkig echter heb ik ontzettend last van me rug op het moment. Ik doe alles zo kramperig en word lichtelijk moedeloos van mezelf. Ik heb Shock Absorbers (80D) en begin het idee te krijgen dat de omvang te strak zit.

Ik trek steeds die rand naar beneden en heb me bandjes en haakjes al op z'n grootst staan. Baal als een stekker, want ze zaten voor de operatie qua omvang wel goed en zijn best prijzig. Ik neem sws morgen contact op met de kliniek, maar ik zit nu al zo op tegen het slapen straks! 

Ik ben bang dat die rand tegen die wonden aandrukt. M'n vriend zegt dat die rand er precies netjes onder zit..  Hebben meerdere hier last van gehad en eventuele tips o.i.d?!

Alvast bedankt xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi!

dat probleem is eenvoudig op te lossen met een tussenstukje. te koop bij hunkemoller. ( 3 stuks in 3 kleuren voor 7 euro.)

ik heb het er ook tussen moeten doen. echt superhandig en hoef je geen nieuwe bh te kopen.

en die rugpijn, pffff lastig maar dat hoort er even bij. wordt snel weer minder hoor.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shelly,

De eerste 2 weken had ik ook het gevoel dat alles te strak zat, wanneer de zwelling wat afneemt wordt dat vaak ook beter. Als je last hebt van de randjes kun je er zachte watten oid tussen doen. Eventueel zou je hem iets losser kunnen doen door de sluitingen te verlengen met iets. Dat kun je bij een lingerie winkel kopen, maar laatst hoorde ik iemand ook zeggen dat zij er veters tussen had gedaan haha!

Het slapen is de eerste 2 weken niet leuk, je ligt niet lekker, kunt er niet uit komen en je hebt veel last van je rug. Deze dingen had ik tenminste :P het wordt echt beter, vooral als je straks weer op je zij mag liggen!

Sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Shelly said:

Hadden jullie ook zo'n last van jeukende boobies na de operatie?

 

jaaaa!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.