Ga naar inhoud

Lotje81 : 17 juni 2016 : Dr. de Frene : St. Jan Ziekenhuis : Brugge


Aanbevolen berichten

Hoi, 

Ik ben een vrouw van 34j . Ik heb geen partner en geen kids. (men droomprins is nog niet gepasseerd) Ik heb altijd een borstvergroting in men achterhoofd gehouden en dacht ik later als ik een gezinnetje heb wil ik er wel voor gaan. Ondertussen ben ik al 34j en nog steeds geen gezinnetje. Toch wil ik volop genieten en ben ik men lijstje aan het afwerken met dingen die ik zeker wil doen in men leven. Ik heb al mooie reizen gemaakt die als droom stonden opgeschreven, Nu staat er buiten een mooi gezinnetje nog 1 ding te pronken op men lijstje.... dat is de borstvergroting.  Ik wil er nu voor gaan. Heb mezelf genoeg wijsgemaakt dat ik maar happy moet zijn met wat ik heb maar  wil nu eindelijk gaan stralen. Heb een afspraak bij dr de Frene in Brugge op 25 april 

nog 6 x slapen en het is zo ver, jeuj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lotje,

Welkom , en groot gelijk dat je uw droom doorzet!  25 april gaat er zo zijn. Veel succes bij uw eerste consultatie , en het passen van de protheses. Spannend he! Op zoek gaan naar de juiste hoeveelheid cc.  Ik sta geplant op 9mei voor OK.  Krijg ook al kriebels.      

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotje,

Super dat je hebt besloten er voor te gaan! Ik vind het hele proces ook echt onwijs spannend en krijg telkens kriebels als ik mooie borsten zie op deze site haha.

De CC-crisis zoals ik het even noem vind ik lastig want je wil natuurlijk wel helemaal tevreden zijn als je ze mag uitpakken. Heb je al een idee hoeveel CC je zou willen? Ik was in eerste instantie best bescheiden en wou een 295cc maar als ik rondkijk naar wat ik mooie, volle borsten vind ga ik dat denk ik met 295cc niet redden haha. Ik denk nu eerder aan 375cc of 415cc. Tijdens het passen had ik 295cc en 330cc gepast maar ik was echt een beetje overweldigt met het volume dat ik opeens had dat ik het allemaal veelste groot vond, maar nu ik eraan 'gewend' ben en de resultaten van andere meiden zie wil ik zeker nog een consult om de grotere maten te passen.

Ik zelf heb echt al heel veel info en tips van deze site gekregen en ik ben pas een dag aangemeld! Ik hoop dat dit voor jou ook zal gelden en alvast heel veel plezier 25 april!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij straks je boobies hebt, dan zul je je (veel) vrouwelijker voelen en het uitstralen. Zeker als je straks mooie lingeriesetjes aan hebt. ;) En dan komt die prins op het witte paard wel hoor ! 

Bij mij is juist al af en toe een sleur aan het worden :45:

Heel veel plezier straks tijdens je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren men eerste consult achter de rug bij dr de frene. Heb er een heel goei gevoel bij. Moet nu een echo en mammografie laten doen. Volgende keer mag ik passen. Jeuj. Als alles in orde is Kan ik juni nog mijn nieuwe Boobies krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Lotje81:

En eens met mijne sponser praten want anders is het niet mogenlijk

 

9 minuten geleden zei Lotje81:

Moet eerst de mammografie en echo plannen.  Dan kan ik een afspraak maken.  

Ah oke :P hehe, gauw afspraakje maken maar :D

hihi je sponsor?? :P x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gisteren ben ik boobies gaan passen. Super. De kleinste waar hij mee begon vond ik maar niks  haha. Uiteindelijk zal ik op een mooie  c cup uitkomen en het voelde echt goed aan. Eindelijk compleet. Ik kijk er naar uit. :wub::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Super dat je zo enthousiast bent, nu inderdaad naar uit gaan kijken

Ik heb even je topics samengevoegd,zodat het allemaal netjes bij elkaar staat,probeer als het kan zoveel mogelijk in dit topic je updates te blijven doen,want dan blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk ^_^

Ik heb alvast je titel enigszins aangepast, als je laat weten wanneer je operatie gepland gaat worden,en in welke kliniek/ ziekenhuis,dan kunnen we je titel helemaal aanpassen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Lotje81:

Gisteren ben ik boobies gaan passen. Super. De kleinste waar hij mee begon vond ik maar niks  haha. Uiteindelijk zal ik op een mooie  c cup uitkomen en het voelde echt goed aan. Eindelijk compleet. Ik kijk er naar uit. :wub::wub:

Leuk voor je!! Het klinkt zo herkenbaar. Ik was ook altijd mezelf aan het aanvaarden :) en dat lukte op lange termijn ook niet zo goed :) Nu ben ik de trotse eigenaar van 2 protheses van 255cc B) Nu ziet het er alleen nog niet uit. Ik ben helemaal ingepakt in blauw verband, met een hele grote plakker (mijn jongste zegt de hele tijd: 'mama pijn, grote plakker?' Ik denk dat ze jaloers is en ook een plakker wil :rolleyes:). Maar, ik ben toch al zoooo blij dat ik de knoop heb doorgehakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Super dat je zo enthousiast bent, nu inderdaad naar uit gaan kijken

Ik heb even je topics samengevoegd,zodat het allemaal netjes bij elkaar staat,probeer als het kan zoveel mogelijk in dit topic je updates te blijven doen,want dan blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk ^_^

Ik heb alvast je titel enigszins aangepast, als je laat weten wanneer je operatie gepland gaat worden,en in welke kliniek/ ziekenhuis,dan kunnen we je titel helemaal aanpassen.

xxx

17/6 is mijn operatie gepland in st jan ziekenhuis Brugge/Belgie door dr De Frene

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei best_boobie:

pas ik het meteen even voor je aan, liep hier toch net voorbij :P 

Succes met aftellen nog ;) 

xx BB

Dankjewel best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Super dat je zo enthousiast bent, nu inderdaad naar uit gaan kijken

Ik heb even je topics samengevoegd,zodat het allemaal netjes bij elkaar staat,probeer als het kan zoveel mogelijk in dit topic je updates te blijven doen,want dan blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk ^_^

Ik heb alvast je titel enigszins aangepast, als je laat weten wanneer je operatie gepland gaat worden,en in welke kliniek/ ziekenhuis,dan kunnen we je titel helemaal aanpassen.

xxx

dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb mijn boobies :wub: 

Ging allemaal heel snel. Om 9u 15 moest ik binnen zijn en om 11u 50  werd ik wakker. Snel even naar de boobies loeren. jaja ze waren er echt.!!! 

:wub: :wub: :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dag na men operatie heb ik afgezien. Plots in de namiddag begon alles op te zwellen, ben los uit mijn BH gebarsten. Mijn boobies begonnen serieus op te zwellen. Voelde me helemaal niet lekker. Spierpijn, misselijk ,buikpijn,  rugpijn, rusteloze benen. Toch even naar hunkemuller geweest met een vriendin. Had al een reserve BH gekocht maar mocht hem wisselen voor een maatje groter. Dit was geen enkel probleem. Terug naar huis met een passende Bh.

ondertussen 4 dagen PO. 

Van men borsten heb ik maar een beetje last, nog wel op gezwollen maar ok. Ik slaap vrij goed op men rug wat als buikslaper toch een verrassing is. Ik kan nogsteeds niet goed eten, misselijk, diaree, vrees dat ik er gratis een griepje heb bijgekregen. Leuk is anders natuurlijk.

Maar we hebben onze boobies, vrijdag 24/7 op controle bij de PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd !! ja de pijn.. dat hoort erbij he! neem je medicatie op tijd ;) 

Wauw misselijk en diarree... Griepje!? Bahbah dat ook nog joh ! beterschap!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Miss.S ,  helaas helpt pijnstilling niet bij mij, ik neem het wel zoals de pc heeft gezegd maar pijn verminderen doet het niet. Ben aan zwaardere pijnstillers en spierontspanners allergies dus is het even zo. 

6 minuten geleden zei Miss.S:

gefeliciteerd !! ja de pijn.. dat hoort erbij he! neem je medicatie op tijd ;) 

Wauw misselijk en diarree... Griepje!? Bahbah dat ook nog joh ! beterschap!

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.