Ga naar inhoud

Lotje81 : 17 juni 2016 : Dr. de Frene : St. Jan Ziekenhuis : Brugge


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Lotje81:

Dankjewel Miss.S ,  helaas helpt pijnstilling niet bij mij, ik neem het wel zoals de pc heeft gezegd maar pijn verminderen doet het niet. Ben aan zwaardere pijnstillers en spierontspanners allergies dus is het even zo. 

 

ah zo okey ! anders moet je een pb sturen naar best_boobie, zij heeft met medicatie gewerkt, en als je laat weten welke medicatie je moet nemen & om hoe laat je de laatste genomen hebt, kan zij schema voor je maken moest je het willen :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Miss.S:

ah zo okey ! anders moet je een pb sturen naar best_boobie, zij heeft met medicatie gewerkt, en als je laat weten welke medicatie je moet nemen & om hoe laat je de laatste genomen hebt, kan zij schema voor je maken moest je het willen :) 

xx

oh dankje , maar gewoon een paracetamol smorgens en eentje savonds..... simpeler kan het niet.... :-)

van de rest zwelt men keel en tong op 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Lotje81:

oh dankje , maar gewoon een paracetamol smorgens en eentje savonds..... simpeler kan het niet.... :-)

van de rest zwelt men keel en tong op 

oh okey, maar paracetamol smorgens & savonds?? vanwege je allergie dan? 

en 1tje maar? Paracetamol mag je 2 van nemen (1g) en om de 6uur :) Tenzij nuja vanwegen je allergie dat je echt enkel maar 2 paracetamols/dag mag hebben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Miss.S:

oh okey, maar paracetamol smorgens & savonds?? vanwege je allergie dan? 

en 1tje maar? Paracetamol mag je 2 van nemen (1g) en om de 6uur :) Tenzij nuja vanwegen je allergie dat je echt enkel maar 2 paracetamols/dag mag hebben :) 

Als het niet helpt neem ik het ook liever niet in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2016 om 09:00 zei Mamalisa:

:tatice_04:joehoeeeeee!! Ik ben aan het roepen hier :D 

sorry, potdoof hier haha, ga maar kijken :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Lotje81:

sorry, potdoof hier haha, ga maar kijken :-)

 

Haha geeft niet meid, makkie an, ik loop niet weg. Ziet er goed uit hoor! En mooi figuur heb je ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamalisa:

Haha geeft niet meid, makkie an, ik loop niet weg. Ziet er goed uit hoor! En mooi figuur heb je ook!

dankje, vind het zelf ook mooi, eindelijk compleet. wilde graag een natuurlijke look en ben er blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.