Ga naar inhoud

Nessie81 : 2 augustus 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Jacky-M:

@Nessie81 als je binnen kwam en recht tegen de twee Oks keek gelijk naast Ok 1 .. Jij? 

Hoe is jou nacht verlopen en opstaan? 

Ok!  Als je binnenkwam lag ik gelijk 1ste bed linkerhand. Maar jij dus echt bij Ok.. lag je dan aan de linkerkant van de bedden of rechterkant?

Mijn nacht was niet fijn helaas geen oog dichtgedaan pfff pijnlijke stijve armen en omhoog komen om uit bed te stappen ook erg pijnlijk.. bij jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Lindasch:

Hey meid. Hoe gaat het nu met je? Vandaag de dag door gekomen? Succes weer vannacht. Paar dagen dan zakt de pijn hopelijk wat. Xxx

Hai nacht is iets beter gegaan, had ook een slaappil genomen. Voel me nu wel beter dan gisteren. Vandaag de tape eraf jeejjj

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Jacky-M:

@Nessie81 linkerkant aan de kant van Ok 1. 

De nacht was ook drama. En opstaan helemaal. Heb wel even voor me rug gel mee laten brengen vandaag en leg nu compressen op me borsten.. Verzacht wel

Ja erg heh! Ja doe er vandaag wat compressen op... wat een opluchting die tape eraf! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, August 03, 2016 om 15:48 zei Jacky-M:

@Nessie81 linkerkant aan de kant van Ok 1. 

De nacht was ook drama. En opstaan helemaal. Heb wel even voor me rug gel mee laten brengen vandaag en leg nu compressen op me borsten.. Verzacht wel

Ja erg heh! Ja doe er vandaag wat compressen op... wat een opluchting die tape eraf! 

 

21 minuten geleden zei Jacky-M:

@Nessie81 nou echt, maar wat een drama om het er af te krijgen.. 

Tevreden? Bij jou alles gelijk? 

Hey ja echt heh..pff pijnlijk was het wel ff! Niet helemaal gelijk nog maar komt vast wel... hoop ik haha en jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Nessie81:

Ja erg heh! Ja doe er vandaag wat compressen op... wat een opluchting die tape eraf! 

 

Hey ja echt heh..pff pijnlijk was het wel ff! Niet helemaal gelijk nog maar komt vast wel... hoop ik haha en jij?

Haha nog niet nee.. Vind ze ook echt nog ballen hoor haha.. Kan niet zeggen wauw mooi. Hoe ging jou dag/nacht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, August 04, 2016 om 15:43 zei Jacky-M:

@Nessie81 nou echt, maar wat een drama om het er af te krijgen.. 

Tevreden? Bij jou alles gelijk? 

 

Op Thursday, August 04, 2016 om 16:20 zei Jacky-M:

Haha nog niet nee.. Vind ze ook echt nog ballen hoor haha.. Kan niet zeggen wauw mooi. Hoe ging jou dag/nacht? 

@Jacky-MHai hoe gaat het met jou? Bij mij de nachten nog steeds niet zo fijn, al heb ik vannacht iets beter geslapen ( maar wel wakker midden in de nacht hoor) zijn opgezwollen heh en staan helemaal strak.

Mijn buik is ook helemaal gezwollen?! Las al iets van vochtbuik? Pff mag wel van mij wel weg ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nessie81:

 

@Jacky-MHai hoe gaat het met jou? Bij mij de nachten nog steeds niet zo fijn, al heb ik vannacht iets beter geslapen ( maar wel wakker midden in de nacht hoor) zijn opgezwollen heh en staan helemaal strak.

Mijn buik is ook helemaal gezwollen?! Las al iets van vochtbuik? Pff mag wel van mij wel weg ;-)

@Nessie81 Hi! Ja de nachten zijn niet top.. Maar ik kan sowieso niet slapen op me rug.. Pijn verder vind ik echt mee vallen, maar gisteren te veel gedaan denk ik en toen kreeg ik het dubbel en dwars terug in de avond. Mijn buik is ook net een bal van vocht.. Ze zeggen veel water en thee drinken.. Maar zie het nog niet minder worden. 

Lijken jou borsten wel gelijk? Bij mij wordt het nu geel blauw.. Vooral er tussen en onderkant. 

Hoe gaat het bij jou qua pijn? En heb je al helemaal gedoucht? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jacky-M nee kan ook nooit slapen op mijn rug, echte zijslaper;-) valt inderdaad wel mee en indd als je teveel doet word je gestraft.. Ja ze zijn redelijk gelijk.. soms linker wat dikker door vocht en moet ik het weer even koelen. Ja heb gisteren er half onder gestaan en vandaag helemaal en voorzichtig haren gewassen. En jij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nessie81:

@Jacky-M nee kan ook nooit slapen op mijn rug, echte zijslaper;-) valt inderdaad wel mee en indd als je teveel doet word je gestraft.. Ja ze zijn redelijk gelijk.. soms linker wat dikker door vocht en moet ik het weer even koelen. Ja heb gisteren er half onder gestaan en vandaag helemaal en voorzichtig haren gewassen. En jij?

 

De linker ook wat dikker door vocht.. Eergisteren en gisteren half en kapster haren laten wassen.. Vanavond even helemaal proberen te douchen. Hoe heb jij het gedaan met wond afplakken? Huishoudfolie? Ben zo bang dat ik de wond te nat maak.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jacky-M:

De linker ook wat dikker door vocht.. Eergisteren en gisteren half en kapster haren laten wassen.. Vanavond even helemaal proberen te douchen. Hoe heb jij het gedaan met wond afplakken? Huishoudfolie? Ben zo bang dat ik de wond te nat maak.. 

@Jacky-M o dat is wel beter ja.. nou eerst huishoudfolie en besefte dat zo de wond natter werd dan zonder ! Want vocht- water blijft erin en zo dus werd het natter. Toen gedept en droog gemaakt met de föhn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker geel! Op de foto rechterkant iets meer gezwollen ( links in het echt)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.