Ga naar inhoud

Nessie81 : 2 augustus 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei Nessie81:

Hai ja ik heb contact gehad met de kliniek en gaan 450 cc voor me bestellen. ik denk na nader inzien dat 500cc hp toch teveel voor mij is en dat 450 cc mp plus hopelijk past .. super spannend!

Fijn, ben je er tenminste uit hihi.
Nu aftellen!!

Dan zal ik dit topic even samenvoegen met je operatieverslagtopic, dan heb je alles bij elkaar staan :)
Kun je je andere topic ook gewoon updaten en hoef je maar 1 topic bij te houden, wel zo overzichtelijk ;) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend ik mag een dagje later!

ik begin nu ook echt al wel zenuwachtig te worden hoor

hoe is het bij jou met de zenuwen?

ik hoor morgen als het goed is Hoelaat ik woensdag aanwezig moet zijn

En mag ik vragen wat je allemaal als voorbereiding hebt?

wat voor kleding trek je aan etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei lissie:

Spannend ik mag een dagje later!

ik begin nu ook echt al wel zenuwachtig te worden hoor

hoe is het bij jou met de zenuwen?

ik hoor morgen als het goed is Hoelaat ik woensdag aanwezig moet zijn

En mag ik vragen wat je allemaal als voorbereiding hebt?

wat voor kleding trek je aan etc?

Hey ja ik voel het nu ook wel de zenuwen! Spannend vandaag hoor je je tijd heh:-) 

Nou echt voorbereid nog niet.. ga ik vandaag doen want kwam gister terug van vakantie.. heb ieder geval mijn anna bh gister gewassen en een joggingpak trek ik aan en moet even een makkelijk los hemdje zoeken in mijn kast ;-) heb dextrose energie en ga vandaag even een flesje drinken halen waar suikers in zitten.. misschien ook maar bouillon en o ja voor als mijn borsten gaan opzetten... tijdens mijn kraamperiode deden ze voor de stuwing dikke maandverband en dan doorknippen, in een boterham zakje en dan in de vriezer! Als deze bevroren is in een washandje op je borst leggen.. heerlijke verkoeling! En o ja heb wel brandnetel thee gehaald.

Moet vandaag ook even extra paracetamol halen!

Schoenen of slippers voor morgen, moet ik nog even bedenken, warme sokken en mijn telefoon niet vergeten! Misschien wat te lezen... maar ja als ik nog zo suf ben dan heb ik daar toch geen zin in ;-) hahhaha en jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal even een verslagje over mijn borstvergroting bij Kliniek Amstelveen dr Schiettecatte

Vannacht erg slecht geslapen en elk uur gezien :huh:

Om 6:45 eruit gegaan en wezen douchen.

Beneden glas groene ice tea gedronken ( moest wat suikerhoudende drank nemen ) en kop groene thee.. kon tot 7:30! en moest als ik wegging paracetamol nemen ( was om 8:30 ).

Toen richting Amstelveen want moest mij om 9:30 melden.. half uur te vroeg aangekomen:rolleyes:

Rond uur of 10 werd ik geroepen ( had niet op de klok gekeken voor exacte tijd ), toen snel uitkleden, werd afgetekend door Schiettecatte en toen naar binnen gelopen OK in. Daar infuus met antibiotica gekregen en toen kwam de narcose en heb heerlijk geslapen en gedroomd.. wat ik weet is dat ik wakker geroepen werd in de uitslaapkamer, ik ben gelukkig heel goed uit de narcose gekomen ( ging er redelijk gespannen in ) en was wat wazig, maar geen pijn en werd steeds iets beter. Moest gelijk plassen en heb gegeten ( beschuitje en thee ) en flesje groene ice tea gedronken ( weer naar wc ) ging goed en om half 1 was mijn man er ( mocht al om 12:00 weg aar moest wachten tot mijn man er was ) wat wiebelig mee in de auto en kussentje mee voor tussen de gordel en mijn borst.

Ik ben zoooooooooooooooo happy de peppie met wat ik gezien heb dan.. maar heb er vertrouwen in.. de tape mag er over 2 dagen af ( die drukken ze helemaal plat )

Met consult zeiden ze 400cc maar er is 450cc ingegaan MP Plus coh2 dual plane.

Toen ik thuis kwam kreeg ik al iets meer last, maar met pijnstillers is het tot nu toe goed te doen.

Wel voel ik alles stijf worden en merk dat de linkerkant, als ik mijn arm beweeg meer moeite heeft.

Nou tot nu toe mijn verslag en lig lekker op bed met Anna aan :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Jij was weer snel weg zeg! Fijn dat het zo goed gegaan is. Ja de spanning komt komende dagen nog wel iets meer opzetten dus op tijd je medicatie innemen, wel blijven bewegen beetje rustig aan en laten verwennen verder ;) 

heel spannend over 2 dagen! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lindasch:

Zo! Jij was weer snel weg zeg! Fijn dat het zo goed gegaan is. Ja de spanning komt komende dagen nog wel iets meer opzetten dus op tijd je medicatie innemen, wel blijven bewegen beetje rustig aan en laten verwennen verder ;) 

heel spannend over 2 dagen! Xxx

Ja precies merk al dat ik wat stijf word haha verder nog Ok op wat pijnscheuten na.

Maar vond het ook heel snel gaan! Indd medicatie heb ik een wekker op gezet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb snachts nooit een wekker gezet maar smorgens wel veel pijn gehad dan. Kon dan met m'n arm net bij de afstandsbediening van m'n bed die naast me lag hahaha. Bij controle gaf verpleging ook aan dat je als het gaat het beste gewoon je medicatie iets kan verschuiven zodat het uitkomt net voordat je naar bed gaat en dan kunt door slapen. Maar dat moet je even ervaren. Sterkte je eerste nachtje. Heb je je bed al wat hoger staan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lindasch:

Ik heb snachts nooit een wekker gezet maar smorgens wel veel pijn gehad dan. Kon dan met m'n arm net bij de afstandsbediening van m'n bed die naast me lag hahaha. Bij controle gaf verpleging ook aan dat je als het gaat het beste gewoon je medicatie iets kan verschuiven zodat het uitkomt net voordat je naar bed gaat en dan kunt door slapen. Maar dat moet je even ervaren. Sterkte je eerste nachtje. Heb je je bed al wat hoger staan? 

Ok ik ga het even zien hoe het gaat indd.. heb grote kussens om rechterop te liggen en heb een hoge boxspring.. dus kan er zo een beetje uitrollen.. extra kussentje voor in mijn onderrug en benen. Heb ook nog een nekkussen mocht het nodig zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Jacky-M:

@Nessie81 ik was denk ik voor jou met de operatie vandaag. Mag ik vragen hoe lang jij die witte band om moet houden? Zit deze ook onder je BH? Gr Jacky 

Hey o ja toevallig!  Hoelaat moest jij? Die vastgeplakt band / tape? Moet 2 dagen blijven zitten..

En jij? Of heb je dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.